Psichikos sveikata trečiaisiais pandemijos metais – Klivlando klinika


Kalendoriui užleidžiant vietą pavasariui, pasaulis įžengia į trečiuosius COVID-19 pandemijos metus. Ir nors omikrono varianto banga, sukrėtusi Jungtines Valstijas per šventinį sezoną, išblėso, mes vis dar jaučiame vėlesnius smūgius.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Galų gale, pandemija vis dar tęsiasi, net jei vakcinos ir revakcinacijos yra plačiai prieinamos visiems 5 metų ir vyresniems. Tai reiškia, kad mes taip pat vis dar patiriame psichikos sveikatos problemų, kylančių dėl izoliacijos, mūsų gyvenimo sutrikimo ir nerimo dėl ligos.

Tačiau yra būdų, kaip susidoroti, nes laukiame ir tikimės, kad artėjame prie pandemijos pabaigos. Norėdami geriau suprasti, kur viskas yra ir ką galime padaryti, kalbėjomės su psichologe Dawn Potter, PsyD.

Ar tinka vis dar galvojate apie COVID-19?

Po dvejų metų COVID-19, kuris dominavo mūsų gyvenime, sunku įsivaizduoti, kad pandemijai būtų suteikta dar daugiau energijos. Nors taip yra daugeliui žmonių, daktaras Poteris pabrėžia, kad viskas priklauso nuo to, kaip pandemija tiesiogiai paveikia jus.

„Nesvarbu, ar pandemija jums rūpi, ar ne, priklauso nuo to, kas jums vyksta“, – sako ji. „Gali būti, kad dabartinis status quo daugeliui reiškia, kad jie per daug apie tai negalvoja. Tačiau, atsižvelgiant į variantus, bangas ar net asmenines aplinkybes, tai gali būti svarbiausias prioritetas kitiems.

Kitaip tariant, jei vis dar gyvenate dėl pandemijos, tai gerai, nes vargu ar esate vienas. Socialinio atsiribojimo ir maskavimo praktika vis tiek yra gera idėja, siekiant kiek įmanoma labiau apsisaugoti.

Užsitęsusios problemos

Precedento neturintis pandemijos pobūdis – jos sukeltas nerimas ir vėlesni dalykai, pavyzdžiui, izoliacija – turėjo didelį poveikį daugelio žmonių psichinei sveikatai. „Nuo karantino iki perėjimo į mokyklą ir darbą iš namų tokiu plačiu lygiu tai buvo pokyčių ir netikrumo metas“, – pažymi dr. Poteris.

Ji priduria, kad žmonės yra socialinė rūšis, todėl keleri metai buvo sunkūs net tiems, kurie nesusidūrė su klinikine depresija. „Žmonės jautėsi labiau vieniši ir labiau įtempti ir negalėjo susitvarkyti taip, kaip buvo įpratę“, – priduria ji.

Sidabras, anot jos, yra tai, kad universalus viso to aspektas taip pat paskatino daug daugiau žmonių kalbėti apie psichinę sveikatą ir iššūkius, su kuriais jie susidūrė.

Auga atsparesnis

Vienas teigiamas dalykas, išėjęs iš šio išbandymo, yra padidėjęs atsparumas ir gebėjimas prisitaikyti. Apklausa, kurią atliko Cleveland Clinic bendradarbiaudama su Paradas žurnalas 2021 m. rudenį nustatė, kad 60% respondentų dėl pandemijos jautėsi prislėgti arba nerimauja. Tačiau apklausa taip pat parodė, kad 82% respondentų manė, kad psichinė sveikata yra tokia pat svarbi kaip ir fizinė, o 74% teigė, kad dėl pandemijos jie jaučiasi labiau pasitikintys būsimais iššūkiais.

Respondentai taip pat teigė esantys emociškai stipresni, nes jų išgyvenimai pandemijos metu lėmė:

  • Mokyti juos būti empatiškesniems (supratusiems) kitų atžvilgiu (33%).
  • Padėti jiems išmokti pozityvaus elgesio, susidoroti su stresu ir nerimu (32%).
  • Didėja jų noras duoti atgal ir padėti kitiems (30 proc.).

„Žmonės kuria naujus būdus, kaip susidoroti ir jausti ryšį su kitais žmonėmis“, – sako daktaras Poteris. „Ir priėmimas yra prisitaikymo dalis, o tai naudinga, nes pokyčiai yra nuolatiniai ir buvo per šią pandemiją.

Mokymasis susidoroti

Kalbant apie susidorojimą, yra daug kintamųjų. Daktaras Poteris atkreipia dėmesį į tai, kad jausmai gali aprimti, nes COVID-19 atvejų skaičius svyruoja ir keičiasi individuali žmogaus padėtis. „Tai taip pat priklauso nuo žmogaus elgesio stiliaus“, – sako ji. „Tačiau yra įvairių sričių, apie kurias visi galime pagalvoti mokydamiesi susidoroti.

Tos sritys yra:

  • Fizinė savęs priežiūra. „Tai yra tokie dalykai, kaip pakankamai miegoti, sveikai maitintis ir mankštintis“, – sako daktaras Poteris.
  • Rūpinimasis psichine sveikata. „Mes galime tai padaryti atsipalaidavę, darydami dalykus, dėl kurių jaučiamės ramesni ir jaučiamės labiau susiję“, – siūlo ji. „Kreipkitės į socialinę paramą“.
  • Pakeiskite savo mąstymą. „Kartais turime sutelkti dėmesį į dalykus, kuriuos galime kontroliuoti, o ne į dalykus, kurių negalime kontroliuoti“, – sako ji. „Žmonės gali būti pažeidžiami galvodami apie blogiausią scenarijų, kai jaučiamės pažeidžiami.
  • Ribų nustatymas. „Turėtume savęs paklausti, ar prisiimame per daug, ar yra kas nors, kurio galime paprašyti pagalbos“, – priduria ji.

Taip pat svarbu nepamiršti šių dalykų, kai mokomės susidoroti su kitų aplinkinių keliamu nusivylimu. „Turime rasti pusiausvyrą, kurioje galime būti atkaklūs sau ir nepakenkti savo vertybėms, tuo pačiu suteikdami kitiems laisvę išreikšti savo vertybes pagarbiame pokalbyje“.

Priežastis vilties

Kadangi po omikronų bangos antplūdžio atvejų vėl mažėja, daktaras Poteris sako, kad yra rimta priežastis tikėtis, kad prasidėjus trečiiesiems pandemijos metams viskas pagerės. „Vykdomi tyrimai, padedantys mūsų kovai su COVID-19, pavyzdžiui, veiksmingesni gydymo būdai ir vakcinos mažiems vaikams iki 5 metų amžiaus“, – patikina ji.

Ji pataria, kad svarbu nepamiršti, kad viskas svyruoja. „Atvejai didėja ir mažėja, kuriame naujus gydymo būdus, matome, kad simptomai keičiasi priklausomai nuo variantų. Tačiau ne visada viskas blogėja“, – pastebi ji. “Jie keičiasi laikui bėgant ir viskas taip pat gali pagerėti.”

Dr. Poteris sako, kad jei emocijų kalneliai pakils, jis taip pat sumažės. „Svarbiausia yra pusiausvyra, mąstymas apie tai, kas vyksta trumpuoju laikotarpiu. Vėlgi, sutelkite dėmesį į tai, ką galite kontroliuoti ir kad yra tiek pat galimybių, kiek viskas pasikeis į gerąją pusę.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/wichtige-quellen-fur-vitamin-d
https://futuresnutrition.de/blogs/news/uberschussiges-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-die-richtige-dosierung
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-zufuhr
https://futuresnutrition.de/blogs/news/sonnenvitamin-hormon-d3


Leave a Reply

Your email address will not be published.