Kaip nepažeisti ausinių klausos – Klivlando klinika


Nesvarbu, ar tai trukdo per treniruotę, ar rytą pradedame nuo podcast’o, daugelis iš mūsų kasdien leidžia laiką su ausinėmis, sklindančiomis garsą į ausis.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Nors šie maži garsinio maitinimo vamzdeliai gali palengvinti mūsų protą ir nuotaiką maloniais garsais, jie taip pat gali pakenkti mūsų klausai.

Tačiau įdėjus šiek tiek sąmoningumo ir pastangų, galima to išvengti.

Garsumo ir klausymo trukmės balansas

„Garsumo lygis ir klausymosi trukmė yra du dalykai, kuriuos reikia subalansuoti, kad būtų išvengta triukšmo (arba garso sukelto) klausos pažeidimo iš ausinių ar ausinių“, – teigia audiologė Sharon A. Sandridge, PhD.

„Klausyti 80 % garsumo ne ilgiau kaip 90 minučių vienu metu yra bendra taisyklė“, – sako ji. „Tai iš tikrųjų yra atvirkštinis ryšys tarp to, kiek laiko ir kiek garsiai. Jei klausotės ilgiau nei 90 minučių, garsumą reikia sumažinti taip, kad kuo ilgiau klausytumėte, tuo garsumas būtų mažesnis.

Įrenginių tipai

Be garsumo ir klausymosi trukmės, konkretus jūsų naudojamas klausymo įrenginys taip pat gali turėti įtakos.

Yra trijų tipų ausų klausymo įrenginiai, kurių kiekvienas turi savo privalumų ir trūkumų.

  • Ant ausies dedamos ausinės uždengia ausį ir dažnai geriau slopina išorinį triukšmą. Geresnė garso kokybė leidžia klausytis ir mažesniu garsu. Tačiau jie nėra tokie nešiojami ar patogūs laikyti kaip ausinės.
  • Ausinės leidžia daugiau išorinio triukšmo patekti į ausį, o tai gali būti saugesnė, jei esate lauke, šalia eismo ar arti su kitais žmonėmis. „Tačiau žmonės linkę padidinti garsumą iki pavojingo lygio vietose, kuriose yra daug aplinkos triukšmo“, – pažymi dr. Sandridge.
  • Izoliuojančios ausinės turi guminius antgalius, kurie užsandarina ausies kanalą. Jie gerai blokuoja išorinius garsus, tačiau gali būti pavojingi bėgikams ar dviratininkams, kurie turi žinoti apie savo aplinką.

Nesvarbu, kokį dizainą pasirinksite, daktaras Sandridge’as sako, kad žmonės neturėtų bijoti išleisti šiek tiek daugiau, kad gautų geresnes ausines.

„Aukštesnės kokybės ausinės arba ausinės užtikrina patikimesnį garsą, todėl mažiau tikėtina, kad pasitikėsite garsumu, kad padidintumėte tikslumą“, – aiškina dr. Sandridge.

Klausos praradimo realybė

Daugelis įrenginių leidžia išvestis daug aukštesnėmis nei 85 decibelais (dBs), o tai gali būti problema, nes daugelis klausytojų, ypač jaunesni, nesuvokia ilgalaikio žalingo poveikio.

„Ankstyvas, pasikartojantis garsių garsų poveikis sukelia vidinės ausies pažeidimą, kuris yra nuolatinis ir gali būti patirtas tik vėliau, kai jau per vėlu to išvengti“, – sako dr. Sandridge.

JAV ligų kontrolės ir prevencijos centrų (CDC) duomenimis, 17% amerikiečių nuo 20 iki 69 metų turi klausos praradimą, kurį galėjo sukelti stiprūs garsai.

„Pasikartojantys žalingi garsai gali 50 % greičiau pasenti ausis“, – sako dr. Sandridge. Taigi, kai jums sukanka 50 metų, galite išgirsti ką nors, kuriam per 80 metų.

Saugumo sumetimais daktaras Sandridge pateikia tokį bendrą patarimą: „Jei kas nors, stovintis per rankos atstumą, girdi muziką, sklindančią iš jūsų ausinių ar ausinių, arba jei pakeliate balsą, kad kalbėsite su kuo nors, kol ko nors klausotės. , tai per garsiai.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/wichtige-quellen-fur-vitamin-d
https://futuresnutrition.de/blogs/news/uberschussiges-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-die-richtige-dosierung
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-zufuhr
https://futuresnutrition.de/blogs/news/sonnenvitamin-hormon-d3


Leave a Reply

Your email address will not be published.