„Ženklininkas“ (2021)
„Marksman“ apžvalga: Liam Neeson Actioner
Liamas Neesonas grįžta į „Ženklą“ , paprastą, bet žiūrimą žemų klavišų veikėją. Kovojantis Arizonos rančininkas gina meksikiečių berniuką, kurį medžioja negailestingi narkotikų kartelių vykdytojai. Filmas orientuotas į besiformuojančią pagrindinių veikėjų draugystę, kai jie pabėga ilgoje kelionėje. Chemija tarp laidų atlieka tiesmuką pasakojimą. Nėra staigmenų tarp ginkluotės, kuri nėra niūri ar pernelyg kruvina. „Marksman“ yra lengvai užmirštamas, tačiau jis siūlo sveikintiną atokvėpį nuo šalies politinės suirutės.
Liamas Neesonas vaidina našlio jūrų veteraną Jimą Hansoną, kuris gali prarasti savo Arizonos pasienio rančą. Džimas medžiokliniu šautuvu šalia saugumo barjero apsaugo savo menką bandą nuo plėšrūnų. Jis yra „snaiperis“ iš dviejų turų Vietname. Tuo tarpu Meksikoje Rosa (Teresa Ruiz) sulaukia siaubingo brolio skambučio. Jį vijosi vietinė narkotikų kartelė. Rosa griebia Miguelį (Jacobą Perezą), jos vienuolikmetį sūnų, ir lenktyniauja iš jų namų.
Rosa moka kontrabandininkui, kad šis nuvežtų ją ir Miguelį į slaptą pasienio tvoros pažeidimą. Kartelė karšta jų kelyje, kai jie bando prasmukti. Jie bėga link Jimo sunkvežimio pagalbos. Kai ketina atvykti kartelė, jis ketina paskambinti savo patėviai (Katheryn Winnick) – pasienio patrulių agentui. Sicarios, vadovaujamos negailestingo Mauricio (Juanas Pablo Raba), nuvertina senyvą rančą. Prasideda gaisras su mirtinomis pasekmėmis.
„Marksman “ nėra „Rambo “ protektorius ant sienos, masiškai skerdžiantis narkotikus. Veiksmo scenos vaizduojamos gana tikroviškai. Viena kulka atlieka darbą, kai šaudoma iš apmokytos rankos. Režisierius Robertas Lorenzas („ Bėda su kreive“ ), dažnas Clinto Eastwoodo filmų prodiuseris, suteikia savo herojui senosios mokyklos jautrumo. Džimas nėra veiksmo herojus iš užpakalio, bet gana efektyvus smurto metu. Liamas Neesonas yra labiau panašus į atgyvenusį kareivį, saugantį vaiką .
Šaulys kenčia nuo fantazijos trūkumo. Istorija vyksta tiksliai taip, kaip tikėtasi, be jokių intrigų. Tai ypač akivaizdu kartono antriniuose ženkluose. Jų dialogą galėjo parašyti robotas. Yra filmo dalių, kurios šlifuoja nuo beprotybės. Kartelis gali palyginti lengvai sekti Džimą, o pasienio patrulių agentai net nesugeba atsekti telefono skambučio. Džimo podukra dingo pusiaukelėje be paaiškinimų. Vienintelis jos personažo tikslas yra pridėti silpną, humanizuojantį elementą.
Liamas Neesonas ir jaunasis Jacobas Perezas maksimaliai išnaudoja savo ekrano laiką. Didžiąją filmo dalį pora praleidžia kartu. Jų scenarijaus eilutės nėra nuostabios, tačiau jos įdomiai duoda ir ima. Jų santykiai suteikia labai reikalingos šilumos. Perezas supranta siaubingą savo personažo situacijos pobūdį ir skleidžia tinkamas gravitas. Jo ryžtas akivaizdus, net kai jis nekalba. Jis užima savo erdvę su Holivudo titanu. Atrankos agentas aiškiai rado tinkamą vaikų aktorių.
Ženklininkui naudingos audringos dienos naujienos. Tai nepaprastas veiksmo filmas su širdies plakiniu, tačiau labai reikalingas nukreipimas nuo sukrečiančio sukilimo. Turbūt būčiau kritiškesnis esant skirtingoms aplinkybėms. „Marksman“ siūlo pasveikinimą be smegenų pramogų. „Marksman“ yra „Briarcliff Entertainment“ produkcija. Ją teatrališkai išleis sausio 15 d. „ Open Road Films“ .