Turtingų fragmentų apžvalgos

Pasaulyje, kuriame „Google“ bando SERP paversti saugesne vieta savo vartotojams, atrodo, kad SEO ieško bet kokių galimybių, kad būtų geriau matoma. Ne taip seniai „Google“ nusprendė pašalinti autorystės nuotraukas iš rezultatų puslapio, kad sukurtų vienodą ir vienodą išvaizdą. John Mueller pateikė vieną oficialų paaiškinimą įraše iš savo „Google+“ paskyros:

Mes daug dirbome, kad išvalytume vizualinį paieškos rezultatų dizainą, visų pirma kurdami geresnę patirtį mobiliesiems ir nuoseklesnį dizainą visuose įrenginiuose.

Kitaip tariant, „Google“ nori pagerinti vartotojo patirtį ir išvalyti savo SERP nuo bet kokio netvarkingo vizualinio dizaino. Taip pat galime manyti, kad jie ėmėsi šio veiksmo atlikę daug bandymų, kurie suteikė informacijos, kad vartotojai gali gyventi be autorių nuotraukų. Bet po to, kai „Google+“ nuotraukos bus ištrintos iš SERP, remiantis ta pačia netvarkingos pašalinimo koncepcija, tikiuosi, kad iš paieškos rezultatų bus pašalinti turtingi fragmentai.

Serfų klastojimas

Sudėtingame interneto optimizavimo pasaulyje žiniatinklio savininkas žino kiekvieną turinio elementą ir kiekvieną savo svetainės kampą. Turtingus fragmentus „Google“ įdiegė, kad vartotojai galėtų greičiau nustatyti svetaines ir jų turinį, paieškos rezultatuose rodydami turinio dalis, vadinamus fragmentais. Tai suteikia vartotojui patogų informacijos fragmentą, pagrįstą turiniu, esančiu svetainėje, kurią ketinate pasiekti, jei nuspręsite spustelėti rezultatą. Jie iš karto gali pastebėti, ar turinys atitinka jų užklausą, ar ne. Jei atsitiktų ieškoti produkto ar vietos, jie galėtų gauti papildomos informacijos apie atsiliepimus ir įvertinimus. Jei jie ieškos tam tikro asmens, gausite fragmentus, kurie padėtų atskirti rezultatus. Pradinis jo tikslas buvo pakeisti gautus rezultatus, kad galėtume greičiau nuspręsti, kas susiję su mūsų paieška. Jie netgi pareiškė atinklaraščio įrašas „Google Webmaster Central“ tinklaraštyje, kad šie papildomi duomenys yra skirti kaip paskata:

Tai paprastas paieškos rezultatų rodymo pakeitimas, tačiau mūsų eksperimentai parodė, kad vartotojams nauji duomenys atrodo vertingi – jei jie mato naudingą ir aktualią informaciją iš puslapio, jie greičiausiai spustelės.

Turtingų fragmentų ar autorių nuotraukų pašalinimas – kas vartotojui svarbiau?

Nors „Google“ ne kartą pareiškė, kad nori pagerinti savo naudotojų paieškos patirtį, svarstome apie jų naujausią sprendimą. Šiuo metu paieškos rezultatuose galite pasirinkti iš devynių rūšių turtingų fragmentų, kuriuos galite pridėti prie savo svetainės. Tai reiškia, kad galite žvalgytis tarp autorystės, apžvalgų, produktų, įmonių ir organizacijų, receptų, renginių, muzikos ir žmonių. Kiekvienas struktūrinių duomenų elementas, kurį galite pridėti prie savo turtingų fragmentų, sukuria išsamesnius sąrašo rezultatus. Bet ar kiekviena informacijos dalis padeda vartotojui, kaip nori „Google“? Pabandysime jums paaiškinti, ar kai kurie turtingi fragmentai gali būti panaudoti siekiant suteikti klaidingą saugumo jausmą.

Kuris yra pats baisiausias gyvatė mieste

Viršuje esančiame paveikslėlyje pateikiamas apžvalgos turtingo fragmento paieškos užklausai „paskolos iki atlyginimo“ pavyzdys. Iš esmės „Google“ man parodo, kad šio rezultato reitingas yra 4,6 iš 33 apžvalgų. Tai „man sako“, kad šį produktą labai giria 33 klientai. Kadangi „Google“ pateikia visus šiuos įvertinimo balus ir žvaigždes, žmonės juos laiko savaime suprantamais dalykais. Tai tik daugybė numerių, kuriuos įdėjo svetainės savininkas, kurie neturi jokio ryšio su reitingavimo sistema iš svetainės. Labai gerai, tai gali būti 10 000 atsiliepimų, o ne 33. Dešinėje ekrano kopijos pusėje turite „Google“ autorystės nuotrauką, todėl palyginus galite pamatyti, kas labiau veikia vartotojo patirtį – paprasta asmens nuotrauka ar įvertinimas, nurodoma produkto ar paslaugos kokybė.

 

Štai keletas priežasčių, kurios parodys, kodėl turtingi fragmentai, kokie yra dabar, nuodija visus paieškos rezultatus:

  • Nes jie yra paprastas puslapio veiksnys, leidžiantis vizualiai pakeisti SERP.
  • Nes jie sukelia netikrą pasitikėjimą vartotojais. Ieškovas manys, kad šios apžvalgos yra tikros ir kad į jas reikia atsižvelgti svarstant, kurie paieškos rezultatai jam labiausiai padės.
  • „X“ žmonės balsavo už svetainę. Bet tai yra atsitiktinis skaičius, kurį pridėjo svetainės savininkas.
  • Mano nuomone, suklastoti turtingi fragmentai turėtų būti labiau sutelkti, nes jie neteikia vartotojui tinkamos ir tinkamos informacijos.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

Piktnaudžiavimo turtingų fragmentų apžvalgų pavyzdžiai

 

Kai „Google“ bando pasiūlyti savo vartotojams aktualius rezultatus pagal jų naujausius atnaujinimus („Panda 4.0“ ir „Payday Loans 2.0“), pastebima nauja tendencija – piktnaudžiavimas turtingu fragmentu. Žmonės dar kartą įrodo savo gebėjimą prisitaikyti, kai dalyką, kuris buvo sukurtas padėti vartotojams suvokti paieškos rezultatuose rodomo puslapio turinį, paversti metodu, kuris paveikia vartotojo suvokimą ir padidina PR.

Pirkite pasekėjų įvertinimo fragmentą

Pavyzdžiui, turime paieškos frazę „pirkti stebėtojus“. Jei „Google“ ieškosite šio konkretaus raktinio žodžio, SERP viršuje rasite dvi tarpusavyje kovojančias svetaines su puikiais įvertinimais ir daugybe balsų. Tai labai patikimas veiksnys, į kurį galima atsižvelgti, nes tik jos yra suteikusios 5 žvaigždes už savo paslaugas. Bet jei atidžiai apžiūrėtumėte svetaines, pastebėtumėte, kad šie skaičiai yra paslėpti tik meta elementuose. Svetainėse niekur nėra balsavimo sistemos.

Pirmieji du rezultatai Turtingas fragmentas

Aukščiau pateiktame paveikslėlyje yra dar vienas piktnaudžiavimo turtingu fragmentu pavyzdys. Neįtikėtina, kaip lengva nepastebėti šios informacijos teisingumo. Mes linkę laikyti informaciją savaime suprantama ir toliau spustelėti svetainę. Tai darome todėl, kad manome, jog „Google“ yra mūsų didžiausias interesas. Nes manome, kad „Google“ patvirtina ir pateikia tas apžvalgas ir žvaigždes. Priežastys, kodėl šio tipo turtingi fragmentai yra blogas SERP ženklas:

  • Jie pritraukia vartotojo dėmesį į netikrus skaičius
  • Jie pagerina svetainės PR nenatūraliai, palyginti su kitais.
  • Jie turi SERP peizažą, kurio vartotojas negavo, bet redagavo.
  • Jie gali paveikti SERP paspaudimą„HTML Rich Rich Snippet Spammy“ apžvalga

 

Jei norite patys įsitikinti, kaip veikia šie turtingo fragmento išnaudojimo būdai, turėtumėte įvesti „Google“ paieškos frazes, tokias kaip „nusipirkti„ Instagram “patinka“ arba „pirkti„ Instagram “pasekėjus“. Šių klaidingų apžvalgų turtingų fragmentų gudrybė yra tai, kad tai tik skaičiai, paslėpti svetainės kode. Be to, verta paminėti tai, kad ten galite įdėti bet kokį skaičių. Su 5 000 atsiliepimų galite lengvai nustatyti sau įvertinimą 5 iš 5. Aukščiau pateiktame paveikslėlyje turite savaime suprantamą pavyzdį, kad norint sukurti dievišką apžvalgos turtingą fragmentą nereikia daug laiko ir pastangų. Šiame pavyzdyje žiniatinklio valdytojas nustatė reitingo vertę 5 ir reitingų skaičių – 1675. Tačiau, kaip jau sakiau anksčiau, tuos skaičius galite pakeisti, kaip tik širdžiai patinka.

 

Turtingi fragmentai, matomi laukinėje gamtoje

Nors mes bandėme pateikti gana tvirtą atvejį prieš turtingus fragmentus ir jų tinkamumą vartotojui, aš taip pat parodysiu jums puikų vertingo turtingo fragmento pavyzdį. Tokiu būdu pamatysite, kaip tai atrodo SERP ir kodėl taip sunku atskirti netikrus nuo tikrų.

„Google“ apžvalgos yra skaidrios ir suteikia vartotojui pasitikėjimą

 

Kaip matote iš aukščiau esančio paveikslėlio, tai yra atvejis, kai svetainėje naudojamas fragmentas, kuriame yra duomenys iš „Google+“ apžvalgų ir įvertinimų! Tai rodo tikrą SERP įvertinimą, kurį suteikė „Google+“ vartotojai. Tai yra būdas eiti su turtingais fragmentais. Turėti skaidrias apžvalgas, kad visi galėtų susipažinti su duomenimis ir pamatyti, kas patvirtino įmonę. Kitas naudingas dalykas yra tai, kad galite peržiūrėti apžvalgas ir pamatyti, kas parašė apžvalgą ir kiek žvaigždžių jie apdovanojo. „Google+“ apžvalgos siūlo visišką skaidrumą, susijusį su vartotojų vertinimais. Mūsų ekrano pavyzdyje ieškotojas gali lengvai pasiekti atsiliepimus ir įvertinimus, susijusius su „atostogomis pajūryje“. Šio tipo turtingi fragmentai prideda vertės paieškos rezultatams ir padeda vartotojui.

 

Sąžiningas svetainės turtingas fragmentas

 

Pateikiu dar vieną puikų sąžiningos apžvalgos turtingo fragmento, matyto laukinėje gamtoje, pavyzdį. Jis rodomas ant raktinio žodžio „rododendrai“. Matote, kad jis turi gana gerą įvertinimą iš 39 balsų, rodomų paieškos rezultatuose. Tačiau, priešingai nei anksčiau pateikti piktnaudžiavimo turinio fragmentai, šie turtingo fragmento duomenys atitinka svetainės duomenis. Kaip matote, svetainėje yra balsavimo mechanizmas, leidžiantis vartotojams iš tikrųjų balsuoti. Tai svarbiausia dalis. Daugeliu piktnaudžiavimo turtingų fragmentų atvejų žiniatinklio valdytojai naudodavo informaciją, kurios negalima susieti su niekuo iš svetainės. Kai kurie iš jų buvo atitinkamai nubausti.

 

Turtingas fragmentas „Google“ bausmė

Nors manote, kad šis piktnaudžiavimas turtingu fragmentu praėjo „Google“ akį, jie jau ėmėsi veiksmų prieš svetaines, kurios neturėjo reikšmingų įvertinimų kaip turtingi fragmentai. Taigi verta paminėti, kad jie baudžia svetaines, kuriose šešėliniais būdais naudojami turtingi fragmentai. Šio tipo įspėjimai pirmą kartą pasirodė „Google Webmaster Central“ forume. Sumišęs vartotojas teiravosi išsamios informacijos apie įspėjimą ir problemas, kurias „Google“ iškilo dėl jo svetainės. Jis gavo baudą už piktnaudžiavimą antkainiais. Iš pažiūros, nesvarbu, ar žiniatinklio valdytojas ketino šlamšto, ar tai tik klaida. Rankiniu būdu atlikus veiksmus prieš jo svetainę buvo pateiktas toks pranešimas:

Kai kurių šios svetainės puslapių žymėjime naudojamos tokios technikos kaip vartotojams nematomo turinio žymėjimas, nesusijusio ar klaidinančio turinio žymėjimas ir (arba) kita manipuliuojanti elgsena, pažeidžianti „Google“ turtingo fragmento kokybės gaires

Vėliau paslaptį išsprendė kitas vartotojas, paskelbęs citatą iš „Google“ turtingo fragmento palaikymo šaltinio, kurį patvirtino „Google“ Johnas Muelleris.

Rankinis šlamšto veiksmas, apie kurį pranešta laukiniuose turtinguose fragmentuose

Kitu atveju, kai bauda už sodrų fragmentą, vartotojas buvo suglumęs ta pačia rankine bausme. Vėliau tas pats vartotojas, kurį paveikė nuobauda, ​​atsakė į savo dilemą citata iš „Google“ gairių: „Apskritai„ Google “nerodys jokio turinio fragmentuose, kurio nemato žmogaus vartotojas“. Šis atsakymas buvo pažymėtas kaip „geriausias„ Google “atsakovo Johno Muellerio atsakymas. Panašu, kad šio tipo rankiniai veiksmai taikomi svetainėms, kurios turtingus fragmentus naudoja netinkamai, neatsižvelgdamos į savo ketinimus. Ši nuobauda taikoma visų rūšių turtingiems fragmentams, pradedant vertinimais svetainėse, kuriose nėra vertinimo sistemos, ir apžvalgomis be realaus šaltinio ir netinkamos autorystės.

Šis vėlesnis papildymas rankinių veiksmų bausmių paletėje, atrodo, yra būtinas, bet nėra labai veiksmingas. Jei nesate tikri, ar jūsų turtingi fragmentai atitinka „Google“ gaires, galite patikrinti informaciją iš turtingo fragmento pagalbos srities.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

3 būdai, kaip juoda skrybėlė gali lengvai piktnaudžiauti turtingais fragmentais

Turtingi fragmentai anksčiau nebuvo juodų skrybėlių SEO prioritetas, tačiau kažkaip jiems pavyko juos paversti išnaudojimais. Šiame straipsnio skyriuje aptarsime kelis būdus, kaip juodos kepurės SEO piktnaudžiauja turtingais fragmentais, kad padidintų paspaudimų rodiklį. Neilgai truksime, kol kasdien pamatysime tokio tipo piktnaudžiavimą turtingu fragmentu. Tai yra trys „Rich snippet“ išnaudojimai, kurie naudojami norint apgauti vartotojus spustelėti:

1. Suklastota autoriaus profilio nuotrauka – žinomo influencerio profilio nuotraukos pridėjimas gali būti geriausia paskata vartotojams spustelėti nuorodą. Šio tipo gudrus netikras turtingas fragmentas gali būti vaisingiausia nugaros kepurės schema iš šių trijų, nes ji yra vizualiai stimuliuojanti ir lengvai pastebima.

Lengvai suklastokite autoriaus profilio nuotrauką SERP

2. Netikras populiarus autoriaus vardas –  panašus į autoriaus profilio nuotraukų triuką yra netikras autoriaus vardas. Juodos skrybėlės SEO dažniausiai skiriami labai žinomiems žmonėms, kad sukeltų entuziazmą tarp ieškančiųjų. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kad ši netikro vardo technika yra sujungta su netikra autoriaus profilio nuotrauka. Tokiu būdu tai sustiprina patikimumą.

 Populiarus autoriaus vardas, klastojantis SERP

3. Netikras vaizdo įrašo peržiūra –  kaip matote iš žemiau esančio paveikslėlio, vartotojus taip pat galima paveikti pridėjus netikrą vaizdo įrašo nykštį turtinguose fragmentuose. Vaizdo įrašas neegzistuoja svetainėje ir klaidina vartotojus manyti, kad svetainėje yra vaizdo įrašų turinio. Mano pavyzdyje galite pamatyti padirbtą vaizdo įrašo fragmentą, skirtą vien tik paskatinti vartotojus sutelkti dėmesį į tą rezultatą. Taip pat galite perskaityti apie netikrą „Marks and Spencer“ vaizdo įrašų peržiūros situaciją, kai jie bandė paveikti vartotojus, kurdami vaizdo kadrus iš nuotraukų. Tada jie buvo išryškinti kaip turtingi fragmentai.

Netikras vaizdo įrašo peržiūros turtingas fragmentas

 

Kuo tada naudinga „Schema.org“, jei apžvalgos suklastotos?

Iš pažiūros atrodo, kad kai kurie geri „Google“ ketinimai su turtingais fragmentais jau yra paversti piktnaudžiavimu. Nors turtingo fragmento išnaudojimai yra tikra baisi problema, schema.org gali būti labai naudinga. Nepaisant netikrų atsiliepimų, yra fragmentų tipų, kurie gali suteikti vartotojui naudingos ir greitos informacijos (kaip buvo skirti turtingi fragmentai).

Turtingų fragmentų schemos gero naudojimo atvejai

Aukščiau pateiktame paveikslėlyje galite pamatyti keletą puikių turtingų fragmentų pavyzdžių:

  • Galite pateikti naudingų duomenų apie produktą. Pavyzdžiui, jei turite maisto ruošimo svetainę, galite pateikti informaciją apie tam tikro recepto kepimo laiką ir kalorijas.
  • Rodyti vaizdo įrašų nykščius iš vaizdo įrašų turinio, kurį turite puslapiuose. Iš paveikslėlio matosi, puslapis apie automobilį. Taip pat pateikiamas vaizdo nykštis, parodantis vartotojui, kad puslapio viduje jis ras aiškinamąjį vaizdo įrašą apie automobilį. Vartotojui parodomas turinio tipas, kurio jis gali tikėtis spustelėjęs nuorodą.
  • Rodyti informaciją apie įvykius.  Kita naudinga turtingo fragmento informacija, kurią galite pateikti ieškotojui, yra būsimų įvykių vietos ir datos.

Šie turtingų fragmentų pavyzdžiai prideda vertės vartotojui, ieškančiam informacijos, ir tai išskiria jūsų svetainę iš likusio SERP paketo. Juose pateikiama daugiau informacijos bitų ir informacijos, kurios taip pat yra puslapyje. Jie jokiu būdu nemėgina klaidinti ar manipuliuoti vartotoju, ir tai iš tikrųjų atitinka turinį.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

Išvada

Kaip paskutinis žodis manau, kad „Rich Snippets Reviews“, net jei kai kuriais atvejais jie įrodo savo aktualumą, jau yra tikras piktnaudžiavimo šaltinis ir turėtų būti pašalintas iš SERP. Vienintelius tinkamus ir skaidrius apžvalgos turinio fragmentus teikia „Google+“. Jie nusprendė pašalinti autorystės nuotraukas, nes tai pridarė per daug netvarkos naudotojų patirčiai, tačiau panašu, kad šie netiesa turtingi fragmentai gali kelti realią grėsmę paieškos rezultatų vientisumui. Šio tipo struktūrinius duomenis iš naudingos informacijos galima paversti „Shady SEO“ taktika. Pasirodo, tai naudingiau SEO nei ieškančiajam.

Koks jūsų požiūris į piktnaudžiavimą turtingu fragmentu? Jei turite kitų piktnaudžiavimo turtingaisiais fragmentais pavyzdžių, galite jais pasidalinti per toliau pateiktą komentarų skiltį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *