Rasti puslapius, kurie nukreipia į url google

Mes visi žinome, kad kokybiškos nuorodos į mūsų svetainę yra naudingos reitingams. Tačiau nuorodų kūrimas yra sunkus ir daug laiko reikalaujantis, o neapdairus nuorodų kūrimas yra tarsi „neteisėtas“, atsižvelgiant į „Google“ gaires. Vienintelis „teisėtas“ variantas yra sukurti puikų turinį ir tinkamai jį platinti, kad gautumėte natūralių nuorodų.

 

Problema ta, kad ne visus puslapius galima lengvai susieti. Tai netiesa kategorijų puslapiams ar nukreipimo puslapiams keistose nišose, pavyzdžiui, dėlių veisime. Taigi, jūs kuriate kitus puslapius, turėdami tikslą gauti nuorodas į juos. Jei jūsų svetainėje nekyla jokių techninių problemų ir jos turinys yra labai geras, kai kurios kokybiškos, natūralios nuorodos tikrai užtikrins šių puslapių reitingą.

 

Tačiau jūsų pagrindinis tikslas nėra tie puslapiai, o kategorija ir nukreipimo puslapiai. Tai puslapiai, kuriuos tikrai norite reitinguoti. Taigi … Ar nuorodų į vieną puslapį sukūrimas padeda kitiems puslapiams gerai patekti į „Google“?

 

Ar vieno puslapio nuorodos daro įtaką kitų gretoms

 

Tai sužinosime šiame straipsnyje. Pamatysite keletą pavyzdžių ir atsakymų iš pačios „Google“ . Bet prieš tai noriu pasakyti, kodėl nusprendžiau parašyti šį straipsnį.

 

  1. Pretekstas – kaip mes nusprendėme spręsti šią temą
  2. Ar vis dar svarbu domeno našumas / valdžia?
  3. Domeno našumo, turinčio įtakos kitų puslapių reitingams, pavyzdžiai
  4. Ką „Google“ turi pasakyti apie nuorodų į giliuosius puslapius kūrimą
  5. Raktas norint reitinguoti aukštus puslapius „Google“ be nuorodų
    1. Turinys turėtų būti aukščiausio lygio
    2. Turėtumėte turėti kokybiškas šakninių domenų atgalines nuorodas
    3. Jūsų vidinis susiejimas turėtų būti gerai nustatytas
  6. Išvada

 

1. Dingstis – kaip mes nusprendėme spręsti šią temą

 

Iš tikrųjų yra du veiksniai, kurie privertė mus apsvarstyti šią temą:

 

Pirmasis yra vieno iš mūsų skaitytojo komentaras „Facebook“, paskelbtas ankstesnio pažintinio SEO tinklaraščio straipsnio įraše. Straipsnyje buvo kalbama apie tai, kaip rašyti kokybišką turinį ir kurti nuorodas bet kurioje nišoje, nepaisant to, kaip neįdomu.

 

„Facebook“ dalis ankstesniame straipsnyje apie nuorodų kūrimą nuobodžiose nišose

 

Štai vartotojo komentaras:

 

„facebook“ vartotojo komentaras apie nuorodų į vieną puslapį kūrimą

 

 

Norėjau jam greitai atsakyti, todėl pradėjau jo ieškoti visame mūsų tinklaraštyje, tada internete ir tai paskatino mane patekti į antrąją priežastį, kodėl nusprendžiau parašyti šį straipsnį. Negalėjau rasti nieko apie tai. Dauguma straipsnių buvo apie domeno valdymą, tačiau niekas nieko konkrečiai nepasakė apie nuorodas į vieną puslapį, padedantį kitiems jūsų svetainės puslapiams reitinguoti.

 

Nesuprantu, iš kur jo reikalavimas. Kaip matote iš mano atsakymo, aš nelabai mėgstu su kažkuo nesutikti be argumento, šaltinio ar geresnės alternatyvos.

 

Siūliau tą metodą, nes nuorodų į jūsų komercinius puslapius gauti nėra lengva. Užuot kūrę nuorodas „juodos kepurės“ metodais, galite rašyti tinklaraštyje ir tinkamai reklamuoti straipsnius per socialinę žiniasklaidą ir kitus rinkodaros kanalus, kad gautumėte natūralių saitų. Šie straipsniai surinktą nuorodų nuosavybę per domeną perduos puslapiams, kuriuos iš tikrųjų norite reitinguoti. Tai balta skrybėlė, pigesnė alternatyva automatiniams nuorodų kūrimo įrankiams ir mokamiems svečių skelbimams ar reklaminiams skelbimams.

 

Iš to, ką žinau (ir tikriausiai visi darome), nuorodos, net jei jos nėra sekančios nuorodos, vis tiek padeda reitinguoti. Mums patinka nuorodos iš kitų svetainių į mūsų svetaines. Taip pat puiku, jei į mus nukreipiančios svetainės turi savo atgalines nuorodas. Kuo daugiau tuo geriau. Gali būti, kad jie turės mažiau įtakos, tuo labiau vystysis „Google“ algoritmai, tačiau tai dar nėra. Iki šiol nuorodų įgijimas buvo įrodyta daugybę kartų, kad svetainė galėtų užimti aukštesnę vietą.

 

Tačiau, matyt, žmonės mano, kad nuorodos padės tik reitinguoti puslapį, į kurį jie iš tikrųjų nurodo.

 

Taigi, ar nuorodos į šakninį domeną ar kitus svetainės puslapius padės tam tikram puslapiui geriau patekti į „Google“, ar mūsų komentatorius yra teisus, o domeno našumas / autoritetas yra nebenaudojama metrika? Išsiaiškinkime!

2. Ar vis dar svarbu domeno našumas / autoritetas?

 

Trumpas atsakymas yra „taip“. Bet pasakykime taip:

 

Jei norėtumėte sukurti naują svetainę, ko norėtumėte:

 

  • Visiškai naujas domenas, be jokios veiklos, arba
  • Jau įsteigtas domenas, turintis daug kokybiškų nuorodų?

 

Esu tikras, kad pasirinktumėte antrąjį variantą. Kodėl? Na, trumpa istorija dėl jos autoriteto. Nes tas domenas jau gerai matomas „Google“ akyse. Žinoma, tai nėra taip lengva, nes dažniausiai naudojami domenai, kurie yra parduodami, dažniausiai būna dėl tam tikrų priežasčių: jie tikriausiai turi daugybę nenatūralių nuorodų ir netgi gali būti nubausti.

 

Tačiau, jei kada nors rasite parduodamą domeną, kurio galiojimo laikas yra pasibaigęs, su švarių nuorodų profiliu, aš tikiu, kad juo pasirinksite.

 

Patikrinę „ Wikipedia“ puslapį, ar nėra domeno valdžios , mums tai paaiškina:

 

Domeno autoritetą galima apibūdinti keturiais aspektais:

 

  1. svetainės ir jos autorių prestižas
  2. pateiktos informacijos kokybė
  3. informacija ir svetainių centravimas
  4. konkurencinė padėtis

 

Taigi yra ir kitų metrikų, tokių kaip domeno amžius ir turinio kokybė. Domeno amžius yra labai aktualus veiksnys. Visi žinome, kad nauji domenai nėra labai gerai atliekant paieškas, nepaisant jų įdėto turinio.

 

Pavyzdžiui, net asmeniniame tinklaraštyje Rumunijoje SEOproject.ro užtrukau maždaug 5 mėnesius, kol paieškos sistemose pradėjau matyti rezultatus, nors tikrai parašiau geriausią ir išsamų turinį. Rašyti pradėjau tik rugpjūtį, todėl prieš tai tinklaraštyje buvo beveik 0 apsilankymų.

 

domeno amžiaus svarba SEO pavyzdys

Ekrano kopija iš SEOproject.ro „Analytics“ paskyros

 

Kai kuriose svetainėse, kurias pralenkiau, yra daugiau amžiaus nei mano svetainėse ir dar daugiau nuorodų. Čia yra domeno amžiaus diagrama, kurioje galite aiškiai pamatyti, kas yra kūdikis.

 

vyresnių domenų reitingas yra geresnis

Ekrano kopija iš „Websiteseochecker“ domeno amžiaus įrankio

 

Jie turi daug daugiau nuorodų į savo šaknines sritis:

 

vyresnių domenų reitingas yra geresnis

Iš „CognitiveSEO“ svetainės naršyklės

 

Be to, čia yra įrodymas, kad aš juos lenkiau aukštos kokybės turiniu:

 

užima aukštą vietą su geru turiniu

 

Tačiau turiu daugiausia nuorodų, nukreipiančių į vieną puslapį, tačiau turinio ilgio ir kokybės skirtumas čia yra per didelis, kad vienas tinklaraščio komentaras turėtų tiek reikšmės.

 

Bet taip yra tik nedaugeliui straipsnių. Daugeliu atvejų kitos svetainės, kuriose yra daugiau nuorodų ir amžiaus, savo puslapius reitinguoja aukščiau mano, net jei jų turinys nėra pats geriausias. To priežastis tikriausiai yra autoritetas, kurį jie įgijo laikui bėgant nuosekliai kurdami turinį, reklamuodami ir įsigydami nuorodas. Štai pavyzdys:

 

domeno valdžia matuoja seo

 

Kaip matote aukščiau, šios užklausos rezultatuose esu 6 vietoje.  Kiekviename atskirame puslapyje patikrinau „ Cognitive SEO“ svetainių naršyklę ir tik viena turi 1 nuorodą iš nesvarbios užsienio svetainės. Tačiau kai patikrinu nuorodas, nukreipiančias į visus domenus, galime pamatyti ką kita:

 

ar domeno valdžia vis dar svarbi

Ekrano kopijos iš „CognitiveSEO“ svetainės naršyklės

 

Nors tai nėra ideali tvarka, jūs aiškiai matote koreliaciją. Tinklalapis, kuriame yra daugiausia nuorodų, net tinkamai neatsako į klausimą. Vis dėlto mano puslapis užima gana aukštą konkurenciją ir tai lemia turinio kokybė.

 

Šiose svetainėse nėra nuorodų į konkrečius puslapius, kurie viršija mano reikalavimus. Jie turi nuorodas visoje vietoje, į skirtingus puslapius.

 

Bet palaukite, turiu daugiau įrodymų.

3. Puslapių su mažiau nuorodų pavyzdžiai, geresnis reitingas dėl domeno našumo

 

Viena greita pastaba ar atsisakymas prieš pateikiant šiuos pavyzdžius:

 

Nesakau, kad neturėtumėte kurti nuorodų į konkretų puslapį. Akivaizdu, kad to puslapio labui naudinga įsigyti savo saitus. Tai padės geriau įvertinti pagal tikslinius raktinius žodžius ir padidins viso domeno autoritetą.

 

Pats Cyrusas Shepardas tai nurodė viename iš Mozo atvejų tyrimų, susijusių su ryšių įtaka reitingams:

 

„Tyrime rasta daugybė pavyzdžių, kai atskirų puslapių reitingas yra puikus be konkrečių išorinių nuorodų, jei tik svetainėje rodomos išorinės nuorodos.“
Cyrusas Shepardas CYRUSAS SHEPARDAS
Ex Mozzeris, dabartinis „ Fazilion Media“ generalinis direktorius \ / @cyrusshepard

 

Savo pavyzdžiuose ką tik panaudojau 3 geriausius rezultatus, tačiau kuo žemiau einate paieškos rezultatuose, tuo mažesnis bus visų nuorodų, nukreipiančių į domenus, skaičius. Tai, ką bandau įrodyti per šiuos pavyzdžius, yra tai, kad nors kai kuriuose puslapiuose yra nuorodos, nukreipiančios būtent į juos, kiti puslapiai juos lenkia, nes bendras nuorodų, nukreipiančių į jų šakninį domeną, skaičius yra žymiai didesnis.

 

Štai pavyzdys, kuris puikiai tinka:

 

nuorodos į vieną puslapį padeda kitiems puslapiams įvertinti

 

Tai dar vienas įrodymas, kad domeno valdžia nėra susijusi tik su nuorodomis. Domenus su plėtiniais .gov ir .edu nėra taip lengva gauti, nes norint įrodyti, kad esate švietimo ar valstybinės įstaigos savininkas, reikia oficialių dokumentų. „Google“ mano, kad tai labai autoritetingi domenai ir linkę juos reitinguoti gana aukštai.

 

Pirmiausia išanalizuokime atskirus puslapius ir ieškokime jų atgalinių nuorodų:

 

domeno valdžios įrodymas

Ekrano kopija iš kognityvinių SEO „Site Explorer“, analizuojant nuorodų duomenis.

 

Jūs aiškiai matote, kad „HelpGuide“ puslapis, nors ir turi daugiau nei 200 nuorodų iš 67 skirtingų domenų, yra pranašesnis už „WikiHow“ puslapį, kuriame yra tik 21 nuoroda iš 12 skirtingų domenų.

 

Dabar išanalizuokime visas domenus ir pamatysime, ką gauname:

 

domeno našumo įrodymas

 

Panašu, kad „WikiHow“ turi didžiausią šakninių domenų nuorodų kiekį. „WikiHow“ taip pat turi daugiau nei .gov svetainę. Tačiau šios paieškos buvo atliktos nustatant JAV – anglų kalbą, naudojant „Chrome“ „Icognito“ režimą. Porą kartų ieškodami „WikiHow“ ir šiek tiek naršydami jų svetainėje, prieš ieškodami raktinio žodžio „kaip įveikti priklausomybę“, „WikiHow“ yra pirmoje vietoje, o tai taip pat įrodo, kad „Google“ paieška yra labai individualizuota.

 

Taigi ar tai gali būti įrodymas, kad kitos nuorodos į šakninį domeną padeda geriau įvertinti šį konkretų puslapį? Gal būt. Bet pažiūrėkime dar vieną pavyzdį:

 

reitingas be nuorodų

 

Čia pateikiama atskirų puslapių analizė:

 

nuoroda į kitus puslapius

 

Vėlgi, puslapis su didžiausiu nuorodų kiekiu užima žemiausią vietą. Nors „FamilyHandyMan.com“ turi daugiau nuorodų į vieną konkretų puslapį, jis neturi jokių šansų prieš jį valdančioms valdžios institucijoms:

 

susiekite magneto straipsnius, kurie padės jums reitinguoti

 

Daugiau nei 4 kartus daugiau nei unikalių domenų nuorodų, nukreipiančių į jų šakninį domeną, šios svetainės lengvai lenkia konkurentus, net neturėdamos tiek nuorodų į konkrečius puslapius, kuriuos bando reitinguoti.

 

Vienas paskutinis pavyzdys viską išaiškins tiesiai:

 

griežtos konkurencijos domeno valdžia

 

Šioje nišoje dirbau maždaug prieš 3–4 metus, todėl puikiai žinau, kad „PetGearLab“ ir „ GroomAndStyle “ tuo metu nebuvo. Aš taip pat žinau, kad „ConsumerReports“ nebuvo nukreipta į šią nišą, bet aš žinojau, kad jie tam tikru momentu tai ir padarys.

 

Šis pavyzdys tikriausiai yra aiškiausias:

 

Žinoma, yra daug atvejų, kai svetaines, kuriose yra didelis autoritetas ir didelis šakninių domenų atgalinių nuorodų skaičius, viršija neautoratyvios svetainės, kuriose nurodomas nedidelis nuorodų kiekis. Tačiau mes taip pat turime atsižvelgti į turinio kokybę.

 

Pateikdamas šiuos pavyzdžius aš tiesiog norėjau parodyti, kad koreliacija tarp nukreipiančių domenų ir aukštų reitingų vis dar egzistuoja, net jei trūksta nuorodų į reitinguojantį puslapį.

 

Bet kam reikalingas įrodymas, kai turite atsakymų iš pačios „Google“?

4. Ką „Google“ turi pasakyti apie nuorodų į giliuosius puslapius kūrimą

Taip pat būtų padėję paklausti poros ekspertų, bet aš nusprendžiau pirmiausia kreiptis tiesiai į šaltinį: paklauskite „Google“ . Žemiau galite pamatyti pokalbį su Johnu Muelleriu („Spam @ Google“ vadovas) šia tema:

 

 

Dabar „Google“ niekada nebuvo labai tiesioginė ir galutinė jų atsakymai, bet leiskite man sukurti aukščiau pateikto turinio santrauką:

 

Klausimas: Ar nuorodos į vieną puslapį gali paveikti kito mano svetainės reitingą?

A: Gal. Atrodo, ką verta išbandyti.

John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS
„Google“ / @JohnMu šlamšto vadovas

 

Tai iš kur tas „gal“? Na, yra ir kitų veiksnių. Pavyzdžiui, turinio kokybė arba atgalinių nuorodų kokybė. Jonas negali atsiskaityti už tai, todėl negali paprasčiausiai pasakyti „Taip!“. Jei taip būtų, Jonas galėtų klaidinti naujokus, manydamas, kad chaotiškas ryšių kūrimas gali padėti jiems užimti reitingą.

 

Iš to, ką pasakė Jonas, atrodo, kad nuorodos vis dar yra naudingos ir kad nuorodos į vieną puslapį GALI turėti įtakos kito puslapio reitingams. Taigi, jei jūs negalite gauti nuorodų į kai kuriuos puslapius, kuriuos norite reitinguoti, nuorodos į kitus puslapius, kurie gali lengvai tapti virusais ir veikti kaip „nuorodų magnetai“, gali būti labai naudingi.

 

Jei gauti natūralių nuorodų į komercinį puslapį, kurį norite reitinguoti, nėra lengva, gali būti naudinga sukurti kitus susijusius puslapius, kurie veikia kaip nuorodų magnetai.

 

Be to, tai tikrai pirmas:

 

Johnui Muelleriui patinka mano tvitas

Mano, kaip SEO, reakcija, kai „Spam @ Google“ vadovui patinka mano tweetas.

 

Tačiau yra ir gaudymo. Jei to nepadarysite tinkamai, nuorodos į vieną puslapį niekada nepadės gerai reitinguoti kito puslapio. 

5. Raktas, kaip reitinguoti aukštus puslapius „Google“ be nuorodų

Niekas negali jums pažadėti, kad taip pasieksite aukščiausią reitingą, tačiau jei nieko daugiau nepavyko, tai tikrai verta išbandyti.

 

Pirmiausia turėtumėte sukurti tinklaraštį, kad galėtumėte sukurti turinį, kurį žmonės iš tikrųjų norės susieti. Tada apskritai turėtumėte laikytis 3 pagrindinių punktų:

1. Turinys turėtų būti aukščiausio lygio

 

Be tinkamo ir kokybiško turinio niekur nereikės reitinguoti. Tai iš tikrųjų priklauso vartotojams. „Google“ tiesiog nuolat tikrina, ar vartotojai patenkinti turiniu. Jei jie yra, „Google“ jus reitinguos aukščiau. Jei jų nėra, tu numesi. Tai taip paprasta.

 

Rašyti gerą turinį yra labai platus, tačiau galite pradėti skaitydami šį  straipsnį apie tai, kaip rašyti įdomų turinį bet kurioje nišoje  . Taip pat galite peržiūrėti SEO tinklaraščio tinklaraščio įrašų kontrolinį sąrašą .

 

Jums taip pat reikės kokybiško turinio, kad galėtumėte gauti natūralių nuorodų. Nuobodus turinys niekada netampa virusu.

2. Turėtumėte turėti kokybiškas šaknies domeno atgalines nuorodas

 

Tol, kol jūsų atgalinės nuorodos profilis yra visiškai šiukšliadėžė, jūs ne tik nepateksite į savo puslapius bet kur, bet taip pat galite prarasti galimybę kada nors pamatyti aukštus reitingus, jei gausite baudą.

 

Nors žmonės sako, kad naudojant „Penguin 4.0“ blogos nuorodos bus tiesiog ignoruojamos, o ne skiriamos baudos, daugeliui pažintinių SEO vartotojų, kurie pranešė apie didžiulį organinio srauto praradimą ir reitingų sumažėjimą, buvo vienas bendras bruožas : daug nenatūralių nuorodų . Aš nežinau apie tave, bet man tai skamba kaip bauda.

 

„CognitiveSEO“ įrankio ekrano kopija, rodanti labai nenatūralų svetainės nuorodų profilį

 

Nenatūralūs saitai dažniausiai atsiranda dėl rankinio nuorodų kūrimo modelių, šlamšto, plono turinio ir daugelio kitų veiksnių derinio. Šios nuorodos gali pakenkti jūsų reitingams! Idėja yra gauti natūralias nuorodas į skirtingus URL aplink jūsų domeną, tinkamai ir nuosekliai kuriant ir platinant turinį. Štai kodėl tinklaraštis bet kurioje svetainėje yra tokia gera idėja. Tai ypač pasakytina apie el. Prekybos svetaines, nes tiesa, jie vargu ar gaus nuorodų, jei laikysis tik kategorijų ir produktų puslapių.

3. Jūsų vidinis susiejimas turėtų būti gerai nustatytas

 

Tai yra pagrindinė dalis, todėl nepamirškite jos praleisti!

 

Pamenate, kai sakiau, kad puslapius galima reitinguoti be nuorodų? Aš tarsi melavau. Puslapiams vis dar reikia nuorodų, bet tik ne atgalinių nuorodų. Jiems reikalingos vidinės nuorodos, o norint maksimaliai padidinti rezultatus, turėtų būti labai gerai sukurta vidinių nuorodų struktūra .

 

Matote … išorinės nuorodos ir vidinės nuorodos nėra labai skirtingos. Jie vis dar yra saitai. Jie vis tiek perleidžia nuosavybę. Jei susiejate savo puslapį, vis tiek perduodate balsavimą, jį rekomenduojate.

 

Daugelis SEO srities valdžios institucijų, pavyzdžiui, Neilas Patelis, „Search Engine Watch“ ir kt., Teigė, kad „Vidinės nuorodos“ padeda paskleisti autoritetą visoje svetainėje. Paprasta vidinio susiejimo struktūros apžvalga paprastai gali sukelti aukštesnį reitingą ir padidinti organinio srauto skaičių.

 

Net jei neturite vidinių nuorodų, kiekvienas straipsnis / puslapis vis tiek nukreipia į pagrindinį puslapį, kuris galiausiai nukreipia į visus kitus jūsų svetainės puslapius. Taigi, gavus nuorodas į bet kurį jūsų svetainės puslapį, bus suteikta šiek tiek nuosavybės visiems jūsų svetainės puslapiams, nebent jūs specialiai liepiate jiems to nedaryti.

 

Išorinės nuorodos yra vertingesnės ir tikriausiai suteikia daugiau nuosavybės. Vidinės nuorodos panašios į savo nugaros įbrėžimą. Bet tai yra toks nugaros įbrėžimas, kuris siunčia dalį kapitalo iš vieno puslapio į kitą. Tai padeda tai patekti į „Google“.

 

Kiekvieną kartą, kai skelbiate ką nors naujo, galinčio pasireikšti virusu ir gauti atgalinių nuorodų, įsitikinkite, kad iš jo taip pat nukreipiate į kitus susijusius puslapius, kuriuose norite reitinguoti. Tai veikia ir atvirkščiai. Paskelbę ką nors naujo, eikite redaguoti senus straipsnius ir, jei reikia, susiekite su nauju turiniu. Tai sustiprins atskirų puslapių gebėjimą reitinguoti ir padidins visos jūsų svetainės tikrinimą ir indeksavimą.

 

Taip pat naudokite tinkamus inkarinius tekstus, kai susiesite. Gerai, jei joje naudojate raktinius žodžius, tačiau nepersistenkite. Pagrindinis susiejimo tikslas yra palaikyti vartotoją interneto svetainėje ir pateikti reikiamą informaciją tolesniam dokumentavimui. Tiesiog pasistenkite, kad tai būtų natūralu ir naudinga.

Išvada

 

Kokybiškų kontekstinių nuorodų į vieną puslapį gavimas gali padėti kitam puslapiui užimti aukštesnę vietą, jei atsižvelgsite į keletą svarbių veiksnių, tokių kaip turinio kokybė ir vidinis susiejimas. Jei kyla problemų gaunant natūralias nuorodas į vieną puslapį, būtinai patobulinkite jo turinį ir nukreipkite į jį iš kitų atitinkamų vidinių puslapių.

 

Dar geriau, jei į jį nukreipiantys vidiniai puslapiai turėtų galimybę pasisemti meilės iš kitų svetainių. Nuosavybė pateks per jūsų vidines nuorodas, o jūsų svetainė iš esmės „Google“ pasakys „Šis puslapis man labai svarbus“.

 

Tiesa ta, kad be jokių nuorodų, nukreipiančių į jūsų domeną, jūsų svetainei bus labai sunku reitinguoti savo puslapius 10 geriausių rezultatų. Tinkamas paskirstymas yra privalomas domeno augimui bėgant laikui. Po paskelbimo būtinai visada reklamuokite savo turinį. Pasinaudokite visomis rinkodaros strategijomis, kurias galite sugalvoti, pradedant socialine žiniasklaida ir baigiant šaltomis el. Pašto priemonėmis. Jūs netgi galite sudaryti platinimo planą, net prieš jį parašydami.

 

Man įdomu: kokia jūsų patirtis su tuo? Ar turite puslapių su nedideliu atgalinių nuorodų kiekiu, kurie gerai vertinami dėl jūsų domeno valdžios? Jei taip, praneškite mums apie savo patirtį toliau pateiktame komentarų skyriuje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *