Paslėpta rinkodara
Net ir būdami darželinukais, kol nuvežame anūkų aplankyti Gamtos mokslo muziejaus, stengiamės ko nors išmokti. Laimei, mokymasis yra mūsų žmogaus prigimtis. Mes stengiamės ką nors sužinoti apie viską ir viską apie kažką. Ir aš manau, kad tai puiku. Vis dėlto dar didesnė ir galbūt prasmingesnė yra tai, ką darome su išmoktais dalykais; kaip mes naudojame tą informaciją ir kaip mes keičiame savo veiksmus pagal surinktus duomenis.
Skaitmeninė rinkodara yra labai „madinga“ sritis, galima sakyti, kur visur galite rasti „patarimų ir gudrybių“ bei „kaip“ strategijų. Tai gali būti puikus dalykas. Vis dėlto manau, kad mokymasis iš konkrečių pavyzdžių, realių atvejų tyrimų ir verslo gali būti labai naudingas, nesvarbu, ar esate skaitmeninės rinkodaros ekspertas, ar ne.
Štai kodėl mes nusprendėme pakelti po didinamuoju stiklu 9 sėkmingus startuolius ir pamatyti, kaip jie „ pavyko “.
Manau, niekam nėra paslaptis, kad kognityviame SEO mes mėgstame tyrimus ir manome, kad prieš bet kokį veiksmą reikėtų atlikti išsamią analizę.
Atmesti 9 skaitmeninės rinkodaros strategijas gali būti tikrai naudinga, kai ieškote rinkų, ieškodami galimybių ir tikrindami konkurentus, norėdami sužinoti, kas jiems tinka, o kas ne.
Startuolių atrankos procesas
Į savo sąrašą įtraukėme mišinį, kuris, mūsų manymu, yra tipiškas įvairiems internetinių įmonių segmentams, tiekiantiems fizinius ir elektroninius produktus. Jų aktualumą suteikia tai, kad jie pabrėžia skaitmeninės rinkodaros tendencijas šiais laikais, taip pat išsiaiškina, kas veikia ir kas ne. Kaip ir ankstesniuose tyrimuose, taip ir šį kartą jaučiame pareigą paminėti, kad analizuodami dar kartą patikrinome visus duomenis ir įsitikinome, kad juos skaitėme kuo teisingiau, kad išvengtume neteisingo skaitymo. Jei vis dėlto pastebėtumėte, tiesiog praneškite mums komentaruose.
Be jokių kitų įžangų leiskite man pristatyti 9 startuolius, kuriems atlikome šią tikrai išsamią „pažintinio stiliaus“ analizę.
1. „Kenu“ – mažo ir elegantiško automobilio tvirtinimo koncepcija
2. „Groovehq“ – „Help Desk“ programinė įranga su posūkiu
3. „Trello & The Negative SEO Attack“
4. Pagalbos skautas – dar viena konkurencinga „Help Desk“ programinė įranga
5. „Leap Motion“ – novatoriška lietimo technologija
6. „Moqups“ – ne tik dar viena „Wireframing“ programinė įranga
7. „GeckoBoard“ – verslo informacijos suvestinės
8. „GetVero“ – puiki elektroninio pašto rinkodaros programinė įranga
9. ServerDensity – serverio stebėjimo programinė įranga
1. „Kenu“ – mažo ir elegantiško automobilio tvirtinimo koncepcija
„IPhone“ priedų rinka nėra visiškai nauja, tačiau naujų startuolių, bandančių gauti „iPie“ skiltelę, skaičius yra gana įspūdingas. Taip pat įdomu žiūrėti, nes atsižvelgiant į dinamišką pobūdį niekas iš anksto nenusiteikęs žlugti. Bet kokiu atveju „iPhone“ automobilių priedų rinkodaros niša vis dar turi daug vietos naujiems žaidėjams priimti, ir būtent čia „Kenu“ bando pritapti.
„Kenu “ pastebimas pastebimas pastebimas augimas, kurio tendencija aiškiai auga, tačiau tarp jų yra daugybė pakilimų ir nuosmukių (tendencija akivaizdesnė JK nei JAV, kur augimas atrodo sklandesnis). Jų SEO matomumas nėra toks stiprus, jei žiūrėsime į tikrus matomumo skaičius (maksimalus yra maždaug 60, taigi jie turi tik mažai srauto iš „Google“).
Nepaisant to, „Kenu“ atrodo tikras internetas: jis turi nepaprastą domenų nuorodų nuorodą ir neturi nenatūralių nuorodų. Taip pat labai sveikai paskirstomos gaunamos nuorodos, suskirstytos pagal tinklaraščio įrašus, daugiausia apžvalgas, žmones, kurie apie tai kalba forumuose, arba internetinius mažmenininkus, parduodančius savo tikrąjį produktą. Visa tai yra labai tikslinės ir labai aktualios sąveikos pavyzdžiai. Žmonės tinklaraščiuose ir forumuose yra tikslinės auditorijos dalis ir, dar svarbiau, kalba su kitais žmonėmis, kurie yra tikslinės auditorijos dalis. Dar geriau, visi šie šaltiniai yra natūralaus augimo požymiai, o tai reiškia, kad nemėginama klaidinti internetinių vartotojų spustelėjus „Kenu“ pagrindinį puslapį.
„Kenu“ naudoja tikrai protingą metodą, kad gautų natūralius ryšius, tikriausiai to nežinodamas, remdamasis savo turima „NO SEO Strategy“ profiliu.
Puikus „Hack“, kurį naudoja „Kenu“, yra parduoti savo produktus per internetinius perpardavėjus ir dauguma perpardavėjų susieja juos su jais, norėdami pateikti daugiau informacijos apie produktą arba susieti save su „Kenu“ prekės ženklu. Ši technika leido „Kenu“ gauti daug aukštos kokybės natūralių ryšių iš savo partnerių.
Pramonės padalijimas atgalinių nuorodų taip pat piešia vientisą vaizdą. Turite 60 proc. Technikos, daugiau nei 25 proc. Automobilių ir beveik 15 proc. Kelionių, verslo ir poilsio. Ir visa tai yra prasminga tokiam produktui kaip „Kenu“, nes būtent tai, ko tikitės, domėsitės: technologijų aistruoliai, automobilių vairuotojai ir kelionių bei verslo įmonės. Tam tikra prasme tai beveik jaučiasi kaip verslas verslui: itin tikslus, labai nuoseklus verslo modelis.
Ne tik „Kenu“ nedomina kiti verslai, bet ir individualūs klientai. O kalbant apie juos, tai dar turi šiek tiek padirbėti. Pradedantiesiems, nors yra visiškai pagirtina, kad jie neturi komercinio inkaro teksto, jie taip pat neturi su turiniu susijusio inkaro teksto.
Jei jau pažįstate Kenu, žinote, ko ieškoti, bet tai vargu ar padeda plėsti verslą. Tai, kad jiems taip pat trūksta aiškios socialinės žiniasklaidos strategijos, taip pat nėra naudinga. Iki šiol jie investavo tik į savo „Facebook“ buvimą, turėdami itin mažą „Twitter“ ir nulio „Google Plus“ buvimą, o vienintelis puslapis, kuris turėjo bendrinimų, buvo jų pagrindinis puslapis … o tai įrodo, kad nėra socialinės žiniasklaidos strategijos.
Tiesa, atrodo, kad „Kenu“ vis dar yra ankstyvoje fazėje. Tai vaidina švariai, galbūt jums tai primena naują kandidatą, kuris kandidatuoja į savo postą, kuris nenaudoja jokių nešvarių savo senesnių kolegų triukų. Bet kaip ir tas archetipas, kurį vaizduoja Robertas Redfordas „Kandidate“, ši įmonė turi bent jau bandyti susitikti su savo „rinkėjais“ įpusėjus.
Jei ji nori augti ir plėstis greičiau, „Kenu“ turi šiek tiek taupyti tokias sąvokas kaip turinio rinkodara ir imtis rimtų veiksmų, kad įgyvendintų aiškią socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategiją.
Kenu augimo nuosprendis
Perpardavėjų pagrįstas produktų augimas be SEO ir socialinės žiniasklaidos strategijos.
Atrodo, kad Kenu žino, kaip svarbu priversti bendruomenę kalbėti apie tave. Jie labai dalyvauja forumuose, apžvalgose, tinklaraščių skelbimuose, dažniausiai tuose tinklalapiuose, kurių klientai siekia ir kuriais pasitiki. Be to, perpardavėjų pateikiamos nuorodos jiems yra puikus įsilaužimas ir didelis pliusas. Tačiau jie neturi aiškios SEO strategijos ir socialinės žiniasklaidos krypties, ir tai tikriausiai ilgainiui juos nuvilks.
2. „Groove HQ“ – „Help Desk“ programinė įranga su posūkiu
„Help Desk“ programinė įranga yra konkurencinga sritis ir naujiems žaidėjams tikrai nėra lengva įsitvirtinti rinkoje. Tačiau atrodo, kad „Groove“ būstinė tvirtina savo strategiją, kuri yra orientuota į turinį ir saugi SEO požiūriu.
Taigi, ką daro „Groove“ būstinė, kuri yra tokia nuostabi?
Pirmiausia, „ GrooveHQ “ naudojasi visomis socialinės žiniasklaidos priemonėmis, palyginti su kai kuriomis kitomis šiame sąraše esančiomis naujomis įmonėmis. Reikia ne tik atsižvelgti į jo buvimą „Twitter“, bet ir „Facebook“ bei net „Google Plus“ buvimą. Tikriausiai atrodo, kad Groove’as buvo tas erzinantis vaikas jūsų klasėje, kuris buvo labai geras matematikos ir fizikos srityje, bet taip pat buvo populiarus sportininkas ir šiek tiek gabus piešti.
Be to, „GrooveHQ“ taip pat yra mandagus „draugas“, apie kurį galima būtų spręsti – šioje metaforoje – iš nenatūralių ryšių nebuvimo ir labai sumažinto įtariamų nuorodų kiekio.
Tai atspindi ir stabilus jų augimas, kuris prasidėjo nuo neramesnės pradžios tiek JAV, tiek JK.
Vanduo laikosi net iš arčiau, nes tai buvo sukurta vien dėl turinio, be jokių bandymų atlikti senų skrybėlių SEO gudrybes.
Jei kas, „GrooveHQ“ stengėsi pabrėžti kokybišką turinį naudodamas ypač konkretų inkarinį tekstą, kuriame atsižvelgiama tik į turinį. Statymas taip pat pasiteisino, nes yra daug sėkmingų pranešimų, kurie yra labai bendri. Be to, akcijų nevadina jokia konkreti socialinės žiniasklaidos platforma, kuri savo ruožtu populiarina turinį. Žinoma, ne viską galima laimėti turiniu, ką patvirtina faktas, kad populiariausias įrašas yra nuoroda į daugybę programinės įrangos privilegijų, kurias gaunate, jei „Twitter“ ar „Patinka“ puslapyje. Nors tai gali būti ne vien turinio rinkodara, tai jokiu būdu nėra apgaulė. Tai sąžiningas žingsnis ta prasme, kad garsus magas Jamesas Randi paaiškino magų sąžiningumą: jie jums sako, kad jus apgaus, ir jie tai daro.
„GrooveHQ“ sėkmė buvo sukurta ne tik kuriant turinį, bet ir žinant, kam taikyti.
Viskas apie jų „susiejimo tinklą“ sukasi apie dvi pagrindines sritis: verslą ir techniką, kurios negalėjo būti tikslesnis, kas jie yra, apibūdinimas.
Tai taip pat beveik visiškai priklauso nuo tinklaraščių ir tinklaraščio veiklos, iš kurios retkarčiais kyla straipsnių ir interneto katalogų veikla.
Žvelgdami į tinklalapių tipų segmentavimą ir tuos, kurie nukreipia atgal į „GrooveHQ“, galime nesunkiai pastebėti, kad jų strategija labai orientuota į tinklaraščius, nes didžioji dauguma atgalinių nuorodų, nukreipiančių atgal į jų puslapius, yra iš tinklaraščių.
Negalima atsikratyti fakto, kad socialinė žiniasklaida tampa būtina kiekvienam verslui, siekiančiam užmegzti internetinį ryšį. Kalbant apie socialinės žiniasklaidos strategiją, „GrooveHQ“ galėtų pamokyti kitus šios srities verslus. Visuose kanaluose (arba bent jau svarbiausiuose šio tipo verslui) gerai paskirstyta stipri veikla, „GrooveHQ“ yra plačiai populiarus socialinėje srityje. Vis dėlto yra vienas ypatingas dalykas, kuris paskatino mūsų susidomėjimą čia. Akivaizdu, kad jie turi puikų, dalijamą turinį, vertinant pagal sėkmę, su kuria dalijamasi jų įrašais. Tačiau buvome šiek tiek nustebinti tuo, kad dažniausiai jų bendras puslapis yra ne pagrindinis, o specialus puslapis; puslapis, kuris stumiamas priekyje jų pagrindiniuose socialinės žiniasklaidos kanaluose, yra „nemokamo bandomojo laikotarpio pasiūlymo“ puslapis, kuris labai skatina lankytojus pasinaudoti nemokamomis bandomosiomis programomis su skirtingomis programomis su „kainos“ dalimi. Apskritai, nepaisant jų rinkodaros taktikos, „GrooveHQ“ turi tvirtą socialinės žiniasklaidos strategiją, iš kurios ji gauna daug naudos.
GrooveHQ rinkodaros nuosprendis
Produkto augimas pagrįstas aiškia turinio strategija, netaikant senos kepurės SEO taktikos.
„Groove“ būstinė teikia puikų turinio strategijos atvejo tyrimą, nes jis maitina turinį, patraukia tinklaraštininkų dėmesį ir turi puikią socialinę strategiją, tuo pačiu metu įgyvendindama itin saugią SEO strategiją, kad niekas jų negrįžtų.
3. „Trello & The Negative SEO Attack“
Kai pasaulis tampa mažesnis ir „plokštesnis“, o internetinis pasaulis vis platesnis ir aukštesnis, palengvėja darbas tarp žmonių tinklų, esančių atstumu vienas nuo kito. Viena iš šių pokyčių skatinančių rinkų yra užduočių valdymo programinė įranga. Organizacijos ieško programų, kurios siūlo platų organizavimo ir planavimo įrankių asortimentą, tačiau tuo pačiu metu nesijaučia nepatogios ar sunkiai naudojamos. Tai „ Trello“ didžiuojasi siūlydama.
Panagrinėkime „Trello“ naudojamas skaitmeninės rinkodaros strategijas ir charakteristikas.
Nors tai nėra įvardijama kaip komercinis inkaro tekstas, tarp tų, kurie grįžta į „Trello“, gretose yra nemažai keistų inkarų. Labiausiai nerimauja tie filmai, kurie yra susiję su populiariais to meto filmais (pvz., „47 Roninas“ ar „300 imperijos pakilimas“), tačiau yra ir kitų, vienodai mįslingų, susijusių su kazino, lošimų automatais ar svorio metimo tabletėmis. Tai nebūtinai reiškia, kad „Trello“ bandė atlikti „senus“ SEO „triukus“, bet tai tikrai reiškia, kad jis beveik neskiria pakankamai dėmesio savo susiejimo kilmei.
Didelė tikimybė, kad „Trello“ buvo neigiamos SEO atakos taikinys arba kad jais piktnaudžiavo „Parasite Hosting“ reitingavimo schemos stilius.
Yra nemažai nenatūralių nuorodų, dauguma jų gaunamos iš žemos valdžios šaltinių, žymių svetainių ir forumų.
Tai gali būti „sąranka“, o ne „Trello“ blogo ketinimo įrodymas, visų pirma, tikrasis inkaro tekstas, taikomas šioms nuorodoms. Panašu, kad tai nėra susijusi su užduočių valdymu kaip niša ir „Trello“ neatneš jokio naudingo matomumo.
Antra, atrodo, kad „Trello“ virusai auga sveikai. Jis daugiausia dėmesio skiria „Facebook“, tačiau stengiasi neatsilikti nuo „Twitter“ ir „Google Plus“, turi gana gerą domenų ir nuorodų nukreipimo santykį, o uždraudus vieną keistai agresyvų smaigalį, pastovus, bet lėtai matomas matomumas.
O kaipgi su tuo smaigaliu? Daug kartų toks šuolis gali rodyti abejotiną SEO praktiką, ypač kai susiduriate su žmogumi, turinčiu nemažai nenatūralių ryšių. Šiuo atveju tai gali reikšti įtariamą neigiamą SEO priedą, kurį jau minėjau. Jei pažvelgsime arti, nuorodų šuolis pasirodė 2014 m. Kovo mėn., O tas pats SEO matomumo šuolis atsirado tą patį mėnesį. Panašu, kad „Google“ tai suklaidino, tačiau po kelių savaičių jų SEO matomumas grįžo prie verčių prieš ataką. Bauda nebuvo taikoma. „Google“ suprato, kad tai buvo neigiama SEO ataka!
„Google Trends“ ieškodami raktinio žodžio „Trello“ pamatysite augančią jo tendenciją. Taip yra todėl, kad „freemium“ verslo modelis leido visiems jį išbandyti ir su juo žaisti, ir tai padėjo įmonei išpopuliarėti.
Žvelgiant į dalijimosi kraštovaizdį išryškėja du dalykai. Viena yra ta, kad bendra „Trello“ žinučių sėkmė yra nuo vidutinio iki žemo lygio (nepaisant to, jų dėmesys turinio valdomoms akcijoms išsiskiria ir prisideda prie mūsų pasitikėjimo jų sąžiningumu).
Panašu, kad „Trello“ neturi labai geros socialinės žiniasklaidos strategijos. Tokio dydžio svetainėje turėtų būti matoma kur kas daugiau socialinės žiniasklaidos veiklos.
Pažvelgus į kai kuriuos tinklaraščio ir forumo įrašus per tą laiką, galime aiškiai pastebėti, kad tai visi organiški susiejimo atvejai, kurie tam tikru momentu pradėjo snaigėti ir sukūrė pastebimą populiarumą.
Galų gale, ar virusiškumo sniego gniūžtės efektas nėra tas momentas, apie kurį svajoja visi pradedantieji?
Trello nuosprendis
Augimas pagrįstas „Freemium“ modeliu, kuris leido organiškai augti, remiantis tinklaraščio paskelbimu ir forume komentuojamu sniego gniūžtės efektu.
„Trello“ neabejotinai atrodo kaip vienas gerų vaikinų, turintis puikų augimą su „freemium“ modeliu ir daugybe organinių nuorodų. Tačiau ne visada pakanka būti „geroje“ stovykloje. Jūs taip pat turite atkreipti dėmesį į „blogą“ stovyklą. Didesnis dėmesys jų nuorodų profiliui ir tvirtesnis socialinės žiniasklaidos strategijos suvokimas greičiausiai bus jiems naudingas. Akivaizdu, kad jie turi potencialo, kaip matyti iš populiarumo šuolio, tačiau potencialo nepakanka, jei jų neprižiūrima. Norėdami pakartoti Roberto de Niro personažą filme „Bronkso pasaka“, liūdniausias dalykas internete yra iššvaistytas potencialas.
Neigiamas SEO ar parazitų priegloba neturėjo įtakos patikimai svetainei!
4. Pagalbos skautas – dar viena konkurencinga „Help Desk“ programinė įranga
Mes išliekame labai konkurencingame pagalbos tarnybų programinės įrangos pasaulyje, turėdami kitą įrašą mūsų sąraše – „ HelpScout“ .
„Help Scout“ mėgavosi stabilia matomumo trajektorija tiek JAV, tiek JK ir pasirodė esanti labai aktyvi žaidėja socialiniuose tinkluose. Tai taip pat rodo labai glaudų ryšį tarp nukreipiančių domenų evoliucijos ir jo sąsajų, o tai rodo stabilų, organišką augimą. Tačiau kai kurie dalykai yra mažiau sklandūs, kai juos analizuoja giliau.
Nors didžioji dauguma nuorodų yra trumpose teksto pastraipose, tinklaraščio įrašuose ar forumo temose, yra beveik nepastebimai daug nerimą keliančių nuorodų, kurios rodomos tinklaraščio komentaruose ir autorių parašuose.
Panašiai nerimą kelia ir sumažėjęs nuorodų, esančių iš „Article Directory“ tinklalapių, skaičius, nes jie vėlgi rodo, kad tai yra asociacija su praeities SEO taktika, ar aplaidumas vedant švarų įrašą.
Šie atvejai, nors ir akivaizdžiai nekenksmingi vien tik skaičiumi (arba jo trūkumu, nes sudaro mažiau nei 4% viso nuorodų skaičiaus), tam tikru momentu gali vėl pakenkti svetainei ir jos reitingams. Tai prilygtų popieriaus plagijavimui kolegijoje – nes ei, kas pastebės, tiesa? – ir tada kandidatuosiu į valstybės pareigas. Yra maža tikimybė, kad tai paaiškės, bet jei taip, tai gali neproporcingai pakenkti. Autorių parašai greičiausiai bus rodomi paieškos sistemų radaruose kaip neigiamas signalas ir taps pavojingi, jei jų skaičius padidėtų.
Nepaisant šių paslydimų, „HelpScout“ atrodo išties gera kompanija, kuriai labiau rūpi teikti gerą turinį, o ne pjūvius. Tikriausiai mes visi turėjome bent vieną akimirką (palaidoti giliai gėdos ir nepatogumo kampuose), kai tikriausiai atrodėme kaip dušas, bet iš tikrųjų buvome tik beprasmiai ir (arba) klaidingi. Atrodo, kad taip yra „HelpScout“ atveju, jei pažvelgsime į jų socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategiją. Jų „Twitter“ buvimas yra gana įspūdingas ir jie bent jau intriguoja „Google Plus“, o ne „Facebook“. Tai, kad jų pagrindinio puslapio adresas vos patenka į 10 populiariausių puslapių, atsiliekančių nuo paskelbtų straipsnių, yra dar vienas jų geros valios ženklas.
„HelpScout“ taip pat labai mažai įtartinų sąsajų, tai sustiprina mūsų įsitikinimą, kad anksčiau minėti klaidingi žingsniai yra tiesiog nepakankamo dėmesio ar nepakankamo saugumo žaidimo vaisius.
Tačiau įtarumas vėl kelia negražią galvą, nes pastebime, kad kai kurie inkaro teksto raktiniai žodžiai atitinka komercinį profilį („pagalbos tarnybos sistema“ arba „prieinama stalo sistema“). Tai, žinoma, nėra blogiausių pažeidėjų pavyzdžiai kalbant apie komercinius ryšius, tačiau jie rodo, kad reikia daugiau atsargumo priemonių, jei „HelpScout“ tikisi išlikti pakankamai ilgai kovoje, kad patektų į gretas.
Šiuo metu „HelpScout“ užima tik 3 raktinio žodžio „Google“ rezultatų puslapyje. Tai gali reikšti, kad tikslios atitikties inkaro tekstas nebuvo daug naudingas arba kad jis buvo naudingas (ir jei jis nebūtų, jie būtų daug mažesni). Bet tai taip pat gali reikšti, kad yra nedidelė tikimybė, kad be to jie galėjo būti aukštesni. Bet kokiu atveju tikimybė rodo, kad protingi pinigai yra visiškai atsisakyti komercinio inkaro teksto ir sutelkti dėmesį į tai, kas jau vyksta „HelpScout“:
Aukštos kokybės turinys ir strateginė rinkodara.
„HelpScout“ nuosprendis
Augimas pagrįstas strateginės turinio rinkodaros institucijos kūrimu
Pagalbos skautui matėme nereikšmingą senos skrybėlės derinį – naujas skrybėlių SEO strategijas, kurios neabejotinai leidžia tobulėti. Vis dėlto turinio rinkodaros skatinamas jų augimas turėtų būti analizuojamas ir vertinamas tuo pačiu metu, kai daugelis verslų galėtų iš to pasimokyti.
5. „Leap Motion“ – novatoriška lietimo technologija
Daugybė pradedančiųjų technologijų pasaulyje žaidžia gana saugiai lauką, kuris remiasi žodžiu „pažanga“: čia šiek tiek patobulinta, ten kažkas šiek tiek palengvėjo. Atrodo, kad bendras principas yra tas, kad nenorite per daug lošti su bendros auditorijos naujovių priėmimo rodikliu. Bet kiekvieną kartą įmonė, kuri sulaužo šį pelėsį, taip pat gali turėti ką įgyti versle. Paprasčiau (bet ne kukliai):
„Leap Motion “ leidžia valdyti objektus kompiuterio ekrane, kaip ir Tony Starkas „Geležinio žmogaus“ filme. “
Tai, beje, yra citata iš „Business Insider India“ pavadinimo, tačiau prie to grįšime vėliau.
„Leap Motion“ yra kiek kitoks nei kai kurie kiti šiame sąraše esantys žaidėjai, kalbėdami apie apimtį. Vien jo „Twitter“ ir „Google“ dalis yra didesnė nei kitų, esančių šiame sąraše, o „Facebook“ akcijų suma gali būti netgi didesnė nei visų kitų. Jo matomumo profilis taip pat šiek tiek skiriasi: vidutiniškai kyla ir krenta, atrodo, kad jis labiau stabilizavosi tam tikrame lygyje, o ne tai, kad jis paprastai kyla ar krinta. Nuorodų greičio skaičiai taip pat nėra labai artimi: nukreipiančių domenų skaičiaus svyravimai tik kartais sutinkami su atitinkamais nuorodų skaičiaus svyravimais. Tačiau tai daugiau nei subalansuoja tai, kad esant tokiam skaičių lygiui, negalima aptikti nė vieno nenatūralaus ryšio, o tai savaime yra įspūdingas žygdarbis.
Taigi viskas, kas susiję su „Leap Motion“, atrodo natūralu, o stulbinantis inkaro teksto kiekis yra susijęs su prekės ženklu (daugiau nei 80%), visiškai negalima rasti jokių komercinių inkarų.
Tai atrodo puikiai; ar tai reiškia, kad „Leap Motion“ yra pagrindinis turinio rinkodaros pavyzdys? Na … ne visai taip. Panašu, kad turinio nėra daug. Prisimenate visas tas „Facebook“, „Google Plus“ ir „Twitter“ akcijas? 70% jų yra pagrindiniame puslapyje. Taigi, kas čia iš tikrųjų vyksta? Tikrai nieko keisto. „Leap Motion“ yra pakankamai didelis, kad jis leistų kitiems kalbėti.
Kaip sakoma ne taip sename posakyje, jei kalbate apie save, tai vadinama rinkodara; jei kiti kalba apie tave, tai vadinama viešaisiais ryšiais.
Atrodo, kad „Leap Motion“ mėgaujasi daugybe pastarųjų. Atrodo, kad jų produktas yra pakankamai įdomus, kad kiti negalėtų pakankamai apie tai kalbėti.
Kiti gali reikšti daug žmonių visame pasaulyje, bet daugiausia tuos, kurie gyvena angliškai kalbančiose šalyse. Sprendžiant iš kitų kalbų, angliškai pirmenybė teikiama ne tyčia, o natūraliai.
Orientacija į pramonę taip pat yra natūrali, nes šis produktas yra aiškiai „techninis“ ir apie tai kalba technologijos žmonės (tai sudaro beveik 80% visų gyventojų, kalbančių apie šuolį). Nenuostabu, kad didžioji dauguma tinklalapių, nukreipiančių į „Leap“, yra tinklaraščiai ir forumai, nes būtent čia rasite angliškai kalbančių į techniką orientuotų žmonių.
Žinoma, yra kitų šaltinių, kurie padeda populiarinti (pvz., Interneto katalogai, elektroninė komercija, asmeninės svetainės ir net wikiai), tačiau akivaizdu, kad jie nėra pagrindinis jėgos žirgas, nes jie net nesudaro 15% visų žiniatinklio šaltinių. šaltinius, kai jie imami kartu.
Vis dėlto stebina turinio, nukreipiančio atgal į „Leap Motion“, kokybė. Nedaugelis technikos verslų gali didžiuotis, kad „Business Insider“ yra priblokštas ir metaforiškas (ypač todėl, kad jo susiejimas su jūsų verslu paprastai yra pakankamas pritarimas). Aukštos kokybės techninių naujienų pranešimai iš viso pasaulio (nuo Indijos iki Australijos), susiejantys su šuoliu, neabejotinai yra vienas iš pagrindinių dabartinės jų sėkmės aspektų.
Tinklaraščio įrašai apie juos taip pat nėra smulkmenos. Jie yra kruopščiai parašyti, išmanantys apie verslą ir jo istoriją ir pateikia išsamią produkto apžvalgą. Apskritai, jie yra panašūs į pagrindinę žurnalistiką, tik su mažiau šlovės.
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – forumo žinutės taip pat yra puikus nuorodų šaltinis. Nuorodos organiškai įterpiamos į įrašus, o ne paprasčiausiai išmetamos atsitiktinai ar įterpiamos kaip autoriaus parašas. Tai reiškia klestėti savo produktu ir jo idėja: niekas to nesiekia užgaulioti, nes jo realybė jau yra pakankamai patraukli, kad žmonės natūraliai nori įtraukti jį į pokalbį.
Akcijos, atrodo, visada skatina nuorodas visose socialinėse platformose, ir jos yra labai reikšmingos. Ne visi verslai gali sau leisti rinktis šį modelį, net kai jiems sekasi, tačiau tuo pačiu metu ne visi verslai, kurie tai daro, išlieka sėkmingi – ir tai yra šuolio nuopelnas.
„Leap Motion“ nuosprendis
Unikalus ir novatoriškas produktas, sukuriantis be didelių pastangų daug natūralios traukos.
Nors „Leap Motion“ nėra klasikinis į turinį orientuotas grotuvas, jis tikrai žino, kaip tai padaryti reikia išlaikyti žaidimą. „Leap Motion“ pakėlė jų dėmesys naujovėms.
6. „Moqups“ – ne tik dar viena „Wireframing“ programinė įranga
Kuriant žiniatinklio kūrimo programas yra keliolika, todėl norint sėkmingai veikti, reikia dirbti labai aiškiai apibrėžtoje nišoje. Kai žiniatinklis vis labiau susipainioja, vertingesnės tampa programos, kurios padeda vartotojams lengviau orientuotis ir geriau suvokti procesą. Galimybė atidžiai kontroliuoti, kaip atrodys jūsų interneto produktas, yra tokios vertingos prekės pavyzdys. „Moqups“ yra HTML5 programa, kuria galima kurti laidinius rėmus , maketus ar vartotojo sąsajos koncepcijas, prototipus. Taip pat yra „ Mockup Builder“ , panaši programa, kurią galima laikyti tiesioginiu „Moqups“ konkurentu.
„Mockup Builder“ buvo pradėta anksčiau, tačiau tai nebūtinai reiškia, kad jis sugalvojo geresnį produktą. Iš tikrųjų gali būti priešingai. Bet kokiu atveju, atrodo, kad Moqupsui buvo spartesnė sėkmė tiek nuorodų, tiek nuorodų srityje. Nesvarbu, ar „Mockup Builder“ paprasčiausiai atvėrė kelią kitiems ateiti ir pasisemti naudos, ar „Moqups“ tiesiog turi patrauklesnį savybių derinį, galima spėlioti. Tačiau tai nėra jų SEO strategijos.
Panašu, kad abu orientuojasi į tinklaraščius ir forumus, skirtus palaikymui ir populiarinimui, tačiau Moqupsas turi viršenybę. Įspūdingas yra ne tik daugiau nei dvigubas (gal net trigubas?) Nuorodų iš tinklaraščių skaičius, bet ir tai, kaip jų koja kur kas tvirtiau žengia forumuose, kur, atrodo, „Mockup Builder“ yra beveik nereikšmingas. Atrodo, kad jie gana susieti su žiniatinklio katalogais kaip šaltiniu, tačiau tikriausiai abu žino, kad matomumo augimo ten nėra.
Kalbant apie socialinės žiniasklaidos atstovus, atrodo, kad „Moqups“ kiekvienu lygiu pranoksta „Mockup Builder“: daugiau nukreipiančių domenų, daug daugiau „Twitter“ ir „Google Plus“ akcijų bei daug daugiau akcijų „Facebook“. Nuorodos greitis taip pat palankus Moqupsui, kur kas geriau nurodant domenų ir nuorodų santykį. Jų matomumo tendencija atrodo šiek tiek nerami, tačiau panašu, kad tai taip pat rodo kylančią tendenciją. Kita vertus, „Mockup Builder“ matomumas, kuris anksčiau buvo stabilus ir tvirtas, dabar geriausiu atveju atrodo pasenęs ir blogiausiu atveju.
Kalbant apie domenų persiuntimą, „Moqups“ turi ne tik daugiau (beveik 3 kartus daugiau nei „Mockup Builder“), bet ir daugiau atgalinių nuorodų yra iš šių domenų. Pastarųjų atveju vidutinis domeno nuorodų skaičius yra 2,97. Pirmiesiems šis skaičius yra 3,39. Didėjant nukreipiančių domenų skaičiui, nuorodų skaičius, jei ne eksponentiškai, didėja, bent jau daug didesniu greičiu. Tai yra svarbus dalykas, kurį reikia pašalinti: svarbu ne tik persiuntimo domenų skaičius, bet ir dinamiškas bei patikimas jų pobūdis.
Jei yra viena sritis, kurioje abiejų šių programų kūrėjų vienodai trūksta, yra susijusi su jų socialinės žiniasklaidos strategija. Tik pagrindinis puslapis yra bendrinamas ir atrodo, kad turinio yra nedaug, jei jo nėra.
Iš kai kurių kitų šio sąrašo pavyzdžių akivaizdu, kad turinys ne visada reikalingas, tačiau jei esate tik ankstyvoje stadijoje, jūs tikrai galite juo pasinaudoti. Turinys žmonėms suteikia unikalią galimybę dalytis jūsų puslapiu, nebūtinai manant, kad jie jums dalijasi ar pritaria. Kas gerai, nes kuo daugiau žmonių tave skaito ir pradeda manyti, kad žinai, apie ką kalbi, tuo didesnė tikimybė, kad dalį šios geros valios jie perduos ir tavo produktui (-ams). Jei dar nesate pakankamai populiarus, kad žmonės kalbėtų apie jus, patikimumo nustatymas pirmiausia yra geras būdas gauti pripažinimą.
Moqupso nuosprendis
Augimas grindžiamas novatorišku produktu kartu su „freemium“ modeliu.
Moqups žinojo, kaip pralenkti savo konkurentus visais lygmenimis: atgalinės nuorodos, nuorodų domenai, dalijimasis socialiniuose tinkluose. Dabar tikrai nesame tikri, ar prieš pradėdami savo verslą jie atliko išsamų rinkos auditą, bet atrodo, kad tai padarė. Atrodo, kad jie pasinaudojo geriausiomis savo konkurentų strategijomis ir išvengė klaidos, valdydami galų gale, kad juos aplenktų.
7. „Gecko Board“ – verslo informacijos suvestinės
„GeckoBoard“ leidžia vartotojams patogiai rodyti metrikos duomenis ir dalytis jais su kitais.
Bendrovei, užsiimančiai skaitmenine sritimi, atrodo, kad ji yra šiek tiek nesubalansuota, kai reikia apmokestinti socialinės žiniasklaidos sceną: jų „Twitter“ akcijų griebimas yra gana įspūdingas, tačiau šis įspūdis taip pat gali būti šalutinis ryškaus kontrasto su sumažintas akcijų dydis kitose dviejose platformose: „Facebook“ ir „Google Plus“.
Tik nedaugelis straipsnių išsiskiria socialinės žiniasklaidos dalijimusi ir, vertinant pagal populiariausiųjų pavadinimą, atrodo, kad taip yra svetainėje, kurioje buvo vienas tikrai populiarus straipsnis dėl savo temos, tačiau kurios skaitytojai niekada nepadarė mintis, kad nepamirštumėte grįžti į kitus straipsnius. Panašiai kaip ta grupė, kurios karjeros pradžioje buvo tikrai perspektyvus EP, bet niekada nepadarė savo žvaigždės.
Net atrodo, kad „Twitter“ jie skelbia ar dalijasi vidutine suma. Tačiau jie puikiai sekasi šiame žaidime: sekite paskui mane. Abipusiškumas yra akivaizdi strategija, kuri yra būtina.
.
„GeckoBoard“ yra toks pat švarus, koks būna ieškant nenatūralių nuorodų, ir turi tikrai gerą domenų ir nuorodų persiuntimo atitikmenį (atrodo, kad beveik visi pastarųjų smaigaliai seka natūraliais pirmųjų smaigaliais). Nors per pirmuosius 2 2014 m. Ketvirčius pastebimas pastovus matomumo padidėjimas JAV ir JK, vasara pasiekė „GeckoBoard“, panašu, kad tai buvo kai kurių jos puslapių bloginimas.
Net vertinant jų sumažėjimą, atrodo, kad bendras jų susidomėjimas vis didėja, suteikdamas jiems tam tikrą „lipnumo“ faktorių.
Atrodo, kad iki šiol pasakota istorija „GeckoBoard“ nėra labai išmani skaitmeniniu požiūriu, tačiau atidžiau apžiūrėję galite pastebėti, kad jų strategija yra puiki. Viena iš Gecko stipriųjų pusių yra tai, kad jie neva „valdomi tinklaraščių“. Tinklaraščiai yra pagrindiniai jų gynėjai, o visa kita – iš ten. Panašu, kad įrašai kviečia kitus pranešimus labai glaudžiai sujungtame tinkle, tačiau jie taip pat sukasi lauke, į straipsnių ir interneto katalogus, elektroninę komerciją ir asmenines svetaines.
Kitas svarbus dalykas, kurio siekia „GeckoBoard“, yra didelis sukauptų energijos domenų susiejėjų skaičius. Tokie „forbes.com“ domenai užima aukštą pasitikėjimo indekso vietą, todėl susiejimas iš šio ar panašaus reitingo domenų gali reikšti rimtą postūmį, net jei jums atrodytų, kad jums trūksta kitose srityse.
Vis dėlto, kiek tai susiję su „GeckoBoard“, gali būti, kad šiose srityse ji tiesiog nesidomi. Vien tik žiūrint į gaunamų nuorodų tinklalapių kategorijas, 95% jų yra iš „Tech and Business“, o tai reiškia, kad įmonė apėmė būtent tas domėjimosi sritis.
GeckoBoard nuosprendis
Augimas grindžiamas produkto lipnumu ir dideliu autoritetu.
Sprendžiant iš visko, ką analizavome, atrodo, kad „GeckoBoard“ daugiausia dėmesio skiria tvirto verslo kūrimui net ir lėčiau augant. Tai strategija, kuri galiausiai turi atsipirkti, nes jos orientuojasi į turinį, tinklų kūrimą ir galios domenų susiejimą ir, atrodo, nė kiek nesidomi pigiais SEO triukais: jų nuorodos atrodo 100% susijusios su prekės ženklu ir 0% komercinė. Kai jie paspartins savo socialinės žiniasklaidos strategiją ir sutelks dėmesį į daugiau turinio, kuriuo galima dalytis, kūrimą, jų augimas gali tik plėstis.
8. „GetVero“ – puiki elektroninio pašto rinkodaros programinė įranga
„GetVero“ yra gana įdomi internetinės rinkodaros priemonė. Tai leidžia suaktyvinti el. Laiškus ir informacinius biuletenius, atsižvelgiant į asmenų veiksmus, ir, ko gero, masinius laiškus kiekvienam iš gavėjų pajusti asmeniškiau.
Sprendžiant iš nuorodų masyvo, tai yra įmonė, kuri praktikuoja tai, ką skelbia: beveik 75% visų nuorodų yra iš tinklaraščių, o tai yra puiku, nes tinklaraščio įrašai paprastai rodo organinį procesą.
Vis dėlto „Get Vero“ nuorodos nėra tik iš rekomenduojamų šaltinių. Nors dauguma jų yra aukštos kokybės nuorodos, dedamos į susijusius tinklaraščio įrašus, žemiau esančiame šilumos žemėlapyje galite pamatyti, kad „Get Vero“ taip pat turi keletą „nerekomenduojamų“ nuorodų iš svečių pranešimų, autoriaus parašo ar žiniatinklio katalogų.
Ji daug dėmesio skiria „Twitter“ ir tai rodo: straipsniai ten sukanda nemažai traukos, o faktinio pagrindinio puslapio akcijų skaičius net nepatenka į 15 geriausių. Tai iš tikrųjų yra turinio rinkodara: išgarsėti per tai, ką tu parašyk apie kelią į priekį, kas esi. Panašiai kaip įtraukdami žmones į klasikinę muziką, geriau pritraukite žmones prie patrauklių dalių (pvz., „Get Vero“ labiausiai paplitusio straipsnio pavadinimas, „50 nuostabių rinkodaros tinklaraščių“), o tada viliokite juos atgal, kad gautumėte daugiau dėl jų pradinis prestižas.
Nors „GetVero“ kurį laiką buvo matoma JAV, nuolat auganti dėl natūralių pakilimų ir nuosmukių, ji tik neseniai pradėjo kilimą Didžiojoje Britanijoje ir tai padarė pavyzdingai: pastovi, bet ryžtinga, su nuorodų skaičiumi tik po nemažos kovos už sveiką kiekį nukreipiančių domenų.
Atrodo, kad „GetVero“ nenukirto kampų, taip viliojančiai, kaip galėjo būti. „Twitter“ neužliejo akcijų, rizikuodama lėtesniu tempu (siekdami meno filmų atmosferos, o ne vasaros šou) ir išlaikė labai sveiką stebėtojų skaičiaus santykį. Principinis ar orientuotas į verslą? Šiuo metu klausimas vargu ar yra aktualus, jei įmonė rimtai žengs šiuo keliu.
Nors „GetVero“ gali naudoti retkarčiais naudojamą komercinį inkaro tekstą, jis tai daro labai retai, o didesniame vaizde jis turi mažai reikšmės: tik 6% visų inkaro tekstų yra komerciniai. Nesvarbu, ar tai yra neatsargumas, ar pavieniai atvejai, kai senieji įpročiai sunkiai miršta, įmonė daugiau nei kompensuoja juos naudodama su niša susijusius raktinius žodžius, kurie yra specifiniai ir rodo sudėtingesnius, į turinį orientuotus įrašus. Panašiai kaip tas vaikas jūsų vidurinėje mokykloje, kuris retkarčiais gyrėsi apie įdomią (-as) veiklą (-as), kurioje (-iose) dalyvavo, „GetVero“ iš tikrųjų turi prekių, kad būtų stebėtinai daug kartų. Kol kas sąranka yra gera, likusi dalis gali būti tik išplėtimo klausimas.
„GetVero“ nuosprendis
Ekologiškas augimas, pagrįstas strateginio turinio ir nedaugelio „senų kepurių“ SEO metodų deriniu.
Atrodo, kad protingas aukštos kokybės turinys yra labai geras būdas pritraukti tiek žmones, tiek SEO matomumą. „GetVero“ augo dėl turinio rinkodaros, švelnių senų skrybėlių SEO palietimų ir didelio aktyvumo „Twitter“.
9. Serverio tankis – serverio stebėjimo programinė įranga
Išsiplėtus internetui, mazgai, kurie jį laiko, tampa vis svarbesni. Taigi darykite priemones, užtikrinančias jų sveikatą. „Server Density“ teikia serverio stebėjimo paslaugą ir, atrodo, turi nesąmoningą požiūrį į verslą, kaip matyti iš jų pagrindinio puslapio šūkio „Serverio stebėjimas, kuris nesiurbia“. Tačiau jų skaičiai yra akivaizdžiai tik gero humoro pavyzdys. Ar jiems pavyksta „nečiulpti“ atsižvelgiant į jų buvimą internete?
Serverio tankis, atrodo, vis dar yra būdas augti, tačiau jau rodo teigiamus sėkmės ženklus SEO požiūriu. Jų matomumo tendencijas gali būti nelengva perskaityti, tačiau tai aiškiai rodo, kad „Serverio tankis“ turi galimybę grįžti iš kritimo ir kad pakilimai nėra atsitiktiniai įvykiai. Nuorodų greitis taip pat rodo, kad darbe yra aiški strategija, nes dažniausiai nuorodų skaičiaus augimas beveik puikiai atspindi nukreipiančių domenų skaičiaus augimą. Jie dar neturi labai tvirto suvokimo socialinėje žiniasklaidoje. scenoje, tačiau atkreipkite dėmesį į pagrindines platformas subalansuotai, turėdami šiek tiek padidintą „Twitter“ akcijų skaičių ir palyginamus „Facebook“ bei „Google Plus“.
Nors pagrindinis puslapis neabejotinai užima daugiausiai bendrinamų puslapių sąrašą, taip pat galima rasti daugybę straipsnių, kurių akcijos pasiskirsto visose socialinėse platformose (tačiau akivaizdžiai pabrėžiama „Twitter“). Temų asortimentas yra įvairus, tačiau kiekvienoje temoje požiūris atrodo konkretus, todėl turinys lengvai bendrinamas. Priežastį, dėl kurios „Serverio tankis“ dar nepasitraukė, nėra lengva nustatyti, tačiau kai vienas iš jūsų straipsnių turi panašų skaičių jūsų pagrindinio puslapio, esate geros formos.
Čia yra kažkas kito, ko jie nori: „Server Density“ susiejama beveik išimtinai iš tinklaraščių ir forumų, ty iš aplinkos, kurioje bent dalis žmonių yra arba ekspertai, arba išmanantys.
Atsižvelgiant į jų veiklos sritį, tai yra prasminga. Tai taip pat suteikia puikią verslo prasmę. Jie kalba su nišine auditorija ir nededa jokių pastangų tai nuslėpti. Dauguma jų populiarių pranešimų yra apie „MongoDB“, šiuo metu „pasirinkto ginklo“ NoSQL duomenų bazę. Ne visoms įmonėms reikia spręsti bendrą auditoriją, kad jos galėtų klestėti, o „Server Density“ atrodo pakankamai patogi šiomis žiniomis.
Pamenate, kai sakėme, kad jie niekuo dėti? Jie tikrai yra ir turi SEO metodus, kad tai paremtų. Du trečdaliai jų inkaro teksto yra susiję su prekės ženklu, o nereikšmingas procentas, kuris pripažįstamas komerciniu, yra labai netipiškas, ir tai yra galbūt vienas iš konkrečiausių komercinių inkarų tekstų, kuriuos ten galima rasti (nes iš tikrųjų, kiek žmonių suklumpa per klaidą „saugiai užšifruotą atsarginę kopiją naudojant dvigubą„ Linux “ir„ Mac “?)
Serverio tankis žino, ko nori, ir dirba, kad jį gautų. Ji skirta žmonėms, turintiems specialių techninių žinių iš anglakalbių šalių (nes būtent ten greičiausiai bus jų pagrindinė auditorija), ir suteikia jiems ieškomo turinio.
Nors jų augimas nėra iš šio pasaulio, jis tikrai yra, jei pažvelgsite į pastovią ryšio greičio tendenciją. Jūs ne visada turite eiti didelis ar eiti namo. Kartais galite eiti maži ir apeiti.
Serverio tankio nuosprendis
„ServerDensity“ augimas grindžiamas „Smart Micro Niched“ turinio rinkodaros dominavimo kampanija kartu su šiuolaikinėmis SEO technikomis
Nors tai ir nėra įspūdinga, tačiau neabejotinai „Server Density“ augimas labai susijęs su jų turinio strategija. Pateikdami puikų turinį ir gerus tinklaraščio įrašus, jie sugebėjo įgyti daug nuorodų iš tinklaraščių ir forumų, bet taip pat daugybę bendrinimų socialinėse platformose, daugiausia dėmesio skirdami „MongoDB“ mikro nišai.
Išvada
Ši analizė nereiškia, kad jums suteikiamas „sėkmės receptas“, tačiau ji turėtų padėti jums sužinoti, ką sėkmingai įmonės naudoja savo rinkodaros strategijose. Mokymasis iš šių atvejų tyrimų duos jums tik naudos, neatsižvelgiant į tai, ar esate vadovas, SEO ekspertas ar SEO agentūra, ar „Grown Hacking“ tipo vaikinas. Pvz., Kaip matėme, kai kurios įmonės ignoruoja SEO ir tai gali būti galimybė agentūroms, kurios užsiima SEO, juos paminėti. Taip pat produktų savininkai, dirbantys rinkoje, kurioje jų konkurentai nenaudoja SEO kaip rinkodaros strategijos, galėtų iš to pasinaudoti. Giliai išanalizavęs šiuos verslo modelius, manau, savaime suprantama, kad nuorodos ir socialiniai signalai iš tikrųjų daug ką pasako. Vienintelis triukas – atidžiai juos „perskaityti“.