Koks yra google interneto adresas
Net jei nežinote, kokie jie yra iš tikrųjų, jei naudojatės internetu, vienas iš pirmųjų dalykų, į kurį pateksite, yra URL. Mes taip pat kartais juos vadiname adresais. Jūs tikriausiai praleidžiate ne daug laiko apie juos galvodami, tačiau internetas iš tikrųjų yra pagrįstas URL. Kiekvieną kartą, kai pasiekiate tinklalapį arba susiejate jį, naudojate URL.
„Google“ nurodė, kad „URL turi mirti“. Bet ar įmanoma pasaulis be URL?
Sekite toliau ir pereikime šiek tiek giliau į šią temą, kad sužinotume, ką „Google“ planuoja, ir galbūt, kaip atrodytų internetas be URL. Be to, nepamirškite, kad tai dažniausiai yra prielaida, todėl nedvejodami pradėkite pokalbį komentarų skiltyje!
Na, visa tai gali būti linkusi keistis, nes „Google“ tariamai teigė, kad norint turėti serverio internetą „URL turi mirti“. Tačiau formuluotė yra labiau paspaudimų masalas, o ne faktas.
- Kas tiksliai yra URL?
- Kodėl „Google“ nori nužudyti URL?
- Kaip internetas atrodo be URL?
- Kaip SEO veiktų be URL?
Kas tiksliai yra URL?
Teoriškai URL yra labai sudėtingi, tačiau praktiškai juos labai paprasta naudoti ir suprasti.
URL reiškia „Uniform Resource Locator“ ir dažnai nurodomi kaip žiniatinklio adresai.
Paprasčiau tariant, tai adresas, naudojamas norint pasiekti norimą vietą / tinklalapį / šaltinį.
Kaip analogiją, naršyklė yra kaip kurjeris, o šaltinis – kaip kontaktinis asmuo pristatymui.
Pavyzdžiui, jei noriu paskelbti „file.pdf“ dokumentą internete, turiu jį kažkur priglobti. Norint jį priglobti, man reikia serverio. Serveriui bus priskirtas IP, kuris mums daug ką pasakys apie vietą. Tai šalis ir miestas.
Serveriui taip pat priskiriamas konkretus domenas ar pagrindinio kompiuterio vardas (arba keli). Tarkime, kad tai gatvė ir pastatas.
Tačiau savo PDF failą saugosiu tik konkrečioje vietoje, tarkime, aplanke, vadinamame ištekliais. Tai bus butas.
Tada man iš tikrųjų reikia nurodyti jo pavadinimą, tiksliai žinoti, kur noriu gauti.
Galutinis tikslas bus kažkas panašaus į https://www.domain.com/resources/file.pdf
Kodėl „Google“ nori nužudyti URL?
Na, kaip teigiama įžangoje, „Google“ niekada nesakė, kad nori visiškai pašalinti URL.
Interviu su „Wired Chrome“ inžinierių vadybininku Adrienne Porter Felt kalbėjo apie „tapatybės visiems suprantamumą“ ir „URL rodymo būdą“.
Čia atkreipkite dėmesį į raktinį žodį, kuris yra „rodomas“. Ne nužudytas, ne pašalintas, bet rodomas.
Bet trumpam atvaizduokime, kad „Google“ iš tikrųjų pasakė frazę „Kad internetas taptų saugesne, URL PRIVALO ŽŪTI !!!“. Išbandykite ir galbūt naudokite „Skeletor“ balsą.
„Google“ kovojo , kad URL būtų gražesni ir todėl lengviau suprantami. Mes visi žinome frazę „naudoti gražius URL“. Tai reiškia, kad užuot turėję https://yourwebsite.com/index/case-studies-242v43x/traffic-increase?ctcid=42542&bb=1425f, turėtumėte kažką panašaus į https://yourwebsite.com/how-to-increase – eismas /.
Gražūs URL yra naudingi tam tikrais būdais. Vartotojai gali susidaryti mintį apie tinklalapio temą paprasčiausiai pažiūrėję į URL. Be to, ilgesni ir keisti URL dažnai atrodo įtartini ir vartotojai gali vengti jų sekti.
Straipsnyje, apgaunančiame vartotojus žudančiu „Google“ paspaudimu, taip pat paminėtas „McAfee“ atliktas tyrimas , kuriame teigiama, kad kibernetiniai nusikaltimai pasauliui kainuoja 600 milijardų dolerių ir jis auga. Tyrime žodis „URL“ paminėtas tik vieną kartą ir jis susijęs su įvairių rūšių atakomis, kurių daugelis neturi nieko bendro su URL.
Straipsnyje nurodoma, kad URL sutrumpintojai gali paveikti ryšį tarp žiniatinklio tapatybės ir URL, o įsilaužėliai gali pasinaudoti tuo, kad užmaskuotų kenkėjiškas svetaines. Tačiau URL sutrumpintojai yra tik peradresavimas, kurį galima pigiai ir lengvai nustatyti naudojant bet kurį domeną.
Tiesa, paprasčiausias būdas užsikrėsti bet kokiu virusu yra pasiekti neteisingą URL.
Tačiau tai yra nuorodų problema, nes paprastai jūs nerašysite savo kelio į išpirkos programą.
Paprasčiausiai URL slėpimas nuo vartotojo „Chrome“ visiškai nepadės. Kenkėjiškas URL gali būti paslėptas po inkaro tekstu bet kurioje svetainėje ir bet kuriuo metu. Tai gali būti jūsų geriausio draugo „Facebook“ paskyra, į kurią įsilaužta ir kuri siunčia kenkėjiškus URL. Prieš spustelėdami net nepagalvosite, manydami, kad tai jūsų draugas ir jis turi būti saugus.
Geriausias būdas apsisaugoti nuo kibernetinių atakų yra būti informuotam ir visada šiek tiek atsargiam!
Pasižiūrėkite į tai ir suprasite, kad dažniausiai įsilaužėliai tiesiog naudoja asmeninę jūsų viešai skelbiamą informaciją prieš jus. Jie gali būti interneto kavinėje ir skaityti, ką įvedate, kai nepasiekiate saugios svetainės .
Taigi, kitą kartą ką nors paskelbę „Facebook“, gerai pagalvokite. Apie tai būtinai informuokite ir kitus.
Kaip atrodo internetas be URL?
Nors „Google“ iš tikrųjų niekada nesakė, kad tai yra galimybė, yra galimybė, kad jie gali tai išbandyti!
Mes vis dar spekuliuojame, bet iš tikrųjų yra tam tikrų įrodymų.
Jei „Google“ padarys internetą mažiau atvirą, gali būti, kad jie galės visiškai pašalinti URL.
Pirmas dalykas, kurį noriu paminėti, yra „Google AMP“. Aš kalbėjau apie „Google” AMP praeityje ir diskutuojama, ar tai geras dalykas ar blogas dalykas.
Kad ir kokios būtų jūsų mintys apie „Google AMP“, aišku viena: pasaulis be URL būtų panašus į AMP iniciatyvą. Iki šiol AMP pateikia viską, kas yra „Google“ serveriuose, todėl iš tikrųjų nereikia naudoti jokių URL, išskyrus „Google.com“.
Bet jūs vis tiek naudojate URL … ir jie vis dar egzistuoja.
Matote … Beveik neįmanoma įsivaizduoti atviro tinklo be URL. Jums reikia kažkokio … identifikatoriaus, kad pasiektumėte šaltinį ar vietą žiniatinklyje. Jei tai nėra adresas, tai yra IP. Jei tai ne IP, tai pagrindinio kompiuterio vardas ir pan.
Vienas mano draugas man kartą pasakė: „Jei manote, kad turite didelę vaizduotę, pabandykite įsivaizduoti naują spalvą“. (vidinis pokštas: mūsų kolegė Kornelija gali turėti galimybę, nes ji yra akla ir dar neišbandė nė vieno iš jų).
URL yra labai panašūs į realius tiesioginius fizinius adresus, todėl jei galite įsivaizduoti pasaulį be adresų … tikriausiai galite įsivaizduoti atvirą internetą be URL.
Tačiau, jei žiniatinklis yra mažiau atviras, „Google“ gali būti tik viena programa, kurioje talpinamas visas turinys. Tokiu būdu jis gali valdyti kenkėjiškus URL … ir visa kita.
Antras dalykas, kurį noriu paminėti, yra „ Google“ duomenų paieška . Tai 2018 m. Rugsėjo mėn. Paleista paieškos sistema, skirta žurnalistams ir mokslininkams. Panašu, kad jis naudojasi kažkuo panašiu į struktūrinius duomenis, kad išsiaiškintų taškus, pvz., Išleidimo datą, autorių ir aprašymą.
„Google“ duomenų paieška yra artimiausia, kaip galime atrodyti paieškos variklis be URL, nors rezultatų turinyje yra nuorodų (ir URL).
Jei „Google“ iš tikrųjų mano, kad URL kelia grėsmę savo vartotojams, tai vienintelis būdas su jais elgtis yra neleisti vartotojams pasiekti jokių URL, bent jau ne per „Chrome“. Tai reiškia, kad „Google“ turės priglobti visą turinį, kad vartotojai turėtų kontaktą tik su „Google“ serveriais ir savo (paslėptais) URL.
Tai gerai skamba vartotojui, tačiau iš tikrųjų yra daugybė problemų. Kaip veiks reklama? Kaip interneto svetainių savininkai uždirbs pinigus? Ar jie vis tiek skelbs turinį? Ar jiems mokės „Google“?
Kaip SEO veiktų be URL?
Pasaulyje be URL SEO veiktų beveik taip pat. Vienintelis dalykas, kurio visiškai trūksta algoritme, būtų atgalinės nuorodos (blogiausias atgalinių nuorodų analizės įrankių bendrovės košmaras).
Tačiau mes visi žinome, kad tai įmanoma, nes „ Yandex“ (Rusijos paieškos sistema) nenaudoja atgalinių nuorodų savo algoritme . „Google“ tai bandė praeityje (tada, kai „Cutts“ valdė robotus), tačiau jiems tai nepasiteisino, nes rezultatai pasirodė daug prastesni.
Vis dėlto aš apie tai nežinau, tarsi jei „Google“ vertėjas būtų panaudojęs „nieko + torrento“ vertimą į rusų kalbą ir jo paiešką „Yandex“, tikrai rasite viską, ko norite nemokamai. Ir visa tai be jokių atgalinių nuorodų algoritme!
Taigi, atgalines nuorodas vietiniame SEO gali pakeisti tai, ką dabar vadiname citatomis. Iš esmės tai tas pats, kas firminė atgalinė nuoroda, tačiau be nuorodos. Panašiai veiktų „ Brand Mentions“, kad praneštų apie naujus paminėjimus.
Be to, tikriausiai niekas daug nepasikeis.
Turinys, PR ir UX vis tiek bus svarbiausi veiksniai, kai reikia pozicionuoti dalykus paieškos sistemose, kartu su kitais pagrindiniais dalykais, pvz., Raktiniais žodžiais pavadinimuose ir tuo, kaip greitai resursas įkeliamas (tačiau tai neturėtų būti problema, jei „Google“ priglobia viską).
Išvada
Taigi, ką manote? Ar galimas internetas be URL? Kaip SEO atrodytų pasaulyje, kuriame URL nėra? Ar manote, kad „Google“ iš tikrųjų bando išspręsti problemą, ar ji bando išspręsti savo interesus, kad įgytų daugiau interneto kontrolės?