Do nofollow nuorodos padeda seo
Jei esate žiniatinklio valdytojas, jums patinka atgalinės nuorodos. Viskas apie juos, sakydamas „taip“ kiekvienai atgalinio ryšio galimybei, tarsi tai būtų tavo pirmasis pasimatymas. Šypsotės, kai pavyksta ją įsigyti, ir visada ieškote naujų nuorodų kūrimo angų.
Bet aš tuoj pasakysiu istoriją apie nuorodą, kuri jums nesuteikia tiek džiaugsmo:
Kažkas perskaitė jūsų straipsnį. Jiems tai patiko. Jie susisiekė su jumis, nurodydami, kokia įdomi yra informacija ir kad jie susies su ja iš savo svetainės. Jūs tiesiog trykštate pasididžiavimu. Praėjus kelioms dienoms, nuoroda pagaliau bus paskelbta. Šypsotės atidarydami puslapį, kad patikrintumėte nuorodą. Kai puslapis įkeliamas, jūsų šypsena iškart nubraukiama nuo jūsų veido. Tai nofollow …
Jei turite aukštą nofollow nuorodų santykį, ar tai paveiks jūsų bendrą SEO? Ir jei taip, ar tai bus neigiamas ar teigiamas būdas? Viską, ką jums reikia žinoti apie „nofollow“ nuorodų poveikį jūsų svetainei, paremtą atvejų tyrimais ir „Google“ pozicija šiuo klausimu, rasite šiose eilutėse.
- Kas yra „Nofollow“ nuoroda?
- Kodėl leidėjai pereina prie „Nofollow“ nuorodų?
- „Nofollow“ nuorodų problema
- „Google“ nebegali naudoti nuorodų kaip metrikos
- „Dofollow“ nuorodos taps „vertingesnės“
- Žiniatinklio valdytojai pašalina komentarų skiltį
- „Nofollows“ tikrai nepadaro žiniatinklio geresne vieta
- Vis dar lengva gauti mokamas dofollow nuorodas
- „Nofollow“ nuorodos viską apsunkina
- Kokio tipo nuorodas „Google“ turėtų nustatyti kaip „Nofollow“?
- Mokamos nuorodos ir skelbimai
- Nuorodos į svetaines, kuriomis nepasitikite
- Tikrinimo prioritetai
- Sukurta naudojant ir pastatyta
- Infografika ir svečių žinutės
- Ar verta daugiau kurti nuorodas, jei jos nėra „Nofollow“?
Jei turėtumėte susieti su aukščiau pateikta istorija, žinau, kaip jūs jaučiatės. Nesu labai linkęs į nofollow nuorodas. Kai tik gausiu, svajoju apie tai, kaip tai galėjo būti.
Tačiau atrodo, kad jų matysime tik daugiau, nes pagrindiniai leidiniai neseniai prie visų savo išorinių nuorodų pradėjo pridėti atributą rel = ”nofollow” .
„Forbes“ ir „Inc.“ tyliai pradėjo pridėti nofollow prie visų savo nuorodų. Yra daug nuorodų pardavėjų, kurie to nekęs?
– Matthew Howellsas-Barby (@ matthewbarby) 2017 m. Rugpjūčio 29 d
Nesvarbu, ar esate nuorodų pardavėjas, ar tiesiog žiniatinklio valdytojas, tai gali jus kažkaip paveikti. Bet ar tai geras, ar blogas dalykas? Ar tai reiškia, kad visos nuorodos ilgainiui nebebus stebimos?
Išsiaiškinkime!
Kas yra „Nofollow“ nuoroda?
„Nofollow“ nuoroda yra nuoroda, kuri neperduoda nuosavo kapitalo arba negarantuoja svetainės, į kurią ji susieja. Nuorodos yra „Google“ reitingavimo veiksnys ir jos veikia kaip balsai. Susieję svetainę balsuojate už jos kokybę. Jei nenorite to daryti, galite pridėti nofollow atributą. Tai atrodo taip: <a href=”http://site.com” rel=”nofollow”>.
Jūs tikriausiai jau žinote, kas yra „nofollow“ nuoroda. Daugelis žiniatinklio valdytojų tai daro. Nors jūs galbūt žinote, kas tai yra ir ką jis daro, galbūt nežinote tikslios priežasties, dėl kurios ji buvo įgyvendinta. Tai bus naudinga norint suprasti pastabas, kurias bandysiu pateikti straipsnyje.
Nuo tada, kai žmonės pirmą kartą sužinojo, kad nuorodos ir konkretūs inkaro tekstai gali padėti geriau užimti „Google“ vietą, jie piktnaudžiavo šia praktika. Vienas iš labiausiai paplitusių būdų žmonėms šlamšti internetą su nuorodomis į jų svetaines buvo komentarai. Daugelyje svetainių buvo nemoderuotos komentarų skiltys, o tai reiškia, kad galite tiesiog paskelbti komentarą ir nuorodą, ir tai bus nedelsiant paskelbta, nepaisant jo kokybės ar tikslo.
2005 m. Mattas Cuttsas (tuo metu „Google“ šlamšto skyriaus vadovas) ir Jasonas Shellenas („Blogger“ kūrėjas) nusprendė įvesti naują <a> žymos atributą kovai su komentarų šlamštu. Techniškai nuorodos, pažymėtos atributu nofollow, nebepalaiko balsavimo. Jie tiesiog elgiasi kaip portalai, nes juos vis dar galima spustelėti. Dabar dauguma platformų pagal numatytuosius nustatymus komentarų skiltyje siūlo nofollow nuorodas.
Tačiau „nofollow“ žyma veikė ir visur kitur, ne tik komentarų skiltyje, todėl žmonės pradėjo ją naudoti tam, ką mes vadiname „ PageRank Sculpting“ . Jei jūsų puslapyje yra 4 nuorodos, rezultatas, kurį jūsų puslapiai perduos kitiems puslapiams per šias nuorodas, būtų 100% / 4 => 25%. Naudojant „nofollow“ žymą 3 nuorodose, ji perduos visą nuosavybę per likusias.
2009 m. „Google“ pakeitė „nofollow“ nuorodų veikimo būdą , todėl dabar perduota vertė yra padalinta, neatsižvelgiant į tai, ar nuoroda yra „dofollow“, ar „nofollow“. Turint 3 nofollow nuorodas ir 1 dofollow nuorodas, bus perduota tik 25% viso puslapio potencialo. Vienintelis būdas perduoti daugiau nuosavybės yra turėti mažiau nuorodų puslapyje.
Gerai, todėl visa tai yra prasminga ir skamba gerai. Bet kodėl tada visi leidėjai masiškai keičia visas savo išorines nuorodas į „nofollow“? Kodėl reklamose jie nenaudoja atributo „nofollow“?
Kodėl leidėjai pereina prie „Nofollow“ nuorodų?
Atsakymas į šį klausimą (tikriausiai) yra „dėl baimės“.
Matote, kad žiniatinklio šlamštas nėra vienintelis būdas paveikti reitingus. Taip pat yra mokamų nuorodų. Mokamos nuorodos nėra labai naudingos „Google“, nes sunku įrodyti, ar nuoroda yra natūrali, ar skatinama.
Tačiau mokamos nuorodos yra pagrindinė reklamos dalis, todėl „Google“ negalėjo to visiškai suderinti su jų gairėmis. Vietoj to, jie sukūrė dofollow mokamas nuorodas prieš savo gaires.
Iš pradžių, peržiūrėdamas oficialų „Google“ puslapį apie mokamas nuorodas , galite susipainioti, nes puslapyje teigiama, kad tik PPC reklama gali išsisukti nuo nofollow.
s
Tačiau Johnas Muelleris iš „Google“ patvirtino, kad bet kokia mokama nuoroda yra tinkama, jei ji turi atributą „nofollow“.
„Nofollow“ nuorodos yra puikios.
– Jonas ☆ .o (≧ ▽ ≦) o. ☆ (@JohnMu) 2018 m. Sausio 15 d.
Dabar jūs galvojate, kad ta, kuri baudžiama, yra svetainė, kurianti nuorodas, tiesa? Na, iš tikrųjų abi šalys gali nukentėti. Jei priimate pinigus tam, kad įdėtumėte nuorodą ir apsimestumėte, jog tai yra redakcinis ir natūralus dalykas, kenkiate žiniatinkliui, o „Google“ taip pat nubaus jus.
Jei „Fiverr“ ieškote geriausių leidėjų, tokių kaip „Huffington Post“, galite iš karto pamatyti, kokia didelė yra nuorodų pardavimo rinka tokio tipo svetainėse.
Stebėti visus redaktorius ir įrodyti, ar nuoroda mokama, ar ne, yra beveik neįmanoma, todėl, kadangi jie bijojo, kad „Google“ gali juos nubausti, vis daugiau leidėjų pradėjo pridėti nofollow atributą prie visų savo išorinių nuorodų.
„Inc“ nuorodų dabar taip pat nėra. pic.twitter.com/sCQ8J20e0J
– Marie Haynes (@Marie_Haynes) 2017 m. Rugpjūčio 29 d
Tai gali išspręsti leidėjo problemą … bet tai sukuria daug kitų problemų SEO ir paieškos sistemų pasaulyje.
„Nofollow“ nuorodų problema
Galite pagalvoti, kad augant internetui ir vis populiarėjant SEO, taip pat bus laikomasi balsavimo ar ne balsavimo idėjos ir kad žmonės nenorės perduoti balsų.
Na, iš tikrųjų dauguma nuorodų yra dofollow. „Nofollow“ nuorodos sudaro labai nedidelę visų žiniatinklyje esančių nuorodų procentinę dalį ir jos egzistuoja jau daugiau nei 10 metų. Net pats Mattas Cuttsas sako kažką panašaus.
Jei jūsų nuorodų profilis yra natūralus, tikriausiai taip pat turėsite mažiau nofollow nuorodų. Yra daugiau galimybių, kad nenatūraliame nuorodų profilyje bus daugiau dofollow nuorodų, nes jų žiniatinklio valdytojai bandys sukurti daugiau tokių nuorodų. Čia pateikiamas pavyzdys iš analizės, kurią atlikome apie šlamštą puslapio, kuriame yra tik dofollow nuorodos, nuorodų (klasteris dešinėje, tik su mėlynomis linijomis). Šešėlis, tiesa?
Taigi dofollow nuorodos vis dar yra standartas, kiek natūralios nuorodos. Bet kaip rodo pirmiau pateikta analizė, vis daugiau pagrindinių leidėjų pradeda pereiti prie nofollow. Tai tikrai gali turėti įtakos mažesniems leidėjams ir žiniatinklio valdytojams taip pat pradėti tai daryti.
Perjungimas gali turėti didelių pasekmių. Iki šiol mes visi balsavome pagal nutylėjimą, kai susiejame su kuo nors ir turime atidžiai pasirinkti, kam neperduosime balsų. Nesvarbu, ar pateikiame nuorodą, ar ją kuriame, pridedame sau „nofollow“, kad nekeltume jokių šlamšto vėliavų.
Bet jei viskas būtų atvirkščiai ir niekas pagal nutylėjimą nepraleis nuorodų sulčių, turėsime specialiai pasirinkti, kam siųsti savo balsą.
Nesakau, kad žmonės yra niekšiški ir niekada nenori susieti su kitomis svetainėmis, tačiau neigiamas veiksnys yra daug efektyvesnis: verčiau nenaudoti nuorodos, kad įsitikinčiau, jog negausiu baudos, nei išlaikysiu balsavimą kažkam.
„Google“ nebegali naudoti nuorodų kaip metrikos
Mes visi žinome, kad nuorodos yra svarbios reitinguojant svetaines. Pats Mattas Cuttsas teigė, kad ryšiai vis dar yra svarbi metrika. Be jų paieškos rezultatai yra blogesni.
Bet jei visos nuorodos nėra vykdomos, tada per jas nėra perduodamas nuosavas kapitalas ir teoriškai „Google“ jų nesilaiko. Taigi, norint padaryti keletą pagrindinių prielaidų, jei paieškos rezultatai blogesni be nuorodų, įvyks vienas iš dviejų dalykų:
1. „Google” rekomenduoja ne pridedant nofollow žymę visų nuorodų, ir taip pat tikriausiai taikyti bausmę tiems, kurie neperduoda nuorodą sulčių natūraliai. Tai, mano nuomone, būtų tikrai gera idėja.
Jei norite susieti savo konkurentą, nes jis turi puikių išteklių, taip pat galite tai padaryti be nofollow. Jei ne, eikite ir praleiskite šiek tiek laiko, kad patys parašytumėte šaltinį ir būtinai jį patobulintumėte, jei kada norite, kad jis būtų reitinguojamas.
Nuorodos yra pačios žiniatinklio esmė. Bet koks jų apgaulinimas nėra gera idėja. Yra dar daugiau priežasčių, paaiškinančių, kodėl „nofollow“ nuorodos iš tikrųjų reiškia mažiau nuorodų. Skaityk toliau!
2. „Google“ turės atsižvelgti į nofollow nuorodas. Tiesą sakant, jie greičiausiai jau daro. Oficialus „Google” puslapis apie nofollow atributu sako „apskritai”:
Aš nežinau apie tave, bet man tai reiškia, kad jie gali nepraleisti nuosavo kapitalo, bet taip pat gali tai padaryti.
Kita vertus, prieš kurį laiką apie tai paklausiau Johno Muellerio ir jis teigia, kad jei nuorodos nebus vykdomos, signalai nebus perduoti. Tai labai įdomus atsakymas, palyginti su oficialiu „Google“ puslapio pareiškimu.
Sudėjus abu vaizdo įrašus (Matto Cuttso ir Johno Muellerio), sunku pasakyti, kad nuorodos nebus svarbios pasaulyje, kuriame yra daug „nofollow“ nuorodų. Ar „Google“ pereina į pasaulį be nuorodų ir, užuot tai padariusi staiga, planuoja tai daryti palaipsniui? Nesu tikras, bet anksčiau taip buvo su „Yandex“ („Yandex“ yra didžiausia paieškos sistema Rusijoje).
„Dofollow“ nuorodos taps „vertingesnės“
Kaip ir auksas ar bitkoinai, tuo rečiau sekamos nuorodos bus, tuo vertingesnės jos gaus. Tai reiškia, kad šios nuorodos bus brangesnės, o žmonės už jas mokės daugiau.
Jei žmonės už nuorodas moka daugiau, daugiau žiniatinklio valdytojų užsiims nuorodų pardavimu.
Tai nėra geras dalykas, nes šios nuorodos yra interneto pobūdis. Jei „dofollow“ nuorodos taps tokiu baigtiniu šaltiniu, žmonės teiks pasiūlymus visur ir netrukus niekas tiesiog neduos dofollow nuorodų nemokamai.
Tai taip pat turės įtakos visoms nuorodų kūrimo pastangoms visame internete turinio kokybei.
Jei lankotės svečiuose, rašote tą įrašą, kad gautumėte nuorodą „dofollow“. Jei žinote, kad nuoroda nėra vykdoma, galite įdėti ne tiek pat pastangų. 300 žodžių straipsnis gali tiesiog tai padaryti (arba bent jau taip gali galvoti kai kurie žiniatinklio valdytojai).
Žiniatinklio valdytojai pašalina komentarų skiltį
Nors žiniatinklio valdytojai paprastai pašalina komentarus, nes juos sunku patikrinti ir jie nenori, kad jų svetainėje būtų šlamšto, tai nėra vienintelės priežastys.
Kai kurie iš jų pašalins komentarų skiltis, kad sukauptų daugiau nuorodų nuosavybės su konkrečiomis nuorodomis. Kadangi „Google“ pakeitė nofollow nuorodų veikimo būdą (2009 m.), Nofollow nuorodų turėjimas jūsų puslapiuose turi įtakos dofollow nuorodų nuosavybei.
Tai reiškia, kad jei jūsų puslapyje yra 1 „dofollow“ ir 3 „nofollow“ nuorodos, per dofollow nuorodas perduosite tik 25% nuosavo kapitalo, o 75% – visiškai švaistomi.
Tai gana griežtas „Google“ žingsnis, nes „nofollow“ iš pradžių apsaugotų žiniatinklio valdytojus nuo šlamšto, tačiau dabar jis taip pat turi įtakos nuosavybės srautui. Taigi, nors tai nebepadeda šlamšto siuntėjui, tačiau dabar kenkia jūsų svetainei (priežastis pakankamai gera, kad ir toliau būtų šlamštas).
Logiškas to rezultatas – žmonės visiškai vengia nofollow nuorodų. Kadangi pagal numatytuosius nustatymus komentarų skyriai nėra sekami, komentarų skilties pašalinimas yra greitas sprendimas, norint išvengti šių nuorodų.
Svetainė „ Above the Law“ tai padarė dar 2016 m. Galite peržiūrėti jų įrašą apie tai čia . Nors šio įrašo komentarai vis dar yra aktyvūs, atrodo, kad kituose įrašuose komentarų skiltis nebėra įgalinta.
Jie galėjo turėti savo priežasčių, tačiau tai nėra tokia gera mintis, todėl neskubėkite jų sekti. Per komentarus jūsų svetainė reguliariai atnaujinama nauju turiniu ir parodo paieškos varikliui, kad turinys yra ne tik geras, bet ir patrauklus.
Geresnė mintis būtų pašalinti nuorodų skiltį iš komentarų, bet leisti komentarus. Jei komentarus tikrinsite rankiniu būdu, vis tiek bus sunku, tačiau komentarai rodo, kad jūsų svetainė yra populiari, todėl turėtumėte juos išsaugoti. Pašalinę nuorodas, turėsite mažiau šlamšto siuntėjų, o vidutinė komentarų kokybė augs, atsižvelgiant į tai, kad rašyti vargo tik tie žmonės, kurie tikrai domisi.
Vėlgi, jei jūsų svetainėje nėra tik „nofollow“ nuorodų, „Google“ gali atrodyti nenatūralu ir tai gali sukelti kitas žymes.
Be to, atsižvelkite į tai, kad nors nuorodos į šlamšto svetaines yra blogos, nuorodos į geras yra naudingos, o daugelis SEO rekomenduoja susieti su gerais, susijusiais puslapiais. Tai rodo, kad prisidedate prie interneto ir bandote padaryti jį geresne vieta. Tai taip pat padeda „Google“ geriau indeksuoti kokybės puslapius, taigi, teoriškai, palengvinant jam darbą, tai bus naudinga ir jums.
„Nofollow“ nuorodos tikrai nepadaro žiniatinklio geresne vieta
Žmonės vis tiek labiau rūpinasi pinigais, nei savo vartotojais. Julie Joyce parašė gražų straipsnį šia tema.
Ji paminėjo, kad kažkas bandė parduoti nuorodą į ją, tačiau dėl jų įsipareigojimo laikytis gairių ir naudotojų patirties tai turi būti nofollow. Julie iš tikrųjų atsiuntė neteisingą nuorodos nukreipimo puslapį ir atrodo, kad žiniatinklio valdytojui nekilo jokių problemų pridėti draudimo nuorodą prie tortų kepimo įrašo.
Tiek apie vartotojo patirtį, tiesa? Jei jums taip rūpėtų skaitytojai, negalėtumėte sutikti, kad draudimo įmonės nuoroda būtų įdėta į torto kepimo įrašą, nesvarbu, ar tai sekite, ar ne.
Vis dar lengva gauti mokamas dofollow nuorodas
Žmonės visada ras būdą. Iš tikrųjų „Google“ iš tikrųjų negali žinoti, ar sumokėjote už nuorodą, ar ne. Mattas Cuttsas apie tai kalba kitame vaizdo įraše, tačiau iš tikrųjų nesprendžia klausimo, kaip „Google“ žino, ar jums mokama už nuorodą, ar ne. Norėdami sužinoti daugiau, galite peržiūrėti pirmąjį vaizdo įrašo komentarą.
Tačiau „Google“ galėtų sužinoti apie jūsų schemas įvairiais būdais. Pirmasis būtų, kai kas nors praneštų apie tave. Tada teoriškai jūsų svetainė turėtų būti peržiūrima rankiniu būdu.
Žinoma, žmonės spėja apie kitus „Google“ naudojamus metodus. Jie taip pat gali stebėti jūsų el. Laiškus, o bet koks ryšys tarp jūsų el. Pašto ir svetainės gali sukelti vėliavą. Niekada nežinai. Taip pat sklando gandai apie paiešką balsu, naudojamą siunčiant skelbimus, tačiau kažkoks kraštutinumas yra sakyti, kad jie klausosi pokalbių, norėdami sužinoti, ar sumokėjote už kokią nors nuorodą.
Tačiau dofollow nuorodą, kuri atrodo 100% redakcinė, nėra taip sunku gauti. Saugiausias būdas būtų jų siekti patiems, o ne naudotis paslauga. Bet kokiu atveju, jūs galite lengvai jį gauti.
Aš netgi radau keletą „dofollow“ nuorodų „Forbes“. Mano paieška prasidėjo prieš kelis mėnesius, kai „Facebook“ pamačiau keletą dofollow nuorodų kūrimo paslaugų, tvirtinančių, kad gavau dofollow nuorodas Forbes. Man buvo įdomu, nes tai įvyko po gandų apie „Forbes“, kai visos išorinės nuorodos buvo nukreiptos į „nofollow“.
Aš susisiekiau su vadybininku iš „Forbes“ ir iš pradžių jie sakė nežinantys, kad taip vyksta. Jo atsakymas man pasirodė keistas, bet galų gale jis man pasakė, kad jis buvo perduotas teisės skyriui ir kad jie jau anksčiau buvo susidūrę su panašiomis situacijomis.
Štai dar viena paslauga – prekybos paslaugomis svetainėje.
Čia pateikiama „ Forbes“ nuoroda . Tai noreferer ir noopener, bet jame tikrai nėra nofollow atributo.
Dėl šio posto yra DoFollow atgalinę į MarketingLand. Panašu, kad ne visos išorinės nuorodos nėra vykdomos!
Šie pranešimai yra neseniai paskelbti po teiginių, kad „Forbes“ pakeitė išorines nuorodas į „nofollow“.
Atsakomybės apribojimas: Aš nesakau, kad šie autoriai parduoda dofollow nuorodas, aš sakau, kad įmanoma gauti dofollow nuorodas „Forbes“. Nežinau šių leidėjų vidaus politikos, tačiau šios nuorodos buvo laikomasi tuo metu, kai buvo rašomas šis straipsnis. Atkreipkite dėmesį, kad nuo to laiko jie galėjo jį pakeisti.
„Nofollow“ nuorodos viską apsunkina
Geriems vaikinams tai dar sudėtingiau, nes jei norite sekti nuorodą, „Google“ dabar gali pagalvoti, kad jums už tai buvo sumokėta.
Tai, kaip sakiau, yra viena iš priežasčių, kodėl leidėjai visas nuorodas nofollow, tik norėdami įsitikinti, kad jų nuorodose nėra nieko įtartino.
Tikros „nofollow“ nuorodos taip pat gali būti maišomos su šlamštu. Kadangi teoriškai jie neperleidžia jokios nuosavybės, žmonės susipainioja, kai reikia jų atsisakyti. Turėtumėte atsisakyti nofollow nuorodų ar ne ?
Taip pat yra galimybė, kad „Google“ iš tikrųjų stebės svetainę, kurios nenorite patvirtinti, nes, kaip jie teigė, nofollow nuorodos neperduoda nuosavo kapitalo „apskritai“. Taigi, jei norite kažkur pateikti neigiamą pavyzdį ir pridėti atributą „nofollow“, kas žino, galbūt „Google“ jį reitinguos aukščiau.
Galbūt klausiate savęs: „Kodėl pirmiausia reikia į jį susieti, jei tai bloga svetainė?“. Na, dėl vartotojo patirties. Akivaizdu, kad neturėtumėte su juo susieti, jei jame yra kenkėjiškų programų ar bet ko, bet galite susieti su juo, kad pateiktumėte neigiamą kažko pavyzdį. Jūs nenorite patvirtinti tos svetainės.
Žiniatinklyje yra daugybė pavyzdžių, kurie įrodo, kad nofollow nuorodos padeda jums reitingą. Netrukus apie juos pakalbėsime.
Kokio tipo nuorodas „Google“ turėtų nustatyti kaip „Nofollow“?
Iš pradžių šios nofollow nuorodos buvo skirtos tik komentarų skiltims. Vis dėlto vėliau „Google“ pradėjo plėsti jų tinkamumą skelbimams ir kitų tipų nuorodoms.
Mokamos nuorodos ir skelbimai
Gerai, todėl žinome, kad „Google“ teigia, kad mokamos nuorodos ir skelbimai neturėtų būti vykdomi. Bet ar turėtum tai padaryti? Atsakymas yra teigiamas. Jei nesugebate įsitikinti, kad nėra jokių modelių, rizika būti nubaustam yra didelė.
Skelbimus lengva rasti. Šablonai paprastai yra akivaizdūs. Poraštė ar šoninė juosta? Tikriausiai skelbimas. Susieti didelį prašmatnų gifą ar vaizdą? Tikriausiai skelbimas. Susieti su optimizuotu inkaro tekstu straipsnyje apie temą, nesusijusią su bendrais tos konkrečios svetainės subjektais? Tikriausiai mokama nuoroda.
Galite pamatyti, kaip lengvai galite rasti modelius, tiesiog patys ieškodami dalykų. Dabar įsivaizduokite, ką gali toks super kompiuteris kaip „GoogleBot“.
Nuorodos į svetaines, kuriomis nepasitikite
„Google“ iš tikrųjų rekomenduoja tai daryti tik prieš šlamštą ar nuorodas, kurių negalite garantuoti, pvz., Komentarus ir kitą vartotojų sukurtą turinį. Tai iš tikrųjų yra prasminga „Forbes“, nes „Forbes“ autoriai iš esmės yra … vartotojai, kurie kuria turinį, todėl pats „Forbes“ negali laiduoti už nuorodų kokybę.
Vis dėlto galite nesekti jokios norimos nuorodos. Jei turinys atrodo šlamštas, bet vis tiek manote, kad nuoroda yra aktuali jūsų vartotojams, neturėtumėte jos sekti. Prieš susiedami įsitikinkite, kad jame nėra kenkėjiškų programų. Susiejimas su kenksmingomis svetainėmis pakenks ir jūsų svetainei, nes „Google“ stengsis apsaugoti savo vartotojus.
Tikrinimo prioritetai
Nuorodą į puslapius ir sritis, kurių „Google“ negali pasiekti, robotas laiko švaistymu. „Nebesekdami“ šiomis nuorodomis, jūs („apskritai“) neleidžiate robotui net bandyti jų tikrinti, nes jie ir taip nesvarbūs.
Tai pamiršo padaryti daugelis žiniatinklio valdytojų, kai patys prideda pasirinktines prisijungimo nuorodas. Tai iš tikrųjų yra kažkas labai skirtingo, nes pirmą kartą kalbame apie vidinės nuorodos „nesilaikymą“.
Sukurta naudojant ir pastatyta
Mattas Cuttsas kartą pasakė, kad plačiai platinamuose valdikliuose ir fragmentuose naudoti dofollow nuorodas yra įtartina ir tai gali tapti piktnaudžiavimo praktika. „Google“ dabar rekomenduoja nebesilaikyti valdiklių (orai / formos / skaičiuotuvai) ar poraštės nuorodų, priskiriančių svetainės kūrimą jūsų įmonei. Tačiau nevenkite kurti šių nuorodų! Jei sukursite gražią svetainę ir ją pamatys žmonės, jiems gali būti įdomu susisiekti su jumis per tą poraštės nuorodą.
Be to, jei esate klientas ir jūsų tinklalapio dizaineris įdeda nuorodą į jūsų svetainę, gerai pagalvokite, prieš paprašydami jį pašalinti. Jums rūpi, kad jo verslas išliktų, nes tikriausiai ieškote ilgalaikio bendradarbiavimo.
Kitas dalykas, kurį „Google“ sako galinti įtarti, yra valdikliai. Taigi, jei kuriate bet kokį valdiklį, pvz., Orų prognozę ar kontaktinę formą, nuorodų ten neturėtų būti. Kažkoks nuobodus, tiesa?
Jei atvirai, norėčiau sukurti naudingą valdiklį, kurį galėtų naudoti kiti, palikčiau jame esančią nuorodą kaip dofollow. Aš, aiškiai nurodyta, kad yra viduje nuorodą ir kad ji apsaugota autorinėmis teisėmis, todėl be nuorodą, tai tikriausiai neturėtų būti naudojami, tačiau jūs tikrai negali diktuoti, kaip jie susieti su jumis tol, kol jie padaryti nuorodą.
Jei vietoj to prašote valdiklio nuorodos „dofollow“, tai panašu į mainų „Deisng“ mainais į „PageRank => Hello Google“ baudą. Bet tai nėra pagrindinis „Google“ rūpestis. Žmonės masiškai piktnaudžiavo valdikliais, pridėdami nuorodas, kurios visiškai nesusijusios su valdiklio šaltiniu. Jei žmonės žino apie nuorodos egzistavimą ir vis tiek nori ją susieti, tai gerai. Jei pridedate įtartinų nuorodų ar piktnaudžiaujate valdikliu, tai nebėra šaunu.
Tiesą sakant, žmonės gali tiesiog parašyti URL net nesusiedami su juo, ir DMCA ataskaita nebegalima pateikti, nes citata yra teisėta. Bet kokiu atveju „nofollow“ nuoroda visada yra geresnė nei jokios nuorodos.
Infografika ir svečių žinutės
Gerai, tu jau tikriausiai susierzinai. „Kodėl negausiu nuorodų į savo„ Infographics “ir„ Guest “įrašus? Aš sunkiai dirbau dėl jų! “.
Pavyzdžiui, „Forbes“ vis dar turi dofollow nuorodas į savo autorių svetaines, o tai iš esmės yra svečių dienoraščių pagrindas.
Na, nors aš asmeniškai su tuo nesutinku, Cuttsas turi tašką :
Galų gale, todėl mes negalime turėti gražių dalykų SEO erdvėje: tendencija prasideda kaip autentiška. Tuomet vis daugiau žmonių kaupiasi tol, kol lieka tik patys griežčiausi teisėtų veiksmų pėdsakai. | |
MATTAS CUTTSAS | |
Buvęs „Google“ / @mattcutts šlamšto vadovas |
Šiame įraše iliustratorius tuo skundžiasi. Nors sutinku su Barry, kad norėčiau turėti „nofollow“ nuorodą, o ne visai, bet aš turiu suteikti dizaineriui šiek tiek kreditą. Žmonės paprastai žino, kad turi nurodyti vaizdo šaltinį. Jei naudojote, jums patiko, o tai reiškia, kad turėtumėte tai įskaityti.
Tai rodo, kad „nofollow“ turėjo šiek tiek neigiamos įtakos nuorodų kūrimo kraštovaizdžiui.
Ar verta daugiau kurti nuorodas, jei jų nėra?
Atsakymas tikrai yra „taip“. Jūs vis tiek turėtumėte pabandyti juos uždirbti.
Visų pirma, yra daugybė įrodymų, kad „nofollow“ nuorodos iš tikrųjų gali padėti geriau užimti reitingą. Galite patikrinti šį straipsnį , kuriame pateikiama daugybė pavyzdžių. Iš esmės straipsnyje teigiama, kad „Google“ pritaria reklamuojančioms svetainėms, nes tai rodo, kad jie užsiima verslu ir nori investuoti. Tai prasminga, jei pagalvoji. Šlamšto svetainėse dažniausiai viską bandoma gauti nemokamai.
„Nofollow“ nuorodos gali suteikti jums daug naudos, ypač iš svečių žinučių ar paminėjimų gerbiamų svetainių puslapiuose. Kol paieškos sistemos dar nebuvo, dar tada, kai žinynai valdė žiniatinklį, nuorodos nebuvo tokios pat svarbios kaip ir šiandien. Viskas buvo apie vartotojo nukreipimą į jūsų svetainę. Ir būtent tai „nofollow“ nuoroda dar gali padaryti ir šiandien.
Jei nuorodą įdėsite tinkamoje svetainėje, tinkamoje vietoje, galite pasinaudoti ekspozicija, srautu ir prekės ženklo žinomumu. Šios nuorodos taip pat gali padėti išplėsti savo socialinės žiniasklaidos auditoriją ir padėti jūsų tinklui. Jie taip pat vis dar yra geras potencialių klientų generavimo kanalas. Ateinantiems klientams nesvarbu, ar nuoroda nėra, ar ne.
Turėti „nofollow“ nuorodą yra daug geriau nei neturėti jokios nuorodos, todėl nesiskųskite jais. Jei galite susisiekti su autoriumi, neprašykite jo pakeisti nuorodos. Sukurkite ryšį. Tai yra teisingas būdas gauti dofollow nuorodą, kai kitą kartą jie susies su jumis.
Išvada
Ar vieną dieną visos nuorodos nebus stebimos? Nors tai yra galimybė, vargu ar tai įvyks. Bent jau nelabai greitai. „Nofollow“ nuorodos, nors jos ir padeda kovoti su žiniatinklio šlamštu, kelia daug daugiau problemų, kurias vis sunkiau spręsti.
„Google“ galiausiai turės imtis veiksmų, kitaip „nofollow“ nebeturės tikslo, o metrika nebus tinkama paieškos varikliui.
Aš tikiuosi kažko iš gairių, kaip „neišvesti“ visų siunčiamų nuorodų svetainėje nėra tokia gera idėja, nes tai natūraliai neperduoda srauto to nusipelnusioms svetainėms, tyčia sugadindama internetą. Kas žino, galbūt vieną dieną už masinį nesilaikymą bus net bauda.
Iš tikrųjų bandau pasakyti, kad neturėtumėte sekti kuo daugiau nuorodų. Retkarčiais ką nors grąžinkite. Sutelkite dėmesį į ryšių kūrimą ir stebėkite tik mokamas nuorodas ir negražias / kenkėjiškas svetaines, kurių nenorite patvirtinti, bet vis tiek turite susieti. Tai gali būti geriausias būdas laimėti ilguoju laikotarpiu!