Geriausio reitingo sekėjas 2021 m
Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros specialistas, žiniatinklio valdytojas, SEO specialistas ar internetinio verslo savininkas yra suinteresuotas ir turi atlikti rango sekimą. Mes visi nuo to priklausome kaip nuo deguonies.
Vis dėlto su naujausiais „Google“ pakeitimais ir algoritmų atnaujinimais tampa vis sunkiau ir tiksliau atlikti raktinių žodžių stebėjimą. Yra net balsų, sakančių, kad reitingų sekimas yra pasenęs ir nebėra prasmės stebėti jūsų raktinių žodžių. Bet ar tikrai taip?
Nepaisant visų neramių pesimistinių minčių ir įkyrių klausimų, mes manome, kad viskas iš tiesų pasikeitė, tačiau reitingų sekimas toli gražu nėra miręs. Taigi mes surinkome 6 priežastis, kodėl manote, kad nebereikėtų sekti reitingų, ir 6 sprendimus, kaip atsikratyti rūpesčių ir vis tiek stebėti savo reitingus.
Giliai įkvėpkite ir atsisukite į milžinus. Čia pateikiami 6 svarbiausi „Google“ naujiniai, dėl kurių reitingų stebėjimas atrodo negyvas, taip pat kontrargumentai ir patarimai, kaip atlikti rango stebėjimą, nepaisant visų šių pakeitimų.
- „Google“ leidžia matyti tik jūsų vietovės rezultatus
- Raktiniai žodžiai nebesvarbu
- Reitingas aukščiausiose pozicijose nebeužtenka
- Pakanka „Google“ pateiktų reitingavimo duomenų
- „Google“ neleidžia žinoti tikslaus raktinių žodžių srauto
- Jūs net nežinote, kokį raktinį žodį reitinguojate
1. „Google“ leidžia matyti tik jūsų vietovės rezultatus
Praėjo šiek tiek laiko, nes „ Google“ nebeleidžia keisti domenų, kad galėtumėte ieškoti ir matyti kitų šalių, ne jūsų, rezultatus . Taip, inkognito režimas nebeveikia šios srities darbo, taip pat ir nustatydamas, kad nėra šalies atpažinimo funkcijos (kaip google.com/ncr ). Ir tai yra problema.
Nuo 2017 m. Spalio 27 d. „Google“ uždarė galimybę gauti rezultatus pasauliniu požiūriu, siekdama, kad paieškos rezultatai taptų dar labiau vietiniai ir aktualūs .
Kaip visada, „Google“ žaidė savo geriausia (kartais) nemalonią kortelę: pasiekė kuo geresnių rezultatų.
Daugelis viliasi, kad viskas nebus prarasta galutinai ir eikite tiesiai į „Nustatymus“, kad pasirinktumėte šalies paslaugą, kuri juos labiausiai domina. Mes taip pat tai padarėme. Vis dėlto rezultatai vis dar gaunami iš jūsų šalies IP, todėl mums kyla klausimas „ką daryti, kad gautume reitingo duomenis, kurių mums reikia?“.
Šis pakeitimas daro įtaką ne tik darbalaukio versijai, bet ir mobiliesiems, taip pat „Google Maps“ ir „iOS“ „Google“ programoms. Rankinis reitingų tikrinimas nėra toks, koks buvo anksčiau.
Dabar šalies paslaugos pasirinkimas nebebus nurodomas pagal domeną. Vietoj to pagal numatytuosius nustatymus jums bus teikiama jūsų vietovę atitinkanti šalies paslauga | |
EVELYN KAO | |
Ieškokite „ Google“ produktų vadybininko |
Panašiai kaip pirmiau minėtas atnaujinimas, „Google“ praeityje pristatė keletą kitų svarbių atnaujinimų, kurie atvėrė kelią šiandieninei paieškos sistemų rezultatų reformai. Chronologiškai kalbant, šie du yra žinomi kaip „Pigeon Update“ ir „Possum Update“ .
Trumpai tariant, „Pigeon Update“ turėjo padėti varikliui pateikti naudingesnius, tikslesnius ir tikrus paieškos rezultatus tiek, kad pakeitė SEO praktikų vietinį verslą.
2014 m. Liepos 24 d. Paleistas „Pigeon“ veikimas buvo skirtas filtruoti visus vietinius rezultatus, pašalinti neorganinį balastą ir pristatyti jums artimiausias įmones į jūsų vietą. Gerindama jų parametrus, atsižvelgiant į atstumą ir vietą, „Google“ buvo pasiryžusi, kad vietiniai SERP patirtis būtų geresnė. Taigi galėtume sakyti, kad „Google“ jau seniai turėjo vietinių rezultatų svarbą, lėtai, bet užtikrintai eidama link šiandieninio neperšaunamo algoritmo ir paieškos aplinkos.
Nors nepatvirtintas atnaujinimas, „Possum“ dokumentavo pagrindiniai šios srities SEO specialistai, kurie patvirtino, kad „Google“ įdiegė algoritmo pakeitimą, kuris reikšmingai paveikė vietinius rezultatus ir vietinius sąrašus. Masinis vietinis atnaujinimas įvyko 2016 m. Rugsėjo 1 d., Pakeitus vietos paieškos reitingų veikimą.
„Possum“ yra dar vienas įrodymas, kad „Google“ pamažu siekė gerinti vietinių paieškos rezultatų patirtį ir galiausiai pateko į šiandieninę aplinką, kur jūs privalote rankiniu būdu stebėti reitingus tik vietiniu lygiu.
Sprendimas: pradėkite naudoti „Rank Checker Tools“
Kiek jūsų pastebėjo, kad mes ne kartą vartojome terminą „rankiniu būdu“ kalbėdami apie rango stebėjimą? Taip yra todėl, kad taip, visi šie „Google“ atnaujinimai, paleisti per metus, apvertė rankinį rangų tikrinimą. Vis dėlto yra vilties.
Tokiais sunkiais laikais vis tiek norite patekti į kiekvienos šalies pirmąjį SERP. Gal turite verslą Airijoje, bet biurus turite JK; todėl būtų neįmanoma tiksliai patikrinti savo gretų. Norint patenkinti poreikius, rinkoje atsirado daug reitingų stebėjimo įrankių, kurie ištiesia pagalbos ranką profesionalams kovojant su savo veiklos stebėjimu internete.
Jei tikrintumėte raktinių žodžių reitingavimą tam tikroje rinkoje, „ Rank Tracking“ skiltyje, esančioje kognityviame SEO, galite lengvai suprasti, atlikdami paprastus veiksmus. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai eiti į Pridėti raktinius žodžius, pasirinkti norimą vietą ir paieškos variklį, nuspręsti, ar jums reikia vietinio reitingo stebėjimo ir naujų raktinių žodžių pasiūlymų, kad galėtumėte stebėti, tada paspauskite skirtuką Stebėti raktinį žodį dabar.
Taip pat galite tai padaryti apsilankę „ Site Explorer“ , įėję į savo ar konkurentų svetainę, paleisdami skiltį „Reitingai“ ir pasirinkdami norimą šalį. Viskas, dabar jūs galite pamatyti, kokie yra jūsų 20 geriausių raktinių žodžių toje vietoje, kokie puslapiai taikomi pagal tuos raktinius žodžius ir kokia pozicija yra tame puslapyje SERP.
2. Raktiniai žodžiai nebesvarbu
„Google Hummingbird“ paieškos algoritmas skirtas „Google“ paieškoms suteikti daugiau tikslumo, o nuo paleidimo datos 2013 m. Rugsėjo 26 d. Jis sistemingai siekė suprasti vartotojo ketinimus.
Daug kartų galima paieškos juostoje įvesti žodį, tarkim, „arklys“ ir paspausti „Enter“, laukiant, kol bus aprūpinta reikiama informacija.
„Google“ visada įvertins jūsų paieškos tikslą, kad ir koks trumpas ar ilgas būtų jūsų įvestas žodis, todėl pateikia rezultatus, kurie kartais neatitiks jūsų poreikių.
Siekdama pateikti tinkamesnius rezultatus, „Google“ dažnai trūksta užklausos taško. Taikymas pagal vartotojo ketinimus ir rezultatų siūlymas atsižvelgiant į tikslą, o ne į tikslius raktinius žodžius reiškia vartotojų raktinių žodžių perrašymą.
Pavyzdžiui, ieškodami „rudojo cukraus“, turėtumėte rasti pagrindinę informaciją apie tai, pavyzdžiui, apibrėžimą, produkto ypatumus, jo pagaminimą, kilmę, žinote, „Wikipedia“ rūšies daiktus. Tačiau gausite įvairios informacijos, kai skaitote „Google“ stengiasi atspėti, ką tiksliai apie tai turite žinoti, ko tiksliai ieškote “. Rezultatai yra nuo informacijos apie produktą, mitybos faktų, atsakymų laukelių, visų laikų muzikos hitų, iki receptų, įvairaus naudojimo būdų, instrukcijų vadovų ir populiariausių filmų.
„Hummingbird“ algoritmas taip pat pertvarkė tiek žinių grafiką, tiek semantinę paiešką, reaguodamas į rūpestį, kuriuo jie iš tikrųjų nesprendė užklausos, o ieškodamas vis tiek vartotojui reikėjo daug dirbti. Taigi, tiek žinių grafikas, tiek semantinė paieška sujungė savo jėgas, surasdami tinkamus dalykus, atsakydami į užklausą, gilindamiesi ir pateikdami daugiau informacijos, nei paprašėte, ir du, žinodami, kokius rezultatus pateikti pagal kontekstą. ieškomus raktinius žodžius. Šiuo požiūriu daugelis sako, kad raktiniai žodžiai jau seniai pamiršti, o dabar kontekstas yra karalius . Ar tai tiesa? Bet kokiu atveju, čia yra užkulisinis vaizdas, kaip vykdoma paieška, supaprastinta Matto Cuttso:
Sprendimas: stebėkite ilgos uodegos raktinius žodžius ir mokykitės iš geriausių
Raktiniai žodžiai dar nemirę; ne, nė kiek ne mažiau. Ir vis tiek galite kurti savo reitingų stebėjimo strategiją, o taip!
Vienas protingas žingsnis būtų stebėti ilgų uodegų raktinius žodžius ar užklausas. Tokiu būdu įsitikinsite, kad išfiltravote visus nesusijusius dalykus, kurie gali atsirasti stebint rangą. „Google“ jausis priversta pateikti jums nesudėtingus rezultatus, užuot atspėjusi jūsų ketinimus ir galimus rezultatus rodydama jums.
Pavyzdžiui, jei esate futbolo įrangos pramonėje, be pagrindinio raktinio žodžio „futbolo įranga“, taip pat galite patikrinti ilgų uodegų raktinius žodžius, tokius kaip „kokia yra geriausia futbolo įranga“, „kaip pasirinkti futbolo įrangą“, „futbolas“ parduodama įranga “ir pan. Stebėkite raktinius žodžius, kurių vartotojai paprastai ieškotų.
Bet kaip tai padaryti? Tiesiog naudokite raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ ir atlikite visus reikalingus raktinių žodžių tyrimus.
Visi raktinių žodžių sąrašai ir pasiūlymai gaunami iš paieškos variklio istorinių duomenų, taip pat „Google“ pasiūlymų ir automatinio užbaigimo. Iš esmės, mes visi turėtume dirbti su raktinių žodžių rinkiniu, kurį vartotojai iš tikrųjų įveda paieškos sistemose, ir naudoti juos savo turinyje kurdami tai, kas patenkintų visus jų poreikius.
Premijos kortelė : šnipinėkite savo konkurentus, peržiūrėkite jų būseną naudodamiesi raktinių žodžių reitingo tikrintuvu, sužinokite, ko jiems nepavyko pristatyti ar kur jie netenkino vartotojų, ir patys atsineškite ką nors vertingo. Tai juos tikrai pritrauks.
3. Ilgiau reitinguoti aukščiausias pozicijas nepakanka
Sklinda gandai, kad reitingas aukščiausioje pozicijoje nebėra aktualus ar pakankamai geras. Kaip tai? Na, tai atsitinka su visais papildomais elementais, kuriuos „Google“ prideda atsakydama į užklausą. Vietinė karuselė, vietinių žinių skydelis, reklama ir mokami rezultatai, „Knowledge Graph“ funkcijos, vertikalūs natūralūs rezultatai, antkainio duomenys ir daugelis kitų stengiasi suteikti vartotojui tik šiek tiek daugiau informacijos ir paskatinti susidomėjimą tam tikra tema daug kartų be tikslinių rezultatų.
Žemiau rodomas vaizdas yra šiek tiek apokaliptinis ir pateikia išplėstą ir perdėtą realybę, ir vis dėlto tai yra tikrasis „Google“ veidas, nepaisant to, kad dabar mes šaukštu maitiname tik mažas porcijas. Jei viename vaizde būtų visos SERP funkcijos, tai būtų:
Jei, atlikdami paiešką, atsižvelgtume į daugybę dalykų, rodomų SERP, tikrai nepatektume į dešimtuką pirmajame puslapyje. Taip paprastai atrodo SERP.
Tai tiesa – mes galime išplėsti savo žinias turėdami daugybę informacijos vienu metu, tačiau daugybė duomenų rodymo gali nukreipti dėmesį ir erzinti vartotojus, todėl jų paieška tampa dar nereikalingesnė.
Tuo pat metu svarbūs tinklalapiai patenka į antrąjį rezultatų puslapį, nors ir patenka į dešimtuką.
Sprendimas: kruopštus raktinių žodžių stebėjimas, optimizavimas atsakymų langeliams, reitingas mobiliesiems, paieška balsu
Giliųjų raktinių žodžių tyrimai
Kaip minėjo Mattas Cuttsas minėtame „YouTube“ vaizdo įraše , paieškos sistemos pasirinks internetinį puslapį ar svetainę, kurios turinyje bus patys aktualiausi, dažniausiai ir išmaniai išdėstyti raktiniai žodžiai.
Mes visi žinome, kad raktinių žodžių įdaras yra didelis „ne“ ne SEO žaidime, todėl tai nereiškia, kad turėtumėte į savo tekstą įtraukti kuo daugiau raktinių žodžių, o atlikti išsamesnį ir išsamesnį tyrimą .
Galite patekti į našiausią raktinį žodį paprasčiausiai naudodami tą patį raktinių žodžių įrankį. Tyrimus galite atlikti dviem būdais:
- Vienas iš jų yra raktinių žodžių idėjų, esančių skyriuje „Raktinių žodžių naršyklė“, naudojimas „aktualumo“ filtrui ar bet kokiam kitam filtrui yra pats įdomiausias (pvz., Žodžių skaičius, kuriame yra arba neįtraukiami tam tikri terminai, paieškos apimtis ar MUP).
- Kitas yra žvilgtelėti į jūsų varžybas , sekti konkurentus nišoje ir pažvelgti į geriausius 20/50/100 natūralių rezultatų „Google“ ir pamatyti, pagal kokius raktinius žodžius jie reitingavo. Žinote, viskas, ko jums reikia, yra mokėti mokytis.
Mokymasis yra visos pažangos motina. Gerai išdėstyti raktiniai žodžiai gali priversti jus užregistruoti savo turinio pažangą.
Be to, turėtumėte pradėti stebėti vietos lygiu. „Google“ pateikia paieškos rezultatus kuo labiau suasmenintus ir vietinius, ar prisimeni? Todėl nepamirškite, kad turėtumėte susirasti draugų iš savo artimiausių. Be to, pradėkite optimizuoti savo turinį ir stebėti savo svetainės reitingą vietinei rinkai.
Tikslinių atsakymų langeliai
Esu įsitikinęs, kad kartą svajojai, kaip turi būti nemirtingas. Arba bent jau gyventi tikrai ilgai. Gerai, bent jau kaip turi būti dėmesio centre, kamuolio karalienė ar karalius. Šiaip ar taip, norėčiau grįžti prie mūsų avių. Tai yra – būgnai – turėtumėte nukreipti atsakymų langelius, duh! Žinoma, kol tai įmanoma.
Buvimas „Google“ atsakymų laukelyje padarys jums didelį malonumą, todėl pirmajame „Google“ puslapyje pasirodysite ne vieną, o du kartus.
Todėl šiek tiek sužinoma, kaip būti tikrai populiariu. Atsižvelgiant į tai, kad paieškos rezultatų su atsakymų laukeliais procentas iš viso paieškos rezultatų yra gana mažas, turėtumėte šią informaciją naudoti savo naudai ir imtis veiksmų.
Mes netgi parašėme keletą straipsnių atsakymų laukelių tema ir bandėme iššifruoti „Google“ atsakymų laukelių algoritmą atlikdami SERP tyrimą dėl 10,353 raktinių žodžių. Jei norite sužinoti, kaip ten pakilti, atsakymų laukeliuose turėtumėte juos perskaityti.
Mobiliojo reitingo stebėjimas
Ar žinojote, kad rezultatai mobiliesiems skiriasi nuo darbalaukio rezultatų? Taigi reitingai skiriasi. Tiesiog leiskite tai ieškoti, ieškokite restorano ar bet ko kito, kas jums ateina į galvą tiek mobiliajame, tiek darbalaukyje, ir pamatysite nedidelį skirtumą. Taigi kuo turėtume tikėti?
Žemiau rodomos ekrano kopijos yra parodytos tam, kad reitingai skiriasi vienas nuo kito, nors įvestas raktinis žodis yra tas pats.
Paieška balsu yra dar vienas didelis žaidėjas
Panašiai kaip ir atsakymų laukelio taikymo patarime, turėtumėte optimizuoti turinį šiandieninei didelei vaikų žvaigždei – balso paieškai. Kalbant apie reitingo stebėjimą verta atsižvelgti į paiešką balsu, nes ji gali suteikti pirmąją balso paieškos roboto parinktį, kai atsakoma į vartotojų užklausas. Kitaip tariant, naudokite protingus, gerai veikiančius raktinius žodžius, paprastą kalbą teikdami patarimus ar pateikdami apibrėžimus tiek, kad „Google“ robotas grąžintų jūsų turinį į žodžiu pateiktus klausimus. Norėdami sužinoti daugiau apie paieškos balsu reiškinį ir tai, ar jis turi kokią nors įtaką SEO pasauliui, skaitykite šiame straipsnyje .
4. Pakanka „Google“ pateiktų reitingavimo duomenų
Daugelis savęs klausia: „Jei nemokami„ Google “įrankiai, pvz.,„ Search Console “ar„ Google Analytics “, pateikia visus reikalingus reitingo duomenis, kokia prasmė naudoti reitingų stebėjimo priemonę?“. Ypač tas, už kurį turėtume sumokėti.
Ypač dabar, kai „ Google Analytics“ atnaujino ir siūlo nemažai paryškinti duomenis. Jei dar neseniai galėjote analizuoti raktinių žodžių našumą ir rinkodaros veiklos poveikį visuose kanaluose, apžvelgdami 3 mėnesius, dabar jūs turite teisę įgyti įžvalgų iš paskutiniųjų iki 12 mėnesių.
Sprendimas: sutikite, kad „Google“ pateikia reitingo duomenis, bet ne visai vietoje
Nepaisant anksčiau minėtų gandų, ar tikrai ir visiškai esame patenkinti reitingo duomenimis, kuriuos gauname iš „Google“? Kodėl tiek daug skaitmeninių rinkodaros specialistų yra linkę naudoti vieną papildomą reitingų tikrinimo įrankį be „Google Analytics“ ar „Google Search Console“?
Taip yra todėl, kad daugeliui „Google“ įrankių nepavyksta pateikti tikslių ir naujų rezultatų. Daug kartų jie kelia klausimų klausimus. Tiesa ta, kad, pavyzdžiui, „Google Analytics“ siūlo ne visus duomenis, o gana segmentuotus, todėl nepatikimus duomenis.
Pavyzdžiui, raktinių žodžių pozicijos rodomos tik vidutiniškai, o ne tikroje vietoje. Be to, atrodo, kad rodant duomenis visada kažko trūksta; daug kartų tai neatitinka puslapio statistikos ir socialinės žiniasklaidos veiklos. Žemiau pateikiamas ekrano kopija, skirta parodyti teiginį. Raktinis žodis, kurį pasirinkome, yra „SEO mitai“. Turėjome išanalizuoti trečią rezultatą, kad galėtume nuspręsti, kokia priemonė yra nugalėtoja.
5. „Google“ neleidžia žinoti tikslaus raktinių žodžių srauto
„Google“ yra protinga ir gudri. Jie žino, kokia tikslia informacija yra gera dalytis, ir ką protingiau pasilikti sau. Tiesiog pažvelkite į daugelį algoritmų pakeitimų, kuriuos jie padarė per metus, daugelis jų vis dar oficialiai nepatvirtinti, tačiau su jais susiduria daugelis SEO specialistų, tokių kaip Fredas ir Possumas.
Todėl, jei „Google“ nepraneša, kiek srauto sulaukiate už kiekvieną raktinį žodį; ar verta vargti juos stebint?
Sprendimas: patikrinkite puslapius, kuriuose yra daugiausia lankytojų
Iš tikrųjų „Google“ nesuteikia jums prieigos prie visų duomenų. Bet tai neturėtų trukdyti žaisti detektyvui ir atlikti rango bei raktinių žodžių stebėjimą. Ką galite padaryti, tai patikrinti puslapius, kurių srautas yra didžiausias iš jūsų svetainės, ir pamatyti aukščiausių reitingų tuos puslapius raktinius žodžius. Tokiu būdu žinosite, į kokius raktinius žodžius ateityje sutelksite dėmesį.
Pavyzdžiui, jei analizuotume „Nestle“ svetainę, naudodamiesi „Google Analytics“ negalime rasti reikalingų raktinių žodžių duomenų. Vis dėlto galime atlikti šiek tiek atvirkštinės inžinerijos: galėtume lengvai išanalizuoti aukščiausio rango puslapius ir rasti, pagal kokį raktinį žodį tie puslapiai reitinguojami .
6. Jūs net nežinote, kokį raktinį žodį reitinguojate
Vadovaudamiesi ankstesne mintimi, kad „Google“ yra centų išmintinga, spręsdama, kokią informaciją perduoti, vargu ar galime žinoti, kokį raktinį žodį mes iš tikrųjų reitinguojame. Taigi, kaip turėtume juos stebėti?
Be to, puslapiai dažnai vertinami pagal raktinius žodžius, pagal kuriuos jie nėra specialiai taikomi. Taip yra todėl, kad „Google“ tapo geriau, kai vartotojas ketino prisiminti? Taigi užuot užėmę aukštą poziciją už tuos žodžius, dėl kurių lažinsitės, jie suteiks jums šlovę, dažnai galite pasiekti pirmąsias pozicijas pagal kitus raktinius žodžius. Tų reitingų sekimas gali būti sunkus ar net neįmanomas, nes kartais nežinai, ko ieškoti.
Sprendimas: „Site Explorer“ rodo tuos raktinius žodžius
Niekas, ką mes galvojame ir pasakėme aukščiau, yra klaidinga. Vis dėlto yra išeitis. Taip, galite suskirstyti pagal raktinius žodžius, pagal kuriuos netaikėte, bet galite sužinoti, kurie yra tie. Pavyzdžiui, naudodami „Site Explorer“ galite pamatyti aukščiausio lygio bet kurios svetainės , bet kurios šalies paslaugos, raktinius žodžius .
Nepamirškite apie kitas paieškos sistemas
Apie „Google“ kalba visi, tačiau į „Bing“ ir „Yahoo“ tikrai verta atsižvelgti. Išmintinga sekti ir didinti raktinių žodžių reitingą visose pagrindinėse paieškos sistemose, tokiose kaip „Yahoo“ ir „Bing“. Nors „Google“ yra karalius.
Savo pažintinėje SEO paskyroje galite pridėti raktinių žodžių visose 3 paieškos sistemose ir iš jų padaryti keletą vertingų išvadų.
Išvada
Ar rangų sekimas jau miręs, o mes to dar nežinome? Ar verta daugiau užsiimti raktinių žodžių reitingavimo analize? Ar apsimoka investuoti laiką ir išteklius sekant savo svetainės pozicijas pagrindinėse šiandieninėse paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“, „Yahoo“ ir „Bing“? Ar vis tiek turėtume nerimauti kurdami reitingų stebėjimo ataskaitas ir kurdami visas rinkodaros strategijas, kurios mums turėtų būti svarbesnės už SERP?
Tai buvo klausimai, su kuriais pabudau šį rytą. Padariau išvadą, kad turime rasti atsakymus į šiuos klausimus. Galbūt tai skatina tai, kad reitingų sekimas yra visos skaitmeninės rinkodaros pastangos trumpai. Tiesą sakant, viskas, ko siekia skaitmeniniai strategai, SEO analitikai, turinio rašytojai, tekstų kūrėjai ir visi kiti internetinės rinkodaros aplinkose, yra ten, kur ten keliamasi, kaip pirmieji paieškos sistemų rezultatai.
Tikiuosi, kad verta apsvarstyti šiame straipsnyje pateiktus scenarijus ir kad jie jums padės. Jei turite žinių apie kitus reitingų sekimo mitus ar minėtų sprendimų sprendimus, nedvejodami prisidėkite komentarų skiltyje. Mielai aptartų šį klausimą, nes tai yra nepaprastai svarbu kiekvienam iš mūsų.