Seo ilga uodega
„Long-tail SEO“ yra gerai žinoma technika, naudojama daugelyje internetinių dienoraščių ir svetainių. Tačiau prieš imdamiesi veiksmų visada klausiame savęs, ar tai vis dar galiojanti SEO strategija šiais laikais, ir kaip ją tinkamai panaudoti norint pamatyti tiesioginius rezultatus.
Vykdydami tinklaraštį ar svetainę, tikriausiai norite sulaukti daugybės lankytojų ir srauto, kad taptumėte puikiu konkurentu. Turėdami tinkamą strategiją, galite pasiekti tikslą ir paversti lankytojus potencialiais klientais.
Raktinių žodžių tyrimas yra viena geriausių taktikų, kaip padidinti srautą į savo svetainę neišleidžiant daug pinigų. Ilgalaikių raktinių žodžių naudojimas gali būti prasmingas, jei reikia padidinti tikslinį srautą paieškos sistemose.
Vadovaudamiesi kitu išsamiu vadovu, galite patobulinti ilgų uodegų raktinių žodžių strategiją visoms galingoms „Google“ pozicijoms.
Šiame straipsnyje mes išsamiai pakalbėsime apie tai, kokia svarbi yra ilgosios uodegos strategija visam jūsų SEO žaidimo planui, tada ar ir kaip ji turėtų būti integruota į jūsų raktinių žodžių strategiją.
Prieš pradėdami sunkią dalį, ilgosios uodegos strategijas ir metodus, turime atsakyti į 2 svarbius klausimus: ar ilgosios uodegos raktinių žodžių technika vis dar yra tinkama SEO strategija ir kaip ilgųjų uodegų raktinių žodžių technika gali padėti jums SEO.
- Ar „Long-Tail Keywords“ technika vis dar galioja SEO strategija?
- Kaip „Long-Tail Keywords“ technika gali padėti jums SEO?
- Ilgalaikės raktinių žodžių metodikos, kurios padidins jūsų SEO strategiją
- Suprask savo tikslinę auditoriją
- „Long-tail“ raktinių žodžių tyrimas
- Sukurkite kvapą gaudančias antraštes
- Sukurkite intros, turinčių natūralių raktinių žodžių
- Naudokite subtitrus su ilgesniais raktinių žodžių variantais
- Optimizuokite savo turinį vartotojams
1. Ar „Long-Tail Keywords“ technika vis dar galioja SEO strategija?
Taip, ilgosios uodegos raktinių žodžių technika kol kas yra tinkamas SEO metodas. Yra daugybė tyrimų, kurie parodo šios strategijos efektyvumą. Pavyzdžiui, „WPBeginner“, didžiausia nemokama „WordPress“ šaltinių svetainė pradedantiesiems, vos per du mėnesius sugebėjo padidinti savo natūralios paieškos srautą 20%. Dėka ilgų uodegų raktinių žodžių strategijos!
Kartais turinio optimizavimas pagal trumpų žodžių raktinius žodžius gali būti neefektyvus. Sutelkite dėmesį į ilgų uodegų raktinius žodžius, nes ši strategija teikia daug privalumų. Juos reitinguoti yra daug lengviau, nes jie labai būdingi jūsų nišai.
Kitas svarbus aspektas yra tai, kad žmonės, patekę į jūsų svetainę atlikdami ilgą raktinių žodžių paiešką, dažniau perka jūsų produktą ar paslaugą, nors srauto apimtis yra mažesnė nei trumpo raktinio žodžio.
Nesvarbu, ar tai yra natūrali, ar mokama paieška, raktiniai žodžiai vaidina svarbų vaidmenį gerinant jūsų PR (paspaudimų rodiklius). Naudodamiesi ilgosios uodegos strategija, galite tai patobulinti. Geriui Bealui pavyko padvigubinti PR ir sumažinti milijoninės „AdWords“ kampanijos kainą maždaug 90 000 USD, kai jis pakeitė bendruosius raktinius žodžius labai specifinėmis ilgų uodegų paieškos frazėmis.
AMA turinio rinkodaros konferencijoje Chrisas Baggottas iš „Compendium“ atskleidė, kad 70% paieškos sistemų rodomi raktai su ilgomis uodegomis. Jie nėra gana konkurencingi ir turi aukštą perskaičiavimo rodiklį. Be abejo, naujesni tyrimai ir tokios tendencijos, kaip paieška balsu, šiek tiek pakeitė žaidimo taisykles. Vis dėlto, vis dar ilgų uodegų žodžiai.
2. Kaip „Long-Tail“ raktinių žodžių technika gali padėti jums SEO?
SEO turėtų daugiau dėmesio skirti kokybei ir tinkamumui. Tuomet praverčia ilgosios uodegos SEO.
Kaip jau minėjome anksčiau, ilgų uodegų SEO gali padėti užimti aukštesnę vietą „Google“, padidinti pajamas dėl specifinių nišos raktinių žodžių, padidinti natūralios paieškos srautą ir pan.
Norėdami geriau suprasti, kaip raktiniai žodžiai gali pagerinti jūsų turinio kūrimo procesą, atlikite kitus metodus.
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
3. Ilgalaikės raktinių žodžių technologijos, kurios padidins jūsų SEO strategiją
3.1 Supraskite tikslinę auditoriją
Gauti daugiau įžvalgų iš tikslinės auditorijos yra ilgalaikis procesas. Norėdami patekti į jackpotą, turėtumėte suprasti žmones ir žinoti, ko jie nori.
Ar žinote, kad kiekvienas paieškos sistemų raktinis žodis yra paprastas vartotojo noro atspindys?
Jūs turite suprasti, ką galvoja jūsų tikslinė auditorija. Turėtumėte jiems padėti atsakydami į jų klausimus ir problemas. Norėdami pritraukti potencialius klientus, turėtumėte sukurti tikslinį turinį.
Prieš priverčdami žmones pirkti bet kokį produktą, jie nori sužinoti daugiau apie juos dominančius produktus. Jie turėtų žinoti savo poreikius. Padėkite jiems sužinoti konkrečius raktinius žodžius, kurie atitiktų jų supratimo tikslą. Naudokite paieškos eilutes, pvz., „Kaip“, „kada“, „ką“ ir „kas“.
Kai tik pateiksite jiems reikiamą informaciją, turėtumėte nurodyti visas priežastis, kodėl jie turėtų pirkti jūsų produktą ar skaityti jūsų tinklaraštį. Pabandykite parodyti jiems visus iššūkius, kurie tikrai gali padėti priimti galutinį sprendimą.
Šiame etape turėtumėte būti atsargūs, nes potencialūs klientai gali būti pažeidžiami ir jiems reikia šiek tiek laiko apsvarstyti, ko jiems reikia. Pabandykite paskatinti savo vartotojus ir judėti į priekį.
Kaip tai atsitiks, visiškai priklauso nuo jūsų. Norėdami paskatinti juos veikti, galite naudoti skirtingus palyginimus, populiariausius sąrašus, geriausius produktus, apžvalgas, išlaidas ir naudą.
Jei kruopščiai laikysitės visų etapų, galutinį sprendimą priims jūsų svetainės vartotojai. Norėdami pasakyti tiesą, vartotojai ateina į paieškas su tiksliu tikslu ir naudoja tam tikrus raktinius žodžius, kad patenkintų savo poreikius. Norėdami juos stumti, galite naudoti konkrečius raktinių žodžių modifikatorius, pvz., Geriausią kainą, kaip pirkti, pirkti, užsisakyti, nemokamas pristatymas, nemokama bandomoji versija, pirkti internetu ir kt.
Galite naudoti savo PPC duomenis, jei tokių turite, norėdami padėti jums įgyvendinti ilgosios uodegos strategiją. Jei ne, pradėkite būti „Google Instant“ automatinio užbaigimo pasiūlymų draugu.
Norėdami gauti daugiau idėjų, galite naudoti tyrimo įrankius, pvz., „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, ir taikyti pagal ilgų uodegų raktinius žodžius. Svarbu atkreipti dėmesį į šiuos dalykus. Naudojant tinkamas raktinių žodžių frazes ir natūraliai jas įtraukiant į savo turinį, srautas taps potencialiais klientais.
3.2 Ilgųjų uodegų raktinių žodžių tyrimas
Daug kartų įrodyta, kad ilgosios uodegos raktiniai žodžiai gali turėti daugiau galimybių padidinti natūralų srautą nei naudojant pagrindinius raktinius žodžius. Kai tyrinėjate tinkamus ilgesnius variantus, turėtumėte turėti savo strategiją.
Svarbu pasirinkti tuos raktinius žodžius, kuriuos galima lengvai reitinguoti paieškos sistemose. Turėčiau paminėti, kad „Amazon“ sulaukia didelių konversijų ir 60% savo pardavimų naudoja naudodama ilgosios uodegos raktinius žodžius. Štai kodėl svarbu būti patraukliems klientams dėl jūsų internetinio verslo.
- Naudokite „Google Adwords“ „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę. Įveskite tikslinį raktinį žodį ir spustelėkite mygtuką „Gauti idėjų“. Raskite populiarius raktinius žodžius. Pažvelkite į konkurso stulpelį. Įsitikinkite, kad tai nėra maža konkurencija. Siekite vidutinio ir aukšto.
- Įsigilinkite į visus raktinius žodžius, paryškinkite ilgosios uodegos variantus ir įtraukite juos į savo rezultatų sąrašą. Ieškokite raktinių žodžių idėjų ir peržiūrėkite jų paiešką kas mėnesį.
Šiandien yra daugybė būdų, kaip supaprastinti raktinių žodžių tyrimus ir išvengti laiko ir pastangų švaistymo. Norėčiau pasiūlyti keletą man labai patinkančių raktinių žodžių pasiūlymų įrankių:
- SE reitingas padeda gauti raktinius žodžius pagal jūsų pagrindinį raktinį žodį. Šis įrankis turi 14 dienų bandomąją versiją su puikiu naudingų įrankių rinkiniu, įskaitant reitingų sekimą, svetainės auditą, atgalinių nuorodų stebėjimą ir internetinės rinkodaros planą.
- „Ubersuggest“ yra puikus raktinių žodžių tyrimo įrankis, leidžiantis rasti ilgesnius variantus ir pasiūlyti daugiau idėjų kiekvienam, tačiau jis nerodo paieškos apimties.
- „Rank Tracker“ yra dar vienas raktinių žodžių įrankių pavyzdys. Jo pranašumas yra išsamus duomenų palyginimas su jūsų konkurencija. Tai išsamesnė priemonė. Jei norite žaisti didelėje lygoje ar turite didelę svetainę, tai puikus pasirinkimas.
Turėtumėte suprasti, kad mes tiriame raktinius žodžius, kad padėtų vartotojams gauti tai, ko jie ieško. Naujajai SEO taktikai reikia rūpintis savo vartotojais, kad rastumėte jų problemas. Nesvarbu, kokius raktinius žodžius pasirinksite – ilgą uodegą ar galvą, turėtumėte atkreipti dėmesį į vartotojo ketinimus, o ne į paieškos robotus.
Tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas padės jums rašyti turinį pagal ieškovo ketinimus.
3.3 Sukurkite kvapą gaudančias antraštes
Nesvarbu, ar jūs skelbiate skelbimus socialinės žiniasklaidos tinkluose, svetainėse, forumuose ar tinklaraščiuose; jūsų antraštės vaidina lemiamą vaidmenį. Pasak Tedo Nikolajaus :
73% pirkimo sprendimų, kuriuos kada nors priims klientai, bus antraštės vietoje.
Jei tai patrauks jų dėmesį, vartotojai perskaitys jūsų tinklaraščio įrašą ar svetainę.
Įtikinančios antraštės yra gera garantija norint gauti aukštą reitingą paieškos sistemose . Yra daugybė formulių ir gudrybių, kurių galėtumėte laikytis. Viena iš paprasčiausių formulių, naudojamų kuriant patrauklius antraštes, yra Jeffo Goinso formulė :
Skaičius + būdvardis + racionalus + raktiniai žodžiai + pažadas
Atitinkamo raktinio žodžio naudojimas antraštėse padidins jūsų svetainės įsitraukimą, pritrauks daugiau lankytojų ir pagerins svetainės pozicijas. Suteikite tikslinei auditorijai tai, ko reikia, kad išspręstų savo problemas.
Pasirinkus tinkamus raktinius žodžius, svarbu juos integruoti į savo antraštes. Pirmiausia turėtumėte įterpti raktinį žodį į savo antraštę ir pridėti kitų žodžių, kad jis atrodytų natūraliai. Ar žinote, kaip rasti tobulas antraštes? Galite išbandyti „ BrandMentions“ . Tiesiog įveskite pagrindinį raktinį žodį ir ieškokite gerų alternatyvų.
Jei norite, kad jūsų įrašai būtų virusiški, antraštėse galite naudoti skaičius.
Turinio rinkodaros institutas skelbia, kad pridedant prie jų nelyginius skaičius PR gali padidėti 20%.
Mozas teigia, kad 36% žmonių teikia pirmenybę antraštėms, kuriose yra skaičiai, ir šie įrašai gauna daugiau virusinių ir daugiau socialinių tinklų.
Skaičiai antraštėse leidžia žmonėms apibrėžti, kiek laiko jie skaitys jūsų įrašus.
Galite lengvai naudoti žinomų žurnalų antraštes. Pasirinkite mėgstamiausius žurnalus ir raskite geriausių idėjų, kaip sukurti puikias antraštes:
Naudojau šią patrauklią antraštę:
- 6 kardinolo taisyklės;
- 6 puikūs triukai iš.
Kadangi šios antraštės skelbiamos žinomuose žurnaluose ir jose yra daugybė socialinių tinklų, patobulinsiu šias antraštes ir į jas įdėsiu tinkamus raktinius žodžius.
- 6 populiariausios taisyklės, kaip sukurti efektyvią atsiskaitymo formą;
- 6 puikūs Adomo Connello SEO gudrybės.
Norėdami gauti geresnius reitingavimo rezultatus, būtinai naudokite raktinius žodžius natūraliu būdu. Spėju, kad šiandien tai yra kritiška, nes yra daugybė svetainių su dirbtinai integruotais raktiniais žodžiais.
Dėl to gali būti skiriamos „Google“ nuobaudos. Pažvelkite į galbūt dirbtinių raktinių žodžių sąrašą:
Galite naudoti šiuos raktinius žodžius, bet pabandykite juos naudoti natūraliu būdu.
Įtraukiančios antraštės yra lengvai suprantamos ir turi daug galimybių jomis pasidalinti socialiniuose tinkluose.
3.4 Sukurkite intros, kuriuose gausu natūralių raktinių žodžių
Kai tik integruosite raktinius žodžius ir pritraukite savo vartotojus patraukliais antraštėmis, turėtumėte parašyti gerą įžangą, kad skaitytojas pasiruoštų įrašui.
Tiesą sakant, nėra tam tikros taisyklės, kaip parašyti įžangą. Aš parašiau mažiausiai 100 žodžių ir natūraliai įdėjau raktinius žodžius į turinį.
Parašyti gerą įžangą yra nelengva užduotis. Būtinai aiškiai suformuluokite savo nuomonę ir natūraliai įtraukite raktinius žodžius. Man labai patinka Briano Deano APP metodas, kuris reiškia Sutinku, Pažadu ir Peržiūra. Spėju, kad tai gera taktika parašyti įžangą, kad pritrauktų vartotojo dėmesį.
Prieš rašydami įvadą, įsitikinkite, kad ieškojote supratote vartotojo tikslinius raktinius žodžius. Atsakykite į šiuos paprastus klausimus:
- Kaip galite pritraukti savo skaitytojus?
- Koks yra jūsų pagrindinis taikinys?
- Kokių sprendimų jie ieško?
Turėtumėte suprasti, kad vartotojai neieško geriausių variantų. Jie tiesiog turi išmokti galimų alternatyvų, kaip išspręsti savo problemas. Štai keletas taisyklių, kaip parašyti gerą įžangą:
- Naudokite natūralius, populiariausius sąrašus ir klausimų antraštes, kurios gali veikti pagal vartotojo ketinimus;
- Integruokite ilgų uodegų raktinius žodžius, tačiau turinys atrodys natūraliai;
- Jei norite gauti geresnį savo tinklaraščio įrašų efektą, tyrinėkite žinutes iš valdžios institucijų svetainių, nes „Google“ vis dar atkreipia dėmesį į puslapio optimizavimą .
3.5 Naudokite subtitrus su ilgesniais raktinių žodžių variantais
Ilgalaikių raktinių žodžių naudojimas subtitruose yra dar viena galimybė atkreipti vartotojo dėmesį ir galbūt padidinti svetainių reitingą.
Subtitrai gali daug ką pasakyti apie jūsų tinklaraščio įrašą. Žmonės, prieš įsigilindami į jūsų tinklaraščio įrašą, pirmiausia nuskaito antraštes, subtitrus, skaitmeninį turinį ir laikmenas. Jei jūsų subtitrai nėra įspūdingi ir įdomūs, skaitytojai niekada nebegrįš į jūsų svetainę.
Laikykitės šių pagrindinių taisyklių, kad sukurtumėte gerus subtitrus:
- Norėdami palaikyti savo SEO pastangas, naudokite žymas <h2> arba <h3>;
- Kurkite subtitrus, atitinkančius jūsų temą ir antraštę;
- Naudokite latentinį semantinį indeksavimą . Tai reiškia, kad reikia naudoti konkrečius sinonimus ir ilgesnius variantus, kad būtų išvengta raktinių žodžių įdarymo.
Įsitikinkite, kad subtitrų raktiniai žodžiai ir sinonimai atrodo natūraliai, ir suteikite „Google“ visas prielaidas atpažinti jūsų svetainę kaip autoritetą.
3.6 Optimizuokite savo turinį vartotojams
Puslapio optimizavimas yra privalomas bet kurio žiniatinklio valdytojo reikalavimas.
Tai padeda užtikrinti geriausią vartotojo patirtį jūsų svetainės klientams. Naudingo turinio vartotojams kūrimas yra ne tik paprastas, bet ir naudingas.
Žinau, kad yra daug straipsnių apie optimizavimą puslapyje, bet jūs tiesiog turite suprasti, kad visos jūsų veiklos sveikas protas turėtų atspindėti „kokybę“.
Čia pateikiami geriausi praktiniai patarimai, kurių turėtumėte laikytis:
- Naudinga : vartotojams reikia praktinių patarimų, kaip juos lengvai sekti, džiaugtis ir gauti efektyvius rezultatus.
- Parodykite savo tikslą : prieš kurdami turinį turėtumėte pranešti žmonėms apie jūsų tikslą. Nesvarbu, ar norite išmokyti klientus, kaip reklamuoti svetainę, ar kaip įdiegti mobiliojo telefono šnipinėjimo programinę įrangą.
- Įdomu : nesvarbu, kokia yra jūsų niša, turėtumėte išmokti rašyti įdomų turinį.
- Aktualu : aktualumas yra tai, ko turėtumėte imtis bet kurioje srityje. Padarykite tinkamas antraštes, subtitrus, raktinius žodžius ir turinį.
Raktinių žodžių tyrimas vaidina svarbų vaidmenį optimizuojant turinį:
- Prieš gaudami nuorodas, pabandykite pirmiausia atsižvelgti į vartotojo interesus;
- Pirmiausia parašykite vartotojui;
- Susiedami naudokite natūralius inkaro tekstus.
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Išvada
Yra daugybė įrankių, kurie gali padėti jums sėkmingai atlikti SEO ir išvengti pernelyg daug laiko rankinei veiklai. Norėdami pritraukti daug natūralaus srauto, turėtumėte išbandyti ilgosios uodegos raktinius žodžius. Tai gali suteikti ilgalaikę sėkmę paieškos rezultatuose.
Išanalizuokite, kokius raktinius žodžius naudoja jūsų konkurentai. Jei rasite puikių, galite juos natūraliai integruoti į savo turinį arba tiesiog ieškoti ilgesnių variantų naudodami „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę. Stebėkite, kaip juos įtraukiate į turinį.
Šis straipsnis nėra nei galutinis pelningų raktinių žodžių paieškos vadovas, nei pradedančiųjų paieškos rinkodaros vadovas. Vis dėlto tai suteiks jums naudingą ranką ieškant ilgųjų uodegų.
Yra daugybė SEO įrankių, kurie suteiks jums informacijos apie konkretaus raktinio žodžio sunkumų balą, kaip atlikti tinklalapio SEO, kokybišką turinį ar nuorodų kūrimą. Tačiau tiesa yra tai, kad geriausias ginklas, kokį tik turite, yra jūsų sugebėjimas atskleisti, kaip mąsto ir reaguoja jūsų vartotojai. Galite skaityti straipsnius apie nišą, rašyti gilų turinį, rašyti svečių dienoraščius svetainėse, turinčiose didelę domeno galią, arba mokytis SEO naktį ir dieną. Kol suprantate savo vartotojus, galite pasakyti, kad einate teisinga linkme.
Įsivaizduokite, kad kalbate su potencialiais klientais ir susitelkite į tai, kad pasiektumėte geresnį efektą. Juk taip paprasta naudoti ilgosios uodegos raktinius žodžius, ar ne? Praneškite mums, kaip integruojate raktinius žodžius į savo turinį. Ar jums pasisekė naudojant ilgų uodegų raktinius žodžius? Prašome palikti savo komentarą žemiau.