Fred atnaujinimas

„Google“ ne kartą vengė ar net atsisakė nurodyti, kada ji pristatė naujinį. Jų būdas tai daryti visada buvo tvirtinimas, kad jie nuolat atnaujina savo algoritmus, o ne tam, kad turėtų konkrečias išleidimo datas. Nesunku suprasti, kodėl tai tikriausiai yra gera idėja. Tai verčia visus spėlioti ir veikti pagal norą iš tikrųjų tobulinti savo SEO metodus, o ne pagundą vengti naujausių pakeitimų. Tai tolygu sakant, kad Kalėdų senelis egzistuoja ir visą laiką tave stebi, o bet kada, kai esi neklaužada, gali gauti lazdą, o ne aukštą įvertinimą. Išskyrus tai, kad nežinai, kada yra Kalėdos ir tai gali nutikti kas antrą dieną.

 

Prielaidos apie naują „Google“ naujinį buvo neatidėliotinos. Kaip ir anksčiau, tariamas naujas algoritmas jau turi vardą ir veidą. Panašu, kad „Google Fred“ yra pavadinimas ir, išlaikant tradiciją, kai mielos gyvūnų figūros atspindi „Google“ atnaujinimus, šįkart, atrodo, žuvis laimėjo talismanų konkursą. Pastaruoju metu kilo didelis šurmulys, nes daugybė interneto svetainių valdytojų ir SEO specialistų pastebėjo didžiulius reitingo kritimus. Kadangi „sutapimas“ visiškai neatrodo patikimas, kai žiūrime į „Google“ algoritmų pakeitimus, atrodo, kad „Google Fred Update“ yra atsakingas už sumažėjusias gretas ir organinį srautą.  

 

„Google Fred Update“ pažintinis SEO

 

 

Kartą yra atsitiktinumas. Du kartus yra sutapimas. Tris kartus yra „Google Fred Update“?

 

Kai kas nors mano, kad atrado naują algoritmo atnaujinimą, visada atrodo, kad esi „X-Files“ epizode. Jūs suklupote į tai, kas tikrai neatrodo teisinga, tačiau jei pasiūlysite, kad tai yra „galių“ ranka, žmonės gali į jus žiūrėti juokingai. Visą laiką „Google“ gudriai šypsosi ir dar kartą patvirtina savo be įvykių kasdienį egzistavimą. Bet, kaip sakoma, tai, kad esi paranojikas, dar nereiškia, kad jie tavęs neseka. Taigi paaiškėja, kad gali būti (arba gali būti) naujas atnaujinimas, o jei yra, jis pavadintas Fredu. Tiesą sakant, visi būsimi atnaujinimai nuo šiol gali būti vadinami Fredu, jei norėtume rūpintis Gary Illlyeso patvirtinimu. Taigi šiuo metu mums gali tekti atsisveikinti su „Google Penguin“ ir „Panda“, nes algoritmų atnaujinimai tapo net šiek tiek mielesni (šio pasaulio Fredai neįžeidė).

Tai katės ir pelės žaidimas, kuriame tiek „Google“, tiek jos mokantys klientai bando aplenkti vienas kitą.

 

Gary Illyes „Google Fred Update“

 

Kaip atpažinti potencialiai reikšmingą algoritmo atnaujinimą?

 

Nėra vienos metrikos, kuri jums pasakytų, kad tai įvyko, tačiau jei surinksite pakankamai reikšmingų rodiklių, galite būti tiesiog ant kažko (jei tai atrodo kaip antis ir kvatoja kaip antis … tai gali būti Fredas).

 

Baris Schwartzas, iš „Search Engine Roundtable“, galbūt ką tik suklupo ant kai kurių kvaksčių. Nors jo bendravimas su „Google“ Gary Illyesu (ir Johnu Muelleriu) socialinėje žiniasklaidoje davė įprastų rezultatų patvirtinant įtarimus (naudojant tradicinį „Taip, mes keičiamės beveik kiekvieną dieną“), panašu, kad jo duomenų analizė rodo, kad jų gali būti kažkas reikšmingo darbe. Reikšmingiausius signalus skleidžia skirtingi paieškos sistemų reitingavimo padėties (SERP) svyravimų matavimai.

 

Žvelgdami į kai kuriuos specializuotus įrankius, galime pastebėti kai kuriuos paskutinių dienų svyravimus, variantus, kurie gali būti arba nesusiję su nauju „Google“ kokybės atnaujinimu. 

 

 

algoroo įrankis

Ekrano nuotrauka paimta iš algoroo.com

„Tankerio“ įrankis

Ekrano nuotrauka paimta iš „precanker.com“

 

 

Nors nė vienas iš matavimų nėra reikšmingas atskirai, kartu paėmus, jie vertina argumentą, kad naujas Fredas yra laisvas. 

 

„WebmasterWorld“ ir „ Black Hat World“ buvo tarp tų, kurie pastebėjo keistą veiklą ir praėjusią savaitę. Nors „Google“ visada šoka, atrodo, kad per pastarąsias porą dienų įvyko dramatiškas pasikeitimas. Arba bent jau dėl to SEO diskusijų žmonės iš forumų ir „ Twitter“  nuolat diskutuoja. 

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Galimas „Google Fred“ atnaujinimas „Aukos“

 

Tampa lengva pamiršti, kad kažko ieškojimas „Google“ yra ne tik paieška, bet ir paieška, atliekama tam tikro tipo paieškos sistemoje, pagal tam tikrus algoritmus ir turint ypatingą reikšmę klientų patirčiai ir duomenų privatumui. Kadangi „Google“ kaip paieškos sistema galiausiai yra produktas, sąveikaujantis su kitais produktais, kitos įmonės stengiasi nuolat prisitaikyti prie „Google“ darbo būdo, kad gautų naudos iš jos populiarumo. Kad „Google“ išlaikytų šį populiarumą, ji turi užtikrinti, kad kitos įmonės negautų per daug jo produkto, kad jis išliktų patikimas savo vartotojams (ir tuo pačiu metu populiarus „paieškos internete“ sinonimas).

 

Kaip tikimės, jūs jau pastebėjote, mes, pažintiniai SEO, mėgstame daug tyrinėti. Taip yra todėl, kad dienos pabaigoje tyrimai kuria naujas žinias. Pažangiausias yra mūsų pagrindinis branduolys, ir mes norime jo laikytis. Paskutinėmis valandomis per daug dirbome savo duomenų bazėse ir kavos aparate, siekdami ištirti galimą naujausią „Google Fred Update“.

 

Kiek ieškojome, neradome tiesioginės koreliacijos tarp sumažėjusių „Google“ rangų ir galimo algoritmo pakeitimo.

 

Kaip žinote, SERP nepastovumas yra toks didelis, kaip būtų sunku, ir būtų sunku ir nerealu uždėti pirštą ant „Google“ naujinio. Mes radome keletą reitingavimo kritimų pavyzdžių, kuriuos įklijuosime žemiau. Turėkite omenyje, kad šiuo metu negalime užmegzti glaudžios koreliacijos tarp galimo „Google Fred“ algoritmo ir esamos gretos padėties.

 

galimas google fred atnaujinimo lašas

 

Žvelgiant į aukščiau esantį vaizdą, atrodo, kad pastaruoju metu dankstop.com labai sumažėjo srautas. Ši svetainė yra internetinė parduotuvė, įsikūrusi JAV, turinti gana daug nuorodų, nurodytų visam nukreipiančiam domenui. Jau nekalbant apie tai, kad dauguma jų sąsajų yra žemos arba neturi jokių įgaliojimų.

 

Padaryta ekrano kopija: dankstop.com

Padaryta ekrano kopija: dankstop.com

 

 Panašu, kad vasario 26 d. – kovo 5 d. Jie surinko daug naujų nuorodų. Galite patikrinti savo analizę čia . Net atsižvelgdami į visa tai, mes dar negalime susieti šio kritimo su galimu „Google“ algoritmo atnaujinimu. 

 

galimas google fred atnaujinimo lašas pavyzdys

 

futuresofpalmbeach.com yra priklausomybės ligų centras iš Floridos, kuris pastaruoju metu taip pat sumažėjo. Išskyrus šiek tiek neįprastą nuorodų greitį , atrodo, kad svetainėje nėra nieko neįprasto jų nuorodų profilyje. 

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Ar tai tikrai naujas „Google“ atnaujinimas? 

 

Kai produktas ar paslauga tampa tikrai populiari, įmonė paprastai užima lyderio pozicijas rinkoje – stebuklingą savęs išpildymo (ir papildymo) jėgos vietą. Tačiau yra dar mitiškesnė vieta, kur produkto pavadinimas tampa toks visur ir lengvai identifikuojamas su pačia produkto klase, kad produkto pavadinimas pakeičia produkto kategorijos pavadinimą. Pavyzdžiui, daugelyje šalių žodis „xerox“ tapo veiksmažodžiu, kuris reiškia dokumento kopijavimo procesą. Kai kuriose šalyse „adidas“ yra tas pats, kas sportiniai bateliai, o kitose „kleenex“ yra tas pats, kas audiniai. Bet bene labiausiai šiais laikais yra žodžio „google“ vartojimas kaip veiksmažodis, reiškiantis „naudoti„ Google “paieškos variklį informacijai apie (kaip asmenį) gauti internete. Tai yra „Merriam-Webster“ apibrėžimas, 

 

Todėl, kai „Google“ tampa ne tik paieškos varikliu, tai beveik natūralu, kad daug reitingavimo naujinių atsiranda reguliuojant. Mes jau žinome „Google“ naujinimus, vadinkime jį „Panda“, „Penguin“ ar „Fred“ atnaujinimu, ir mes linkome šiuos algoritmo pakeitimus susieti su nuorodų kokybe ar turinio verte.

 

Šiuo metu negalime būti tikri, kad „Google Fred Algorithm Update“ net egzistuoja, jau nekalbant apie koreliaciją su nuoroda ar kokybiško turinio problema.

 

Pakilimai ir nuosmukiai „Google“ SERP vyksta kasdien. Kartais jie yra susiję su algoritmo keitimu, o kartais – tik kaip „Google“ nepastovumo dalis. Kaip minėta anksčiau, naudodami savo stebėjimo įrankius , per pastarąsias 24 valandas atlikome rimtą ir išsamų tyrimą, bandydami išsiaiškinti bet kokią sąsają tarp tariamo „Google“ atnaujinimo ir paieškos reitingų kritimo. Mes radome keletą pažeidimų, tačiau nieko neįprasto ar nieko, kas gali būti tiesiogiai siejama su nauju atnaujinimu ar algoritmo pakeitimu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *