Seo suaugusiųjų svetainėms

Vakar SMX, Mattas Cuttsas tweeted apie naują atnaujinimą, kuris nukreiptas į labai šlamšto turinčius raktinius žodžius, tokius kaip:

  • Paskolos iki atlyginimo
  • Pirkite „Viagra“
  • Suaugusiųjų daiktai
  • Kiti labai konkurencingi raktiniai žodžiai (praktiškai viskas, kas uždirba daug pinigų …)

Džiaugiuosi, kad „Google“ pagaliau išsprendė problemą, kurią viešai minėjau prieš metus . (tikrai juokinga, kad įrašas buvo padarytas 2012 m. birželio 13 d., o atsakymas įvyko 2013 m. birželio 12 d.)

Tai labai svarbus atnaujinimas, nes bandoma rasti sprendimą, kaip greičiau nubausti labai agresyvias šlamšto svetaines.

Žvelgdamas į kai kurias užklausas, kurias paveikė šis naujinimas, matau visų jų tendencijas, susijusias su grąžintais rezultatais. Tai yra:

  • „Valdžios“ svetainės (daugiau ar mažiau)
  • Laikraščiai ir informacinės svetainės
  • Žiniatinklio šlamštas (taip, jis vis dar čia)
  • Nesusijusios svetainės (dėl didelio šlamšto)

 Rezultatai po atnaujinimo

 

Po greito rezultatų tyrimo atrodo, kad atsižvelgiant į kiekvieno raktinio žodžio šlamšto lygį, „Google“ dabar turi didesnę tikimybę rodyti nesusijusį turinį arba per daug informacinio turinio. „ Pirkite„ Viagrą ““ atveju, kuris yra komercinis raktinis žodis, turintis tiesioginių vartotojų ketinimų, galiu pamatyti tik rezultatus, pateikiančius nesusijusias „conten“ ir „šlamšto“ svetaines. Šlamštas sumažintas, tačiau dabar „Google“ gali tekti išbandyti rezultatų tinkamumą.

Štai keletas hipotetinių klausimų:

Ką daryti, jei konkrečioje nišoje jokia svetainė „nežaidžia“ pagal „Google“ taisykles?

Kokias svetaines „Google“ pasirinktų reitinguoti?

Šiuos raktinius žodžius prižiūrėti yra labai sunku dėl aplink juos suformuotos „ekosistemos“. Daugelį metų beveik kiekvienas, bandantis įvertinti šiuos raktinius žodžius, darė daug šešėlinių dalykų. Net teisėtos kompanijos tai padarė.

Perdėta konkurencija ir „skylės“ sistemoje paskatino „nesibaigiančią šlamšto“ veiklą, kurią taikė beveik visi, norėdami apgauti sistemą. Iš 10 geriausių rezultatų galite lengvai pamatyti apie 7–10 šlamšto rezultatų.

Mano asmeninė teorija , kodėl šie raktiniai žodžiai yra tokie sunkūs policijos algoritmiškai, yra ta, kad visa „ekosistema“ aplink šiuos raktinius žodžius yra sudaryta iš šlamšto svetainių. Pateiksime jam hipotetinį 95% skaičių. Mes turime dar 3% informacinių svetainių ir galbūt dar 2% teisėtų bendrovių tam tikroje itin konkurencingoje nišoje.

Jei visos algoritmų taisyklės bus pritaikytos „à la carte“, galų gale nebus jokių komercinių svetainių, kurios būtų reitinguojamos pagal šiuos raktinius žodžius, o vietoj to turėsime daug informacinio turinio rinkiniams komercinių raktinių žodžių. „Google“ pasiekia geresnių rezultatų, kalbant apie svetaines, kurios žaidžia pagal jų taisykles, tačiau tai pakenkia naudotojų patirčiai.

Štai kodėl gali būti taip sunku kontroliuoti šiuos raktinius žodžius konceptualiu, o ne techniniu požiūriu.

Vartotojas nežino ir nerūpi, kas yra šlamšto svetainė. Jis tikisi rasti svetainę, kuri išspręs jo asmenines problemas, kai atliks konkrečią paiešką.

Policijos problema, kurią turi „Google“, yra surasti gerą ribą tarp vartotojo patirties ir atitinkamų reitingavimo svetainių (naudojant šešėlinius metodus arba be jų).

Algoritminiu požiūriu, tai vis dar veikia.

Aktyvus „Google“ algoritmas „skylė“

„Google“ algoritme vis dar yra „skylių“, ir viena iš jų yra „Google“ nesugebėjimas greitai vizualiai tikrinti puslapių. Viena iš naujausių juodos kepurės metodų, taikoma kai kuriems labai konkurencingiems raktiniams žodžiams, yra gauti paslėptas nuorodas, kurių nemato įprastas tikrintuvas, bet vizualus. „Google“ gaudo šiuos šlamšto nuorodų profilius, bet ne taip greitai, kaip svetainės šlamšto rezultatus. Tai veda į svetaines, kurios ten išbūna kelias dienas, o paskui nukrenta. Šlamšto procesas kartojasi ir vėl ir vėl vyksta labai dideliu greičiu.

Štai prieš pusmetį parašytas įrašas , skirtas šiai „skylei“.

Baigiu savo įrašą norėdamas sužinoti daugiau iš jūsų patirties. Laukiu jūsų komentarų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *