Https m facebook com atkurti


„Google“ siekia pereiti nuo http prie https, tame nėra jokios paslapties. Ši strategija tikriausiai būtų veiksminga bet kokiu atveju, tačiau, kai „Google“ atsilieka, perėjimas pradeda panašėti į atliktą sandorį. Klausimas yra nebe tai, ar svetainės stebės, o kada. Galų gale, kas protu atsisakytų geografinės vietos, šifruotų laikmenų plėtinių ar programų talpyklos?

 

Be techninių šio žingsnio komplikacijų, yra ir kitų aplinkybių. Vienas iš tokių nenumatytų šalutinių reiškinių yra tai, kad perėjimas nuo http prie https prarastų socialinių akcijų skaičių „Facebook“ ir „Google+“ puslapiuose. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad šis trūkumas nėra konkrečiai susijęs su „https“ jungikliu, bet apskritai su bet kokiu URL pakeitimu (galbūt todėl „Google“ iki šiol nepateikė oficialaus šios problemos sprendimo būdo).

 

How_to_Recover_Your_Facebook_Shares_after_Moving_from_HTTP_to_HTTPS

 

Perkėlę savo svetainę iš http į https, mes patys susidūrėme su skaičiaus praradimu. Tai mums buvo smūgis į skrandį; dar neturėjome kitos galimybės, kaip tik rasti efektyvų metodą „Facebook“ akcijoms atkurti, kai ankstesni URL buvo pakeisti į https. Surasti tinkamą „Facebook“ akcijų susigrąžinimo sprendimą nebuvo lengva. Bet reikėjo sprendimo ir mes tikrai džiaugiamės, kad jį radome. Kadangi esame jūsų gerbėjai numeris vienas, negalėjome išspręsti savo akcijų grąžinimo sau. Žemiau rasite tikslius veiksmus, kuriuos turite atlikti, jei susiduriate su panašia problema ir norite, kad jūsų sunkiai dirbamos socialinės akcijos būtų rodomos jūsų tinklalapiuose.  

 

Susivienijus pažintinei supervalstybei, mes radome sprendimą, kaip atkurti jūsų socialines dalis perėjus iš HTTP į HTTPS.

 

Išbandyti veiksmai, kaip išlaikyti jūsų socialines dalis po svetainių perkėlimo iš HTTP į HTTPS

Tiesa ta, kad pereiti iš HTTP į HTTPS nėra lengva. Tai gali būti tikras skausmas, jau nekalbant apie tai, kad jei nesi 100% budrus, gali staiga prarasti savo gretas. Neseniai parašėme tinklaraščio įrašą apie tai, kaip neprarasti savo gretos, atliekant svetainės pertvarkymą . Pereiti iš HTTP į HTTPS nėra pasivaikščiojimas parke. Išlaikyti savo akcijas tai gali būti dar sunkiau. Ir mes tai žinome iš savo patirties.

 

Trumpai tariant, pereidami nuo HTTP prie HTTPS, prarasite visus sunkiai dirbamus socialinių tinklų „Facebook“ ir „Google+“ skaičiavimus. Visai tai nėra maloni situacija, ypač kai jūs taip sunkiai dirbote kiekvienos socialinės akcijos labui. Kai kurie gali pasakyti, kad tai tuštybės metrika, ir tai tiesa. Vis dėlto tai labai svarbus socialinis įrodymas, kuris gali suteikti daugybę įžvalgų apie jūsų bendrą socialinės žiniasklaidos strategiją. 

 

„Facebook“ ir „Google+“ yra du skirtingi metodai, kaip susigrąžinti jūsų socialinę dalį, kai pereinate iš http į https. Kartu su jais reikia atlikti keletą bendrų pakeitimų. Toliau aš jums išvardysiu bendruosius atnaujinimus, kurie yra įprasti norint atgauti socialines „Facebook“ ir „Google +“ akcijas, o po to – keletą konkrečių veiksmų, kuriuos turite atlikti kiekvienam socialiniam tinklui atskirai. 

 

cognitiveSEO „facebook“ pavyzdys dalijasi persikėlęs į https

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių

 

Bendrieji pokyčiai norint susigrąžinti jūsų socialinę dalį

 

1. Sukurkite 301 peradresavimą iš HTTP į HTTPS

 

Tai turbūt pirmas ir svarbiausias žingsnis, kurį turite atlikti perkeldami savo svetainę. Tai, ką daro 301 nuolatinis peradresavimas, yra nukreipti bet kurį lankytoją, įskaitant paieškos variklius, į jūsų naują svetainės versiją, tą, kurioje yra https. Kartu su tiesioginiu srautu jūsų senosios svetainės amžius, autoritetas ir reputacija paieškos sistemose perkeliami į naują interneto adresą. Jei netinkamai įgyvendinsite 301 peradresavimą, visam laikui bus prarasti ne tik jūsų socialinės akcijos, bet ir gretos bei srautas. 

 

Daugiau informacijos apie tai, kaip atlikti 301 peradresavimą, galite rasti „Google“ palaikymo puslapyje . Be to, interneto pasaulis yra gana dosnus, kai reikia pateikti patarimų, kaip perkelti savo svetainę į https. Paprasčiau tariant, tik keliomis kodo eilutėmis galite perkelti visą natūralios paieškos srautą iš vieno domeno į kitą.

 

2. Įtraukite <link rel = ”canonical”> į naują HTTP puslapį

 

„Rel = canonical“ yra HTML elementas, padedantis išvengti pasikartojančių turinio problemų. Iš esmės tai, ką ji daro, yra pranešti paieškos sistemoms, kuri yra tinkamiausia jūsų tinklalapio versija. Kai pereisite į „https“, nutiks taip, kad turėsite dvi identiško turinio svetaines: „http“ ir „https“ versiją. Norėdami išvengti pasikartojančio turinio ir visų susijusių problemų, turite pranešti paieškos sistemoms, kurią versiją jie turėtų rodyti savo rezultatuose. 

 

Norėdami įsitikinti, kad jūsų dabartinis URL (tas, kuriame yra https) rodomas paieškos rezultatuose, naujojoje savo svetainės HTTPS versijoje turite pridėti <link rel = ”canonical”>. Kadangi pavyzdys yra paprasčiausias būdas suprasti dalykus, leiskite man parodyti, kaip tai veikia, naudodamas savo URL. Kadangi noriu, kad šis tinklaraščio įrašas , „https“ versija, būtų rodomas, kai žmonės ieškos būdų, kaip pakeisti turinį, URL turėtų atrodyti taip: 

 

 

 

 

3. Pakeiskite <meta property = “ir: url“> 

 

Pirmiausia turite žinoti, kad „og: url“ tikslas yra nustatyti pageidaujamą URL puslapiui, kurį bendrinate. Jei sekundę galvojate, kad tai nėra taip svarbu, praneškite man, kad pasakysiu, jog naudodamiesi „og: url“ jūs apibrėžiate puslapį, į kurį pateksite visi jūsų bendrinimai. Todėl labai ryžtingai – giliai – labai svarbu nustatyti, kad <meta property = ”og: url”> nurodytų jūsų naujausią HTTPS versiją. Todėl štai kaip turėtų atrodyti URL:

 

 

 

 

 

Kaip susigrąžinti savo socialines akcijas „Facebook“, perėjus iš HTTP į HTTPS

 

Mes visi kuriame daug turinio. Mes stengiamės, kad jis būtų geriausias, labiausiai dokumentuotas; tokio pobūdžio turinio, kuris patenka tiesiai į jūsų gautuosius ir priverčia jį skaityti. Turinys yra karalius; bet kas yra karalius be pasekėjų? Be to, kad socialinė terpė yra socialiai saugi priemonė, ji yra puikus eismo variklis ir netgi gali paveikti jūsų gretas (apie tai jau rašėme tinklaraščio įrašą ). Todėl prarasti „Facebook“ socialines akcijas yra didžiulė problema. Deja, tai atsitinka, kai perjungiate į https. Mes patys susidūrėme su ta pačia situacija, kai migravome savo svetainę, ir po ilgų tyrimų išsiaiškinome būdą, kaip pereiti prie https neprarandant „Facebook“ akcijų. Žemiau mes parodysime jūsų pačių išbandytą ir įgyvendintą sprendimą. 

 

Svarbu žinoti, kad šie pakeitimai turėtų būti atliekami tik tuose puslapiuose, kurie jau buvo jūsų svetainėje, kai atlikote perjungimą. Naujesniuose puslapiuose šios modifikacijos neturėtų būti taikomos.

 

1. Sužinokite, kiek „Facebook“ bendrinate URL adresų

 

Norėdami sužinoti, kiek socialinių akcijų „Facebook“ turi URL, turite naudoti „Facebook“ kūrėjų derinimo sąsają . Turite patekti į puslapį, panašų į tą, kuris pateiktas žemiau esančioje ekrano kopijoje. Jūs turite galimybę įvesti bet kurį URL, kad pamatytumėte, kiek jo turi bendrinimų. Čia pridėsite http puslapius, kuriuos norėtumėte susigrąžinti savo akcijas. Be abejo, šią sąsają galite naudoti ir kitiems klausimams, tačiau, atsižvelgiant į dabartinį tikslą, turite naudoti „Sharing Debugger“ kategoriją.

 

„Facebook“ derinimo sąsaja

 

2. Nustatykite nulį tiek savo HTTP, tiek HTTP socialinių tinklų dalijimąsi

 

Įtraukę jus dominančius URL į „Facebook“ derinimo sąsają, turėsite galimybę „Nubraukti dar kartą“ (turėsite mygtuką su šiuo tiksliu pranešimu). Kai tai padarysite, visi jūsų „Facebook“ bendrinimai bus lygūs nuliui tiek HTTP, tiek HTTPS. Neišsigąskite, nes kitas žingsnis padės išspręsti šią situaciją. 

 

3. Atnaujinkite rel = ”kanoninis”

 

Ankstesnis žingsnis paliko visas jūsų akcijas nuliui. Dabar jau galite pagalvoti, kaip šie veiksmai iš tikrųjų padeda jums susigrąžinti akcijas. Nešiokitės su manimi, kai esate vis arčiau savo socialinių akcijų skaičiaus. 

 

Kitas žingsnis sprendžiant socialinės dalies praradimo situaciją yra pakeisti turinį, kurį rodote „Facebook“ tikrintuvui. Tik „Facebook“ turite padaryti, kad įsitikintumėte, jog rel = kanoninė žyma įdėta, bet ne taip, kaip galvojate. Viskas yra atvirkščiai: jums reikia padaryti http versiją tinkamiausią, kaip ir toliau pateiktame pavyzdyje: 

 

 

 

 

turi būti

 

 

 

 

4. Nustatykite „Facebook“ tikrintuvą

 

Jei manote, kad problema jau išspręsta, o jūsų akcijų skaičius jau atnaujintas, turiu paprašyti jūsų turėti šiek tiek daugiau kantrybės, nes jūs jau esate tik vienu žingsniu arčiau. 

 

Anksčiau mes jums sakėme, kad turite pakeisti savo turinio puslapį „Facebook“ tikrintuvams. Taip, tai labai panašu į maskavimą – senosios mokyklos paieškos sistemų optimizavimo metodiką, kai paieškos sistemos vorui pateikiamas turinys skiriasi nuo pateikto vartotojo naršyklėje. Tačiau ši situacija skiriasi nuo tos, kurioje norite grubiai manipuliuoti „Google“ gretomis. Jei tai naudosite, tai neturės įtakos jūsų kategorijoms ir jūsų svetainei. Tai, ką ketinate padaryti, yra ne tikslaus puslapio turinio keitimas, o tik protokolas ir vienintelis tikslas išlaikyti ar susigrąžinti socialines dalis. 

 

Svarbus žingsnis yra teisingas „Facebook“ tikrintuvo identifikavimas. Tai galite padaryti naudodamiesi vartotojo agentu arba IP.

 

„Facebook“ vaikinai šiuo klausimu yra tiesmukiški ir jie paaiškina, kaip atpažinti jų tikrintuvą . 

 

Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kaip viskas turėtų atrodyti „Facebook“ derinimo sąsajoje pakeitus tikrintuvo turinį. Kaip matote, gautas URL yra tas, kuriame yra https, o kanoniniame URL yra http. Atminkite, kad tai turėtų būti taikoma seniems puslapiams, kuriuos turėjote http. 

 

dalijimasis derintuvu pažintiniu pavyzdžiu http

 

Naujiems puslapiams, kuriuos jau sukūrėte „https“, viskas turėtų atrodyti toliau pateiktoje ekrano kopijoje. HTTPS gaunamam ir kanoniniam URL. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje yra tinklaraščio įrašas, kurį sukūrėme po „https“ perkėlimo. Kaip minėta anksčiau, naujesniems puslapiams šiame skyriuje pateiktos modifikacijos neturėtų būti taikomos.

 

dalijimasis derintuvu cognitiveseo naujo https pavyzdys

 

Galite pasisemti įkvėpimo iš žemiau pateiktų kodų pavyzdžių, skirtų trims skirtingiems atvejams: PHP, forNginx ir Apache. 

 

PHP kodo pavyzdys, kaip identifikuoti „Facebook“ tikrintuvą

 

 

„Nginx“ kodo pavyzdys „Facebook“ tikrintuvui nustatyti

 

 

 

 

Apache kodas „Facebook“ tikrintuvui identifikuoti

 

„Apache“ galite sukurti kodą, panašų į aukščiau pateiktą, atsižvelgiant į žiniatinklio „Apache“ serverio sintaksę. 

 

Premija: kaip susigrąžinti socialines akcijas sistemoje „Google+“, perėjus iš HTTP į HTTPS

 

Kaip ir ankstesniu atveju, turite žinoti, kad šiuos pakeitimus reikia atlikti tik tiems puslapiams, kurie jau buvo jūsų svetainėje, kai perėjote į „https“ . Naujesniuose puslapiuose šios modifikacijos neturėtų būti taikomos.

 

Kai reikia susigrąžinti socialines akcijas iš „Google Plus“, viskas yra šiek tiek lengviau nei „Facebook“ atveju. Nereikia identifikuoti ar tikrinti tikrintuvo. Vienintelis dalykas, kurį reikia modifikuoti, yra „Google+“ bendrinimo mygtukai, kad URL bendrintumėte http, o ne https. Norėdami tai padaryti, seniems puslapiams galite pasisemti įkvėpimo iš toliau pateikto kodo pavyzdžio: 

 

 

 

 

Turite nepamiršti, kad naujuose puslapiuose kode bus https versija, kaip ir toliau pateiktame kode: 

 

 

 

 

Kaip matote, kalbant apie „Google Plus“, pasikeičia tik socialinės dalies mygtukas; jokių turinio taisymo priemonių ar https URL pakeitimų. Galite pereiti prie SSL ir vis tiek išsaugoti savo akcijas, tik apeinant bendrinimo mygtuką.  

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

„Facebook“ akcijų susigrąžinimo kova 

 

„Facebook“ mygtuko „Patinka“ nuorodos yra susietos su URL, o tai reiškia, kad net ir pakeitus vieną simbolį (pvz., Papildomus „s“, kurie pridedami, kai perjungiate iš „http“ į „https“), prarasite savo teigiamus įvertinimus.

 

Kaip „Facebook“ paaiškina savo DUK socialinių papildinių dalyje, „negalite pažymėti„ Patinka “,„ Bendrinti “ar„ Komentuoti “tiesiai į naują URL, tačiau senąjį URL galite naudoti kaip kanoninį šaltinį, kuriame nurodomas„ Patinka “ar„ Bendrinimų “skaičius. naujas URL “. 

 

Tačiau geriausiu atveju atsiliepimai apie šio ir kitų sprendimų efektyvumą yra nevienodi, kai kurie vartotojai teigia, kad net tokie pataisymai, kokie siūlomi „Facebook“, yra neišsamūs arba neveiksmingi.

 

Kiti sprendimai rodo , kad seną akcijų skaičių rankiniu būdu reikia įtraukti į įskiepio pasirinktinius laukus, tačiau šių dalių skaičius nepadidės, kol naujasis šios nuorodos bendrų akcijų skaičius bus lygus daliai, kurią įklijavote į pasirinktinį lauką. Todėl tai nėra tinkamas sprendimas, jei jums tikrai reikia grąžinti senas akcijas; jau nekalbant apie tai, kad jei turite daug puslapių su skirtingu skaičiavimų skaičiumi, mažai tikėtina, kad tuos skaičius žinosite mintinai. 

 

Tiesa, kad socialinės žiniasklaidos tinklai gali nukentėti nuo manipuliavimo, jei jie aklai perduos socialinius signalus peradresuodami.

 

Pavyzdžiui, galite nusipirkti seną domeną ir perkelti visus socialinius signalus į kitą jus dominantį nukreipimo puslapį. Tačiau žiniatinklio valdytojai paprastai nori susigrąžinti savo akcijas, socialines akcijas, kurias jie jau turi neturėdami kitų apgaulingų tikslų. 

 

Nenorite, kad jūsų svetainė būtų laikoma nesaugiu turiniu, bet taip pat norite, kad jūsų http ir https URL būtų kuo greičiau atkurta. Problema kyla, kai „Google“ mano, kad SSL sertifikatas yra būtinas, bet ne „Facebook“ patinka ne taip. Bet kuris žiniatinklio valdytojas tikriausiai manys kitaip, kad abu yra svarbūs ir abu yra jūsų bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Kartu su „Google Analytics“ reikalingais pakeitimais, kai perjungiate iš https į https, turėtumėte atsižvelgti į aukščiau pateiktus sprendimus, kad jūsų „Facebook“ patinka patikimai ir patikimai. 


Leave a Reply

Your email address will not be published.