„google“ atsisakymo failas
„Google“ nuorodų bausmės taikymas nėra tas, ko norite, tačiau su tuo jums gali tekti susidurti, jei „Google“ ras tas supuvusias nuorodas jūsų nuorodų profilyje. Šiandieniniame straipsnyje analizuosime „Google Disavow“ failo kūrimo, pateikimo „Google“ ir rezultatų stebėjimo procesą.
Siekdama suteikti pagalbą žmonėms, kurie anksčiau praktikavo „blogų“ nuorodų kūrimą ir ieškojo būdų, kaip išvalyti netvarkingą nuorodų profilį, 2012 m. Spalio mėn. „Google“ paleido atsisakymo įrankį. Jis nebuvo sukurtas naudoti visiems, turintiems svetainę, bet tik tiems interneto svetainių valdytojams, kurie naudojo šešėlinių nuorodų kūrimo taktiką. Nuo pat jo paleidimo datos jis tapo labai naudojamu įrankiu , padedančiu žmonėms atsigauti nuo rankinių ir algoritminių baudų .
Verta žinoti informaciją apie „Disavow“ įrankį
Nuorodų atsisakymo procesas yra gana didelė tema tarp SEO. Mes įsitikinę, kad net jūs pastebėjote, jog nuomonių yra daug ir, žinoma, kai kurios iš jų tapo mitais. Tiesą sakant, jų yra tiek daug, kad mes netgi parašėme straipsnį, kuriame turėjome sugadinti 29 mitus apie „Google Disavow“ įrankį. Šiame straipsnyje taip pat ketiname išspręsti keletą klaidingų nuomonių, tačiau jei norite išsamesnės analizės griežtai apie mitus, tikriausiai turėtumėte tai patikrinti.
Vienas iš tų mitų, kurį norime trumpai prisiminti šiame straipsnyje, yra nuorodų, kurių atsisakote, kiekis. Aiškiai pasakykime: jums reikia atsisakyti VISŲ nenatūralių nuorodų, kurias rasite savo svetainėje. Problema kyla, kai atsisakote gerų nuorodų. Jei per daug stengsitės atsisakyti proceso, kurį greičiausiai padarysite, jei turite nuobaudą, galite ištrinti geras nuorodas, o jūsų reitingai bus paveikti net nuėmus nuobaudą. Nors „Google“ atstovas Mattas Cuttsas pasiūlė atsisakymo įrankį naudoti kaip mačetę, o ne kaip puikų chirurginį peilį, geriausia, jei atsisakote nuorodų, būkite ypač atsargūs. Jei atsisakote gerų nuorodų, nuorodos gali būti „ atsisakytos“. Tačiau atsisakymo procesas užtrunka, nes „Google“ turi tikrinti / indeksuoti nuorodas. Tas laikas jums kainuos daug srauto, reitingų ir galų gale pinigų jūsų verslui.
Galimi atsisakymo scenarijai
Kai „Google“ įdiegė atsisakymo įrankį, jie tikriausiai turėjo tris scenarijus:
1. Prevencinis streikas
Čia mes rekomenduojame naudoti atsisakymo įrankį kaip chirurginį peilį. Šiame scenarijuje dalyvausite, jei savo svetainėje rasite keletą nenatūralių nuorodų ir dar nebuvote nubaustas. Čia galite paprasčiausiai pašalinti tas blogas nuorodas. Jūs netgi galite rizikuoti įtartinais arba tais, kuriais dar nesate tikri. Taip pat galite atsidurti šiame scenarijuje, jei užklupote neigiamą SEO ataką. Jei per trumpą laiką rasite nenatūralių nuorodų smaigalį, šias nuorodas galite importuoti į „Google“ atsisakymo įrankį, kad nesijaudintumėte dėl būsimos baudos.
2. Pingvinas – algoritminė bauda
Antrasis scenarijus, kuriame norėsite naudoti atsisakymo įrankį, yra baimingas atvejis, kai jums bus skirta pingvino bauda. Čia ištraukiate „mačetę“, apie kurią kalbėjo Mattas Cuttsas. Tokiu atveju rekomenduojame atsisakyti VISŲ nenatūralių nuorodų ir labai atidžiai atkreipti dėmesį į įtartinas nuorodas. Pingvinų algoritmas veikia kaip „vienkartinis įvykis“ kas kelis mėnesius (ar metus), todėl pašalinus nuorodas jūsų kantrybė bus vienintelis draugas. Visada turėtumėte pabandyti suskirstyti savo nuorodų profilį ir pradėti įgyvendinti strategijas, kurios pritraukia natūralias nuorodas.
3. Rankinė bauda
Kitas atvejis, kai turėsite naudoti atsisakymo įrankį, yra rankinė bauda. Jei esate nubaustas rankine bausme, „Google“ jums pasakys, kodėl jie prieš jus ėmėsi šio veiksmo. „ Google Webmaster Tools“ pamatysite veiksmo priežastį ir, jei jis susijęs su nuoroda, atsisakymo įrankis yra puiki galimybė pašalinti toksiškas nuorodas. Jei norite atsikratyti baudos, gali tekti pateikti peržiūros prašymą, kuriame išsamiai aprašyta pašalinimo kampanija ir išsamus atsisakymo veiksmas. Kadangi nuobauda skiriama rankiniu būdu, „Google“ darbuotojai taip pat rankiniu būdu peržiūrės jūsų prašymą persvarstyti. Vidutiniškai „Google“ į persvarstymo užklausas atsako maždaug per 6 savaites (kartais tai gali užtrukti mažiau, tačiau yra atvejų, kai „Google“ atsakė per 3 ar daugiau mėnesių).
Ar atsisakymo nuorodos turėtų būti įtrauktos į nuorodų audito procesą?
Nuorodų atsisakymas yra svarbi nuorodų audito proceso dalis. Mes negalime to pakankamai pabrėžti. Nuo tada, kai „Google“ pradėjo skirti baudas už nenatūralias nuorodas, baudos rizikos nustatymas yra labai svarbus atliekant bet kokį nuorodų auditą. Pagauti reikia 100% įsitikinti, kad nuorodos, kurias įtraukiate į atsisakymo failą, iš tiesų yra kenksmingos, o jūs neišeisite pašalindami geras nuorodas ir netempdami savo svetainės gretas.
Kokias nuorodas galima pridėti atsisakymo faile
cognitiveSEO yra čia, kad padėtų jums nustatyti kenksmingas nuorodas į jūsų svetainę. Įrankyje yra automatinis nenatūralus nuorodų aptikimo įrankis , leidžiantis lengvai pastebėti kenksmingas nuorodas. Mes sukūrėme algoritmą, kuris atsižvelgtų į visas „Google“ gaires ir reitingavimo veiksnius, ir pateikia algoritmą, kuris nenatūralias nuorodas klasifikuoja maždaug 97% tikslumu. Visada rekomenduojame rankiniu būdu patvirtinti visas tas nuorodas prieš pateikiant atsisakymo failą, todėl mes šį procesą padarėme daug greitesnį ir lengvesnį. Procesas yra kuo paprastesnis:
1. Atidarykite „Link Navigator“
2. Filtruokite pagal Analizuokite 1 nuorodą kiekviename nukreipiančiame domene
3. Rankiniu būdu patikrinkite ir perklasifikuokite nuorodas, kurios gali būti neteisingai pažymėtos.
4. Uždarydami naršyklę būtinai atnaujinkite puslapį „Inbound Link Analysis“, kad būtų rodomos naujausios klasifikuotos nuorodos.
5. Atidarykite nuorodų naršyklę ir priskirkite žymę „Atsisakyti“ visoms nenatūralioms nuorodoms.
Kaip sudaryti tikslų atsisakymo sąrašą
Norint sudaryti tiksliausią atsisakymo sąrašą, reikia išanalizuoti visų šaltinių nuorodas. Štai kodėl rekomenduojame importuoti nuorodas iš „Google Webmaster Tools“ į pažintinį SEO įrankį. Nors daugumą nuorodų gauname automatiškai, geriausia praktika jas importuoti ir iš GWT. Atminkite, kad net GWT neturi visų nuorodų. Norėdami sukurti išsamų ir atnaujintą nuorodų profilį, rekomenduojame importuoti nuorodas iš bet kurio jūsų turimo šaltinio.
Kita geriausia praktika, kurią rekomenduojame kuriant atsisakymo failą, yra domenų pridėjimas, o ne nuorodos į atsisakymo sąrašą, kur tik įmanoma. Tai siūlome todėl, kad jei domenas nukreipia vieną nenatūralią nuorodą į jūsų svetainę, yra tikimybė, kad tas domenas ateityje su jumis vėl susies kitą kenksmingą nuorodą (per svetainių platybes ar kitas vietas svetainėje, kur ši nuoroda yra) paskelbta). Tačiau jei esate tikri, kad tie domenai yra geri, o nuoroda vis dar nenatūrali, paprašykite to domeno žiniatinklio valdytojo pridėti nuorodą „NoFollow“. Domeno lygiu atsisakykite tik tuo atveju, jei esate visiškai įsitikinę, kad jokiu būdu negalima pašalinti ar pridėti nofollow žymos toje nuorodoje.
Sukurkite ir pateikite atsisakymo failą naudodami kognityvų SEO
Pereikime prie atsisakymo failo kūrimo naudodami kognityvų SEO įrankį. Pirmiausia turite nepamiršti, kad mūsų įrankis palengvina nepageidaujamų nuorodų sąrašo pavertimą tinkamai suformatuotu atsisakymo failu. Mes tai pasieksime per sekundę, pažiūrėkime, kaip lengva eksportuoti failą:
Vienu paspaudimu gausite tinkamai suformatuotą atsisakymo failą, tokį kaip šis:
Kitas žingsnis yra patikrinti failą:
Paprasčiausiai spustelėdami „Siųsti atsisakymo failą“, pateksite į „Google Webmaster Tools“ atsisakymo puslapį, kuriame galėsite lengvai įkelti failą.
Pateikti atsisakymo failą
1. Prisijunkite prie savo svetainės „Google Webmaster Tools“ (ką tik pervadinta į „Google Search Console“) paskyrą
2. Eikite į atsisakymo įrankio puslapį .
3. Išskleidžiamajame meniu pasirinkite savo svetainę
4. Pateikite bylą!
Kas toliau?
Importavus atsisakymo failą, jūsų darbas dar neatliktas. Dabar atėjo laikas stebėti visas gautas nuorodas ir ieškoti žalingų nuorodų.
Mes rekomenduojame sekti kuo daugiau savo svetainės raktinių žodžių. Jei pastebėjote netikėtą kritimą, geriausia ištirti toliau. Norėdami lengviau sekti visus raktinius žodžius, galite pridėti el. Pašto įspėjimus kognityviame SEO įrankyje.
Įspėjimai yra labai pritaikomi, todėl galite gauti tik svarbiausius pristatytus el. Laiškus.
Kitas dalykas, kurį reikia stebėti, yra SEO matomumo diagrama:
Staigūs kritimai SEO matomumo diagramose gali parodyti baudą jūsų svetainėje. Panašiai smailė gali rodyti atsigavimą.
Pateikę atsisakymo failą, stebėkite svetainės srautą ir patikrinkite, ar yra patobulinimų. Jei „Google“ priims jūsų atsisakymo failą ir pašalins bausmę, jūsų srautas turėtų padidėti.
Stebėkite kiekvieną gautą naują nuorodą. „cognitiveSEO“ padeda stebėti naujas atgalines nuorodas, taip pat analizuoja jas ir praneš, ar kuri nors iš jų yra kenksminga. Be to, jis įspėja jus kiekvieną kartą, kai gaunate žalingą nuorodą.
El. Laiškus galima pritaikyti, todėl rekomenduojame naudoti dažnį „kaip atsitinka“, nes nenalingas nuorodas norėsite pašalinti kuo greičiau.
Kiti dalykai, kuriuos reikia nepamiršti atsisakius:
- Stebėkite „Google“ kokybės gairių pakeitimus.
- Jei bandėte pašalinti „Penguin“ bausmę, rezultatai bus rodomi kitą pingvinų išleidimą (mėnesius ar net metus), nebent „Google“ pakeis algoritmus.
- Jei bandėte pašalinti rankinį baudą ir išsiuntėte prašymą persvarstyti, turėsite palaukti, kol jūsų prašymas bus priimtas (paprastai apie 6 savaites).
Išvados
Jei sėkmingai atlikote atsisakymo procesą, jūsų šansai atkurti reitingą yra geri. Vis dėlto yra situacijų, kai reitingo atsigavimas nebus matomas. Taip yra todėl, kad „Google“ nebeatsižvelgia į nuorodas, kurios kadaise buvo jūsų reitingai. Bet kokiu atveju jums leidžiama vėl augti.