Seo pamokos

Per pastaruosius 7 metus daug sužinojau apie skaitmeninę rinkodarą ir SEO. Šią kelionę pradėjau kurdama „WordPress“ svetaines, bet tada greitai supratau, kad jos yra nenaudingos, jei neužima reitingo paieškos sistemose.

 

Taip aš iš tikrųjų pradėjau optimizuoti paieškos sistemas. Man pasisekė ir gana greitai įsidarbinau įmonėje gana konkurencingoje nišoje (kultūrizmo papildai). Greitai pirmyn apie 5 metus ir dabar vadovauju savo įmonei. Dabar noriu pakelti savo SEO ir skaitmeninės rinkodaros agentūrą į kitą lygį, tačiau prieš tai noriu pasidalinti tuo, ką išmokau per šį laiką.

 

21-SEO-pamokos, išmoktos optimizuojant mažąsias įmones

 

  1. SEO nėra viskas taip sunku (jei gerai suprasite)
  2. SEO užtrunka
  3. Jums reikia kokybiškų išorinių paslaugų teikėjų
  4. Jūs turite pasinaudoti savo darbu, mokydami savininkus ir jų darbuotojus
  5. Nepasikliaukite klientų pristatymu
  6. Venkite klientų, kurie jums netinka!
  7. Perfekcionizmas sulaiko tave. Nebijokite žlugti
  8. Dėmesys svarbioms užduotims
  9. Naudinga turėti mėnesinį tvarkaraštį ir sąmatą
  10. Vartotojo ketinimas ir „UX“ tikrai turi reikšmės
  11. Įrankiai yra tikrai naudingi ir jie sutaupo laiko
  12. Mokami SEO auditai yra geresni
  13. Nuorodos vis dar svarbios
  14. Nuorodos iš tiesų brangios
  15. Nuorodas galima gauti nemokamai (#naturally)
  16. Kuo daugiau pinigų turi klientai, tuo mažiau jie jus stresuoja
  17. Būkite tvirtas apie savo tvarkaraštį iš anksto
  18. Skaidrumas yra svarbesnis nei greiti rezultatai
  19. Bendravimas yra pagrindinis
  20. Dauguma žmonių, kurie nori SEO, neturi svetainių populiariose platformose
  21. Programuotojams yra (kartais) sunku dirbti

1. SEO nėra viskas taip sunku (jei gerai suprasite) 

 

Žmonės baiminasi SEO dėl jo netikrumo. Kalbant apie SEO patarimus, „Google“ nėra visiškai paprasta. Tada yra „Google“ algoritmo atnaujinimai, kurių mes visi vienaip ar kitaip bijome.

 

Lyginant SEO su PPC, atrodo, kad PPC yra saugesnis statymas. Nors PPC taip pat turi keblų kokybės balą, yra daug daugiau painiavos, susijusios su SEO, o tai apsunkina prieigą.

 

Tačiau iš mano patirties atrodo, kad SEO nėra taip sunku. Bent jau ne tada, kai turite reikalų su mažomis / vidutinėmis svetainėmis.

 

Dauguma svetainių yra gana tiesios, kiekvienai paslaugai skiriami atskiri puslapiai. Jei pasiseks ir paleisite visiškai neoptimizuotą svetainę, vien raktinių žodžių tyrimas ir pavadinimų kūrimas duos rezultatų.

 

Viskas iš tikrųjų tampa komplikuota, kai susiduriate su ankstesniu kitų SEO ar skaitmeninės rinkodaros agentūrų darbu. Šlamšto atgalinės nuorodos profiliai, raktinių žodžių įdėjimas ir kiti panašūs dalykai.

 

Žinoma, kai kalbate apie dideles elektroninės prekybos svetaines, turinčias šimtus tūkstančių puslapių, viskas gali būti šiek tiek sudėtingesnė.

 

Tačiau pagrindai yra tie patys. Padarykite svetainę tikrinamą ir indeksuojamą, turėkite vertingo turinio ir optimizuokite pagal raktinius žodžius, uždirbkite kelias atgalines nuorodas ir viskas gerai.

2. SEO užtrunka

 

Pirmiausia turime kalbėti apie egzekuciją. Ar tu vienas? Aš buvau. Turėjau padaryti beveik viską ir, net jei užsakiau turinio kūrimą, vis tiek užtruko laiko patvirtinimas, redagavimas ir paskelbimas.

 

Taigi, tai gali užtrukti ilgai, ypač jei esate vieno žmogaus gauja. Apie tai daugiau pakalbėsime kitoje pamokoje.

 

SEO reikia laiko

 

Tačiau net jei jūsų egzekucijos potencialas yra labai didelis, jei planuojate eiti saugiu keliu, tikriausiai geriau idėja neiššokti pirmiau ir greičiau išbandyti vandenis.

 

Jei pirmuosius mėnesius imsitės didelių veiksmų, bet vėliau sustojate arba daugiau nieko nebedarote, atrodysite įtartinai. Kodėl svetainė porą savaičių būtų nepaprastai populiari, o paskui apskritai nebūtų populiari? Tikrai atrodo, kad kažkas bandė manipuliuoti reitingais.

 

Viską imant šiek tiek lėčiau, bus užtikrinta, kad tai, ką darote, yra sąžininga ir jūs nesistengiate pastumti dalykų.

 

Mano nuomone, svetainės reitingai atspindi verslo sėkmės lygį. Jie tarpusavyje susiję. Pavyzdžiui, jei el. Prekybos puslapyje yra tik 3 produktai, kodėl jis būtų geresnis nei konkurentų puslapis, kuriame yra 300 produktų?

 

Kaip savininkas gali tikėtis reitinguoti pagrindinį raktinį žodį, kai jis neatitinka vartotojų lūkesčių? Turi būti taikoma kitokia strategija, optimizuojant atskiriems produktams, arba vietoj siauresnio, mažiau konkurencingo kategorijos raktinio žodžio.

 

Tai turėtumėte pranešti savininkui. Jei jis vis tiek nori reitinguoti, tikriausiai turėsite išbandyti keletą eskizų, kurie sukeltų pavojų jo svetainei. Geriau venkite streso iš anksto nepasirašydami sutarties.

 

Taigi, atsižvelkite į tai: jei turite didžiulį vykdymo potencialą, tikitės jį išlaikyti net ir tada, kai reitingai aukšti, arba galite atrodyti įtartinai ir juos pamesti.

 

Gerai, tikroviškai įvertinant reikalingą laiką, taip pat padidės patikimumas. Iki šiol mano vertinimai su klientais buvo labai realistiški. Per tai aš įgijau jų pasitikėjimą ilguoju laikotarpiu. Pažadai tesėti, sutartys tebegalioja.

3. Jums reikia kokybiškų išorinių paslaugų teikėjų 

 

Jei norite sparčiau judėti SEO kampanijoje, jums reikės pagalbos. Yra tikimybė, kad jei dar tik pradedate, neturite pinigų įdarbinti žmones. Tačiau užsakomieji darbai ir subrangos sutartys yra puiki alternatyva.

 

Jei tikrai norite tapti paieškos sistemos optimizatoriumi, sutelkite dėmesį į tai, kad turėtumėte atsargines kopijas, kai kalbama apie interneto dizainą, serverius ir kodavimą.

 

Daugelis klientų dažnai klausia jūsų apie el. Pašto ir serverio problemas, nedidelius turinio ar interneto dizaino pakeitimus ir naujų funkcijų, pvz., Iššokančiųjų langų, įgyvendinimą.

 

gauti SEO pagalbos perkant kai kurias užduotis

 

Taigi įsitikinkite, kad turite bent ką nors, kas gerai sugeba redaguoti puslapius populiariose platformose, tokiose kaip „WordPress“, ir žino šiek tiek CSS / HTML. Surasti programuotoją nebus lengva, nes dauguma jų jau turi gerai apmokamą darbą.

 

Visada galite pažvelgti į tokias platformas kaip  codeable.io,  kur galite išsinuomoti programuotoją. Būkite atsargūs, nors kainos yra valandos ir jos nėra pigios.

 

Jums nieko nereikės mokėti. Tiesiog apmokestinkite klientą už darbą (galite net pridėti šiek tiek papildomai, kad padengtumėte bent jau mokesčius). Bet klientas visada gali pasakyti: „Jokiu keistu būdu aš nemoku tiek, kad pakeisčiau fono spalvą“.

 

Tačiau tai, ką tikrai sunku rasti mano požiūriu, yra geri rašytojai. Jie yra labai svarbūs SEO, todėl įsitikinkite, kad pradėjote jų ieškoti anksti.

 

Tam yra kelios priežastys. Kainų diapazonas, kokybė ir klientų lūkesčiai trukdo jums. Kai kurioms įmonėms, pavyzdžiui, kavinėms, gali būti lengva gauti kokybišką turinį. Bet jei dirbate su žmogumi, kuris parduoda statybines medžiagas ar medicinos įrangą, vidutiniai rašytojai gali neturėti kompetencijos tai padaryti.

 

Taip pat kyla klausimas, ar jie neturi savo verslo, o tai apsunkina teisėtą bendradarbiavimą, bent jau čia, Rumunijoje. Verslą turi arba agentūros, turinčios daug nekokybiško turinio, arba profesionalai, turintys itin aukštas kainas.

 

Jei jūsų strategija daugiausia grindžiama turiniu ir galite pasivadinti turinio rinkodaros specialistu, anksčiau ar vėliau jums prireiks rašytojų. Geriau pradėti jų ieškoti anksčiau.

 

Idealiu atveju klientas turėtų parašyti turinį. Jie geriausiai žino savo nišą. Tačiau mes žinome, kad tai ne visada įmanoma. Tai veda mus į kitą pamoką.

4. Turite pasinaudoti savo darbu, mokydami savininkus ir jų darbuotojus

 

Stenkitės gauti kuo daugiau informacijos iš kliento. Jie geriausiai žino savo nišą. Jie žino galimus klientų poreikius ir savo produktus.

 

Pirmiausia pabandykite priversti juos rašyti turinį, jei jie turi laiko. Korporacijos savininkas neturės laiko, tačiau smulkaus verslo savininkas kartais gali praleisti savaitgalį ir gali išspausti 2 valandas aukštos kokybės turinio rašymo.

 

Net jei jie nepadaro viso straipsnio, atlikę raktinių žodžių tyrimus ir turinio spragų analizę bei pasirinkę kelias temas, bent jau paskatinkite savininkus apibūdinti pagrindinius dalykus, kuriuos reikėtų aptarti, ir pateikite įkvėpimo šaltinių rašytojui .

 

Jūs visada turėtumėte dirbti su savo klientais, kad sukurtumėte SEO galimybes, ieškodami kultūros jų įmonėje.

 

Ar jie turi darbuotojų, kurie svetainėje įkelia produktus? Įsitikinkite, kad jie žino, kaip tai padaryti SEO požiūriu.

 

Ar jie dažnai eina į konferencijas ar susitikimus? Įsitikinkite, kad jie visada ieško atgalinio ryšio galimybės su savo pažįstamais. Ką jie turi tinklaraštininkų draugų, kurie galėtų padėti vykdyti kampaniją?

 

Nepamirškite: aiškiai pasakykite, kad viskas turi praeiti per jūsų patvirtinimą, kol jis bus įgyvendintas. Jie neturėtų pradėti kurti šlamšto nuorodų ir tada kaltinti jus dėl blogų SEO rezultatų.

5. Nepasikliaukite klientų pristatymu

 

Nors puiku, kad jūsų klientai sutinka jums padėti pateikdami visą jūsų prašomą informaciją, nepasitikėkite, kad jie ją pateiks, bent jau ne laiku.

 

Įsitikinkite, kad jie retkarčiais daro pažangą vykdydami užduotį, jei ji yra didesnė. Jei pirmadienį kalbate, kad jie pateiks jums darbuotojų, kuriuos norite pridėti svetainėje, sąrašą iki penktadienio, paskambinkite jiems trečiadienį ir priminkite, kad jums reikės informacijos penktadienį.

 

Jei įmanoma, surenkite susitikimą ir paruoškite atsakymus į visus klausimus būtent tada, čia pat.

6. Venkite klientų, kurie jums netinka!

 

Daugybė užklausų gali būti pateikiamos iš apybraižų turinčių įmonių ar svetainių. Kartą kažkas man parašė:

 

Klientas: „Ei, mano svetainę patyrė„ Google “bausmė po neseniai įvykusio„ Google “atnaujinimo ir aš negaliu suprasti, kodėl. Ar gali man padėti?”

Aš: „Aišku. Kas yra svetainė?

Klientas: „www.piratedmovies2019.com“

Aš: „Manau, kad jau turiu idėją …“

 

Daugelis kitų mano prašymų yra skirti vaizdo pokalbių svetainėms, pornografijos svetainėms, paskoloms ir kitoms vos teisėtoms ar apgaulingoms nišoms. Tačiau tiesa ta, kad niša iš tikrųjų nesvarbi. Ir ne man priklauso pasakyti, kokios yra tavo moralinės ribos.

 

Tačiau aš jums pasakysiu taip: tos eskiziškos nišos … Sunku. Ne todėl, kad konkurencija gera, bet todėl, kad bloga. Žodžiu, blogai. Labiau panašus į PIKĮ.

 

Kodėl? Nes uždarbis didelis. Nors, kaip SEO, galite ten užsidirbti gerų pinigų, pasiruoškite pasivažinėti. Konkurentai labiau mėgsta papūsti į jūsų žvakę, užuot patys ryškesni. Tai reiškia, kad susidorosite su šlamštu, neigiamomis SEO atakomis, DDoS ir visais kitais „Black Hat“ SEO dalykais, kuriuos tik sugalvosite.

 

 

Bet tai neapsiriboja vien tik jūsų valdomos svetainės ar verslo tipu.

 

Ar jie prašo sukurti jiems vaizdo įrašus? Jei negalite iš to perduoti paslaugų ir pasipelnyti, atsisakykite! Ar jie nori grafinio dizaino? Nepirkite „Photoshop“ kurso! Atmesti. Užsakyti. Didžiausią dėmesį skirkite paieškos sistemų optimizavimui.

 

Tada yra žmonės. Kaip klientas kaip žmogus? Per daug veržlus ir nemėgstate stumdomų žmonių? Atmesti.

 

Kartą sutikau klientą, kuris nusivylė savo ankstesniais SEO teikėjais. Aš paklausiau jo, su kuo jis dirbo anksčiau, ir jo atsakymas buvo „visi“. „Kinda“ privertė mane jausti, kad problema kyla su juo, o ne su visais kitais. Taip … tai tiesa. Aš sakiau ne.

 

Išmokite pasakyti „ne“

 

Kartą atsisakiau optimizuoti mėsininko svetainę, nes man nepatinka, kai skerdžiami gyvūnai. Tai būtų privertusi mane jaustis blogai, todėl aš tiesiog to atsisakiau, nors turbūt gerai mokėjau.

 

Paėmę klientą, kuris jums tikrai nepatinka arba su kuriuo nesijaučiate, jausitės mažiau motyvuoti. Tai gali baigtis tuo, kad pasieksite prastų rezultatų ir nenorite, kad taip atsitiktų. Ilgainiui jausitės geriau ir mažiau stresuosite ir galų gale uždirbsite daugiau pinigų.

 

Aš žinau, kad gali būti sunku, bet verta išmokti pasakyti „ne“. Anksti.

7. Perfekcionizmas jus sulaiko. Nebijokite žlugti

 

Deja, aš esu perfekcionistas. Nors kalbu ne iš patirties (negaliu sakyti, kad iki šiol man tikrai nepavyko), bet galiu pasakyti taip: tikriausiai nepakankamai stengiausi.

 

Daugumą didžiausių mano gyvenimo pamokų davė klaidos ir norėčiau, kad ir savo versle galėčiau tai padaryti daugiau. Dabar nesakau tau būti kvailu ir nebūti atsargiam. Viskas yra apie apskaičiuotą riziką. Tik nesustok skaičiavęs.

 

Tiesiog padaryk tai!

 

Pernelyg didelis mąstymas, per didelis planavimas, nuolatinė priežiūra nėra geri draugai ir jie dažniausiai jus atstumia. Kitaip tariant… 

8. Susitelkite į svarbias užduotis

 

Kaip jau buvo minėta anksčiau, klientai visada jūsų paprašys smulkių dalykų, kurie jums užtruks. Nors fono spalvos keitimas gali užtrukti 5 minutes, iššokančiojo lango pridėjimas gali užtrukti kelias valandas, atsižvelgiant į platformą.

 

Įsitikinkite, kad teisingai įvertinote, ką galite padaryti greitai ir ko negalite. Negalima praleisti valandų bandant išsiaiškinti, kaip įgyvendinti tą konkrečią funkciją. Ši funkcija nebus naudinga, jei svetainė nebus reitinguojama.

 

Dėmesys toms svarbioms užduotims, susijusioms su SEO, pavyzdžiui, tinklaraščio įrašų paskelbimas pagal grafiką, nuolatinis puslapių optimizavimas ir atgalinių nuorodų galimybių paieška.

 

Kitu atveju, nors ir ne tokios svarbios užduotys, nors ir nedidelės, jos susikaupia ir užima daug laiko, paliekant per mažai laiko svarbiems dalykams spręsti.

 

SEO užduočių prioritetų nustatymas

Šaltinis: grasshopperherder.com

9. Naudinga turėti mėnesinį tvarkaraštį ir sąmatą

 

Kad ir kaip nemėgstu pasikliauti labai griežtais modeliais, nes jaučiu, kad jie riboja kūrybiškumą, jums jų reikia.

 

Gerai turėti SEO geriausios praktikos, kurią paprastai atliekate visiems klientams (SEO auditui atlikti), kontrolinį sąrašą, taip pat gerai parengti mėnesinius tvarkaraščius kiekvienam klientui.

 

Kiek tinklaraščių įrašų ketinate paskelbti per mėnesį? Kada turėtumėte pradėti ieškoti naujų temų? Kada pradėsite naują informavimo bangą?

 

Taip pat galite nusipirkti keletą nofollow atgalinių nuorodų iš patikimų svetainių, kurios yra susijusios su jūsų kliento niša. Venkite tų pačių svetainių naudoti visiems savo klientams. Jei tai automobilių nuomos svetainė, ieškokite automobilių naujienų leidėjų.

 

 

SEO mėnesio tvarkaraštis

 

 

Tai taip pat padės jums pateikti sąmatą mėnesio pabaigoje, kad pateisintumėte savo darbą. Kai kuriems klientams tai tikrai nerūpi ir jei pasieksite gerų rezultatų, jie pradės jų nepaisyti, tačiau tai padidina skaidrumą ir padeda sekti jūsų pažangą (ji veikia kaip žurnalas).

10. Vartotojo ketinimas ir „UX“ tikrai turi reikšmės

 

Kai pateksite į 1 puslapį, pradėsite pastebėti, kad nedideli pakeitimai, atitinkantys vartotojo ketinimus, turi teigiamą poveikį. Dabar sunku izoliuoti, kad sužinotumėte, ar pakeitimai turėjo įtakos reitingams, tačiau tikrai verta pasidomėti konversijų rodikliu, kuris paprastai pagerės.

 

SEO ir vartotojo patirtis

 

Turite išsiaiškinti, kas priverčia klientą pirkti ar imtis atitinkamų veiksmų, kurių norite, kad jie imtųsi, ir kas priverčia išvykti ir nebegrįžti. Kai tai žinosite, tiksliai žinosite, ką turite padaryti.

 

Ar jie nori pamatyti kainą? Padarykite kainos šriftą didesnį. Ar jie ieško vaizdų? Padėkite juos pirmiausia. Atsakykite į jų klausimus ir jie atsivers.

 

Čia yra geras žiūrimas vaizdo įrašas, kad suprastumėte UX pagrindus:

 

https://www.youtube.com/watch?v=_lyzy-vChh4

 

Bendra nykščio taisyklė yra ta, kad jūsų spustelėjami objektai yra akivaizdūs. Galite naudoti tokius įrankius kaip „ Hotjar“ ar „  Yandex Metrica“,  kad išsiaiškintumėte, ar jūsų vartotojai spustelėja ten, kur nenorite, kad jie spustelėtų.

 

Pirmas geras žingsnis yra pažvelgti į tai, ką daro geriausi konkurentai. Nekopijuokite jų įklijuodami, bet atsižvelkite į tai, kad kadangi jie yra Nr. 1, tai reiškia, kad jie tikrai daro kažką gero.

 

Man darbas tobulinant UX davė rezultatų ir reitinguose, ir pardavimuose. Net jei „Google“ anksti neapdovanoja UX pokyčių reitingais, galite įvertinti jo sėkmę atsižvelgdami į konversijų rodiklį. Aukštesni perskaičiavimo rodikliai reiškia daugiau pinigų, o daugiau pinigų – daugiau SEO, o tai galiausiai patenka į geresnį reitingą.

11. Įrankiai yra tikrai naudingi ir jie sutaupo laiko

 

Turėjau prabangą mokėti naudotis „ CognitiveSEO“ įrankiu, nes tai buvo mano sėkmė. Tai man sutaupė begales valandų darbo ir „Excel“ failų rūšiavimo, sukaupdamas viską į platformą, pradedant atgalinėmis nuorodomis ir techniniais auditais, baigiant reitingų stebėjimu.

 

SEO įrankiai tikrai gali padėti pagreitinti optimizavimo procesą, todėl įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamus ir naudokite juos savo darbui.

 

Jei dar tik pradedate ir neturite biudžeto, kurį galite išleisti įrankiams, galite akivaizdžiai padėti sau nemokamais. Čia yra sąrašas nemokamų SEO įrankių, kuriuos aš paprastai naudoju, kartu su „CognitiveSEO“ įrankių rinkiniu.

12. Mokami SEO auditai yra geresni

 

Atlikdami SEO auditą, nekopijuokite informacijos iš nemokamo įrankio. Pirma, klientas gali jus tuo išbandyti. Antra, einant tuo keliu jūsų rezultatai gali būti neįspūdingi.

 

Per daug laiko sugaišimas tokiems dalykams, kaip 100% „PageSpeed ​​Insights“ balas ar raktinių žodžių tankis, tikrai pakenks tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu. Vietoj to, sutelkite dėmesį į svarbius dalykus, tokius kaip indeksavimas, raktinių žodžių tyrimas, vartotojo sąsaja, turinio kūrimas, pavadinimų ir meta aprašų optimizavimas ir reklama.

 

Labai daug galite pasiūlyti nemokamą auditą, jei jie nusprendžia pasirašyti mėnesio paslaugų sutartį.

 

Jei jie pasakys „ne“, jie gali išlaikyti auditą, bet jiems tai kainuos. Tokiu būdu tai iš tikrųjų nebėra nemokamas auditas, tačiau tai tarsi darbo jėga, įtraukta į mėnesio sutartį. Vis tiek turėsite patikrinti jų svetainę prieš pradėdami darbą, tiesa?

 

Tokiu būdu jausitės labiau atsakingi už darbą, žinodami, kad tai tikras darbas, o ne tik aukštis. Jūs taip pat turite auditą kaip paskatą jiems pasirašyti mėnesinę SEO paslaugų sutartį.

 

Kaip klientui, nemokamas SEO auditas ilgainiui gali kainuoti daugiau nei mokamas. Taigi geriau gaukite realų sandorį.

13. Nuorodos vis dar svarbios

 

Čia nėra daug ką pasakyti. Rengdama raktinių žodžių tyrimus ir turinio spragų analizę, pirmiausia pirmiausia atlieku techninius dalykus. Tada iš karto pradedu turinio optimizavimo procesą ir ilgalaikį mėnesinį turinį per tinklaraštį.

 

Tačiau norėdamas iš tikrųjų pakelti jį į kitą lygį, turiu pripažinti, kad nuorodos tikrai parodė gerus rezultatus, ypač kai stumiama iš 5-osios pozicijos į 3 geriausias vietas.

 

Taigi, jei varžotės sunkiai, vis tiek turėsite apgalvoti keletą būdų, kaip priversti svetaines susieti jus net 2019 m.

14. Nuorodos iš tiesų yra brangios 

 

Akivaizdu, kad paprasčiausias būdas gauti nuorodas yra mokėti už jas. Bet, po velnių, kai kurios nuorodos yra brangios! Kai sakau brangus, turiu omenyje ne tik pinigus, bet ir visas problemas, kurias gali sukelti mokamos nuorodos (pavyzdžiui, baudos).

 

Turėjau atvejų, kai tam tikros publikacijos manęs paprašė viso mėnesio kliento biudžeto skirti tik vienai nuorodai. Taip pat turėjau pats pateikti turinį!

 

Tiesa ta, kad pigios nuorodos taip pat yra blogos nuorodos ir jų paprastai neverta, nes jos pateikiamos iš eskiziškų svetainių, kurios neteikia daug kokybės. Aš žinau „tinklaraštininkus“, kurie rašo apie viską … šiandien jie rašo apie vieną prekės ženklą, o kitą dieną – apie savo konkurentą, rekomenduodami abu.

 

Tačiau aš labai rekomenduoju jums nesekti šių nuorodų. Nors galite pagalvoti, kad taip nėra, tiesa ta, kad nofollow nuorodos daro įtaką SEO . Ne tiek, kiek dofollow, bet jie daro.

15. Nuorodas galima gauti nemokamai (#naturally)

 

Taip. Tu girdėjai mane teisingai. Tai yra įmanoma. Net mažoms svetainėms neįdomiose nišose. Tačiau nuorodos nėra tokios lengvos. 

 

Negalite tiesiog paskelbti savo įrašo ir melstis, kad lytų atgalinės nuorodos. Jūs turite tai reklamuoti. Nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis el. Pašto adresas, organiškai socialiniuose tinkluose ar „Facebook“ skelbimai, padidės jūsų galimybės nukreipti atgalinę nuorodą.

 

Reikia būti įtikinamai. Tiesa, tam reikia ir uždirbtų įgūdžių, ir tam tikro talento. Geras būdas padidinti savo sėkmės rodiklį yra patekti į jų odą. Nesiekite tiesiogiai to, ko norite, bet pabandykite sukurti santykius anksčiau. Apskritai, jūs turite daugiau galimybių, jei jie taip pat gauna kažką mainais, todėl išsiaiškinkite, kaip pirmiausia galite jiems padėti, ir jie jums padės.

 

Aš pradėjau pokalbius klausdamas apie futbolą, mėgstamus filmus ar asmenines istorijas. Daugelis žmonių šia patirtimi dalijasi socialiniuose tinkluose. Kurį laiką sekite juos ir bandykite pradėti pokalbį. Kai jie atsakys pirmą kartą, jūsų galimybės bendradarbiauti jau yra didelės.

 

Be to, kai pradedate el. Pašto veiklą , įsitikinkite, kad susisiekiate su žmonėmis, kurie gali būti suinteresuoti bendradarbiauti su jumis. Jei gerai atliksite tyrimą, tikimybė dar labiau padidės.

 

Nemokamos atgalinės nuorodos su el. Pašto pagalba

 

Kai kurie netgi žengia dar vieną žingsnį toliau, rašydami įrašus, skirtus tiems žmonėms, kuriuos ketina pasiekti. Pavyzdžiui, jei matote, kad kas nors nuolat kalba apie tam tikrus dietos aspektus, galite apie tai parašyti savo mitybos svetainėje ir paskui su jais susipažinti.

 

Dauguma jų bent jau mielai pasidalins įrašu socialiniuose tinkluose ir, net jei jis nėra toks geras kaip atgalinė nuoroda, vis tiek padeda populiarinti jūsų įrašą. Kas žino, galbūt kažkas kitas, kuris juos seka, pamatys jūsų įrašą ir susies su juo.

 

Taip pat galite išbandyti keletą kitų metodų, pavyzdžiui, paminėjimo informavimo technika .

16. Kuo daugiau klientų turi pinigų, tuo mažiau jie jus stresuoja

 

Nesupraskite manęs neteisingai. Žmonės yra skirtingi, o svarbiausia yra charakteris. Turėjau žmonių, kurie turi pinigų ir mane labai stresavo.

 

Tačiau apskritai tie, kurie neturi pinigų iš anksto arba visada atideda mokėjimą dėl skirtingų priežasčių, taip pat gali būti reikliausi ir jie taip pat gali būti pirmieji, kurie jums paskambins, jei žengsite blogą žingsnį.

 

Paprastai žmonės, turintys pinigų, geriau supranta, kaip viskas vyksta, ir jie užduoda daugiau klausimų apie tai, koks bus galutinis rezultatas, ir mažiau klausimų apie tai, kaip jūs to pasieksite.

 

Jei jūsų pasiūlymas nėra juokingai didelis, jums bus lengviau pasirašyti sutartį dėl padoraus atlyginimo. Jie orientuoti į galutinį rezultatą ir per mažai jūsų valdo.

 

Tačiau jie taip pat yra patys aršiausi, jei bandote juos apgaudinėti ar paimti už kvailius, todėl būtinai to venkite. Jie turi gerus teisininkus.

17. Būkite tvirtas apie savo tvarkaraštį iš anksto

 

Padariau didelę klaidą, kai visada atsakiau telefonu ir stengiausi iš karto aptarnauti klientą, kai tik jiems prireikė pagalbos. Tačiau tai mane užėmė antrą vietą ir laikui bėgant tai paveikė mane tiek asmeniškai, tiek profesionaliai.

 

Net jei dirbate namuose ar esate verslininkas, turite nustatyti, kiek dirbate.

 

Patartina iš anksto pasakyti savo klientams, kad norite susisiekti su jumis el. Paštu (arba pageidaujamu socialinio tinklo kanalu) ir kad jūsų tvarkaraštis yra tarp xx AM ir xx PM.

 

Aš žinau, kad visa tai yra „ #GaryVee“ ir kita, ir aš jį myliu, bet nepervargink savęs, nes per daug pavargsi, kad apskritai būtum motyvuotas.

 

Jei klientai jums nuolat skambina, galite apsvarstyti galimybę jiems pasakyti, kad praleistos valandos yra rinkodaros konsultacijų sesijos, už kurias gali būti atsiskaitoma.

18. Skaidrumas yra svarbesnis nei greiti rezultatai

 

Daugelis ateinančių klientų neturi SEO mokymo. Daugelis jų užduos klausimus apie „Google“ algoritmus, kurie gali atrodyti kvaili. Tada atsakykite ramiai ir sąžiningai.

 

Jei turite reikalų su kažkuo, kas anksčiau turėjo blogos patirties, skaidrumas gali padėti dar labiau. Jei kiti jiems pažadėjo Nr. 1 per trumpą laiką ir nepateikė, ar jūs manote, kad jie vėl pateks į tai?

 

Verčiau pasakykite jiems, kad niekas jums to tikrai negali pažadėti. Jei jie nori dirbti su jumis, tai gerai, o jei ne, tai taip pat gerai. Vietoj to galite jiems pažadėti, kad padarysite viską.

 

Pateikiame klausimų ir atsakymų sąrašą, kaip įtikinti klientus pirkti jūsų SEO paslaugas . Jie turėtų padėti jums gauti daugiau pasiūlymų.

19. Bendravimas yra raktas

 

Skamba kaip porų terapija, ar ne? Na, jūs ir jūsų klientas esate tarsi pora ir bendravimas yra labai svarbus. Turite labai aiškiai pasakyti, ko jums reikia, ką darysite, ką jie gali ir ko negali. Jie taip pat turėtų jums pranešti apie tai.

 

Įsitikinkite, kad jūsų klientai supranta, kad jie negali atlikti jokių pakeitimų svetainėje, prieš tai nepasitarę su jumis. SEO gali paveikti bet kas, todėl įsitikinkite, kad jie tai žino.

 

Dar svarbiau, įsitikinkite, kad jie nepradeda gauti atgalinių nuorodų iš eskiziškų svetainių. Žinoma, labai gera mintis, kad jie visada ieško atgalinio ryšio galimybių, tačiau tai nereiškia, kad jie taip pat turėtų pradėti kurti bet kokį saitą, jums to nepasakę.

 

Bendravimas yra pagrindinis SEO

 

Kalbėdami apie didelius pokyčius, įsitikinkite, kad turite rašytinį sutikimą el. Paštu, SMS žinute, socialinės žiniasklaidos priemonėmis ar net popieriuje. Geriausia el. Paštu, nes to sunkiau pamesti.

20. Dauguma žmonių, kurie nori SEO, neturi svetainių populiariose platformose

 

Tai gali jūsų nedžiuginti, tačiau daugelis žmonių, kuriems tikrai reikalingos SEO kampanijos, nevykdo populiarių turinio valdymo platformų, tokių kaip „WordPress“, „Joomla“ ar „Magento“.

 

Tos platformos jau yra labai tinkamos SEO ir paprastai internete yra daug informacijos, apimančios konkrečius su jomis susijusius atvejus.

 

Pasiruoškite kovoti su labai keistomis platformomis, taip pat specialiai sukurtomis svetainėmis, kurios yra senos arba tiesiog nėra tinkamos SEO.

 

Tai gali būti SEO pamokos Nr. 6 (nėra idealus klientas). Tačiau jei griežtai orientuojatės tik į SEO dalį ir galite garantuoti, kad pakeitimus įgyvendins kažkas kitas, tada gerai.

 

Bet vėlgi, jei nenorite gaišti laiko, tiesiog nepriimkite klientų, kurie neatitinka jūsų idealių kriterijų.

21. Programuotojams yra (kartais) sunku dirbti

 

Atsakomybės apribojimas: Aš nebandau nieko įžeisti. Programuotojai yra nuostabūs. Jei esate interneto svetainių kūrėjas / programuotojas, turėtumėte gerai išmanyti techninį SEO.

 

Tai gali būti kažkas lokalaus, tačiau 2/3 kartų man susidarė įspūdis, kad jie nusiteikę negaliu, pasiteisinę ar panašiai.

 

Dažna klaida, kurią matau su programuotojais, kurie kuria tinkintas svetaines, naudoja tuos pačius pavadinimus kaip URL, meniu ir šliužai ir neturi pakankamai lankstumo.

 

Taigi, jei sukursiu puslapį pavadinimu „X pamokos, kurias išmokau optimizuodamas mažas ir vidutines įmones“, tada URL bus automatiškai sugeneruotas kaip „x-lessons-I-ve-išmokau-iš-optimizavimo-small-medium“ -businesses “ir tas pats pavadinimas bus svetainės meniu, kuris nėra visai palankus.

 

Vėlgi, dauguma šių problemų nėra susijusios su „WordPress“ ir mums atrodo pagrindinės žinios, tačiau PHP kūrėjams gali būti kitaip, jie gali sutelkti dėmesį į kitus dalykus, kurie jiems atrodo svarbesni.

 

Svarbu paaiškinti svarbą, tačiau jūs taip pat turite būti ryžtingas bendraudamas. Dauguma jų visada stengiasi būti malonūs, bet kažkur galite jausti tą įtampą … Panašiai kaip jūs kritikuojate jų darbą, tarsi tai nebūtų pakankamai gera.

 

Kartais jie gali turėti svarių argumentų, tokių kaip „Tai tikriausiai sukeltų saugumo problemą, ar tikrai esate verta?“ į kurį atsakymas būtų „Jei esate tikras, kad tai sukelia tiek daug problemų, tada tikriausiai ne“.

 

 

Jei norite sutaupyti laiko, vietoj el. Laiškų įrašymo įrašykite vaizdo įrašus, kuriuose tiksliai parodote, ką turite omenyje. Ekrano vaizdo įrašas, kuriame parodoma, kur turėtų įvykti pokyčiai, ir jūsų balsas, paaiškinantis procesą, bus efektyvesnis.

 

Pasiruoškite klaidoms ir iš anksto praneškite jiems, kad tai nėra 1 kartas. Vienu atveju kilo tam tikrų peradresavimo problemų, kai URL parametrai su unikaliais identifikatoriais iš „Facebook“ sukels tuščią puslapį. Programuotojas tai ištaisė, bet tada mes supratome, kad „AdWords“ parametrai daro tą patį.

 

Tada pasirodė dar keletas klaidų ir pan. Tokiu greičiu tiek jūs, tiek programuotojas galite susierzinti, tačiau būkite ramūs. 

 

Tai gali pasirodyti logiška ir paprasta jums, kilusiam iš pasaulio, kuriame šių mažų klausimų iš tikrųjų nėra („WordPress“), tačiau jiems ir jų platformai tai gali būti ne tas pats. Tačiau kai kurie SEO mokymai nepakenks. Jie turėtų būti suinteresuoti išmokti šių dalykų. Tiesa ta, kad kodas gali būti gražus, tačiau nesvarbu, ar svetainė nėra reitinguojama.

 

Vis dėlto tai yra kitoks dalykas, kai jie supranta, kaip veikia SEO. Pavyzdžiui, nuostabus programavimas „#team“ čia, „CognitiveSEO“, tikrai nėra sunkus. Ir patikėk manimi … mūsų generalinis direktorius yra čempionas ieškant klaidų.

 

Kokias SEO pamokas išmokote, būdamas skaitmeninės ar turinio rinkodaros specialistas? Kuris buvo svarbiausias? Prašau pasidalinti komentarų skiltyje žemiau!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *