Seo auditas 2021
Dauguma sėkmingų tinklaraštininkų žino, kad norint pritraukti ir įtraukti auditoriją, būtina reguliariai kurti naują ir vertingą turinį. Tai patikrinta strategija, kuri taip pat padeda pagerinti „Google“ paieškos sistemų reitingus (SEO).
Dažnai nepastebima ar nesuprantama, kad reikia tikrinti esamą turinį ir jį patobulinti arba nukreipti į naują ir patobulintą šaltinį.
Nepavykus tikrinti ir atnaujinti svetainės turinio, galite pakenkti jūsų tinklaraščio SEO ir sužlugdyti vartotojo patirtį. Tinklaraščio SEO auditas ir pataisų įgyvendinimas padės padidinti organinį srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Šiame straipsnyje paaiškiname, kaip atlikti tinklaraščio turinio auditą, siekiant pagerinti vartotojo patirtį ir SEO, atlikdami 5 veiksmus.
TINKLARAŠČIO SEO AUDITO NAUDA
- Turinio, neatitinkančio jūsų svetainės tikslų, identifikavimas
- Patobulinamas turinys, kuris veikia ne taip gerai, kaip galėtų
- Naujų turinio kūrimo sričių atradimas būsimiems tinklaraščių įrašams
- Paieškos sistemų optimizavimo (SEO) struktūros tobulinimas
- Patobulintas taikymas pagal numatytą auditoriją
- Patobulinti konversijų rodikliai
Norite patobulinti tinklaraščio SEO? Turinio auditas yra puiki vieta pradėti.
Tinklaraščio turinio auditui reikia drausmės ir sistemingo požiūrio. Tai nėra kažkas, ko reikėtų bandyti iš anksto neapgalvojus ir neplanavus. Tai darbas, kuris gali būti daug sudėtingesnis, nei manyta. Nesugeba pasiruošti ir pasiruošti žlugti.
Pavyzdžiui, patariame planuoti reguliarius tinklaraščio turinio auditus, pavyzdžiui, kas 6 mėnesius.
Palikus ilgesniam laikotarpiui, užduotis gali būti didžiulė ir ją sunku veiksmingai valdyti. Taip pat yra didesnė tikimybė, kad vartotojai pasirinks pasenusį turinį ir paliks neužpildytą.
5 ŽINGSNIAI IKI SĖKMINGO TINKLARAŠČIO SEO AUDITO
1. Dar kartą patvirtinkite tinklaraščio tikslus
Gyvybiškai svarbu turėti aiškią tikslų idėją. Koks yra tinklaraščio tikslas? Kas yra tikslinė auditorija ir demografija?
Tai suprasdami galėsite užtikrinti, kad turinį galima optimizuoti ir suderinti su tikslais. Turinį, kuris nėra susijęs su naujausiais tikslais, galima peradresuoti arba ištrinti.
Be tinklaraščio tikslų išvardinimo, taip pat svarbu nustatyti audito proceso tikslus. Nustatydamas tikslus, jis pabrėžia audito proceso vertę ir leidžia įvertinti būsimą veiklą. Turinio tikslų pavyzdžiai:
- SEO reitingų gerinimas
- Didinti svetainės lankomumą
- Gerinti auditorijos sąveiką
- Konversijų didinimas (pirkimai, prisiregistravimai ir kt.)
Sukurkite dokumentą, kuriame būtų ir tinklaraščio tikslai, ir audito tikslai, ir grįžkite į juos audito proceso metu. Yra daugybė nemokamų projektų valdymo programinės įrangos , galinčių palengvinti šį procesą.
2. Tikrinkite visą tinklaraščio turinį
Turint omenyje naujai sukurtus tikslus, atėjo laikas palyginti interneto svetainės turinį. Puiki vieta pradėti naudojant svetainės schemą, jei svetainė jos dar neturi.
Be interneto puslapių ir tinklaraščio įrašų, galbūt norėsite audituoti kitus dokumentus, pvz., Leidinius, PDF rinkmenas ir socialinės žiniasklaidos profilius.
Mes rekomenduojame fantastiškam „ Screaming Frog“ svetainės tikrintuvui greitai nuskaityti visą svetainės turinį ir sugeneruoti XML svetainių schemas, jei tinklaraštyje dar nėra svetainės schemos.
„Screaming Frog“ programinė įranga yra tinkama tinklaraščio SEO auditui atlikti. Tai greitai nustatys visą svetainės turtą ir išaiškins visas technines puslapių klaidas. Techninių SEO klaidų pavyzdžiai gali būti neveikiančios nuorodos, pasikartojantis turinys ir dar daugiau.
Kai turėsite aiškų turinį, kurį norite audituoti, sukurkite išsamų sąrašą „Asana Project Management“ arba „Excel“, įskaitant…
- Turinio tipas (verslo puslapis, tinklaraščio įrašas, produktų puslapis ir kt.)
- Turinio formatas (HTML puslapis, PDF ir kt.)
- Bendras žodžių skaičius
- Pradinė paskelbimo data
- Paskutinio pakeitimo data
- Meta duomenų informacija (meta pavadinimas ir aprašas)
Šios informacijos laikymas centralizuotoje vietoje padeda organizacijai ir suteikia galimybę palaipsniui atsikratyti audito proceso. Tai taip pat padeda kitiems komandos nariams, jei jūs dalijatės užduotimis.
3. Išanalizuokite tinklaraščio turinio našumą
Prieš atlikdami pakeitimus, svarbu išanalizuoti esamo tinklaraščio turinio našumą. Tai gali užtrukti daug laiko. Yra du pagrindiniai analizės tipai, kuriuos galite atlikti – analitiniai, naudojant statistiką, tikslai ir asmeninis sprendimas. Derinys padeda tikslumu, neužgniauždamas kūrybiškumo.
Statistinė analizė yra svarbi norint įvertinti turinio našumą. Norėdami patikrinti pagrindinę informaciją, pvz., Svetainės srautą, konversijų rodiklius ir įtraukimą, naudokite tokius nemokamus įrankius kaip „ Google Search Console“ .
Jei tinklaraštis sukurtas naudojant „WordPress“, yra keletas puikių papildinių , kurie padės analizuoti turinį.
Kiti mokami įrankiai, pvz., „SEMrush“ arba „Ahrefs“, leidžia stebėti paieškos sistemų reitingus pagal konkrečius raktinius žodžius. Šias priemones SEO specialistai naudoja visame pasaulyje .
Patariame atlikti išsamią statistinę analizę, kad sužinotumėte, kurie puslapiai veikia geriausiai ir kuriuos puslapius reikia tobulinti. Naudodamiesi šiais įrankiais, galite įvertinti turinio našumą ir pašalinti spėliones.
4. Jei reikia, redaguokite ir pašalinkite tinklaraščio turinį
Patariame suskirstyti turinį į 3 kategorijas, kai tik jį išanalizuosite.
1. Laimėjimas: turinys statistiškai gerai veikia ir atitinka tikslus – šiuo metu nereikia imtis jokių veiksmų.
2. Turi potencialo: C ontent yra gerai, bet ne visai ten – jis turi potencialo, bet jį reikia tobulinti.
3. Prarasti: turinys neturi reikšmės arba jo tobulinimas užtruktų per daug laiko. Ištrinkite / peradresuokite.
Peržiūrėkite kiekvieną turinį ir pritaikykite šį sisteminį požiūrį į tinklaraščio SEO auditą. Tada galite greitai pašalinti bet kokį ne turinio turinį ir atnaujinti turimą turinį, kad padidintumėte jo efektyvumą SEO ir vartotojo patirties atžvilgiu.
* Patarimas – neištrinkite svetainės turinio tiesiog nenukreipdami jo į kitą URL šaltinį *
Jei turinys bus ištrintas nenukreipus iš naujo arba liepus paieškos varikliams jo neindeksuoti, rezultatas bus nerastas 404 puslapis. Tai sužlugdys vartotojo patirtį, nes paspaudus tuščias puslapis nerastas.
301 (nuolatinis) ir 302 (laikinas) peradresavimas yra dažniausias peradresavimo tipas iš vieno URL į kitą ir padeda vartotojams nukreipti seną ar ištrintą turinį į naudingesnį tinklalapį.
Norėdami tai padaryti, turite papildinių, jei naudojate „WordPress“ ir turite ribotas technines žinias ir laiką. Tačiau yra nedidelis pranašumas, susijęs su peradresavimo įkelties greičiu, kai jis užpildomas svetainės .htaccess faile . Tai yra geresnis pasirinkimas, jei esate labiau išmanantis technologijas arba turite kūrėją, kuris padėtų.
Čia yra daugiau informacijos apie tinkamo tinklaraščio puslapių ištrynimą .
5. Optimizuokite svetainės SEO
Dažnai vadinamas „Svetainės SEO“ – yra geriausios praktikos, kaip užtikrinti jūsų turinio blizgesį.
- Įtraukite atitinkamus raktinius žodžius ir paieškos terminus, bet nepersistenkite. Jei dažnai kartojate tą patį raktinį žodį, tai gali turėti neigiamos įtakos SEO.
- Pridėkite / perrašykite META pavadinimus (aprašus, rodomus „Google“ po jūsų tinklaraščio antrašte)
- Atnaujinkite / pašalinkite sugedusias vidines ir išorines nuorodas
- Pridėkite ALT aprašus prie visų savo tinklaraščių vaizdų, kad juos tiksliai apibūdintumėte
* Vidinės nuorodos yra nuorodos, nukreipiančios į kitus tinklaraščius ar jūsų svetainės turinį. Išorinės nuorodos yra nuorodos, nukreipiančios į kitas svetaines ir išteklius (pavyzdžiui, „Wikipedia“).
Yra daugybė kitų techninių aspektų, kurie gali padėti tinklaraščio turiniui užimti aukštesnę vietą „Google“, tačiau aukščiau išvardyti dalykai yra pagrindai, kurių nereikėtų pamiršti.
TINKLARAŠČIO ĮRAŠAI, KURIE PATINKA „GOOGLE“
Kuo labiau susijęs su naudotojų paieška, tikslus ir atnaujintas jūsų turinys „Google“, tuo geriau. Pagrindinis šių penkių žingsnių tikslas yra būtent tai pasiekti – nepakenkiant jau gerai veikiančiam turiniui.
Pavyzdys: kažkas ieško „Google“ ir spustelėja„Geriausi dalykai, kuriuos reikia padaryti Bankoke“. Jį skaitantis asmuo greičiausiai bus kažkas, kas artimiausiu metu lankysis Tailando sostinėje, arba turistas, kuris jau yra ten ir ieško įkvėpimo.
Šiame tinklaraštyje, į kurį pateko skaitytojas, turėtų būti tiksli kaina, darbo laikas ir vietos. Labai svarbu, kad visa informacija būtų atnaujinta ir tiksli, kad skaitytojas nebūtų klaidinamas ir nusivylęs.
Kitas svarbus patikrinimas yra tai, kad jūsų tinklaraščio išorinės nuorodos yra atnaujintos ir aktualios. Įsivaizduokite, kad skaitytojas nukreiptas į puikų restoraną per seną nuorodą, kad tik atvykę suprastų, jog jis persikėlė į kitą miesto pusę arba užsidarė. Apmaudu!
Santrauka
Auditas yra svarbus bet kokio tipo versle. Tai naudingas, dažnai retrospektyvus procesas, leidžiantis įvertinti tai, ką turite. Tinklaraščio turinio auditas yra tas pats.
Kaip tinklaraštininkas, turėtumėte žinoti, kad turinys yra pagrindinė jūsų svetainės srauto ir visų jūsų gaunamų pajamų varomoji jėga. Reguliarus turinio auditas yra būtinas siekiant užtikrinti ilgaamžiškumą ir tai, kad jūsų tinklaraštyje yra nedaug ar visai nereikalingos medžiagos. Jei viskas bus šviežia, galėsite išsaugoti „Google“ reitingą ir patenkinti vartotojus.