Saugos patarimai važinėjimui rogutėmis – Klivlando klinika

Po naujo sniego tikriausiai turite omenyje keletą smagių sezoninių užsiėmimų (tai yra, kai iškasėte automobilį). O jei gyvenate su mažyliais, didelė tikimybė, kad jie paprašys pasivažinėti rogutėmis.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Važinėjimas rogutėmis gali būti labai smagus, tačiau kartu su juo kyla ir daug rizikos. 2021 m. atliktas su rogutėmis susijusių traumų tyrimas parodė, kad vaikai sudaro beveik 70 % sužalojimų važinėjant rogutėmis, įskaitant lūžius ir smegenų sukrėtimus. Tiek vaikai, tiek suaugusieji dauguma sužalojimų – net pusė – įvyksta susidūrimo metu.

Tačiau tai nereiškia, kad turite praleisti šią žiemišką veiklą. Greitosios medicinos pagalbos gydytojas Baruchas Fertelis, MD, dalijasi patarimais, kaip saugiai važinėtis rogutėmis, kad galėtumėte mėgautis sniego diena ir Grįžkite namo šiltai ir gerai, kai baigsite.

Būkite informuoti apie oro sąlygas

Geriausias laikas važinėtis rogutėmis yra iškart po gausaus, šlapio sniego, kai temperatūra yra apie 30 laipsnių pagal Farenheitą (arba -1,1 laipsnio Celsijaus). Neikite į lauką esant minusinei temperatūrai ir venkite apledėjusių kalvų, kurios gali būti per slidžios, kad būtų saugios.

Taip pat venkite važinėtis rogutėmis naktį, kai matomumas prastas ir galbūt nematysite kliūčių savo kelyje.

Praktikuokite saugų pasivažinėjimą rogutėmis

Gyvenimas yra susijęs su rizikos įvertinimu: kaip galite daryti tai, ką norite daryti, išlikdami kiek įmanoma saugiau? Pripažindamas tam tikrą riziką, kylančią su važinėjimu rogutėmis, daktaras Fertelis sako, kad kelios paprastos atsargumo priemonės gali labai padėti užtikrinti smagią dieną be traumų.

1. Pasirinkite a saugus plotas

Ištirkite galimas rogučių kalvas ir išsirinkite tokias, kuriose nėra medžių ir kitų galimų pavojų. Juk važiuoji rogutėmis, o ne slalomu! „Geriausia, ką žmonės gali padaryti, tai pasirinkti saugią zoną, kuri nėra per stačia ir kurioje nėra daug kliūčių“, – sako dr. Fertel.

Tai apima įsitikinimą, kad apačioje yra pakankamai vietos slysti iki visiško sustojimo. Pritvirtinkite bet kurią kalvą, kuri slenka link eismo, į automobilių stovėjimo aikštelę, prie vandens telkinio arba į bet ką kitą, išskyrus sklandų, aiškų nusileidimą.

2. Sujunkite ir būkite sausas

Apsirenkite vandeniui atsparią aprangą, skirtą sportuoti su sniegu, ir nusivilkite šlapius drabužius, kai tik grįšite namo. „Kai apatinis drabužių sluoksnis permirksta, gali paspartėti hipotermija ir kitos šalto oro problemos“, – sako dr. Fertel.

Kaip papildoma premija, visa ta pūsta sniego įranga suteikia papildomą paminkštinimo sluoksnį, kuris gali būti labai naudingas avarijos atveju.

3. Apsvarstykite šalmą

Važiuodami dviračiu dėvite šalmą; kodel ne kai vaziuojat rogutėmis? „Idealus šalmas yra žiemos sporto šalmas, bet dviratininko šalmas yra geriau nei nieko“, – sako dr. Fertel.

Vaikai dažniau nei suaugusieji patiria galvos traumų važiuodami rogutėmis, nes jie taip pat neturi įgūdžių valdyti savo roges. Vaikų galvos taip pat yra didesnės, palyginti su likusiu jų kūnu, todėl yra labiau linkusios susižaloti.

4. Laikykitės važinėjimosi rogutėmis etiketo

Kad sumažintumėte savo riziką, pasirinkite kalną, kuriame jūsų kolegos rogutininkai laikosi nerašytų kelių eismo taisyklių. „Turėtų būti akivaizdu, kur rogutėmis nusileidote vienoje kalvos pusėje, o grįžote kitoje pusėje“, – sako dr. Fertel. „Tai atskiria žmones ir neleidžia visiems susidurti“.

5. Naudokite tikras roges ir naudokite jas taip, kaip numatyta

Jei kada nors pavogėte – ai, pasiskolinote – valgyklos padėklą iš kolegijos valgomojo, kad atsitrenktumėte į geriausią universiteto miestelio kalvą, galbūt dabar svarstote apie panašius pakaitalus. Tačiau saugiausios rogės yra, gerai, tikros rogės.

Tyrimai rodo, kad rogučių vairuotojai, naudojantys sniego vamzdžius, diskus ar lėkštes, dažniau patiria smegenų sukrėtimą nei tie, kurie naudojasi rogutėmis ir rogutėmis. „Geriausios rogės yra su vairo mechanizmu ir stabdžiu, – aiškina dr. Fertel, – ir jūs norite būti tikri, kad jas naudosite taip, kaip nurodo gamintojas. Tai reiškia, kad į roges, skirtas vienam, negalima krauti kelių žmonių.

6. Praleiskite rampas ir gudrybes

Gali kilti pagunda statyti sniego rampas (arba būti šauniu suaugusiuoju, kuris rogutėmis nulipa nuo vaikų sukurtų rampų), bet palikite triukus profesionalams. „Laikykitės važinėjimo rogutėmis taip, kaip reikia mėgautis rogutėmis, – pataria dr. Fertelis, – ir venkite visko, kas susiję su skrydžiu oru.

Visas tas sniegas gali atrodo minkštas ir purus, tačiau nulipus nuo rampos smūgis gali sukelti rimtų sužalojimų, įskaitant kaulų lūžius ir galvos traumas.

7. Nusileiskite kojomis pirmiau

Vėlgi, pagrindai yra geriausi. Saugumo sumetimais užuot slystę žemyn galva, rinkitės rogutėmis kojomis. „Jūs galite geriau valdyti roges ir mažesnė rizika susižaloti galvą, jei atsitrenkiate“, – sako dr. Fertel.

8. Išmokite tinkamą avarijos protokolą

Pudros pilnas veidas yra geresnis nei lūžęs kaulas, todėl išmokykite vaikus atsiplėšti nuo rogių, jei jos juda per greitai arba eina link kliūties, pavyzdžiui, medžio ar kito žmogaus. Daug saugiau išgelbėti, nei pasiruošti avarijai.

Žinokite, ko ieškoti savo vaikui

Vaikai ne visada gali pasakyti, ką patiria, ypač kai kalbama apie sveikatos problemas. Dr. Fertel sako, kad reikia stebėti bet kokius elgesio ar išvaizdos pokyčius, kurie gali reikšti problemą.

Susirūpinimas dėl šalto oro

Vaikai, kurie linksminasi lauke, gali nenorėti pripažinti, kaip jiems šalta. Stebėkite požymius, rodančius, kad laikas įeiti į vidų, pvz., drebulį, plepėjimą ar šlapius drabužius, kurie permirkę iki odos.

Paskambinkite savo pediatrui arba eikite į greitosios pagalbos skyrių, jei jūsų vaikas pradeda rodyti įspėjamuosius nušalimo ar hipotermijos požymius, net kai jis sušilo:

  • Šalta liesti oda.
  • Oda, kuri atrodo raudona arba blanširuota.
  • Elgiasi sutrikęs arba vangus.
  • Karščiavimas.
  • Pūslės ant odos.

Traumos požymiai

Jei jūsų vaikas pateko į avariją, atidžiai stebėkite, ar nėra šalutinio poveikio, net jei iš pradžių jis atrodo gerai. Eikite į greitosios pagalbos skyrių, jei jie:

  • Pradėkite vemti.
  • Turi traukulių.
  • Prarasti samonę.
  • Skųstis stipriu galvos ar kitokiu stipriu skausmu.
  • Tapkite mieguistas arba nustokite judėti.
  • Galūnių ar kitų kūno dalių silpnumas.

Vadovaudamiesi šiais patarimais galite užtikrinti, kad važinėjimasis rogutėmis būtų smagus, įsimintinas ir saugus būdas praleisti dieną su sniegu.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/wichtige-quellen-fur-vitamin-d
https://futuresnutrition.de/blogs/news/uberschussiges-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-die-richtige-dosierung
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-zufuhr
https://futuresnutrition.de/blogs/news/sonnenvitamin-hormon-d3

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/