Rinkodaros ekspertas patarimai – Gidas 2021 metams
Rinkodaros įgūdžiai ir karjeros augimas nėra lengvi srityje, kuri juda šviesos greičiu.
Per internetinius išteklius ir mokymo programas lengva susipažinti su kai kuriomis pagrindinėmis skaitmeninės rinkodaros strategijomis ir metodais.
Tačiau ko reikia norint būti sėkmingu skaitmeninės rinkodaros vadybininku?
Didėjanti skaitmeninės žiniasklaidos rinkodaros svarba iškelia rinkodaros vadovo, kaip stratego ir novatoriaus, svarbą. Taigi, mano vaidmuo taip pat apima projektų priežiūrą ir skaitmeninės rinkodaros kampanijų užtikrinimą.
Esu įsitikinęs, kad mano istorija padės suprasti kelią, kurį reikia eiti kuriant savo karjerą. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie tai, ar jums gali būti tinkamas šis įdomus ir sudėtingas vaidmuo.
Rinkodaros profesionali kelionė
Ekonomikos universitete baigęs verslo vadybą, kaip verslo kūrėjų vadovas, ieškojau naujų iššūkių startuoliuose. Norėjau sužinoti viską apie naujo produkto pristatymą ir įsitraukti į visus verslo procesus.
Buvau perkeltas į Smulkiojo verslo plėtros agentūrą „Deegeetal“ ir su nuostabia kūrybine komanda atradau skaitmeninės rinkodaros grožį, kur mes sukūrėme ir paleidome kai kuriuos išskirtinius sprendimus.
Po to buvo lengva eiti keliu ir susidurti su didžiausiais iššūkiais mano karjeroje. Jaučiausi pasirengęs užimti e. Prekybos įmonės „iMall“ rinkodaros vadovo pareigas. Jie labai kovojo su krūva didelių konkurentų vietinėje rinkoje ir neturėjo vizijos, kaip padidinti savo prekės ženklo žinomumą.
Galiausiai, įgijęs visą verslo plėtros, produktų rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros patirtį , „ Paldesk“ buvo logiškas pasirinkimas. Šiuo metu ten dirbu su entuziastingiausia komanda pasaulyje ir bendradarbiauju su B2B rinkodaros ekspertais.
Ką veikia skaitmeninės rinkodaros vadovas?
Skaitmeninės rinkodaros vadovas yra atsakingas už skaitmeninės rinkodaros kampanijos planavimą ir vykdymą, siekiant reklamuoti prekės ženklą, produktus ar paslaugas visais prieinamais skaitmeninės rinkodaros kanalais.
Šis vaidmuo taip pat apima kitų ekspertų, dirbančių komandoje, priežiūrą, kuriant ir prižiūrint internetinės rinkodaros strategijas verslui, pradedant mažais startuoliais ir baigiant didelėmis korporacijomis.
Taigi mes, kaip skaitmeninės rinkodaros vadybininkai, esame atsakingi už projektų priežiūrą ir užtikrinimą, kad skaitmeninės rinkodaros kampanijos vyktų sklandžiai nuo pradžios iki pabaigos.
Kokius įgūdžius turėtų turėti skaitmeninės rinkodaros specialistai?
Apskritai skaitmeninės rinkodaros sritis yra gana įvairi ir apima daugybę sunkių ir minkštųjų įgūdžių rinkinių. Nors šie įgūdžiai skirsis priklausomai nuo padėties, yra pagrindinis įgūdžių rinkinys, kurį vertina visi.
Be to, jei nesidomite ar nesugebate valdyti žmonių, yra daugybė kitų būdų, kaip galite dalyvauti šioje įdomioje industrijoje. Yra darbo vietų kūrybiškesniems žmonėms, yra pozicijų, tinkančių techniškesniems, ir yra kitų, labiau orientuotųsi į verslą.
Čia apžvelgiami bendri bruožai, kuriuos turėtų turėti ir praktikuoti žmonės, dirbantys šioje pramonėje:
- Prisitaikomumas
- Empatija
- Kopijavimo ir vaizdinio pasakojimo gebėjimai
- Kūrybiškas problemų sprendimas
- Stipri darbo etika
- Atkaklumas
- Smalsumas
- Mąstymas į priekį
- Į žmones orientuota
- Verslo ir rinkodaros strategijų supratimas
Rinkodaros kanalų praktika
Skaitmeninės rinkodaros kanalas yra didžiausias ir labiausiai kylantis kanalas per pastaruosius porą metų.
„IMall“, sutelkusi dėmesį į skaitmeninę rinkodarą, pvz., Tinklaraščius ir įtraukimą į socialinę žiniasklaidą , per pusmetį pardavimai internetu padidėjo 30 proc., O „SoMe“ – 250 proc.
„Paldesk“ kaip „SaaS“ sprendimas turi keletą didžiausių konkurentų, tokių kaip „Zendesk“ ir „Intercom“. Taigi būtina susitelkti kuriant paprasčiausią bendravimo visame kanale sprendimą.
Turėdami tai omenyje, kuriame mažam verslui aktualų turinį, pvz., Tinklaraščius, ir siūlome savo klientams nemokamą kainą, kad galėtumėte parduoti visą produkto versiją. Tai skatina išsami skaitmeninės rinkodaros programa.
Patarimas jauniems rinkodaros specialistams naudotis kanalais?
Padarykite savo klientui patinkantį vienintelį dėmesį ir įsiklausykite į tai, ką jis sako, įsitraukite į juos ir pabandykite juos sekti apsilankę jūsų svetainėje (yra daugybė pakartotinės rinkodaros įrankių, kurie gali jums padėti).
Jei esate maža įmonė, pabandykite sutelkti dėmesį į įdomų turinį, pvz., Ekspertų verslo straipsnius ir el. Knygas, ir padėkite jiems augti kartu su jumis.
Niekada nepamirškite apie SEO .
Net jei nesate tas ekspertas, vis tiek turėtumėte žinoti SEO pagrindus, kad galėtumėte suprasti, ką daro komandos draugai:
Internetinės rinkodaros strategijos kūrimas , „Google Analytics“, sezoninių, dienos ir mėnesio žiūrovų srauto tendencijų atpažinimas, paieškos sistemų optimizavimas
Konkurencingoje rinkoje tik geras turinys su išmaniųjų raktinių žodžių strategija gali padidinti jūsų apsilankymus svetainėje. Taigi tai turi būti pagrindinis jūsų rinkodaros veiklos elementas ir daugiausia investuojama.
Rinkodaros programinės įrangos praktika
Šiandien, jei aktyviai naudojatės daugybe skirtingų rinkodaros kanalų ir norite sraigtasparniu pamatyti savo rinkodaros veiklą, turite naudoti daugybę įrankių labiau nei bet kada anksčiau, kad galėtumėte atlikti puikias analizes ir metriką.
Štai keletas svarbiausių mūsų komandoje:
„Agile CRM“ – puikus įrankis mažesnėms įmonėms, turintis puikias rinkodaros ir pardavimo informacijos suvestines. Tai paprasta naudoti ir prieinamos kainos.
„Ahrefs“ – tai puikus SEO įrankis, jei generuojate daug turinio, jums svarbu žinoti savo atgalinių nuorodų augimą, kokie yra našiausi straipsniai iš tinklaraščių ar jūsų raktinių žodžių statistika.
„Hootsuite“ – tikriausiai viena įtikinamiausių priežasčių naudoti „Hootsuite“ yra tai, kad tai leidžia iš vienos vietos valdyti tiek daug skirtingų socialinių tinklų, kaip „Facebook“, „Linkedin“, „Instagram“ ir „Twitter“.
„Hotjar“ – paprastas įrankis, atskleidžiantis jūsų vartotojų elgesį internete ir balsą. Derindamas tiek analizės, tiek grįžtamojo ryšio įrankius, „Hotjar“ pateikia „bendrą vaizdą“, kaip pagerinti savo svetainės vartotojo patirtį ir našumo / konversijų rodiklius.
„Animoto“ – jei neturite išteklių vaizdo ekspertams, „Animoto“ bus puikus pasirinkimas kuriant vaizdo įrašus.
Dviejų eilučių patarimai žmonėms, patekusiems į rinkodaros domeną
Skaityk, mokykis, skaityk.
Rinkodara keičiasi greičiau nei bet kada, nuolat tobulėdama ir pristatydama naujas metrikas, įrankius ir kūrybiškumo lygius. Nepamirškite savo kūrybiškumo ir smalsumo.
Skatinkite savo komandą mokytis ir skaityti. Leisk jiems visiškai pasireikšti ir pateikti tau beprotiškas idėjas. Stebėkite savo vartotojo elgseną ir poreikius. Būkite aktyvus klausytojas, stenkitės sulaukti jų atsiliepimų, pritaikykite juos prie dabartinių rinkos poreikių ir pateikite geriausius sprendimus.
Ir paskutinis, bet svarbiausias dalykas: kad ir kaip sunku niekada nepamiršti būti geru vadovu ir žmogumi.