Kaip turėti geriausią SEO tarp konkurentų

Geriausia SEO praktika yra tai, ką dažnai pamatysite išmėtytą internete.

Kas yra SEO?

Galite pamatyti SEO kartu su tokiomis žymos eilutėmis kaip:

  • IG didinimas
  • Geresnių paieškos sistemų reitingų generavimas
  • Geresnis matomumas
  • Tikri rezultatai

Jei kada pagalvojote, ką galėtumėte padaryti, kad padidintumėte srautą internete ar geriau užimtumėte paieškos rezultatuose, tiesa, jums tikriausiai TAI reikia SEO.

Paieškos sistemos optimizavimas (SEO) yra ilgalaikė strategija, kuria siekiama padidinti internetinį srautą į jūsų svetainę. Tai nėra greitas sprendimas ir yra pagrįstas tuo, kaip kuriate savo svetainę ir skaitmeninės rinkodaros strategiją.

Tai dažnai reklamuojama kaip nemokamas ir paprastas būdas sukurti matomumą. Tačiau tai gali būti labiau prilyginta geriausios praktikos rinkiniui, kurį turėtumėte naudoti siekdami maksimalaus matomumo. Geriausia SEO praktika turėtų tapti antrąja jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos dalimi ir dalimi.

SEO nėra slapukų rinkimo strategija. Tam reikia šiek tiek tyrinėti ir žinoti. Galų gale, tai nuspręs, kokie yra jūsų tikslai.

  • Ar norite reitinguoti aukščiausią paieškos sistemos rezultatų puslapyje (SERP)?
  • Ar norite padidinti konversijų skaičių savo svetainėje?
  • Ar norite sukurti didžiausią srautą į savo svetainę?

Tai visi svarbūs skirtumai, kuriuos reikia padaryti kuriant geriausią SEO strategiją savo verslui.

Žinoma, bus sutapimai, tačiau turite nuspręsti, kokie yra jūsų tikslai. SEO yra tolygus jūsų svetainės patikimumo ir kokybės bei jos techninio našumo derinys tarp vartotojo ir paieškos sistemos.

Jūsų užduotis yra sukurti patrauklią ir kokybišką medžiagą, kuri tenkintų vartotojo poreikius, taip pat optimizuotų, kad ji būtų pristatyta efektyviai. Jūs ir jūsų konkurentai turite tą patį tikslą, todėl priklauso nuo to, kas gali pristatyti.

Pažvelkime, kaip pradėti.

Kaip turėti geriausią SEO tarp konkurentų

1. SEO sveikatos patikrinimas

Geriausia SEO taktika nėra greita priemonė blogai optimizuotai svetainei, tačiau yra greitų pataisymų ir pagrindinių sričių, kuriose galite nustatyti problemas. Paprastai tai susiję su technine jūsų svetainės puse.

geriausias SEO sveikatos patikrinimas

Darykime greitai auditą savo svetainę , kad pamatytumėte, jei kai SEO buvo įgyvendintas.

Jokiu būdu tai ne viskas, kas yra geriausias SEO praktikos sąrašas, tačiau tai leis jums žinoti, ar einate teisingu keliu.

Geriausios SEO praktikos yra pagrindinės LYFE rinkodaros kompetencijos. Mes didžiuojamės tuo, ką galime nuveikti jūsų verslui. Jei norite daug išsamesnio SEO audito, susisiekite su mumis ir mes galime aptarti skausmo aspektus jūsų svetainės dizaine.

2. Puslapio įkėlimo laikas

„Google“ algoritmas nėra akmenyje, tačiau neabejotinai puslapio įkėlimo greitis paveiks jūsų svetainės reitingą. Tiksliau, kiek laiko lankytojas turi laukti, kol bus įkeltas visas puslapis.

Labai greitas būdas sužinoti, ar jūsų svetainė blogai optimizuojama paieškos sistemoms, yra tai, kad puslapiai (ypač jūsų pagrindinis puslapis) neįkeliami laiku.

Vidutiniškai, jei nukreipimo puslapio įkėlimas trunka daugiau nei 3 sekundes, milžiniški 40% vartotojų apleis svetainę. Dar labiau stebina tai, kad, anot „Google“, vidutinis mobiliųjų puslapių įkėlimo laikas yra absurdiškos 22 sekundės.

puslapio įkėlimo laikas

Diagrama sutinkama su „Load Storm“

Puslapio įkėlimo metu yra nedaug klaidų. Jei tai neprižiūrima, tai gali būti viena didžiausių bet kurios svetainės kliūčių.

Jei jūsų svetainėje yra blogas įkėlimo laikas, patikrinkite šiuos veiksnius, kad nustatytumėte problemą:

  • Pernelyg didelis valdiklių naudojimas. Daugybė įmantrių judančių dalių užims tam tikrą mokestį jūsų serveryje.
  • Jūsų tema. Vėlgi, pernelyg suplanuota tema paspartins.
  • Per daug skelbimų ar iššokančiųjų langų
  • Nuotraukos / vaizdai su dideliu failo dydžiu. Laikykitės JPEG nuotraukų, o PNG – logotipų ir kt.
  • Neoptimizuota naršyklė / papildiniai. Jums gali tekti atskirai išbandyti, kas sukelia vėlavimą, jei tai tampa problema.
  • Jūsų šeimininkas. Kalbant apie savo paslaugų teikėją, jūs gaunate tai, už ką mokate. Jei ateityje planuojate didinti mastą arba tikitės srauto antplūdžio arba įprastu naudojimu vėluojate, turėsite atnaujinti savo planą.

Tai greitas jūsų geriausio SEO žaidimo impulsas ir nėra jokio galvosūkio bendrame vaizde.

3. Tinka mobiliesiems

Tai, ko gero, yra vienas iš svarbiausių veiksnių, kai kalbama apie geriausią SEO dėl įvairių priežasčių. „Google“ žino šias priežastis, todėl savo algoritmu jie perėjo prie „pirmiausia mobiliesiems“. Tai reiškia, kad nesvarbu, kokį įrenginį naudojate, svetainės mobiliesiems bus prioritetinės kaip naudingiausi ir vertingiausi šaltiniai ir pirmiausia bus rodomi SERP.

geriausias seo

Beveik pusė interneto srauto pasiekiama per mobilųjį įrenginį. Tai reiškia, kad jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems, tada jūs patiriate didžiulį smūgį savo vartotojų kiekiui ir potencialiam verslui. Jei naudojatės „Google Analytics“ ir turite neproporcingai daug stalinių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių vartotojų, galite atspėti, kas yra negerai.

Jūsų svetainė greičiausiai nėra optimizuota mobiliesiems. Net jei jūsų svetainės tema sako, kad ji tinkama mobiliesiems, greičiausiai jums gali pasisekti geriau, taigi žodis optimizavimas.

Staliniai ir mobilieji puslapiai indeksuojami atskirai, todėl juos reikia kurti atskirai. Anksčiau buvo populiarūs atskiri URL (m.www.website.com). Tačiau paprastumo dėlei lengviau aptikti prietaisus, kurie gali būti atitinkamai suprojektuoti per dinamišką aptarnavimą.

Štai keli veiksmai, kuriuos galite padaryti, kad nepraleistumėte:

  • Įsitikinkite, kad visi ištekliai įkeliami visuose įrenginiuose. Mobiliųjų įrenginių vartotojai neturėtų praleisti turinio, kurį galima peržiūrėti darbalaukyje.
  • Greitai įkeliama mobiliesiems. Lyginant su darbalaukiu, puslapiai turi būti racionalesni.
  • Jūsų svetainė reaguoja į įrenginį ir koreguoja jo elementų dydį ir skiriamąją gebą staliniams, nešiojamiesiems, planšetiniams kompiuteriams ir telefonams.
  • Puslapiai sukurti su didesniu tekstu, dideliais mygtukais ir supaprastinta navigacija. Žmonės ketina pasiekti jūsų svetainę per mažesnius ekranus ir jiems reikia mokėti lengvai bendrauti.

Jei norite sužinoti, ar jūsų svetainė išlaikė testą, „Google“ teikia greitą paslaugą, kuri tai ir daro.

4. HTTP ir HTTPS

Galbūt jau žinojote skirtumą tarp http ir https svetainių, bet ar žinojote, kad „Google“ teikia pirmenybę? Nenuostabu, kad patikima ir saugi svetainė užims aukštesnę vietą nei jos neatestuota. Juk https yra tik http ( s ).

 

geriausias SEO

Tikriausiai esate girdėję ir apie SSL sertifikatą. „Secure Sockets Protocol“ (SSL) yra jūsų trečiosios šalies teikėjo šifravimo ir duomenų apsaugos lygis, užtikrinantis, kad kliento duomenys visada bus saugūs.

„Google“ ne tik mato jūsų SSL kaip pasitikėjimo sertifikatą, bet ir klientas, pamatęs užrakto simbolį (pavaizduotas viršuje), žino, kad gali įsigyti užtikrintai. HTTPS ryšys yra ypač paplitęs ir naudingas tarp internetinių įmonių.

Dienos pabaigoje tai yra lengvas viso algoritmo faktorius. Bet tai atlieka psichologinį vaidmenį su jūsų klientais. Tai taip pat gali būti skiriamasis faktorius tarp jūsų ir jūsų konkurentų.

5. Nuorodų valymas

Ką reiškia nuorodų valymas?

„Google“ susiraukia dėl pasikartojančio turinio. Jie taip pat susiraukę dėl pasikartojančių ir aklavietėje esančių nuorodų.

Greitai surašykite visus savo svetainės puslapius. Jei turite puslapių, kurie nėra nukreipti į jūsų svetainę per naršymą, tada „Google“ juos įskaitys į jūsų reitingą. Panašiai, jei nuorodą nukreipiate į 404 klaidą, turite jas taip pat išvalyti.

„Google“ taip pat susiraukusi dėl nenatūralaus puslapių, nuorodų ar straipsnių talpinimo. Atminkite, kad jei skaitytojui tai nėra naudinga, „Google“ pažymės ją pagal jūsų reitingą.

Dabar kopijuokite turinį. Jei turite du puslapius, kuriuose yra panašaus turinio, tai bus įskaityta į jūsų reitingą. Pažvelkite į tai iš „Google“ akių. Jūs bandote dvigubai pasinerti į reitingus dviem puslapiais, kurie turėtų būti unikalūs.

Jei turite puslapių, panašių į bet kurį iš šių pavyzdžių, galite iš naujo pagalvoti apie jų įtraukimą į savo svetainę:

  • Nenatūralus nuorodų, nesusijusių su turiniu, išdėstymas.
  • Dublikatas rašyti keliuose puslapiuose.
  • Nuorodos yra komentaruose.
  • Puslapiai, skirti „SEO“ tikslams, kurie aptinkami kaip šlamštas arba labai naudojami raktiniai žodžiai / vidinės nuorodos.
  • Puslapių URL yra beveik tas pats. „Google“ tai perskaitys kaip pasikartojantį turinį.

6. Paslėptas turinys

Kalbant apie geriausią SEO praktiką, paslėptas turinys gali būti susijęs su daugybe dalykų.

Vis dėlto nesijaudinkite, mes juos visus apimsime čia.

Galbūt vienas iš pirmųjų „paslėpto teksto“ panaudojimo būdų yra senas juodos kepurės metodas, kurio turėtumėte aktyviai vengti. Yra keli būdai, kaip įdiegti paslėptus raktinius žodžius ir nuorodas, pavyzdžiui, pakeisti tekstą, kad jis atitiktų fono spalvą, paslėpti juos puslapio elementuose ir pan.

„Google“ turi sudėtingą svetainių tikrintuvą, kuris aktyviai ieško šių dalykų. Ir jei to nepakaks, jie taip pat turi apžvalgininkų, kurie rankiniu būdu ieško šios šlamšto taktikos. Šie metodai nelabai prisideda prie jūsų reitingo ir ilgainiui gali kainuoti.

Senoji SEO taktika buvo skirta sistemos žaidimams. Tačiau dienos pabaigoje kokybė visus trumpa. Laikykitės savo konkurentų, naudodami tik geriausią SEO baltos kepurės taktiką .

Tačiau yra daug pagrįstų priežasčių, kodėl seo tekstai būtų paslėptas, apie kurias turėtumėte žinoti. „Google“ naudoja „virš matomos ribos“ filosofiją. Nors teisingai paslėptas ir vertingas turinys vis dar reitinguojamas, stenkitės, kad jis būtų aiškiai matomas.

Štai keli tinkamai paslėpto turinio naudojimo atvejai:

  • Navigaciniai elementai. Galite įdiegti išskleidžiamuosius meniu, šliaužiklius, pelės žymeklį ir daugelį kitų metodų, kurie prisideda prie vartotojo patirties ir sumažina puslapio netvarką.
  • Senų ir naujų naršyklių suderinamumo priemonės gali atitinkamai rodyti skirtingą turinį. Bet jis vis tiek vertinamas vienodai.
  • Mokamas / peržiūros turinys. Jei slepiate daiktus už atlyginimo sienos, „Google“ vis tiek tai laiko galiojančiu vartotojo turiniu. Tačiau kiti veiksniai, tokie kaip atmetimo / konversijos rodikliai, gali skirtis, jei tai būtų galima laisvai peržiūrėti.

Puslapio SEO

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *