Per optimizavimą
Kas porą mėnesių kas nors skelbia, kad SEO yra miręs, arba pateikia daugybę anti-SEO gijų, atsižvelgdamas į nuolat besikeičiančią dekoraciją paieškos pramonėje. Savaime suprantama, kad kraštovaizdis skiriasi nuo to, kas buvo prieš porą metų, tačiau nuo „kitokio“ iki „neegzistuojančio“ yra daugybė tonų.
Galima sakyti: „Niekas iš tikrųjų nepasikeitė. Tai paprasta: sutelkite dėmesį į savo lankytojus ir apsimeskite, kad „Google“ neegzistuoja! “ Tai iš tiesų yra labai geras patarimas, tačiau „Google“ egzistuoja ir dienos pabaigoje tai yra jo kiemas, kuriame mes žaidžiame.
Savaime suprantama, kad SEO turi įvairių spalvų ir dydžių, kuriuos visi bando atspėti. Daugybė svetainių naudoja įvairiausius SEO metodus, o pastaruoju metu mes matėme naują požiūrį – „neoptimizuotą“ SEO techniką. Kas tai yra ir kaip tai veikia žiniatinklį, gausite iš šiandienos straipsnio.
- „Google“ nuomonė apie svetainės optimizavimą
- Paieškos sistemos optimizavimas ir per didelis optimizavimas
- Kaip priartėti prie neoptimizuoto SEO
- Neoptimizuotų tinklalapių strateginės augimo strategijos
- Patikrinkite savo puslapių indeksavimą
- Patikrinkite, ar svetainėje nėra pasikartojančio turinio
- Įdiegti socialinio protokolo metažymas
- Ištaisykite visas su susiejimo struktūra susijusias klaidas
- Ištaisykite visas sugadintas nuorodas ir išteklius
- Pagerinkite savo mobiliojo ir darbalaukio našumą
- Išbandykite optimizuoto SEO uždarbį
1. „Google“ nuomonė apie svetainės optimizavimą
Be abejo, pastaruoju metu paieškos pramonė labai pasikeitė ir SEO buvo priversta nuolat prisitaikyti prie šių nesibaigiančių pokyčių.
Technikos, kurios anksčiau buvo SEO Nr. 1 ginklai, dabar atrodo elementarios ir švaistingos.
Jei dar 2009 m. Mattas Cuttsas pasakė, kad „nėra„ Google “per optimizavimo baudos“, 2012 m . Tas pats Mattas Cuttsas mums sakė, kad visi tie, kurie darė per didelę optimizaciją ar per daug atliko savo SEO, palyginti su žiniatinklio valdytojams gali būti skirta nuobauda. „Google“ visada stengėsi, kad jų robotai būtų protingesni, o jų atitikimo kriterijai būtų labiau pritaikomi.
Trumpai tariant, „Google“ pranešimas yra gana aiškus: per daug optimizuokite ir gausite baudą. Vis dėlto šis teiginys visus šiuos metus kėlė tiek daug klausimų. Daugybė SEO jau seniai naudoja šią terminologiją svetainėms, kurios nėra gerai rodomos „Google“ paieškos rezultatuose, nes daro per daug SEO. Kai kurie tai vadina per daug optimizavimo bauda. „Google“ atstovas Gary Illyesas patvirtino, kad yra per daug optimizavimo ir gali pakenkti jūsų reitingams.
Tai visiškai dalykas, bet negaliu sugalvoti geresnio jo pavadinimo. Tai tiesiogine to žodžio prasme optimizuoja, kad ilgainiui ima skaudėti.
– Gary „鯨 理” Illyes (@methode) 2017 m. Gegužės 24 d
2. Paieškos sistemos optimizavimas ir per didelis optimizavimas
Dar kartą Mattas Cuttsas bando atsakyti į šį klausimą (arba tiksliau kelia dar daugiau klausimų). „Google“ nuomone, raktinių žodžių įdėjimas, per daug nuorodų mainų ar per daug SEO patobulinimų pradeda gadinti svetainės galimybes reitinguoti ir taip ją nubausti.
Nors šiais laikais optimizavimui reikalingas integruotas požiūris, SEO tradiciškai buvo skirstomas į dvi pagrindines sritis:
- puslapio optimizavimas – apima veiksmus, kuriuos galima atlikti pačiame svetainės puslapiuose, veiksnius, kuriuos valdote jūs arba koduodami savo puslapį. Puslapio optimizavimo pavyzdžiai yra faktiniai HTML kodai, metažymės, raktinių žodžių išdėstymas arba raktinių žodžių tankis.
- optimizavimas ne puslapyje – apima veiklą, kuri yra ne svetainėje ir kurios jūs nekontroliuojate. Ne puslapio optimizavimo pavyzdžiai apima tokius dalykus kaip nuorodų kūrimas, nuorodų populiarumas ar nuorodų autoritetas.
Kalbant apie optimizavimą, „ Google“ sako NE už puslapio optimizavimą ir TAIP puslapio optimizavimą. Tuo „Google“ mums sako, kad nereikėtų bandyti pakeisti reitingų, manipuliuojant išorine svetainės metrika. Jei naudojatės puslapyje, galite laisvai daryti viską, ką galite, kad organiškai padidintumėte savo reitingą; nieko, jei tai nereiškia, kad raktinis žodis kartojasi per daug, turinys kartojamas ar bet kokia kita juodos kepurės SEO technika .
Kita vertus, per didelis optimizavimas dažnai pasitaiko kaip ne puslapio technika, naudojant nuorodų kūrimą ir įvairiausias susiejimo schemas. Štai kodėl „Google“ tam nepritaria.
Taip nutinka todėl, kad didelei paieškos sistemai nepatinka, kai žmonės bando pakeisti jos rezultatus. Šie bandymai manipuliuoti dažniausiai yra „apdovanojami“ didelėmis baudomis. Daugybė didelių ir mažų svetainių buvo nubaustos viešai, kad būtų pavyzdys. Nuo garsių bankų iki gėlių parduotuvių, nuo kelionių agentūrų iki internetinių drabužių jiems visiems buvo suteikta griežta pamoka apie žaidimo taisykles.
Visų šių priemonių tikslas yra ne priversti SEO pramonę išnykti, bet iš naujo apibrėžti SEO pramonės elgesį.
Šiame naujame „neoptimizuotame optimizavimo“ procese turinio rinkodaros specialistams gali būti geriau skirti daugiau dėmesio strateginėms augimo strategijoms, o ne techniniam ne puslapio SEO.
3. Kaip priartėti prie neoptimizuoto SEO
Nors tai gali skambėti kaip paradoksas, „neoptimizuotas optimizavimas“ yra realybė, su kuria turime susidoroti. Neseniai paskelbtoje „Reddit“ AMA Gary Illyesas rekomenduoja žiniatinklio valdytojams atsižvelgti į pagrindus ir sutelkti dėmesį į techninius dalykus vietoje.
Labai norėčiau, kad SEO būtų grįžta prie pagrindų (t. Y. PADARYKITE TĄ PRAMETĄ VIETĄ TINKAMĄ), užuot sutelkę dėmesį į kvailus atnaujinimus ir rangų stebėtojų pateiktus terminus ir kad jie daugiau kalbėjosi su svetainės kūrėjais, kai tai buvo padaryta pirmoje Šis sakinys. | |
GARY ILLYES | |
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas |
Aš nesu tam, kad jums pasakyčiau, jog neturėtumėte optimizuoti savo svetainės. Bet aš sakau, kad geriau prisitaikyti prie faktinio SEO konteksto, o ne kovoti su vėjo malūnais. Bet kokia forma optimizavimas neturėtų atitraukti jūsų nuo svarbiausio turto: lankytojų, klientų, skaitytojų ir kt. Ilgainiui jie yra svarbiausi. Jei sutelkiate savo veiksmus į auditoriją, visa kita atsilieka nuo to.
Tradiciniame SEO sėkmė buvo vertinama pagal gautų atgalinių nuorodų skaičių arba puslapių, nukreipiančių į svetainę, autoritetą. Neoptimizuotas SEO keičia žaidimo taisykles, taigi ir sėkmės matavimo metriką.
Paieška yra didžiausias žaidimas mieste, todėl tūzas rankovėje turėtų būti SEO vietoje. Yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti savo kieme, prieš sakydami visiems, kad ten rengiate vakarėlius. Tai reiškia, kad jūsų svetainė turi būti parengta prieš ją reklamuojant, kad gautų naudos ne svetainėje.
Svetainės SEO yra „paskutinė mylia“ iki gerų paieškos reitingų.
„Svetainės auditas“ yra įrankis vietoje, kuris gali padėti kuo išsamiau sekti savo svetainės našumą ir technines klaidas. Praktiškai įrankis pažymi VISUS galimus svetainės SEO klausimus, kurie gali kilti svetainėje, ir pateikia rekomendacijas, kaip jas išspręsti. Galite peržiūrėti informaciją apie:
- puslapiai, kuriuos indeksuoja paieškos sistemos arba dėl kokių nors priežasčių jie nėra indeksuojami;
- dubliuoti turinį ir metažymas;
- kenkėjiškos programos ir nesaugus turinys;
- socialinės žiniasklaidos klausimai;
- vidinės ir išorinės klaidos;
- neveikiančios nuorodos ir šaltiniai;
- HTTPS diegimas;
- kanoninių žymių klausimai;
- Svetainės schemos;
- AMP sąrankos;
- puslapio greitis ir svetainės našumas;
- ir dar daugiau.
Naudodami „Svetainės audito“ įrankį neabejotinai pagerinsite savo svetainės SEO našumą puslapyje, ir yra daugybė strategijų, kurių galėtumėte laikytis.
4. Neoptimizuotų tinklalapių strateginės augimo strategijos
4.1 Patikrinkite savo puslapių rodomumą
Neindeksuotas tinklalapis reiškia, kad jis nėra tinkamas gauti paieškos variklio srautą. Svetainės auditas pateikia informaciją apie tokius puslapius, suskirstytus į 8 kategorijas:
- puslapiai su „Disallow“ žyma, kuri informuoja paieškos sistemas netikrinti šio puslapio;
- sulaužyti puslapiai;
- puslapiai, turintys pasikartojantį turinį, priskiriami kategorijai Netoli kopijos;
- puslapiai iš „No-Index in Meta“ kategorijos, nurodantys robotams neindeksuoti šio puslapio turinio ir (arba) neieškoti jo, ar nėra nuorodų;
- peradresuoti puslapiai;
- puslapiai, kuriuose nėra kanoninės žymos;
- puslapių žymėjimas, dažniausiai taikomas elektroninės prekybos svetainėse, kuriose turinys padalijamas į atskirus puslapius, tiek elektroninius, tiek spausdintus;
Norėdami tinkamai organizuoti svetainę, turėtumėte leisti paieškos sistemai indeksuoti tik svarbius URL, kad šie puslapiai galėtų būti aukštai užimti. Jei turite kokių nors problemų, susijusių su jūsų indeksuojamais puslapiais, turite jas išspręsti ir sumažinti problemas, kurios gali pakenkti jūsų svetainei.
4.2 Patikrinkite, ar svetainėje nėra pasikartojančio turinio
Kitas jūsų svetainės tobulinimo būdas yra pasikartojančio turinio ir metažymų tikrinimas (įskaitant pavadinimus, antraštes, aprašus). Pasikartojantis turinys gali neigiamai paveikti jūsų paieškos sistemų reitingus ir sukurti prastą vartotojo patirtį svetainėje, nes vartotojai matys beveik tą patį turinį. „Google“ ragina žiniatinklio valdytojus kurti unikalų ir aktualų turinį lankytojams; todėl turite išspręsti problemą ir performuluoti savo svetainėje kartojamą turinį.
Turite nustatyti savo nuostabų turinį kaip šaltinį, kurdami išsamius tinklaraščio įrašus, kad pritrauktumėte vartotojo susidomėjimą. Visžalis turinys ir atvejų analizė gali būti puikūs šaltinių pavyzdžiai. Kiekvienam tinklaraščio įrašui ir puslapiui, kurį turite savo svetainėje, turėsite parašyti skirtingus pavadinimus ir unikalius meta aprašymus. Jei turite kokių nors problemų dėl dublikatų, naudokite svetainės auditą, kad lengvai rastumėte puslapius.
4.3 Įdiegti socialinio protokolo metažymas
Socialinio protokolo metažymės padeda jūsų turiniui atrodyti tinkamai, kai jis bendrinamas socialinės žiniasklaidos platformose. Žinote, kad kiekvieną kartą, kai turinio dalis yra bendrinama, galite pamatyti pateiktą fragmentą, pvz., Toliau pateiktą ekrano kopiją:
Svetainės auditas gali parodyti jums informaciją apie „Facebook“ ir „Twitter“ protokolų įgyvendinimą, nes tik šios dvi platformos vis dar rodo informaciją apie bendrinimus, teigiamus įvertinimus ir kitą socialinę metriką. „Social Media“ protokolas pavadintas „Facebook Open Graph“, o „Twitter“ – „Twitter“ kortelėmis. Pavyzdžiui, jei kas nors dalijasi jūsų svetainės turiniu, „Facebook“ automatiškai išgauna pavadinimą, aprašą, vaizdą ir URL, kurie, jo manymu, yra svarbūs bendrinamam puslapiui.
Jei svetainėje bus įdiegti socialiniai protokolai, vartotojams bus lengviau ja dalytis ir tinkamai matyti socialiniame kanale. Maloni šių protokolų dalis yra galimybė pritaikyti ir sukurti aprašomus kiekvieno straipsnio aprašymus.
4.4 Ištaisykite visas su susiejimo struktūra susijusias klaidas
Išorinės ir vidinės nuorodos gali sustiprinti jūsų svetainės autoritetą. Svarbu turėti gerai struktūrizuotą architektūrą, kad vartotojas suprastų jūsų svetainę. Ar turite puslapių su daugybe vidinių nuorodų ar per daug išorinių nuorodų? Tada turite sužinoti, kuriuose puslapiuose yra tokio tipo problemų.
Gerai, kad yra puslapių su iki 100 vidinių nuorodų. Toje pačioje pastaboje išorinių nuorodų skaičius turi būti išlaikytas tame pačiame lygyje – 100 nuorodų. Priešingame poliuje reikia patikrinti puslapius su nedideliu vidinių nuorodų skaičiumi ir, jei įmanoma, susieti iš didesnio jūsų svetainės puslapių, atitinkamų puslapių.
Puslapiai, kuriuose nėra jokių į juos nukreipiančių vidinių nuorodų, priskiriami našlaičių puslapių kategorijai, o tai reiškia, kad jie negauna jokio srauto, o paieškos sistemos nežino apie jų egzistavimą ir jų neindeksuoja. Jei norite dalyvauti SERP, turėsite susieti turinį su kitais savo svetainės puslapiais.
„Google“ remiasi vidinėmis nuorodomis, norėdama atrasti naują turinį, tai veikia, nes kiekvieną kartą, kai prie savo svetainės pridedate naują puslapį / įrašą, jis beveik visada bus susietas iš kažkur jūsų svetainėje. | |
MATTHEW WOODWARDAS | |
Apdovanojimų pelnęs tinklaraštininkas matthewwoodward.co.uk |
4.5 Ištaisykite visas sugadintas nuorodas ir išteklius
Nutrūkusios nuorodos gali neigiamai paveikti SEO ir vartotojo patirtį. Sutrikusios nuorodos sustabdys paieškos sistemų pilną indeksavimą jūsų svetainėje. Įsivaizduokite: vartotojas ateina į jūsų svetainę iš išorinio puslapio ir ieško tam tikros informacijos. Jei puslapis yra sugadintas, jame nebus rodoma tinkama informacija ir nenurodytos instrukcijos vartotojui, tada jie turės blogą patirtį svetainėje.
Tokios situacijos gali būti labai blogos jūsų verslui. Tai gali neigiamai paveikti jūsų pajamas ir SEO metriką tokiu būdu, kad padidėtų atmetimo rodiklis ir nepavyktų nustumti naudotojo žemyn.
Sutvarkyti sugedusias nuorodas turėtų būti, o ne galbūt. Geras privalumas yra tas, kad jį galima lengvai išspręsti. Šioje situacijoje yra keletas variantų. Galite ištrinti sugadintas nuorodas, nukreipti nuorodą į puslapį, kuriame yra turinio ir veikia, arba perdaryti neegzistuojantį puslapį, į kurį nuoroda šiuo metu rodo.
Sugedusių nuorodų radimas gali būti labai lengvas, jei naudojate „Site Audit“. Turite atskiras vidinių ir išorinių nuorodų diagramas. Galite peržiūrėti visus konkrečios kategorijos puslapius ir gauti net kelias nuorodas.
4.6 Pagerinkite savo mobiliojo ir darbalaukio našumą
Jūsų svetainės našumas yra svarbus optimizuotų SEO strategijų sukėlėjas. Svetainės įkėlimo greičio laikas yra svarbus dalykas. Štai kodėl „Google“ visada rekomendavo žiniatinklio valdytojams sukurti greitesnes visų įrenginių svetaines. Svetainės auditas leidžia pamatyti visus puslapius, kurių problemos skirstomos į šias kategorijas:
- labai lėtas
- lėtas
- sąžiningas pakrovimas
- greitai
Laikui bėgant mobiliojo ryšio srautas padidėjo, o „Google“ matė jo raidą. Štai kodėl kūrėjai manė, kad svarbu turėti greitą mobiliųjų svetainių įkėlimą. 2018 m. Liepos mėn. „ Google“ teigė, kad puslapio greitis yra paieškos mobiliesiems reitingo veiksnys.
Be to, „Google“ sukūrė AMP („ Accelerated Mobile Pages“ ) projektą, skirtą bet kuriam leidėjui, kad puslapiai būtų greičiau įkeliami į mobiliuosius įrenginius. Tikslas – turėti geresnę vartotojo patirtį, greitesnes svetaines ir didesnį mobiliųjų įrenginių našumą. Norėdami pasiekti visa tai, turite nustatyti AMP. Norėdami tinkamai įdiegti ir švariai nustatyti, galite išanalizuoti svetainės audito skyrių dėl mobiliųjų problemų.
4.7 Išbandykite nuorodų uždarbį
Gali būti laikas pamiršti apie nuorodų kūrimą ir pradėti uždirbti nuorodas.Nuorodų uždarbio samprata sujungia visas kokybiškas pastangas, kurias interneto valdytojas daro, kad gautų natūralių nuorodų. Šios pastangos neatnaujina pasenusių nuorodų kūrimo metodų, tokių kaip keitimasis nuorodomis, internetinių dienoraščių įrašų komentavimas ar svetainės pateikimas žemos kokybės svetainių katalogams. Nuorodų uždarbis yra dalijimasis žiniomis, originalios informacijos generavimas ir aktyvumas socialiniuose tinkluose. Sukurti patrauklų, naudingą turinį, kurio nori ir reikia vartotojams, gali būti naudingiau nei krūva atgalinių nuorodų.
Nereikėtų kurti turinio vien dėl redakcijos kalendoriaus, bet reikėtų pasiūlyti tai, kas gali būti naudinga jos auditorijai, ką žmonės tikrai norėtų spustelėti.
Išvada
Mes norėjome pabrėžti, kad neoptimizuotas SEO nereiškia, kad apskritai nesidomima optimizavimu. Tiesiog fokusavimo perjungimas nuo išjungto puslapio į pradinį puslapį ir labiau grįžtantis prie pagrindų metodas.
Ar „Google“ kovoja dėl neoptimizuotos SEO koncepcijos? Mes to tikrai negalime žinoti, tačiau žinome, kad „Google“ kaskart, kai tik turi galimybę, mums vis primena, kad turinys yra tas, į kurį turėtume sutelkti dėmesį. Geras turinys visada buvo būtinybė. 2018 m. Buvo turinio metai, ir daugelis SEO ekspertų ir prekės ženklo daugiau dėmesio skyrė šiai technikai vietoje. Neoptimizuotas SEO gali būti nauja jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos kryptis.
Intelekto matas yra gebėjimas keistis, taigi, jei naujas SEO reiškia neoptimizavimą, žiniatinklio valdytojai neturės kito pasirinkimo, kaip tik pakeisti savo žaidimą ir eiti kartu su naujomis taisyklėmis.
SEO turėtų būti pilnas prasmės, bet beformis, kaip ir vanduo!
Kai pilate vandenį į puodelį, jis tampa puodeliu. Kai pilate vandenį į butelį, jis tampa buteliu. Kai pilate vandenį į arbatinuką, jis tampa arbatinuku. Pačios vandens savybės nesikeičia, tačiau jos formos, kad atitiktų kelis gavėjus, visada skiriasi.
Taigi, ką manote? Ar nuo šiol yra neoptimizuotas SEO?