Pandos nuoroda

Daug kalbama apie nuolatinius „Google“ algoritmų pakeitimus, ypač apie „Google Panda“ ir „Google Penguin“. Atrodo, kad dauguma pokalbių yra nukreipti į tai, ko nedaryti arba kokias strategijas naudoti, kad išvengtumėte šių algoritmo pokyčių, tačiau vis dar yra daugybė žmonių, kurie ne visai supranta, kaip ir kodėl jie praranda savo reitingą ar ką daryti apie tai, jei jie yra. Šiandien norėtume išsiaiškinti praeitį, dabartį ir ateitį, kaip „Panda“ ir „Pingvinas“ veikia jūsų svetainę ir jūsų verslą, bei veiksmus, kuriuos galite padaryti, kad išvengtumėte ar pašalintumėte bet kokią jūsų patirtą žalą.

Kas yra „Google Panda“ ir „Pingvinas“?

Pirmasis painiavos šaltinis kalbant su žmonėmis apie šiuos pagrindinius algoritmo pakeitimus yra skirtumas tarp „Google Panda“ ir „Google Penguin“ – ypač ką tai reiškia, jei jus paveikė ir kodėl. Taigi čia yra paprastas atsisakymas.

„Google Panda“ yra algoritmo pakeitimai, nukreipti į žemos kokybės svetainių išnaikinimą paieškos rezultatuose. Labiausiai paveiktos buvo straipsnių tinklai, kuriuose buvo pridedama daug skelbimų šalia prasto straipsnių turinio. Nuo to laiko nukentėjo daugybė kitų skirtingų tipų svetainių.

„Google Penguin“ yra algoritmo pakeitimai, nukreipti į svetainių, kurios įdiegė „Google“ žiniatinklio valdytojo gaires, metodus, kad pagerintų jų reitingą paieškoje. Tai apima svetaines, kurios per daug optimizavo SEO ir ne vietoje. Raktinių žodžių įdėjimas, nuorodų pirkimas, per didelis raktiniais žodžiais pagrįsto inkaro teksto naudojimas ir „nenatūralus“ nuorodų profilis yra tik keletas iš daugelio raudonų vėliavų ir „Google“ rodiklių, rodančių, kad svetainė bandė manipuliuoti paieškos reitingais.

Jei norite daugiau vaizdinių duomenų, tai puiki infografija, išskirianti skirtumą tarp „Panda“ ir „Penguin“.

Kitas dalykas, kurį reikia atsiminti, yra tas, kad kai kurios reitingus praradusios svetainės nebūtinai gali būti tiesiogiai paveiktos bet kurio algoritmo. Vis dėlto jie vis tiek kenčia netiesiogiai, nes prarado gaunamas nuorodas, esančias svetainėse, kurias tiesiogiai paveikė vienas ar kitas algoritmas.

Praeitis

Ar blogas turinys, kurį sukūrėte, arba nuorodos, kurias sukūrėte prieš metus, gali vėl jus persekioti? Visiškai! Tai yra vienas didžiausių netikėtumų žiniatinklio valdytojams, kurių svetaines pasiekė „Google Panda“ arba „Penguin“. Jei pagalvotumėte apie savo paieškos rinkodaros kampaniją, ar prisimenate, kad atlikote bet kurį iš šių ar panašių dalykų?

  • PLR turinio pirkimas ir paskelbimas tinklaraštyje.
  • Įdiegti grandiklio programą, kad būtų pavogtas turinys iš kitų svetainių, ir paskelbti.
  • Vieno straipsnio paėmimas ir „sukimas“ į kelis straipsnius, skirtus jūsų pačių svetainei ar straipsnių tinklams, nukreipiantiems atgal į jūsų svetainę.
  • Įsigykite 1000 pigių atgalinių nuorodų paketą.
  • Užsakomos šlamšto dienoraščio komentarai ar forumo pranešimai.
  • Nuorodų kūrimo paslaugos, kuri įgijo ryšių mainais su nesusijusiomis svetainėmis, nuoma.

Jei galite atsakyti teigiamai į bet kurį iš šių klausimų, nesvarbu, prieš kiek metų tai buvo, tada vis tiek galite būti nukreipti pagal „Google Panda“ arba „Penguin“ algoritmą. Galite pagalvoti, kad taip ilgai išgyvenote, tai jūsų nepasivys. Tačiau reikia atsiminti, kad „Google“ reguliariai tobulina šiuos algoritmus – todėl tai gali būti tik laiko klausimas.

Nežinote, ar jums buvo skirta viena iš šių nuobaudų? Tiesiog pažiūrėkite į savo „Google Analytics“ paieškos variklio srautą – jei pastebite dramatišką sumažėjimą, tai gali būti ženklas. Jei norite sužinoti, ar buvo paveikta svetainė, prie kurios neturite prieigos prie analizės, išbandykite paprastus įrankius, pvz., „SEMrush“, kurie rodo svetainės reitinguojamų raktinių žodžių skaičių. Ši schema rodo paieškos srautą į EzineArticles.com – galite pamatyti didelį šuolį tuo metu, kai pirmasis „Google Panda“ naujinys buvo išleistas 2011 m. Vasario mėn.

Ką galite padaryti, kad išvengtumėte „Google Panda“ ir „Penguin“ įtakos arba atgautumėte savo reitingus, jei jau buvote paveikti? Tai paprastas, tačiau nepakeliamai lėtas ir daug laiko reikalaujantis procesas.

  • Pašalinkite žemos kokybės turinį iš savo svetainės. Jei nežinote, ko ieškoti, visada galite pradėti žiūrėdami „Google Analytics“. Nustatykite datas, kad būtų rodomi vienų kalendorinių metų duomenys. Tada eikite į Turinys> Svetainės turinys> Visi puslapiai. Pirmieji jūsų svetainės puslapiai, kuriuos pamatysite, sulaukia daugiausia puslapių peržiūrų. Spustelėkite stulpelį „Puslapio peržiūros“, kad galėtumėte pasinaudoti žemiausiu puslapių rodymu. Dabar pamatysite, kad puslapiai sulaukia mažai srauto – peržiūrėkite šiuos puslapius ir sužinokite, ar galėtumėte gyventi be jų, ir galbūt peradresuokite juos į labiau atnaujintus, lankytojams naudingus puslapius.
  • Pašalinkite nekokybišką turinį iš kitų svetainių, prie kurių prisidėjote, kad sukurtumėte nuorodas. Pagalvokite apie pateikimus straipsnių tinklams, katalogams ir galbūt net tinklaraščių tinklams.
  • Peržiūrėkite atgalinės nuorodos istoriją naudodami išsamią gaunamų nuorodų analizę ir nustatykite žemos kokybės nuorodas . Prašykite pašalinti pašalintas įsigytas, keičiamas ar šlamšto nuorodas. Naudodamiesi tinkamu atgalinės nuorodos įrankiu, galite rūšiuoti atgalines nuorodas pagal jų domeno valdžią, temą ir inkaro tekstą, kad sužinotumėte, kurios nuorodos gali sukelti problemų.

Atgalinės nuorodos profilio peržiūros naudojant gaunamų nuorodų analizę pavyzdys.

Norite sužinoti, kaip galima atkurti pingvinus ? Žiūrėkite šį atvejo tyrimą su realiais Penguin paveiktų svetainių pavyzdžiais .
Dabartis

Dabartinis laikas – dabar yra pats tinkamiausias laikas sustoti ir pažvelgti į jūsų internetinės rinkodaros strategiją kaip visumą. Jei šiuo metu naudojate bet kokius metodus, kurie, jūsų manymu, prieštarauja „Google“ taisyklėms, nustokite.

Taigi, ką galite padaryti, kad sukurtumėte ryšius, nesijaudindami dėl baudos? Išbandykite šiuos dalykus.

  • Kurkite kokybišką turinį. Kokybiškas turinys yra „Panda“ nepralaidus ir veikia kaip nuorodų masalas, kad galėtumėte pritraukti natūralių nuorodų į savo svetainę. Kai jūsų turinys bus sukurtas, būtinai reklamuokite jį savo socialiniuose kanaluose, kad jis gautų maksimalų ekspoziciją, kad būtų geriausia galimybė pritraukti nuorodas.
  • Atlikite konkurentų tyrimus. Naudodami tokius įrankius kaip „ Backlink Reports“ , galite pamatyti 2500 populiariausių konkurentų svetainių atgalinių nuorodų. Paimkite geriausias kiekvieno konkurento nuorodas ir sužinokite, ar galite gauti tų nuorodų (ar panašių nuorodų) savo svetainei nepateikdami žemos kokybės straipsnių, šlamšto komentarų, mainų apie nuorodas ar mokėjimo.
  • Stebėkite savo inkaro tekstą. Naudodamiesi nuorodų tvarkymo įrankiu , galėsite stebėti, kiek kartų nuorodoms naudojate įvairų inkarinį tekstą. Kadangi „Google“ per daug optimizuotą raktinių žodžių inkaro tekstą įtraukia kaip vieną iš jų nenatūralių nuorodų kūrimo profilio raudonų vėliavų, norėsite vengti vieno raktinio žodžio frazės naudoti per daug kartų. Sumaišykite daugybę nuorodų naudodami pagrindinį tekstą su savo įmonės pavadinimu, prekės ženklo pavadinimu ar net tik su savo svetainės URL. Kol nuorodos yra atitinkamuose puslapiuose, „Google“ galės susieti jūsų raktinį žodį su jūsų svetaine. Pvz., Jei jūsų tikslinė raktinių žodžių frazė yra nuorodų kūrimas, o jūsų svetainės nuoroda yra puslapyje, kuriame pateikiami nuorodų kūrimo ištekliai, tada jūs pasirenkate!

Konkurento atgalinės nuorodos tyrimo, naudojant „Backlink Reports“, pavyzdys.

Be to, nuolat stengkitės stebėti reitingą, kad galėtumėte stebėti svarbiausius raktinių žodžių reitingų pokyčius. Tai gali padėti įspėti apie galimą problemą, kad galėtumėte kuo greičiau pradėti ją išspręsti.

Ateitis

Prieš gundydami daryti bet ką, kas pažeidžia „Google“ žiniatinklio valdytojo gaires, atminkite, kad „Google“ visada atnaujina savo algoritmą ir ieško geresnių būdų pašalinti žemos kokybės turinį ir svetaines, kurios pažeidžia jų taisykles iš savo indekso. Nors gali būti viliojanti skelbti turinį, jums gali būti kitaip gėda dalintis ar pirkti nuorodas, tačiau žinokite, kad vieną dieną, nesvarbu, ar po kelių mėnesių, ar po kelerių metų, greičiausiai sužinosite.

Ar geriau investuoti laiką į energiją dalykams, kurie padės jums lėtai pasiekti paieškos reitingus ir srautą, ar rizikuoti, kad teks investuoti į dar brangesnę kampaniją, kad pakeistumėte visą blogą darbą, kurį atlikote, kad gautumėte greitą reitingą? Būtent į tai turite atsižvelgti kiekvieną kartą, kai bandote naują strategiją, kad padidintumėte savo reitingą paieškoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *