Įgyvendinti seo

Daugeliui žmonių SEO atrodo kažkas, ką tikrai sunku padaryti, o tai taip pat užima daug laiko. Nors dažniausiai tai tiesa, taip pat tiesa, kad yra keletas nedidelių SEO veiksmų,  kuriuos galite atlikti, kurie gali turėti didelės įtakos jūsų reitingams.

 

Šiame įraše surinkome 21 dalyką, kurį galite padaryti, kad pagerintumėte savo SEO. Daugumą jų lengva įgyvendinti, tačiau stengiamės daugiau dėmesio skirti pastangų ir rezultatų santykiui. Taigi, jei kažkas atrodo sunkiau padaryti, tai taip pat turės didesnį poveikį.

 

„Easy_To_Implement_SEO_Actions_for_Awesome_Rankings_Results4“

 

Žinau, kad tai ilgas įrašas, bet noriu pakviesti jus perskaityti visa tai ir palikti komentarą apačioje, kuriame nurodoma, kuri rekomendacija turi geriausią pastangų / rezultatų santykį. Man tikrai smalsu. Be to, jei turite kitų idėjų, pasidalykite jomis su mumis.

 

  1. Tikrinimo ir indeksavimo problemų sprendimas
  2. Nustatykite srauto stebėjimo įrankius ir analizuokite savo duomenis
  3. Optimizuokite savo antraštes, antraštes, turinį ir metą (pridėkite atitinkamų raktinių žodžių)
  4. Pareikškite teises į „Google“ mano verslą
  5. Taikykite mažiau konkurencingus raktinius žodžius
  6. Parašykite daugiau turinio
  7. Suspausti vaizdus
  8. Pasinaudokite talpyklos ir sutrumpinimo pranašumais
  9. Pareikškite teises į socialinės žiniasklaidos profilius
  10. Klauskite klientų atsiliepimų (naudokite paskatas)
  11. Optimizuokite vidines nuorodas ir pritaikykite vidinio susiejimo praktikas
  12. Pašalinkite nereikalingus papildinius / funkcijas
  13. Sukurkite susietus išteklius
  14. Supraskite vartotojo ketinimus ir jį optimizuokite
  15. Atlikite A / B testavimą
  16. Gaukite SSL sertifikatą ir perkelkite į HTTPS
  17. Pažvelkite į tai, ką daro jūsų konkurentai, ir padarykite tai geriau!
  18. Būkite draugiškas mobiliesiems
  19. Naudokite PPC ir reklamuokite
  20. Venkite per daug optimizavimo
  21. Dėmesys vienkartiniam raginimui veikti

 

1. Tikrinimo ir indeksavimo problemų sprendimas

 

Įsitikinimas, kad jūsų svetainę gali atrasti ir indeksuoti paieškos sistemos, yra pagrindinis jūsų rūpestis SEO klausimais.

 

Jie sako, kad „Geriausia vieta paslėpti negyvą kūną yra 2-ajame„ Google “puslapyje“. Tai reiškia, kad kažkas buvo nužudyta. Na, šiuo atveju svetainė, kurios visai nėra „Google“, iš esmės reiškia, kad jos niekada net nebuvo. Bent jau iš ir SEO požiūriu.

 

Tikrinti tikrinimo ir indeksavimo problemas gali būti tikrai lengva arba sunku.

 

Kad būtų paprasčiau, tereikia įsitikinti, kad neužblokavote jokių svarbių puslapių indeksavimo per failą robots.txt ar metažymas.

 

Savo failą robots.txt galite pasiekti apsilankę jūsų svetainėje.com/robotxs.txt. Jei neturite failo robots.txt, turėtumėte jį turėti. Šiame pavyzdyje galite pamatyti, kad failas blokuoja prieigą prie „WordPress“ administratoriaus URL, tačiau suteikia prieigą prie admin-ajax.php.

 

neužblokuokite puslapių robotų txt

 

Jei nenorite blokuoti URL indeksavimo, faile turėtų būti:

 

 

 

 

Taip pat norite įsitikinti, kad jūsų puslapius gali rasti paieškos sistemos. Lengviausias būdas tai padaryti yra pateikti svetainės schemą. Tačiau yra natūralus būdas, kaip puslapiai indeksuojami: per nuorodas.

 

Norėdami rasti interneto svetaines ir puslapius internete, paieškos sistemos naudoja programinę įrangą, vadinamą tikrintuvais. Šie tikrintuvai pasiekia svetaines iš vienos nuorodos į kitą, kad rastų naujų puslapių. Taigi įsitikinkite, kad paskelbdami naują puslapį jis bus bent jau pasiekiamas iš pagrindinio puslapio per viršutinį meniu, poraštę ar kitą straipsnį.

 

Sunkiausia jūsų svetainėje gali kilti įvairių problemų, kurios neleidžia indeksuoti, pradedant serverio ir PHP klaidomis, baigiant turinio dubliavimu, netinkamu „hreflang“ diegimu ar automatiniu puslapių generavimu. Tai gali sukelti didelių išlaidų jūsų tikrinimo biudžete, rizikuodami palikti svarbius puslapius nenaudojamus (paieškos variklis kartais apriboja svetainių tikrinamų puslapių skaičių, taigi, jei pirmiausia nuskaitomi nesvarbūs puslapiai, svarbiems nebelieka vietos).

 

Be to, galite užblokuoti atskirus puslapius naudodami metažymas. Juos galima nustatyti naudojant tokius papildinius kaip „Yoast SEO“. Norėdami juos rasti, turite apsilankyti puslapyje ir paspausti CTRL + U, kad pamatytumėte šaltinį, tada ieškokite „noindex“ be skliaustų.

 

Jei radote ką nors panašaus, tai reiškia, kad jūsų puslapis nebus sumuštas ir indeksuotas:

 

 

 

 

Rankiniu būdu sunku patikrinti, nes turite pereiti kiekvieną puslapį, todėl bus naudinga tokia priemonė kaip „ CognitiveSEO“ svetainės auditas . Tai taip pat padės jums išspręsti bet kokias kitas tikrinimo ir indeksavimo problemas, pvz., Pasikartojantį turinį ir netinkamą „hreflang“ diegimą.

 

Sugadinti URL ir vaizdai kenkia SEOindeksavimo ir tikrinimo problemų įrankis

 

Paprasčiau tariant, turite įsitikinti, kad visus svarbius puslapius paieškos sistemos indeksuoja. Taip pat galite ieškoti „site: yoursite.com“ sistemoje „Google“, kad sužinotumėte, kiek puslapių indeksavo paieškos sistema.

 

rezultatų, indeksuotų „Google“, naudojant paieškos operatoriaus svetainę, skaičius:

 

Jei matote didelį neatitikimą tarp indeksuotų rezultatų skaičiaus ir puslapių, kurie, jūsų manymu, yra jūsų svetainėje, tikriausiai turite kokių nors problemų, kurias verta pasidomėti.

2. Nustatykite srauto stebėjimo įrankius ir analizuokite savo duomenis

 

Svetainės srauto ir našumo stebėjimas yra vienas svarbiausių dalykų, susijusių su SEO.

 

Peržiūrėdami šiuos duomenis galite suprasti, koks turinys veikia jūsų nišoje, o koks – ne. Galite sužinoti, pavyzdžiui, kokie straipsniai teikia didžiausią srautą, kurie puslapiai konvertuojami geriau ir ką lankytojai iš tikrųjų daro naršydami jūsų svetainę.

 

stebėkite savo svetainę dėl SEO patobulinimų

 

Nors geresni įrankiai, pvz., „Hotjar“, yra naudingi norint suprasti, kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine, kalbant apie UX, bus naudingi daug paprastesni įrankiai, tokie kaip „Google Analytics“ ir „Google Search Console“.

 

Jei neturite įdiegtų stebėjimo įrankių, įdiekite ASAP. Jei jau turite juos įdiegę, bet niekada jų nelankote ir neanalizuojate duomenų, pradėkite tai daryti.

 

Rezultatai gali jus nustebinti!

3. Optimizuokite savo pavadinimus, antraštes, turinį ir metą (pridėkite atitinkamų raktinių žodžių)

 

Tai viena iš klaidų, kurią matau labai daugeliui žmonių! Turėjau SEO klientų, sakančių, kad jie anksčiau dirbo su kitais specialistais, tik norėdami pamatyti, kad jie sukūrė šimtus nuorodų, net neoptimizuodami pavadinimų … ir aš tai tiesiogine prasme noriu pasakyti, kad pavadinimų žymose nėra raktinių žodžių!

 

Pagrindai yra labai svarbūs! Atlikite raktinių žodžių tyrimus ir optimizuokite savo pavadinimus, antraštes, turinį ir metas!

 

Kuriant raktinių žodžių turtingą pavadinimą, kuris yra optimizuotas kelioms frazėms ir taip pat patrauklus akiai, gali būti nelengva, įsitikinkite, kad turite bent jau svarbiausius raktinius žodžius!

 

Jei anksčiau atlikote „Adwords“, žinote, kad pradžioje rekomenduojama turėti raktinį žodį pavadinime. Kodėl? Nes tokiu būdu žmonės labiau juos spustelėja.

 

Jei norite užpulti kelis raktinius žodžius su vienu puslapiu, turėsite optimizuoti kelių raktinių žodžių pavadinimą ir pasinaudoti antraštėmis, paryškintu tekstu ir turiniu.

 

Lengvas būdas padidinti savo galimybes yra „ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankio naudojimas siekiant optimizuoti jūsų turinį keliems raktiniams žodžiams. Pradėkite nuo svarbiausio, tada pridėkite raktinius žodžius svarbumo tvarka.

 

Ekrano kopija Raktinių žodžių įrankio turinio tikrinimas

 

Meta aprašymas taip pat yra labai svarbus, nes jis veikia jūsų PR paieškos sistemose. Įsitikinkite, kad ten taip pat turite svarbių raktinių žodžių, nes „Google“ juos parodo paryškintu tekstu ir tai išskiria jūsų rezultatą. Taip pat pridėkite raginimą veikti, pvz., „Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų svetainėje!“.

4. Pareikškite teises į „Google“ mano verslą

 

Jei esate vietinis verslas, jūsų įrašas turi būti apsaugotas!

 

Negalima sakyti, kad sukurti „Google MyBusiness“ puslapį yra tikrai lengva. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai apsilankykite https://www.google.com/business/  ir sukurkite paskyrą. Tada atlikite jiems rodomus veiksmus.

 

google mano verslo katalogas

 

Tai puikus būdas kelis kartus reitinguoti savo verslą „Google“ .

5. Taikykite mažiau konkurencingus raktinius žodžius

 

Taikyti pagal konkurencingiausius raktinius žodžius yra gera idėja. Arba bent jau tai siūlo tokie rinkos lyderiai kaip Brianas Deanas. Brianas per SEO karjerą išbandė daug dalykų ir išmoko per nesėkmę. Dabar jis tikrai yra šios srities ekspertas ir novatorius. Paprastai jis kalba apie ilgą turinį ir aukščiausios kokybės dizainą. Kurį, jei jūs jį pakeisite, jis taip ir padarys. Visai gerai.

 

Tačiau Brianas nenurodo, kad jis išleidžia daug pinigų, kad susitvarkytų reikalus ir sukurtų tą nuostabų turinį, kurį daro.

 

Jis nėra dizaineris. Jam nelabai sekasi vaizdo įrašuose. Jis tikriausiai neredaguoja savo HTML ir CSS, kad jo tinklalapiai atrodytų taip gerai. Jis taip pat tikriausiai savo turinį nereklamuoja (vis dėlto nėra tikras dėl šio).

 

Vidutiniškai sakyčiau, kad jo „Ultimate Guides“ sukūrimas kainavo mažiausiai 1000 USD, o rašymas, redagavimas, dizainas ir reklama. Ir jei pridėsite vaizdo įrašus, tai tikriausiai daugiau.

 

Tai nėra tai, ko nori išleisti dauguma žmonių (ar klientų). Žinoma, viską galite padaryti patys, bet galbūt nežinote dizaino, galbūt nesate geras rašytojas arba neturite supratimo, kaip tai padaryti.

 

Be to, Brianas jau rašo kartą per mėnesį arba panašiai, todėl jums tikriausiai reikės daugiau, nei viską atliksite patys. Ir jei neįsivaizduojate, kaip piešti, redaguoti ar rašyti, tai išmokti prireiks dar daugiau laiko.

 

Sprendimas yra pradėti nuo mažiau konkurencingų raktinių žodžių ir kurti savo kelią. Augant jūsų verslui, jūs gausite vis daugiau patirties ir turėsite daugiau kapitalo, kad profesionalams galėtumėte perduoti įvairias užduotis, kurios nepriklauso jūsų kompetencijos sričiai (pvz., Dizainas).

 

Norėdami sužinoti, koks yra konkurencingas raktinis žodis, galite naudoti „CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankį. Paprastai tai, kas viršija 60, yra vertinama kaip gana sunkus raktinis žodis. Tačiau toliau turite kitų raktinių žodžių sąrašą. Ieškokite mažesnės paieškos apimties (nors išlaikykite aukštą atitikimo balą).

 

Raktažodis Sunkumas

 

Bet jei jau turite pinigų (ar kliento biudžeto), velniai eikite. Paimkite svarbiausią raktinį žodį ir sukurkite geriausią įmanomą turinį naudodami geriausią komandą. Tiesiog įsitikinkite, kad tai yra pelninga niša ir kad bus IG.

6. Parašykite daugiau turinio

 

Vienas paprastas būdas pagerinti savo turinį yra daugiau turinio rašymas.

 

Išgirsite skirtingų nuomonių šia tema. Kai kurie sako, kad žmonės neturi kantrybės perskaityti 2000 žodžių. Nors tai gali būti tiesa paspaudimų jauko įrašams socialinėje žiniasklaidoje, tai tikrai nėra tas atvejis, kai kas nors bando išgydyti hemorojus.

 

Faktą, kad ilgesnis turinys užima geresnę vietą paieškos sistemose , dauguma SEO pripažįsta tiesa. Nauji tyrimai  tai patvirtina.

 

Taigi, jei turite turinio, kuris dar nepatenka į viršų, įtraukite į jį daugiau žodžių ir galite pastebėti patobulinimą.

 

Tačiau vien atsitiktinio turinio pridėjimas daug nepadės. Būtinai aptarkite gretimas temas, kad turinys būtų kuo aktualesnis. Visada galite naudoti „ CognitiveSEO“ turinio padėjėją, kad padėtumėte aptarti svarbiausius jūsų temos klausimus.

 

Taip pat gausite papildomų taškų už turinio šviežumą, jei atnaujinsite seną turinį.

 

Kitas puikus būdas padidinti jūsų SEO matomumą yra dažniau skelbti leidinius. Jei parašysite 2 straipsnius per mėnesį, apimsite dvi temas. Jei parašysite 4, apimsite 4 temas. Tai paprasta matematika. 

7. Suspausti vaizdus

 

Lėtos svetainės daro įtaką konversijoms ir SEO. „Google“ nenori, kad jų vartotojai labai lauktų svetainių įkėlimo.

 

Viena iš pagrindinių lėtai įkeliamų svetainių priežasčių yra vaizdai. Tai taip pat labai paprasto sprendimo problema.

 

Neįkelkite didelių vaizdų. Paprastai jie neturėtų viršyti 100–200 KB dydžio. Taip pat turėtumėte pabandyti rasti tinkamą dydį pikseliais. Nėra prasmės įkelti 2000 × 2000 taškų vaizdo, jei ekrane rodysite tik 200 × 200 taškų.

 

Taip pat galite naudoti vaizdo glaudinimo papildinius. „Google“ galite rasti daug įvairių turinio valdymo sistemų, tokių kaip „WordPress“ ar „Joomla“. Jei nerandate, galite pabandyti naudoti trečiųjų šalių įrankius, tokius kaip „ TinyPNG“ (rankinis) arba „ ShortPixel“ (galima automatizuoti naudojant API).

 

Jei esate fotografas, tikriausiai norėsite, kad jūsų vaizdai būtų HD. Tokiu atveju vienas triukas būtų sukurti atskirą nuorodą HD versijoms. Jei vis tiek nesate patenkinti kokybe, jums reikės greitesnio serverio, tačiau taip pat atsižvelkite į tai, kad svarbu ir vartotojo interneto sparta.

8. Pasinaudokite talpykloje ir sutrumpinimu

 

Vėlgi, dar vienas paprastas pataisymas, galintis padaryti didelę įtaką, yra pasinaudoti talpyklos pranašumais.

 

Talpyklos failai saugomi jūsų vartotojų naršyklėse. Kai vartotojai prisijungia prie jūsų svetainės antrą kartą, užuot atsisiuntę tuos failus (pvz., Vaizdus, ​​css failus ir „javascript“ failus), naršyklė naudoja saugomus failus, kad greičiau įkeltų svetainę.

 

Dažniausiai labai lengva susispausdinti ir suspausti failus bei įgalinti talpyklą. Tai galite padaryti naudodami tokį papildinį kaip „W3 Total Cache“, jei naudojate „WordPress“, tačiau yra visų tipų TVS papildinių.

 

Tačiau kartais css / javascript failų susiaurinimas ir suglaudinimas gali turėti įtakos jūsų svetainės dizainui ir funkcionalumui, todėl būtinai gerai patikrinkite, ar viskas gerai.

9. Reikalauti socialinės žiniasklaidos profilių

 

Socialinės žiniasklaidos profiliai taip pat gali būti reitinguojami „Google“, jei jie yra vieši puslapiai. Galite juos optimizuoti pagal šiek tiek skirtingus raktinius žodžius, tačiau vis tiek savo prekės ženklą ir pagrindinius raktinius žodžius palikite kažkur pavadinime.

 

Skirtingos platformos tinka skirtingų tipų auditorijoms, todėl protingai rinkitės, kur nuspręsite investuoti didžiąją laiko ir pinigų dalį.

 

 

Reikalauti socialinės žiniasklaidos profilių forumo

 

Šiaip ar taip, visais atvejais gera idėja apsaugoti sąskaitas visose populiariose platformose. Niekada negali žinoti, kada tampi pramonės lyderiu, o kažkas kitas turi tavo puslapio pavadinimą „Facebook“.

10. Klauskite klientų atsiliepimų (naudokite paskatas)

 

Jei norite, kad „Google“ mano verslo puslapis būtų viršuje, jums reikės gerų atsiliepimų.

 

Bet kaip jų gauti?

 

Kartais taip paprasta, kaip jų paprašyti. Tačiau verta jų paprašyti vietoje ir pamatyti, kaip jie palieka apžvalgą savo mobiliajame įrenginyje. Jei „Google“ stebi jų buvimo vietą, pamatys, kad atsiliepimas yra tikras ir kad asmuo iš tikrųjų lankėsi įmonėje.

 

atsiliepimai google mano verslas

 

Kitais atvejais tai nėra taip lengva ir gali tekti juos paskatinti. Maždaug po savaitės įsigiję daiktą, galite paprašyti jų peržiūrėti el. Paštu. Galite pasiūlyti nuolaidą kitam jų pirkiniui, jei jie siūlo peržiūrą.

 

Atminkite, kad neigiamų atsiliepimų paliekančių vartotojų pokytis yra didesnis nei teigiamų, todėl visada turite stengtis, kad vartotojai rašytų apie jus.

11. Optimizuokite vidines nuorodas ir pritaikykite vidinio susiejimo praktiką

 

Vidinis susiejimas yra labai svarbus tikrinant ir indeksuojant, taip pat optimizuojant raktinius žodžius.

 

Pirmiausia turite pasirūpinti savo navigacija. Ar naudojate tinkamus inkaro tekstus, kai susiejate su svarbiais navigacijos puslapiais?

 

Pavyzdžiui, mūsų svetainėje dažniausiai ieškomi raktiniai žodžiai nukreipiami į svarbiausius mūsų puslapius (nes norime reitinguoti tuos raktinius žodžius).

 

 

Mes taip pat susiejame su kitais labai svarbiais mūsų svetainės šaltiniais, pavyzdžiui, su atvejų analizėmis, prie kurių mes dirbome ir paskelbėme per metus. Tai rodo paieškos sistemoms, kad tie puslapiai yra labai svarbūs, nes mes juos padarėme pasiekiamus tiesiai iš viršutinio meniu.

 

Tada būtinai susiekite straipsnius ir puslapius. Šiame straipsnyje aš tai padariau daug kartų. Gera idėja taip pat įprasti ir redaguoti senus straipsnius bei susieti juos su naujai paskelbtais straipsniais (tikėkimės, Kornelija kartkartėmis tai daro, nes neturiu galimybės keisti jau paskelbtų straipsnių #theydonttrustme).

 

Visada galite naudoti pažintinį SEO svetainės auditą, kad geriau suprastumėte savo svetainės vidinę susiejimo struktūrą.

 

Vidinis SEO susiejimo struktūros audito įrankis

 

Kita įdomi praktika yra susieti vidinius puslapius su atsitiktiniais 404 puslapiais. Tai labai gerai veikia didelėse svetainėse, kuriose dažnai kyla 404 klausimai.

 

Nepersistenkite. Nors Gary Illiyesas teigė, kad galite tai per daug optimizuoti be tiesioginio smūgio / baudos SEO, tai gali paveikti vartotojo patirtį, o tai gali sukelti problemų.

12. Pašalinkite nereikalingus papildinius / funkcijas

 

Į savo svetainę nepridėkite dalykų, kurių jums tikrai nereikia.

 

Geras bruožas, kurį daugelis žiniatinklio valdytojų mano esant reikalingi, yra slankikliai. Slankikliai naikina konversijas ir taip pat žymiai lėtina jūsų svetainę, nes dauguma jų įkelia reikalingus JS failus į visus svetainės puslapius, o šliaužiklis greičiausiai veikia tik pagrindiniame puslapyje.

 

Be to, jei nusprendėte, kad funkcijos nebereikia, būtinai pašalinkite ir šį papildinį / plėtinį. Ne tik deaktyvuokite. Taip pat turėtumėte kartkartėmis patikrinti ir išvalyti savo duomenų bazę nuo nereikalingų lentelių ir įrašų, tačiau prieš atlikdami bet kokius pakeitimus įsitikinkite, kad sukūrėte viską.

13. Sukurkite susietus išteklius

 

Kurdami turinį, pirmiausia turėtumėte pagalvoti apie tą raktinį žodį. Taigi bandykite optimizuoti turinį pagal raktinius žodžius ir tikriausiai parašykite daugiau turinio, kaip jau jums sakiau šiame straipsnyje.

 

Tačiau yra žinoma, kad be nuorodų tikrai negali užimti aukšto rango. Taip pat žinoma, kad bandymas įsilaužti į nuorodas yra rizikingas dalykas ir gali sukelti problemų.

 

Taigi, koks tikrai geras būdas gauti natūralias atgalines nuorodas? Paslaptis yra reitinguoti nuorodų vertas temas. Geras pavyzdys yra studijos.

 

Tiesą sakant, šiame straipsnyje turiu pavyzdį:

 

straipsniai, kurie gauna atgalines nuorodas

 

Jei naudojatės „ CognitiveSEO Site Explorer“, galite pamatyti, kad pramonės šakų svetainės, kuriose žmonės domisi studijomis ir statistika, tuo naudojasi.

 

Pavyzdžiui, aš ieškojau alkoholio statistikos ir į svetainių naršyklę įtraukiau domenus, kurie užėmė pirmą vietą. Nenuostabu, kad būtent tie reitingavę tyrimai buvo populiariausi to domeno puslapiai:

 

Susieti šaltiniai

 

 

Tai nėra apgaulingas metodas, todėl turėsite būti kūrybingi. Galite naudoti tokius įrankius kaip „BuzzSumo“, kad sužinotumėte, kas iš tikrųjų yra populiaru šiuo metu jūsų srityje / nišoje. Kad tai veiktų, turite rasti spragą arba aplenkti kitas svetaines (bet, aš, mes SEO, ar ne?)

 

Šią techniką naudojome ir „CognitiveSEO“. Žinojome, kad žmonės nuolat ieškojo, ar „socialiniai signalai daro įtaką SEO“. Mes taip pat žinojome, kad daugumai žmonių reikia išteklių, su kuriais būtų galima susieti. Mes taip pat žinome, kad jie norėjo, kad tai būtų patikima ir kad jiems patinka skaičiai. Dideli skaičiai. Kaip 23 milijonai akcijų. Taigi išanalizavome 23 milijonus akcijų ir sukūrėme šį tyrimą apie socialinius signalus ir kaip jie veikia SEO .

 

Ir, spėk kas? Tai yra 10 populiariausių mūsų svetainės išteklių, įskaitant pagrindinį puslapį, „Site Explorer“ ir „Blog“ puslapį. Skirtumas tas, kad šis puslapis yra gana naujas, palyginti su kitais, labiausiai susijusiais su mūsų domeno puslapiais.

14. Supraskite vartotojo ketinimus ir jį optimizuokite

 

Vienas dalykas, kurį, atrodo, ignoruoja daugelis žiniatinklio valdytojų, yra vartotojo ketinimas. Nors tai gali atrodyti kaip pažangi technika, kuria gerai elgiasi tik profesionalai, tiesa, tai yra kažkas gana pagrindinio.

 

Kiek kartų girdėjote, kad privalote „pažinti savo auditoriją“? Tikriausiai daugybę kartų. Na, jūs taip pat turite žinoti, ko ieško jūsų vartotojas.

 

Pvz., Jei bandote užsisakyti viešbučio kambarius, mygtukas Užsakyti dabar gali būti gana aukštas. Tačiau ar manote, kad vartotojai bandys užsisakyti kambarį, kai tik jie pateks į puslapį? Tikriausiai ne.

 

Prieš nuspręsdami rezervuoti, jie pirmiausia norės pamatyti keletą nuotraukų, tikriausiai kainą ir paskui kitus klientų atsiliepimus.

 

Kurdami savo puslapio srautą, turite atsižvelgti į šiuos dalykus. Jei mobiliajame įrenginyje pirmas dalykas, kurį jie mato, yra didelis mygtukas „Užsakyti dabar“ ir daugybė raktinių žodžių turinčio turinio, jie gali palikti puslapį, nes iš tikrųjų pirmiausia norėjo pamatyti kai kurias kambario nuotraukas.

 

Atkreipkite dėmesį, kad tai, ką pasakiau aukščiau, buvo pavyzdys ir to nereikėtų laikyti savaime suprantamu dalyku (nors esu tikras, kad taip yra 99% kartų). Visada turėtumėte nuolat tikrinti šiuos dalykus, kad išsiaiškintumėte, kas jūsų svetainei geriausia.

15. Atlikite A / B testavimą

 

A / B testavimas yra tikrai geras būdas sužinoti, kas veikia, o kas ne.

 

Tai turėtumėte nuolat daryti, bet ne taip dažnai, kad pernelyg pakenktumėte savo pelnui.

 

A / B SEO testavimas

 

Paprastai tai yra geriausias konversijų rodiklių testas. Pvz., Nedidelis pakeitimas, toks nežymus, kaip mygtuko spalvos pakeitimas iš žalios į raudoną, gali žymiai padidinti paspaudimų rodiklį.

 

Tačiau galite išbandyti ir naudodamiesi SEO, tačiau jį izoliuoti yra sunkiau, nes tiek daug dalykų vienu metu gali paveikti SEO, pradedant „Google“ atnaujinimais ir baigiant serverio problemomis.

 

Tačiau jis labai gerai veikia su PR, o tai reiškia, kad jis gerai veikia su pavadinimais ir meta aprašymais. Galite išbandyti du variantus, po vieną vieną savaitę ir pamatyti, kuris iš jų sekėsi geriausiai. Tačiau už tai turėsite užimti bent 3 geriausias pozicijas.

16. Gaukite SSL sertifikatą ir perkelkite į HTTPS

 

Įspėjimas: Susijungti iš HTTP į HTTPS yra rizikinga. Prieš tęsiant, verta pasikonsultuoti su ekspertu arba bent jau patikrinti gerą migracijos vadovą .

 

SSL sertifikatai neturi didelės įtakos jūsų SEO, tačiau jie gali turėti įtakos pasitikėjimui. Tobulėjant internetui, interneto sauga tampa vis didesne problema.

 

Internete cirkuliuoja svarbūs duomenys, pradedant vardais, el. Pašto adresais ir telefono numeriais, baigiant daug jautresne informacija, pavyzdžiui, sveikatos ar kreditinės kortelės informacija.

 

Jei jūsų svetainė siunčia informaciją iš serverio klientui arba atvirkščiai, nesvarbu, ar tai būtų paprasčiausia kontaktinė forma, ryšys turėtų būti apsaugotas.

 

Naršydami jūsų svetainėje žmonės nori pamatyti žalią spyną, o ne raudoną ar bet kokius įspėjimus.

 

Saugus ir nesaugus ryšys

per netregistry.com.au

17. Pažvelkite į tai, ką daro jūsų konkurentai, ir padarykite tai geriau!

 

Vienas nesėkmingas būdas patekti į viršų yra bandymas padaryti tai, ką daro jūsų konkurentai (žinoma, tie, kurie užima viršų).

 

Į atvykstamąjį nuorodos analizės skyriuje CognitiveSEO Toolset pagal Compare skirtuką, galite rasti skyriuje vadinamas Bendra domenus.

 

Jei pasirinksite „bent 3 svetaines“, galite gauti domenų, kurie analizėje susieja su bent 3 svetainėmis, sąrašą. Čia siekiama nustatyti domenus, kurie susieja bent su 2-3 jūsų konkurentais, bet ne su jūsų svetaine.

 

konkurentų domenai

 

Teorija yra tokia, kad jei šios svetainės jau susieja su jūsų konkurentais, yra didesnė tikimybė, kad jos taip pat susies su jumis, nes jau domisi šia tema.

 

Tačiau turite būti atsargūs, kad nekurtumėte šlamšto nuorodų. Prieš kurdami nuorodas, būtinai išanalizuokite savo konkurentų nuorodų profilį. Bet kokiu atveju, tai yra galimybė, kuria jau naudojasi jūsų konkurentai, kuri, atrodo, veikia.

 

Be to, tai taikoma ne tik nuorodoms. Pažvelkite, kur jie reklamuojasi, pažiūrėkite, ką jie skelbia socialiniuose tinkluose, ir kaip atrodo jų turinys. Idealiu atveju pasistenkite viską padaryti geriau nei jie!

18. Būkite draugiškas mobiliesiems

 

Dabar tai gali būti didelė modifikacija, tačiau pažadu jums, jei jūsų svetainė nėra gerai rodoma mobiliose platformose, jūs prarandate DAUG!

 

Kartais modifikacija gali būti tokia paprasta, kaip įdiegti reaguojantį svetainės dizainą. Keisti turinio valdymo sistemų temas nėra labai sunku.

 

Tačiau jei jūsų svetainė anksčiau veikė naudojant atskirą versiją mobiliesiems, taip pat turite atsižvelgti į visus peradresavimus, kad neprarastumėte srauto. Įsitikinkite, kad tai padarėte pagal knygą, ir paprašykite profesionalo patarimo, jei taip yra.

19. Naudokite PPC ir reklamuokite

 

Mes visi žinome, kad SEO reikia laiko. Gali praeiti nuo 6 mėnesių iki vienerių metų, kad pamatytumėte realių rezultatų, ypač kalbant apie paslaugas ir pardavimus.

 

Tačiau jei iki to laiko jūsų verslas bankrutuos, tai nelabai padės.

 

 

Žmonės visada bando palyginti SEO su PPC, tačiau tiesa ta, kad jie puikiai dera. Tai padeda plėtoti verslą, nes auga jūsų natūralios paieškos matomumas, ir net būdami viršuje vis tiek galite naudoti PPC, kad užimtumėte papildomą vietą paieškos sistemoje. Sujunkite jį su geriausiu žemėlapių sąrašu ir viskas!

20. Venkite per daug optimizavimo

 

Dauguma dalykų, kuriuos pasakiau šiame straipsnyje, yra gana paprasti. Taigi, jei to nedarote visai, pradėkite tai daryti. Bet nepersistenk! Jei bandysite per daug optimizuoti , rizikuojate sujaukti daiktus.

 

Nebandykite išsiaiškinti kito didelio dalyko. Jei keli dalykai veikia ir rodo rezultatus, nebandykite jais piktnaudžiauti. Tai gali jums pakenkti ilgainiui.

 

Tai nereiškia, kad turite nepaisyti girdimų optimizavimo patarimų ar gudrybių. Tačiau pabandykite „grįžti prie pagrindų“ ir galvoti apie ilgalaikę perspektyvą.

 

Vis tiek turėtumėte išbandyti naujus dalykus, bet po vieną.

21. Dėmesys vienkartiniam raginimui veikti

 

Daugelis žmonių daro klaidą turėdami per daug pasiūlymų savo svetainėje. Jūs turite gerai pagalvoti, ką norite, kad jūsų vartotojas padarytų.

 

Ar norite, kad vartotojas užsiregistruotų į el. Pašto sąrašą? Tada nerodykite jiems skelbimų. Ar norite, kad jie spustelėtų mygtuką? Tada nedėkite el. Pašto registracijos formos į šoninę juostą.

 

Jei toje pačioje vietoje turite kelis pasiūlymus, vartotojai gali supainioti ar išsiblaškyti ir tikriausiai praleis abu.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *