Kas tau geriau? – Klivlando klinika

Kai kas mėgsta su ledukais. Kiti mėgsta karštą su citrinos skiltele. Ir kai kuriems iš mūsų viskas gerai, kas išeina iš čiaupo. Tačiau ar vandens, kurį geriame, temperatūra turi teigiamos ar neigiamos įtakos mūsų sveikatai? Užpildykite taurę ir skirkite minutę perskaityti, ką turi pasakyti gastroenterologas Brianas Weineris, medicinos mokslų daktaras.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Kas laikomas šaltu vandeniu?

Gali atrodyti kvaila tai apibrėžti, bet pagalvokite apie tai. Galite būti patalpoje, kurioje jums patogi temperatūra ir vienas žmogus sušals, o kitas degs. Taigi, štai kodėl mes čia – siūlome įvairią šalto vandens temperatūrą.

Daktaras Weineris sako, kad ąsotis ledinio vandens iš šaldytuvo būtų maždaug 41 laipsnis pagal Farenheitą (5 laipsniai Celsijaus). Šaltas vanduo iš čiaupo būtų apie 60 F (15,55 C). Kambario temperatūros vanduo patenka maždaug 78 F (25,55 C).

Ar šaltas vanduo jums tinka?

Manote, kad už to slypi daugybė tyrimų. Tačiau daktaras Weineris sako, kad nėra daug mokslo, kuris patvirtintų teiginį, ar šaltas vanduo jums tinka, ar ne.

„Visi turime hidratuoti save. Tai kritiška. Kalbant apie studijas ar mokslą, tai gana ribota“, – sako jis.

Šalto vandens nauda

Jis priduria, kad geriausiai ištirtais atvejais, susijusiais su sportininkais ir hidratacija, sportininkai labiau linkę prie šalto vandens iš čiaupo. Atrodė, kad šaltas vandentiekio vanduo juos greičiau atvėsino.

„Pasirodo, kad prakaitavimas sustoja, kol skysčiai gali visiškai patekti į kūną. Yra tam tikras refleksas, kuris pripažįsta skysčių suvartojimą, o tyrimai parodė, kad jis labiau veikia esant šalto vandentiekio vandens lygiui“, – sako dr. Weineris.

Ledas gali padėti sudeginti kalorijas

Daktarui Weineriui tai gerai žinoma. Prieš keletą metų jis nusprendė išsiskirti su ledais ir vietoj to pradėjo valgyti itališkus ledus. Kol jis išmoko mylėti apsikeitimą, kažkas vis tiek buvo ne taip. Tai buvo puodelių kalorijų skaičius. Jie neatsižvelgė į energijos kiekį, kurį kūnas sunaudoja ledui tirpdyti. Taigi, jis nusprendė pasidomėti.

„Aš tai apskaičiavau, ir kiekvienai ledo uncijai, kurią suvalgote, reikia penkių kalorijų, kad jis ištirptų ir pakiltų iki kūno temperatūros“, – sako dr. Weineris. Apie tai jis taip pat parašė referatą.

Taigi, trumpai tariant, jei norite drėkinti, šaltas vanduo iš čiaupo yra geras pasirinkimas. Jei norite sudeginti papildomų kalorijų, valgykite ledą arba itališką ledą.

Ar šiltas ar karštas vanduo gali padėti nuo achalazijos?

Achalazija yra reta sveikatos būklė, kuri kasmet paveikia maždaug 1 iš 100 000 žmonių JAV. Sergant achalazija, jūsų stemplė negali perkelti maisto ir skysčių į skrandį. Jūsų apatinis stemplės sfinkteris (LES), raumuo, jungiantis skrandį su stemple, atsidaro, kad maistas ir skysčiai patektų į skrandį, ir užsidaro, kad daiktai nepatektų atgal į stemplę. Sergant achalazija, LES neatsidaro.

Vienas tyrimas rodo, kad karštų gėrimų gėrimas arba šilto ar karšto maisto valgymas gali padėti LES atsipalaiduoti ir sumažinti slėgį ramybėje. Šaltas vanduo gali pabloginti achalazijos simptomus.

Taigi, kas tau geriau?

Sakoma, kad šilto ar karšto vandens gėrimas gali padėti sklandžiau judėti vonios kambaryje arba jaustis geriau, kai užsikimšę sinusai. Tačiau daktaras Weineris teigia, kad geriant šiltą ar karštą vandenį nėra daug naudos sveikatai.

„Karšti gėrimai labai paguodžia. Žmonės mėgsta karštus gėrimus savo sielai, psichikai“, – pastebi jis. „Jei peršalote ir karštų garų patenka į jūsų nosies takus, tai gali šiek tiek palengvėti, bet tai nėra hidratacijos problema. Tai panašu į tai, kaip mama duoda tau karštą puodelį vištienos sriubos – tai puoselėjanti paties maisto vertė, bet mediciniškai tai labai mažai ar visai neverta.

Taigi, kalbant apie tai, daugiausia priklauso nuo asmeninių pageidavimų.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/wichtige-quellen-fur-vitamin-d
https://futuresnutrition.de/blogs/news/uberschussiges-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-die-richtige-dosierung
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-zufuhr
https://futuresnutrition.de/blogs/news/sonnenvitamin-hormon-d3

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/

https://sinaboi.desa.id/shop/depo25-bonus25/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/