Ar saugu miegoti su ausinėmis ar ausinėmis? – Klivlando klinika

Galbūt jūs gyvenate mieste, kuris niekada nemiega ir ankstų rytą sklinda sirenų garsai. O gal jūs neturite galimybės pamušti savo partnerio į lovą, todėl jo knarkimas neleidžia jums miegoti naktį. Užuot užmigę dėl to, čiumpate ausines ir klausote raminančių švelnaus lietaus garsų, kad užblokuotumėte visą chaosą.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Bet ar miegoti su ausinėmis yra gera idėja? O gal rizikuojate pažeisti ausis net tada, kai neklausote muzikos?

Audiologė Valerie Pavlovich Ruff, AuD, paaiškina, kodėl miegoti su ausinėmis gali būti saugu, jei tik turite tinkamas ausines ir sumažinate garsumą.

Kodėl žmonės renkasi miegoti su ausinėmis

Jei bandote pagerinti savo miego higieną, yra keletas priežasčių, kodėl galbūt norėsite nešioti ausines miegodami, įskaitant:

  • Triukšmo blokavimas.
  • Atsipalaidavimas.
  • Streso sumažinimas.
  • Patekti į tinkamą erdvę.

Daktaras Pavlovichas Ruffas teigia, kad žmonės, kuriems būdingas spengimas ausyse (spengimas ausyse), dažniausiai domisi miegojimu su ausinėmis, nes nori, kad tas skambėjimas nustotų, kad galėtų netrukdomai pailsėti visą naktį. Šį skambėjimą gali sukelti keli dalykai, įskaitant:

  • Šalutinis vaistų poveikis.
  • Per didelis kofeino kiekis.
  • Didelės aspirino dozės.
  • Klausos praradimas.
  • Ausies trauma dėl garsių garsų, pavyzdžiui, petardos ar fizinio sužalojimo.
  • Pernelyg didelis triukšmo poveikis dirbant ar pramogaujant be klausos apsaugos.
  • Fizinis stresas, pavyzdžiui, sunkumų kilnojimas.

„Emocinis stresas taip pat gali sukelti spengimą ausyse“, – sako daktaras Pavlovichas Ruffas. „Štai kodėl daugelis žmonių gali norėti užmigti klausydamiesi kažko raminančio ar atpalaiduojančio, kad sumažintų stresą.

Ar galite geriau išsimiegoti?

Naudodami ausines galite pagerinti miegą arba bent jau įsitvirtinti prieš miegą. Tačiau daktaras Pavlovichas Ruffas sako, kad tai priklauso nuo tinkamo tipo ausinių dėvėjimo ir kaip ketinate jas naudoti.

Nelaimės atveju venkite triukšmą slopinančių ausinių

„Ką daryti, jei jūsų telefonas suskamba, nes kažkas bando jus pasiekti arba aplink jus įvyksta kokia nors kita nelaimė? – klausia daktaras Pavlovičius Rufas. „Ar galėtumėte išgirsti tuos dalykus? Tai būtų didžiausias mano rūpestis“.

Išlaikykite garsumą šiek tiek daugiau nei per pusę arba mažesnį

Gera nykščio taisyklė: jei kas nors stovi per ranką nuo jūsų, jis neturėtų girdėti to, ko klausotės, o jūs turėtumėte girdėti, kaip jis kalba su jumis neišėmęs ausinių.

Vidutiniškai dauguma žmonių gali klausytis 85 decibelų garsų iki aštuonių valandų be jokio neigiamo poveikio. Bet jei klausotės daugiau nei 85 decibelų, klausymosi laiką turėtumėte perpus sumažinti kas 3 decibelus. Taigi, pavyzdžiui, jei klausotės kažko 88 decibelų dažniu, saugu tai daryti tik keturias valandas. Daktaras Pavlovichas Ruffas siūlo ausinių garsumą sumažinti kiek daugiau nei per pusę ir nenešioti jų per ilgai.

„Svarbiausia yra garsumas ir klausymosi trukmė“, – sako dr. Pavlovich Ruff. „Galite klausytis muzikos visą dieną, jei jos garsas yra saugus, bet jei klausotės labai garsiai, klausai gali pakenkti vos per 15 minučių.

Viename tyrime, kuriame dalyvavo klausos ir klausymosi įpročiai, tie, kurie klausėsi muzikos ilgiau nei tris valandas, dažniau spengė ausyse. Ir 10% pranešė, kad klausėsi muzikos nuo 90 iki 100 decibelų ilgesnį laiką, net ir miego metu, o tai gali padidinti jų riziką ateityje susirgti klausos sutrikimais.

Į ausis įdedamos ausinės gali sukelti diskomfortą ir bakterines infekcijas

Kietų plastikinių ausinių, pvz., „AirPods®“, įkišimas į ausį gali būti nebaisus artimiausiu metu, tačiau užmigimas su jomis gali sukelti diskomfortą. Be to, į ausis įdedamos ausinės gali užblokuoti drėgmę ausies kanale, ypač jei einate miegoti iškart po dušo. Tai gali sukelti bakterijų augimą ir ilgą laiką sukelti išorinių ausų infekcijas. Taip pat galite susikaupti per daug ausų vaško, jei į ausis įdedamas ausines paliksite per ilgai.

Uždedamos ausinės suteikia daugiau patogumo, tačiau įsitikinkite, kad nėra jokių laidų

Paskutinis dalykas, kurį norite padaryti, kai miegate, yra įsipainioti į laidus arba net netyčia pastumti garso lygį per aukštai. Apskritai, jums reikės belaidžių ant ausies dedamų ausinių, kurios gali suteikti daugiau patogumo, nes neužstoja ausies kanalo. Yra net galvos juostos su ausinėmis, kurios apgaubia galvą, kad būtų patogiau.

Jei galite, naudokite išorinį garsiakalbį

Kai kurie iš mūsų gali neturėti šios kitos galimybės, jei dalijamės savo gyvenamąja erdve su partneriu ar šeimos nariais. Bet jei galite, idealu naudoti išorinį garsiakalbį, nes jis pašalina spaudimą nuo jūsų ausų. Be to, galite nustatyti tam tikrų įrenginių laikmačius, kad jie išsijungtų po tam tikro laiko. Tokiu būdu jūsų klausymas apsiriboja tomis brangiomis minutėmis prieš pat gilų miegą.

Šalutinis poveikis, kurio reikia saugotis

Kai kurie šalutiniai ausinių dėvėjimo poveikiai gali būti išorinės ir vidinės ausies pažeidimas, įskaitant klausos praradimą.

Vaško kaupimasis

Jūsų išoriniame ausies kanale yra liaukų, kurios išskiria vašką, kad jūsų ausys būtų drėgnos, kad jos neniežtų ar neišsausėtų. Tai taip pat neleidžia šiukšlėms patekti į ausį ir pasiekti ausies būgnelį. Tačiau kai į ausį įkišate daiktus, pvz., medvilninius tamponus ar ausines, iš tikrųjų galite nustumti tą vašką toliau atgal ir priversti jį suspausti. Jei taip atsitiks, galite spengti ausyse, nežymiai prarasti klausą arba jaustis, kad ausies kanalas užsikimšęs.

„Kai kuriais atvejais gali tekti, kad gydytojas pašalintų ausų vašką“, – pažymi dr. Pavlovich Ruff.

Plaukiko ausis

Kai vanduo patenka į ausies kanalą, laikui bėgant gali augti bakterijos ir sukelti infekciją, paprastai vadinamą „plaukiko ausimi“. Žinoma, taip gali nutikti, jei plaukiate reguliariai, bet taip pat gali nutikti ir tada, jei ausyje ilgą laiką sulaikote drėgmę, dėvėdami į ausis įstatomas ausines arba ausų kištukus. Jei turite plaukiko ausį, jūsų ausis gali atrodyti raudona, niežti ir skausminga. Kai kuriais atvejais iš ausies gali tekėti pūliai, o klausa gali būti šiek tiek prislopinta. Tokiose situacijose svarbu, kad ausies kanalas būtų sausas ir kreipkitės į ausų, nosies ir gerklės (ENT) gydytoją, kuris gali suteikti ausų lašų, ​​kurie padėtų gydyti infekciją.

Nekrozė

Jei jūsų ausinės netinkamai priglunda, laikui bėgant galite pažeisti ausies kanalo odą, o tai gali sukelti nekrozę. Ši būklė atsiranda, kai dėl sužalojimo ar traumos yra per mažai kraujotaka, todėl jūsų odos ląstelės miršta, palikdamos pažeidimus arba juodus ir rudus audinius.

„Jei jaučiate spaudimą, skausmą ar pilnumą ausyje, tai gali reikšti, kad kištukas ar ausinės jums netinka“, – sako dr. Pavlovichas Ruffas. „Jie gali pagaminti pritaikytas ausinių rankoves, kad būtų patogesnės, bet jei miegate ant šono, jos gali būti nepakankamai patogios.

Ar turėtumėte miegoti su ausinėmis?

Jei esate pasiruošę kitam miego ciklui, galite miegoti su ausinėmis tik tuo atveju, jei norite dvigubai sumažinti ant ausies dedamas ausines ir sumažinti garsumą, kai jas nešiojate. „Būčiau atsargus, koks jūsų garsas ir kaip jie tinka“, – pataria dr. Pavlovich Ruff. „Paprastai nerekomenduoju nešioti ausinių į lovą, bet jei turite per ausis įkišamas ausines arba galvos juostos stilių, tai jums geriau nei į ausis įkišamos ausinės. Geriausia būtų naudoti išorinį garsiakalbį.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-ist
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-vitamin-k2
https://futuresnutrition.de/blogs/news/wozu-ist-vitamin-d3-gut
https://futuresnutrition.de/blogs/news/symptome-eines-vitamin-d3-mangels

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/