7 Hibiscus arbatos pranašumai – Klivlando klinika

Manote, kad hibiskas yra tik spalvinga jūsų sodo puošmena? Galbūt laikas persvarstyti. Atogrąžų žydintis augalas Hibiscus sabdariffa taip pat gali būti naudingas sveikatai.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Ir skanu. Vaisinis hibisko skonis yra aštrus ir saldus, todėl puikiai tinka arbatai. Registruota dietologė Beth Czerwony, RD, dalijasi keliais būdais, kaip hibiscus gali prisidėti prie sveikos gyvensenos.

Ar hibiskas jums tinka?

Šimtmečius žmonės naudojo hibisko sėklas, gėles, lapus ir stiebus maistui ir tradicinei medicinai. Šiandien visame pasaulyje galite rasti hibisko skonio uogienių, želė, padažų, sirupų ir arbatos.

Ingredientas ypač populiarus Vakarų Afrikoje, Centrinėje ir Pietų Amerikoje bei Karibų jūros šalyse. Taip pat žinomas kaip rozelė arba rūgštynės, ji buvo naudojama nuo aukšto kraujospūdžio iki virškinimo sutrikimų gydyti.

Šiuolaikinis mokslas taip pat palaiko idėją, kad ši laiko patikrinta priemonė suteikia įvairių naudos sveikatai. Tačiau Czerwony įspėja, kad mums reikia daugiau tyrimų, kad tiksliai žinotume, kaip hibisko papildai gali padėti gydyti tam tikras sąlygas.

Hibiscus arbatos nauda sveikatai

Taigi, kokia tiksliai yra hibisko galia? Czerwony paaiškina kai kurias jo naudą sveikatai.

1. Apsaugo antioksidantais

Hibiscus augale gausu antioksidantų, tokių kaip beta karotinas, vitaminas C ir antocianinas. „Antioksidantų turintys maisto produktai tikrai padeda susidoroti su daugeliu sveikatos sutrikimų“, – sako Czerwony.

Antioksidantai sunaikina kenksmingas molekules, žinomas kaip laisvieji radikalai jūsų organizme. Laisvieji radikalai pažeidžia ląsteles, kurios prisideda prie ligų, tokių kaip vėžys, širdies ligos ir diabetas. Nors jūsų kūnas naudoja savo antioksidantus, kad kovotų su laisvųjų radikalų daroma žala, maistas, kuriame gausu antioksidantų, taip pat gali turėti įtakos ligų prevencijai.

2. Kovoja su uždegimais

Keli tyrimai su gyvūnais ir keli nedideli tyrimai su žmonėmis parodė, kad hibiscus gali kovoti su uždegimu, sako Czerwony.

Uždegimas vaidina svarbų vaidmenį vystantis daugeliui ligų, įskaitant vėžį, astmą, Alzheimerio ligą, širdies ligas ir reumatoidinį artritą. Nors reikia daugiau tyrimų, atrodo, kad hibiscus gali pasiūlyti naudingą priešuždegiminį poveikį.

3. Mažina kraujospūdį

Aukštas kraujospūdis paveikia beveik pusę visų JAV suaugusiųjų ir sukelia rimtų sveikatos problemų, tokių kaip širdies priepuolis, insultas, širdies nepakankamumas ir inkstų liga. Klinikiniais tyrimais įrodyta, kad hibisko arbatos gėrimas mažina žmonių kraujospūdį.

Tačiau Nacionalinis papildomos ir integruotos sveikatos centras nurodo, kad hibiscus ir kiti vaistažolių preparatai tik šiek tiek sumažina kraujospūdį. Jie negali pakeisti vaistų tiems, kuriems diagnozuotas aukštas kraujospūdis.

4. Mažina cholesterolio kiekį

Didelis cholesterolio kiekis yra dar viena sveikatos problema, kuri paveikia milijonus suaugusiųjų ir sukelia rimtų ligų, tokių kaip širdies priepuolis ir insultas. Nors kai kurie klinikiniai tyrimai parodė, kad hibiscus mažina cholesterolio kiekį, kiti parodė nedidelį poveikį.

Czerwony sako, kad hibiscus gali padėti išlaikyti sveiką cholesterolio kiekį, tačiau dar kartą reikia atlikti daugiau tyrimų, kad įsitikintume.

5. Skatina svorio metimą

Keletas tyrimų rodo teigiamą poveikį svorio metimui, kuris gali padėti išvengti nutukimo, tačiau šiuose tyrimuose buvo naudojamas hibisko ekstraktas, labiau koncentruota nei hibisko arbata. Czerwony pažymi, kad mes dar nežinome, ar hibisko arbata duoda tą patį rezultatą.

6. Kovoja su bakterijomis

Laboratorinių tyrimų metu hibisko ekstraktas kontroliavo tam tikras bakterijų rūšis. Nors akivaizdu, kad hibiscus turi antibakterinių savybių, mokslininkai tiria jo veiksmingumą žmonėms.

7. Palaiko kepenų sveikatą

Remiantis keliais tyrimais, hibiscus padeda išlaikyti sveiką kepenis. Ekstraktas apsaugo kepenis nuo įvairių toksinų, greičiausiai dėl savo galingo antioksidacinio aktyvumo. Jis netgi parodė tam tikrą priešvėžinį aktyvumą atliekant laboratorinius kepenų ląstelių tyrimus.

Ar hibiskas saugus?

JAV maisto ir vaistų administracija (FDA) mano, kad hibiscus yra saugus, kai jis vartojamas su maistu. Tačiau augalui gali kilti alerginė reakcija. Labai didelėmis dozėmis hibiscus gali pakenkti kepenims.

„Jūs tikrai galite saugiai įtraukti hibiskus į savo mitybą“, – sako Czerwony. Tačiau ji rekomenduoja pasikalbėti su savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju, nes tai gali sąveikauti su kai kuriais vaistais.

Koks yra geriausias būdas vartoti hibiskus?

Pasiruošę žengti žingsnį? Hibiscus yra kelių formų:

  • Arbata: Hibiscus arbatą galite pasigaminti išdžiovintus hibisko pumpurus (vadinamus taurelėmis) mirkydami verdančiame vandenyje. Jei nemėgstate „pasidaryk pats“ metodo, taip pat galite įsigyti džiovintų hibisko arba hibisko arbatos maišelių.
  • Milteliai: Hibiscus galite nusipirkti ir miltelių pavidalu, kuris gaminamas iš džiovintų augalų dalių, kurios yra smulkiai sumaltos. Sumaišykite miltelius su vandeniu, kad pagamintumėte gėrimą.
  • Ištrauka: Hibiscus ekstraktas yra koncentruota skysta priedo forma. Galite nusipirkti sveiko maisto ar žolelių papildų mažmenininkų.

Czerwony rekomenduoja gerti hibisko arbatą, o ne miltelius ar ekstraktą. „Hibiscus arbata – nesvarbu, ar perkate ją jau paruoštą, ar naudojate arbatos maišelius, ar patys mirkote iš džiovinto augalo – yra pigiausia ir lengviausiai prieinama“, – sako ji. Milteliai ir ekstraktai gali skirtis stiprumu ir koncentracija, todėl gali būti, kad gausite per stiprią dozę.

Kai kitą kartą atsidursite savo mėgstamoje Java vietoje, apsvarstykite galimybę atsisakyti putojančios kavos ir pasirinkti hibisko arbatą. „Kai žmonės manęs klausia apie hibisko arbatą“, – sako Czerwony, – aš jiems sakau, kad visiškai priimtina ir galbūt naudinga išgerti puodelį hibisko arbatos per dieną.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-ist
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-vitamin-k2
https://futuresnutrition.de/blogs/news/wozu-ist-vitamin-d3-gut
https://futuresnutrition.de/blogs/news/symptome-eines-vitamin-d3-mangels

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/