Paieškos balsu dalykas

Gerai, „Google“! Parašykite straipsnį pažintiniam SEO tinklaraščiui, kuris atneš milijonus skaitytojų ir dalinsis. Kadangi man nesisekė su „Google“ padėjėju, bandžiau tą patį su „Siri“, „Cortana“, tik šį kartą buvau mandagesnis. Aš pasakiau „prašau“. Vis nepasisekė. Tai sakant, po dar kelių bandymų susitaikiau su mintimi, kad pats turiu dokumentuoti ir rašyti „balso paieškos revoliucijoje“.

 

Paieškos balsu poveikis SEO

 

Kai įsigilinau į „balso paieškos SEO“ sritį, pradėjau savęs klausinėti, ar „revoliucija“ yra tinkamas žodis šiai diskusijai. Nesupraskite manęs neteisingai, man labai imponuoja paieškos balsu inžinerija ir jos teikiamos naujovės. Tačiau ar taip turėtų būti, kad visi turėtume tiesiog pamiršti viską, ką žinome apie skaitmeninę rinkodarą ir SEO, ir pradėti iš naujo išradinėti „balso paieškos“ požiūriu? Ar šiuo metu tai tikrai reikalinga „paieškos balsu optimizavimui“, kaip rodo dauguma pramonės straipsnių? Ar asmeninio asistento paieškos optimizavimas ( PASO ) yra SEO ateitis, ar pasikeis paieškos ateitis? Kaip turinio rinkodaros specialistas, turėtumėte žinoti atsakymus į šiuos klausimus.

 

titulų kapt

 

Žinojome, kad nėra jokio kito būdo tai išsiaiškinti, išskyrus tyrimus ir stebėjimus. Nepaisant to, mes pasiraitojome rankoves ir pradėjome gilintis į balso paieškos pramonę; ir tai yra dalykai, į kuriuos mes stengėmės rasti atsakymą:

 

  1. Kiek paieškų atliekama tik balsu?
  2. Ar mes susiduriame su balso paieškos sprogimu?
  3. Ar paieška balsu skiriasi nuo teksto paieškos?
  4. Ar man reikia pradėti optimizuoti paieškai balsu?
  5. Kam iš tikrųjų naudojama paieška balsu? 
  6. Ar paieška balsu yra ta pati su balso komanda arba balsu per IP?
  7. Kas yra pagrindiniai žaidėjai iš paieškos balsu pramonės?
  8. Išvada

Kiek paieškų iš tikrųjų atliekama tik balsu?

 

Pirmiausia, žiūrėdami į paieškos balsu SEO sritį, nors jau galite turėti šią informaciją, svarbu žinoti, kaip atrodo paieškos sistemos rinkos dalis. Kaip tikėtasi ir kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, „Google“ turi viršenybę turėdama daugiau nei 70%, po to seka „Bing“ ir „Baidu“, kurie kartu sudaro apie 20%. Taigi tik 10% visos rinkos dalies ginčija kitos dešimtys paieškos sistemų.

 

Kad ir kaip norėtume nesutikti su garsiuoju „nugalėtojas ima viską“, šį kartą mes į tai atsižvelgsime ir pamatysime, kaip ieškoma balsu atrodo „Google“, „Bing“ ir „Baidu“.

mobiliosios paieškos statistika pažintinėSEO

 

 

    • „Google“ atstovai teigė, kad 20% mobiliųjų užklausų yra paieškos balsu . Atsižvelgdama į tai, ta pati kompanija teigė, kad „daugiau„ Google “paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose atliekama ne kompiuteriuose 10 šalių, įskaitant JAV ir Japoniją“, šio santykio nereikėtų pamiršti.

 

    • Bingas sako, kad 25% visų paieškų yra paieškos balsu . Tai išties nepaprastai svarbu, tačiau nepamirškime, kad „Bing“ valdo tris geriausius balso padėjėjus pasaulyje: „Apple“ „Siri“, „Microsoft“ „Cortana“ ir „Amazon“ „Alexa“. Todėl turėkime tai omenyje skaitydami šią statistiką.

 

    • Kalbant apie „ Baidu “, atitinkamą statistiką radome tik prieš 2 metus. Vis dėlto iš tos statistikos sužinojome, kad apie 10% visų paieškų atliekama balsu . Svarbu pastebėti, kad toje pačioje „Internet Trends 2016“ ataskaitoje  teigiama, kad „Baidu“ paieška balsu didėja, todėl paieškos balsu procentas gali būti žymiai didesnis. Tai yra labai prasminga, turint omenyje tai, kad kinų kalbą spausdinti mažoje mobiliojo telefono klaviatūroje yra dar sunkiau nei rašyti anglų kalbą dėl laiko, kurio reikia norint surinkti didžiulę mandarinų abėcėlę.

Ar mes susiduriame su balso paieškos sprogimu?

 

„Baidu“ vyriausiasis mokslininkas Andrew Nagas cituojamas KPCB  interneto tendencijų tyrime ; Priežastis, dėl kurios mes tai minime, yra dėl jo pateiktų prognozių, kurios buvo gana drąsios: „mažiausiai 50% visų paieškų bus atliekamos per dvi paieškos rūšis: vaizdus ar kalbą“.

 

paieškos balsu laiko juosta

 

Vis dėlto, prieš pateikdami šio teiginio privalumus ar trūkumus, pažvelkime į paieškos balso užklausų statistiką.

 

Žvelgdami į aukščiau pateiktas diagramas, negalime paneigti reikšmingo balso ieškotojų (žmonių, naudojančių balso padėjėjus) augimo. Tačiau žiūrint į žemiau pateiktą diagramą reikėtų atsižvelgti į keletą dalykų:

    • Natūralu, kad paieška balsu gali augti, tačiau tai nereiškia, kad paieškos darbalaukyje yra mirusios. Labai tikėtina, kad bendra paieškos apimtis padidės .
    • Nuo 2013 m. Iki 2015 m. Balso paieškos technologija labai tobulėjo , todėl vartotojas nustatė paiešką balsu. Tai gali būti priežastis, bet ir tai, kad dauguma balso paieškos programų ar įrenginių iš anksto įdiegiami į vartotojų išmaniuosius telefonus.
    • Padėjėjai balsu dar nereiškia, kad ieškoma balsu . Turime tam skirtą skyrių,  kuriame pabrėžėme mintį, kad paieška balsu skiriasi nuo balso komandų.

 

Pagalba balsu

 

Greitas ir greitas būdas pamatyti orų paiešką balsu pastaruoju metu iš tikrųjų „sprogsta“ – pažvelgti į kai kuriuos dažnai naudojamus balso paieškos terminus. Paimkime, pavyzdžiui, „šalia manęs“ ir „parodyk man“ – du terminus, kurie labai naudojami ieškant balsu ir vietiniame SEO . Pavyzdžiui, ieškodami sporto salės centro, įvesdami paiešką, dauguma vartotojų įveskite savo dominančią sritį (sporto salė / fitneso klasė / restoranai / turgus ir kt.), Po kurios nurodomas miesto, rajono ar gatvės, kurioje esame, pavadinimas norime susirasti, tarkime, fitneso klubą.

Ieškant balsu viskas šiek tiek skiriasi tuo, kas vargu ar „pasakys“ jūsų padėjėjui balsu jau žinomus dalykus, pvz., Jūsų vietą. Todėl jūsų užklausa greičiausiai bus kažkas panašaus į: „rodyk man fitneso klubą šalia manęs“.

Todėl „Rodyti man“ ir „šalia manęs“ yra dvi dažnai vartojamos išraiškos atliekant paiešką balsu. Žvelgdami į informaciją, kurią „Google Trends“ teikia dviem paminėtais terminais, pastebime tikrai gražų augimą, bent jau „šalia manęs“. Tačiau atsižvelgiant į technologijų erą, kurioje gyvename, šis augimas atrodo organiškas, natūralus, tačiau tikrai ne sprogus.

G tendencijos užfiksuoja 2

 

Žemiau galite pamatyti keletą paieškos terminų, kurie iš tikrųjų turėjo tam tikrų paieškos „sprogimų“. Tiesa, jų susidomėjimas sumažėjo taip pat greitai, tačiau iš žemiau pateiktos diagramos matyti, kad yra skirtumas tarp organinio augimo ir sprogstamojo. Priežastys, kurias mes pabrėžiame, yra ta, kad kilo daug ažiotažo dėl minties, kad turime iš naujo įsivaizduoti viską, ką žinojome apie paiešką dėl balso sąveikos.

g tendencijos sprogimas

Žemiau esančioje diagramoje pakartojama žemiau išsamiai aptarta idėja dėl to, kam iš tikrųjų naudojama paieška balsu. Žemiau pateiktoje diagramoje matome tą patį organiką, eksponentinį augimą, tačiau ieškant užklausų, susijusių su balso komandomis, o ne su balsu.

Todėl, žvelgiant į ligšiolinius duomenis, atrodo, kad esame saugioje pusėje ir vis tiek galime naudoti savo SEO ir skaitmeninės rinkodaros žinias, nes balso revoliucija gali būti artima, bet dar nevyksta.

G tendencijos 1

Ar paieška balsu skiriasi nuo raktinių žodžių paieškos laukelyje?

Mes norėtume pasakyti, kad ne: paieška balsu nesiskiria nuo klasikinio raktinių žodžių įvedimo paieškos laukelio. Štai kodėl: vartotojo balso garsas įrašomas ir siunčiamas į balso atpažinimo API, kad būtų paverstas tekstu. Todėl paieška balsu grindžiama teksto paieška. Taigi nėra jokio skirtumo sakyti ar įvesti užklausą patiems.

Pažiūrėkime, kas atsitiks, kai ieškosime tos pačios užklausos, pirmiausia per tekstą, o antrą – balsu.

pastebėkite skirtumus

 

Tiksliai; nieko neįvyksta. Rezultatai yra identiški.

 

Vis dėlto, jei kalbame apie vartotojo sąveiką su paieška, atsakymas yra šiek tiek kitoks. Taip yra todėl, kad žmonės balsu ieškodami bendrauja kitaip nei su paieškos laukeliu. Paieškos metu balso vartotojai paprastai turi daugiau pokalbio tono; jie linkę daugiau „niuansuotai“ atskleisti apie savo poreikį.

 

Pavyzdžiui, jei susidomėjote fitneso centru, naudodamiesi klaviatūra, galite ieškoti „fitneso centras Manhetenas“. Vis dėlto, atliekant pokalbį paieškose, labiau tikėtina, kad užklausa skambės maždaug taip: „Man reikia susitvarkyti. Surask man šalia manęs esantį sporto salę “. Galite suprasti vartotojo ketinimus.

Nepaisant to, ieškodami pokalbio režimu naudodamiesi balsu, mes vis tiek gausime tuos pačius rezultatus kaip ir klasikinis „tipo tekstas paieškos laukelyje“.

„Microsoft“ tekstas prieš balsą

Todėl ta pati paieškos inžinerija naudojama tiek balso, tiek teksto tyrimams, net jei tiriamos užklausos atrodo šiek tiek kitaip. „Google“ tendencijų analitikas Johnas Muelleris tai pabrėžė prieš porą mėnesių.

Paieškos balsu rezultatai nesiskiria nuo stalinių ar mobiliųjų paieškos rezultatų sąsajos.

 

johnas muelleris

Ar man reikia pradėti optimizuoti paieškai balsu?

Jei mintys, panašios į žemiau esančią, kada nors kilo jūsų galvoje, gali tekti persvarstyti. Galima pagalvoti:

Kaip galiu pateikti tą pačią teksto informaciją iš savo tinklalapių, bet ieškodamas balso?

Arba

Jei žmonės nebespaudžia faktinio tinklalapio, kaip aš valdysiu visą paieškos srauto sumažėjimą?

Pirma, kaip minėta pirmiau, paieška balsu savaime nesiskiria nuo „klasikinės“ spausdinimo paieškos ta prasme, kad jie abu naudoja tuos pačius dalykus: tekstą. Atliekant paiešką balsu atsitinka taip, kad ištariama žinutė transformuojama į tekstą; todėl dienos pabaigoje tai vis dar yra „tekstinių raktinių žodžių“ paieška.

Ar turėtumėte pradėti optimizuoti paieškai balsu? Priklauso. Ar apskritai turėtumėte optimizuoti paieškai? Be abejo.

Jei mes kalbame apie „pokalbio“ tendenciją, kurios reikalauja paieška balsu, tai yra kitas aspektas. Iš tiesų, ieškant balso, paprastai būna kitoks užklausos adresavimo stilius. Vis dėlto paieškos sistemos yra labai pasirengusios tam ir ne tik kalbant apie paiešką balsu. Pavyzdžiui, „Google“ supranta savo vartotojus ir siūlo jiems kontekstinius rezultatus, atsižvelgdama į jų ketinimus, o ne griežtai įvestus raktinius žodžius.

 

kaip galiu sutvarkyti savo bioką

Indeed, you will say, but how come I get different result when searching for the same queries on desktop or on mobile? That’s correct; when searching through voice on your mobile and texting on your desktop you will get different results. And this happens for a bunch of reasons but all of them are highly connected to Google’s algorithm. It’s like being surprised that you are getting different results for “Halloween costumes” when searching with a US IP or a North Korean one. Google offers highly semantical, contextual results.

Even so, you might say, isn’t there anything you could do just to be sure that you are on the safe side even if the highly expected voice search revolution comes? Yes:

Optimizuokite viską, ką galite, o visa kita seks; įtraukta paieška balsu.
Įsitikinkite, kad taikote pagal tinkamus raktinius žodžius, įsitikinkite, kad esate patogus mobiliesiems, registruokitės savo versle.

Kam iš tikrųjų naudojama balso „paieška“

Pati „Google“ atliko tyrimą,  atskleisdama, kam dažniausiai naudojama paieška balsu. Žvelgdami į tai, kaip naudojama paieška balsu, suprantame, kad žmonės, tiek paaugliai, tiek suaugę, balso „paiešką“ dažniausiai naudoja keliems veiksmams atlikti su telefonu, bet ne ieškodami taip, kaip esame įpratę. Jie naudoja balsą bendraujant su savo telefonais, o ne „googlindami“ įvairias užklausas.

Iš to paties tyrimo sužinome, kad daugiau nei pusė paauglių (13–18 m.) Ir 41 proc. Suaugusiųjų kasdien naudojasi balsu. Tikriausiai dauguma jų pasikliauja balso paieškomis, kai reikia daugelio užduočių. Tačiau atidžiau pažvelgę ​​į žemiau pateiktą ekrano kopiją, sužinome, kad balso „paieška“ dažniausiai naudojama norint paprašyti nurodymų. Todėl navigacija yra dažniausiai naudojama balso funkcija. Tikrai ne „googlinti“ įvairias užklausas, bet labiau „liepti“ skirtingus veiksmus.

 

Dažniausiai naudojamos „Google“ komandos

 

Dar kartą negalima teigti, kad paieškos pasaulis yra sukrėstas iki pamatų ieškant balsu, nes nėra daug apie ką kalbėti.

Vis dėlto, norint geriau įsivaizduoti, kaip ir kada naudojama paieška balsu, gali būti naudinga pažvelgti į  toliau pateiktą KPCB tyrimą . Atrodo, kad balso sąveika yra labai susijusi su daugiafunkcine užduotimi, o ne su tam tikra pirmenybe balso paieškai.

laisvų rankų grafika

Paieška balsu NE tas pats, kas su balso komandomis

„Google“ dabar (arba naujausia versija, „Google“ padėjėjas) reiškia keletą paieškų balsu ir veiksmus . Teisingai, balsas ir VEIKSMAI. Kaip matome toliau pateiktoje ekrano kopijoje, dauguma pavyzdžių, su kuriais galite dirbti naudodamiesi balsu, sutelkti aplink komandas, o ne paiešką. Išskyrus „Faktų ir greitų atsakymų“ kategoriją, kuri, kaip tikimasi, sutelkta į paieškos užklausas, kitos kategorijos yra veiksmai, kuriuos galite atlikti savo telefonu: įjunkite „Wi-Fi“, paleiskite dainą, nustatykite žadintuvą, paskambinkite draugui. Maža to, kai kurie iš šių veiksmų puikiai veikia be interneto ryšio.

 

„Voice“ naudojimo „Android“ būdai

Mes nesakome, kad šie veiksmai nėra šaunūs ir naudingi, mes tiesiog sakome, kad kalbėdami apie balso paieškos ateitį ir kaip tai paveiks SEO, turime turėti aiškų vaizdą apie tai, apie ką kalbame apie.

 

Be to, paieškos balsu ir balso komandos terminai dažnai yra painiojami su „Voice over IP“ technologija, kuri į šią lygtį įtraukia tik daugiau nežinomųjų. Bet ką reiškia VoIP ? Iš esmės „Voice over IP“ yra technologijų grupė, sukurta balso ryšio ir daugialypės terpės seansams perduoti per interneto protokolą (IP). Naujausia statistika rodo, kad laikotarpiu nuo 2010 m. Iki 2018 m. Įmonių, naudojančių „VoIP“ verslo linijas, skaičius išaugo nuo 6,2 mln. Iki 41,6 mln. Tai reiškia, kad reikėtų atidžiai išnagrinėti SEO ir VoIP santykius.

 

Turėdami tai omenyje, turime pastebėti, kad nors ši bendravimo forma kaip kanalą naudoja internetą, VoIP veikia SEO tik pačia elementariausia NAP (vardas, adresas, telefono numeris) nuoseklumo prasme. Iš esmės, jei jūsų VoIP numeris yra vienodas visose vietose (geltonuose puslapiuose, „Twitter“, „Facebook“ ir kt.), Jūsų reitingai nebus paveikti.

 

Kalbant apie skambučių stebėjimą, viskas nėra taip skirtinga. Kol naudosite bet kurį šiuolaikinį skambučių stebėjimo sprendimą (pvz., Skambučių stebėjimas numeriais, paskambinusiais per „Google Ads“), jūsų SEO rezultatai nebus paveikti. Taigi kol kas galime šį klausimą atmesti. Kaip VoIP paveiks SEO ateityje? Teks palaukti ir pamatyti.

Kas yra pagrindiniai paieškos balsu žaidėjai? 

Dabar, kai mes išsiaiškinome, kaip pagrindiniai paieškos sistemų vartotojai sąveikauja su „Google“, „Bing“ ir „Baidu“, ir prieš užbaigiant orų paiešką balsu tikrai tampa funkcija be tiesioginio gyvenimo, pažiūrėkime, kas yra pagrindiniai žaidėjai šioje srityje .

Mes žinome, kad kalbant apie operacines sistemas, taigi ir balso paieškos įrenginius ar programas, dalyvauja daug ego. Mes neketiname nei tapti balsų paieškos pagrindinių žaidėjų viršumi, nei priimti nepagrįstą vertinimą dėl kurio nors iš jų.

Kadangi jie yra tokie įprasti ir populiarūs, jie visi turi nuopelnų, kad technologinės kliūtys būtų toliau stumiamos naudojant pažangiausias inžinerijas.

Kaip sakė „Baidu“ mokslininkas Andrew Ng, niekas nenori laukti 10 sekundžių atsakymo.

Tikslumas, po kurio seka vėlavimas, yra dvi pagrindinės gamybos kalbos metrikos.

Šiuo metu norime sutelkti dėmesį į platesnį balso paieškos kaip reiškinio vaizdą ir jo poveikį visai SEO rinkai.

 

Pažvelkime į keletą pagrindinių balso paieškos lauko žaidėjų:

 

„Siri“ – naudoja „Bing“ paieškos variklį

Kalbos interpretavimo ir atpažinimo sąsaja, paprastai vadinama „Siri“, yra „Apple“ balso padėjėjas, kurį galima įsigyti daugelyje „Apple“ produktų. Be gebėjimų apskaičiuoti patarimus ar suprasti skirtingus akcentus, jis atsako į daugybę naudingų klausimų ir prisijungia prie „ Apple TV“ , „iPhone“ ir „Apple“ programinės įrangos „CarPlay“. Tai, ko „Siri“ nedaro (ir mes nežinome, ar tai yra pliusas, ar minusas; leisime jums nuspręsti), yra informacijos iš jūsų el.

„Cortana“ – naudoja „Bing“ paieškos variklį

„Cortana“, virtualus „Microsoft“ asistentas, sukurtas ne tik suprasti balso užklausas, bet ir jų kontekstą. Tai reiškia, kad jis gali valdyti savo vartotojų kasdienį gyvenimą taip, kaip elgtųsi asmeninis žmogaus padėjėjas..ar bent kiek įmanoma tiksliau. „Cortana“ pradėjo veikti, kai „Microsoft“ siekė daugiau užfiksuoti mobiliojoje erdvėje. Nežinia, ar jiems pavyko laimėti, tačiau jie sukūrė balso paieškos programą, kuria galite žaisti „akmens popieriaus žirklėmis“ ir kuri taip pat primins jums užpildyti automobilį, kai esate netoli degalinės.

„Google“ dabar, „Google“ padėjėjas ir „Google Home“ – naudokite „Google“ paieškos variklį

Paaiškinkime, kodėl yra du tos pačios kategorijos žaidėjai: „Google“ padėjėjas yra „Google“ dabar evoliucija. „Google“ padėjėjas, kaip ir „Google“ dabar, gali atsakyti į klausimus, tikrinti orą ir pan. Vis dėlto „Google“ dabar jis gali dalyvauti dvipusiuose pokalbiuose naudodamas natūralios „Google“ kalbos apdorojimo algoritmą. Tai, ką daro „Google“, taigi ir jos padėjėjas, teikia suasmenintus balso rezultatus pagal jūsų istoriją ir nuostatas. Kai kuriems iš jūsų tai gali būti mokslinė fantastika, kai kuriems – šiek tiek šiurpi, tačiau, pavyzdžiui, „Google“ dabar gali jums siųsti eismo naujienas, net nepradėjus važinėti į darbą. Bet ne, tai neatliks jūsų darbo užduočių. Tai jau bandė.

„Google Home“ yra naujas rinkoje esantis įrenginys, balsu valdomas garsiakalbis, kurį tiekia „Google“ padėjėjas. Užduokite jam klausimų. Liepkite tai daryti. Panašiai kaip jūsų pačių sukurtas „Google“ – programėlė, kuri rinkoje konkuruoja su kitu mūsų žaidėju šioje srityje „Amazon Echo“.

„Amazon Echo“ – naudoja „Bing“ paieškos variklį

„Amazon Echo“ iš esmės skiriasi nuo visų kitų šioje kategorijoje pateikiamų įrenginių. „Aidas“ yra skirtas dirbti tik su balsu. Visus kitus balso įrenginius galima rasti įrenginiuose, kurie turi balso galimybes, bet ne tik. Be to, kol visi kiti taip pat dirba su nešiojamaisiais įrenginiais, „Amazon Echo“ (taip pat ir „Google Home“) yra sukurtas į namus ir net neturi sąsajos; balsas iš esmės yra vienintelė skaičiavimo sąsaja.

„Deep Speech 2“ – naudoja „Baidu“ paieškos variklį

Jei jau girdėjote apie šį inžinerinį papuošalą, tikriausiai jau nustebote pirmaujančios Kinijos interneto paieškos bendrovės „Baidu“, kuri sukūrė „Deep Speech“ sistemą, kuri kai kuriais atvejais gali geriau atpažinti anglų ir mandarinų kalbas nei žmonės. . Vis dėlto, kodėl „Deep Search“ yra tokia šauni? Kadangi senesnėse balso atpažinimo sistemose yra daug rankų darbo komponentų, kurie padeda garso apdorojimui ir transkribavimui, „Deep Speech 2“ sistema išmoko atpažinti žodžius nuo nulio, tiesiog klausydamasi tūkstančių valandų perrašyto garso. Gana nuostabu, tiesa?

Išvada

Paieškos balsu laukas akivaizdžiai vystosi ir tampa konkurencine niša. Tuo neabejojama. Bet ką daryti su „balso paieškos SEO“ sritimi? Pateikdami paiešką balsu paieškos ir SEO kontekste, turime gerai apgalvoti visas pasekmes. Nepaisant visų nekrologų, SEO nėra miręs. Ir tikriausiai tai nebus tol, kol paieškos nebus mirusios. Visų galvoje iškylantis klausimas „ar turime pamiršti viską, ką žinome, ir pradėti mokytis paieškos balsu optimizavimo“, gali būti šiek tiek skubotas. Kaip bandėme parodyti šiame straipsnyje, SEO vis dar yra būtinas, tačiau šiuo metu nėra jokio esminio skirtumo tarp paieškos balsu ir teksto paieškos optimizavimo. Geriausias patarimas, kurį galima duoti tokiose situacijose: Optimizuokite viską, ką galite, o visa kita seks; įtraukta paieška balsu. Žinoma, yra keletas konkrečių veiksmų, kuriuos galite atlikti norėdami, kad jūsų svetainė būtų „pritaikyta paieškai balsu“: taikykite pagal tinkamus raktinius žodžius, būkite draugiški mobiliesiems ar sutvarkykite savo verslą. Bet vėlgi, tai yra veiksmai, kuriuos jau atlikote arba ketinate atlikti, turėdami omenyje ne balso paieškos revoliuciją, o apskritai paieškos raidą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *