Rodyklinis telefonas


„Google“ pradėjo kalbėti apie pirmąjį mobiliųjų telefonų indeksavimą nuo 2016 m. Lapkričio 4 d. Tuo metu „Google“ paskelbė, kad jie nori atlikti keletą eksperimentų su savo algoritmu, kad ji pirmiausia naudotųsi mobiliąja versija reitinguodama svetainės puslapius, kad suprastų struktūrizuotą struktūrą. duomenis ir atitinkamai juos rodyti mobiliosios paieškos rezultatuose.

 

„Google“ tikrinimo, indeksavimo ir reitingavimo sistemoje buvo naudojama svetainės darbalaukio versija, dėl kurios kilo daugybė problemų ieškant mobiliesiems, nes mobilioji versija dažniausiai skyrėsi nuo svetainės darbalaukyje. Iš esmės turėtumėte turinį apie dantų valymą darbalaukyje ir turinį visai kita tema, pvz., Mokamas paskolas, mobiliuosiuose.  

 

„Mobile-First-Index-Impact-on-SEO“

 

Norėdami padėti žiniatinklio valdytojams šiame procese, pateikiame penkis būdus, kaip padaryti perėjimą prie labiau mobiliesiems skirto indekso mažiau skausmingą ir kuo saugesnį.

 

  1. Sukurkite reaguojančią svetainę ir dinaminio aptarnavimo svetainę
  2. Pateikti struktūrizuotus duomenis darbalaukio ir mobiliajai versijai
  3. Norėdami patikrinti svetainę mobiliesiems, naudokite „Robots.Txt“ testavimo įrankį
  4. Pridėkite savo svetainę mobiliesiems „Search Console“
  5. Patikrinkite tikrinimo greitį

 

Kai 2018 m. Kovo 26 d. Buvo paskelbtas oficialus pranešimas apie pirmojo mobiliųjų įrenginių indeksavimo paleidimą, tai reiškia, kad „Google“ pradėjo naudoti mobiliąją versiją svetainėje indeksuodama ir kurdama pagrindą, pagal kurį nustatė reitingus.

Svetainėms, kurios nėra šioje pradinėje bangoje, nereikia panikuoti. „Google“ pirmiausia mobiliesiems indeksuoja apie tai, kaip mes renkame turinį, o ne apie tai, kaip turinys reitinguojamas. Turinys, surinktas pirmiausia mobiliesiems indeksuojant, neturi reitingo pranašumo prieš mobilųjį turinį, kuris dar nėra surinktas tokiu būdu, ar turinį darbalaukyje. Be to, jei turite tik darbalaukio turinį, ir toliau būsite atstovaujami mūsų rodyklėje.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

„Google“ pirmojo mobiliesiems indekso dokumentuose išsamiai paaiškinama, kaip nustatomas svetainės mobilusis turinys. Yra dalykų, kurių nereikia keisti, ir kitų, kurie turi skirtis nuo darbalaukio versijos. Tada mes nagrinėjome temą ir surinkome keletą geriausios praktikos pavyzdžių.

1. Sukurkite interaktyvią svetainę arba dinaminio aptarnavimo svetainę

 

Yra trys būdai, kaip optimizuoti savo svetainę skirtingiems įrenginiams. Pirma, yra interaktyvus dizainas, leidžiantis vartotojui pasiekti svetainę tuo pačiu URL, teikiančiu tą patį HTML visiems įrenginiams ir naudojant CSS, kad pateiktų, kaip turinys rodomas kiekviename įrenginyje. „Google“ rekomenduoja naudoti šį metodą. Antra, yra dinaminio aptarnavimo svetainė, teikianti vartotojams tą patį URL visiems įrenginiams, tačiau kiekvienam įrenginiui naudojama skirtinga HTML ir CSS. Paskutinis yra tada, kai svetainės URL adresas skiriasi nuo versijos mobiliesiems („m-dot“ svetainė).

 

Jei laikysitės „Google“ rekomendacijos, vienas iš pirmųjų dalykų, kurį turėtumėte padaryti, kad svetainė būtų suderinta su visų pirma mobiliųjų telefonų rodikliu, yra padaryti ją reaguojančią . Įdomios reaguojančių svetainių savybės yra tai, kad jos puikiai tinka bet kuriam įrenginiui dėl didelio pritaikomumo ir kad jos siūlo optimizuotą patirtį.

Interaktyvi svetainė

Šaltinis: developers.google.com

 

Ekrano dydžiai pasikeitė iš tradicinių, kuriuos žinome, pradedant staliniais ar nešiojamaisiais kompiuteriais, į telefonus, vėliau planšetinius kompiuterius ir el. Skaitytuvus. Interaktyvioje svetainėje turi būti keli tolesni elementai:

  • Lankstus tekstas ir vaizdai (SVG);
  • Skysčio tinklelio išdėstymas;
  • Didelė spustelėjama sritis mygtukams, keičiamo šrifto dydžiui ir kitiems elementams, kad būtų užtikrintas patogumas;
  • CSS lūžio taškai.

 

Norėdami atsižvelgti į visus šiuos elementus, turite būti tikri, kad atlikote kitus veiksmus:

  1. Padarykite viską lanksčią : maketus, vaizdų dydžius, teksto blokus.
  2. Norėdami gauti didesnį aiškumą, naudokite vaizdo vektorius (SVG). Skirtingai nuo rastrinių vaizdų, vektoriai yra pagrįsti vaizdo keliais, todėl jie išsaugo kokybę bet kokio dydžio.
  3. Nuotraukos elementas turi būti naudojamas, kai reaguoja dizainas nustato, kaip skirtingi vaizdai ant kai kurių ekranų tipai.
  4. Padarykite tekstą prieinamą . Nustatę mažesnę skiriamąją gebą, įsitikinkite, kad tekstas yra lengvai skaitomas ir yra pakankamai kontrastas. Nenaudokite teksto grafikoje, nes jis bus neįskaitomas skirtingo dydžio.  
  5. Sukurkite skysčio aukštį ir plotį .
  6. Nustatykite meta peržiūros srities žymą, kuri pateikia naršyklei nuorodas apie svetainės dydį ir mastą.
  7. Naudokite bent 3 pertraukimo taškus , po vieną kiekvienam įrenginiui, pvz., Mobiliajam, planšetiniam ir staliniam kompiuteriui. Pertraukos taškas yra medijos užklausos vertė, žyminti perėjimą prie naujos klasės įrenginių.

 

Norint turėti gerai suprojektuotą interaktyvią svetainę, geriausia atskirti esminius elementus nuo antrinių. Nickas Babichas geriau paaiškina idėją:

„Pirmiausia mobiliesiems“ metodas taip pat yra turinio principas. Svetainės esmė yra turinys – tam yra skirti vartotojai.
Nickas Babichas NICKAS BABICHAS
„UX Planet“ / @ 101babich vyriausiasis redaktorius

Galite išbandyti, kaip jūsų svetainė reaguoja į skirtingas ekrano skiriamąsias gebas, naudodamiesi internetiniais įrankiais, tokiais kaip „ Interaktyvus dizaino tikrintuvas“ arba „Chrome“ naršymas įrenginio režimo įrankių juostoje, kurią galite pasiekti spustelėję F12.

 

Reaguojančios svetainės turėjimas yra tinkamas naudoti ir sukurti svetainę, kuri patenkintų daugelio kitų „internetinių vartotojų“ poreikius.

 

Dinamiškai aptarnaujančiai svetainei taikoma ir kita praktika. Atsižvelgdami į tai, kad dinamiškai aptarnaujančioje svetainėje yra sąranka, kai serveris atsako naudodamas skirtingą HTML (ir CSS), tikriausiai žinote, kad „Google“ teikia pirmenybę mobiliesiems optimizuotai, kad indeksuotų mobilųjį turinį. Būtinai laikykitės kitų rekomendacijų:

  • Turėkite tą patį turinį visuose įrenginiuose, kad išvengtumėte maskavimo .
  • Naudokite metaduomenis abiejose savo svetainės versijose.

 

Atskiriems URL („m-dot“ tipo svetainė), be aukščiau nurodytų rekomendacijų, taip pat turėtumėte vadovautis kitais:

 

Pirma , naudokite „Search Console“, kad patikrintumėte abi versijas, kad jūsų duomenys būtų geriau funkcionalūs ir geriau žinomi.

 

Antra , patikrinkite „hreflang“ žymas, kad nurodytumėte tinkamą versiją. URL mobiliesiems „hreflang“ turi nukreipti į versiją mobiliesiems, o darbalaukio URL – „darbalaukio“ versiją.

 

Aleyda Solis , „ Orainti“ tarptautinė SEO konsultantė, „ Twitter“ įraše paaiškino, kaip turėtų būti sukurtas pirmasis mobiliųjų telefonų indeksas, palyginti su darbalaukiu, indeksas:

 

Pirmasis mobiliųjų telefonų indeksas, palyginti su darbalaukių pirmuoju indeksu

 

Dėl tos pačios temoje John Mueller rekomendavo URL mobiliesiems hreflang už mobiliojo versiją ir darbalaukio vieną darbalaukyje.

 

 

Galiausiai įsitikinkite, kad teisingi „ rel = canonical“ ir „rel = alternate“ nuorodos elementai tarp mobiliojo ir darbalaukio versijų. Jei naudosite tiek „hreflang“, tiek kanonines žymas, galite siųsti „Google“ painius signalus ir galų gale nepaisysite jūsų nurodymų.

 

hreflang-kanoninis

Šaltinis: www.rebelytics.com

 

Eoghan Henn , įkūrėjų searchVIU paaiškino , kad tai yra labai galima supainioti su Google, jei tu negali tinkamai įgyvendinti žymes.

 

Jei savo svetainėje jau turite kanoninį žymų sprendimą, kuriame prašoma „Google“ neįdiegti tam tikrų URL, o tada prie visų savo URL pridedate „hreflang“ žymų, suklaidinsite „Google“. Paprašysite „Google“ indeksuoti ir neindeksuoti tam tikrų URL tuo pačiu metu.
Eoghanas Hennas EOGHANAS HENNAS
„SearchVIU“ įkūrėjas

 

„Google Developers“ dokumentuose yra keletas kitų dalykų, susijusių su pirmojo mobiliesiems rodykle, į kurį turėtumėte atsižvelgti:

 

Geriausia pirmojo mobiliesiems indeksavimo praktika

2. Pateikite struktūrizuotus duomenis darbalaukio ir mobiliajai versijai

 

Be visų anksčiau paminėtų pasiūlymų ir geriausios praktikos, turėtumėte apsvarstyti galimybę struktūrizuoti duomenis ir apie savo svetainės versiją mobiliesiems. Šis metodas gali būti taikomas, jei turite skirtingą mobiliosios versijos struktūrizuotų duomenų svetainės konfigūraciją, palyginti su darbalaukiu.  

 

Įsitikinkite, kokius duomenis reikia paryškinti mobiliajame telefone, nenurodykite žymėjimo duomenų, kurie nėra svarbūs mobiliojo ryšio vartotojams, ir griežtai sutelkite dėmesį tik į atitinkamą ir konkrečią kiekvieno dokumento informaciją. Įsitikinkite, kad metodo nenaudojate per daug, nes galite rizikuoti savo svetainę. Anksčiau mes kalbėjome apie struktūrinę žymėjimo baudą , kuri sumažino srautą dėl šlamšto naudojant struktūrinius žymėjimo duomenis.

 

Norėdami pateikti struktūrizuotus duomenis ir tvarkyti turinį, naudokite Duomenų žymėjimo įrankį. Įsitikinkite, kad neturite klaidų, patikrindami tai naudodami struktūrinių duomenų testavimo įrankį .

3. Norėdami patikrinti svetainę mobiliesiems, naudokite „Robots.Txt“ testavimo įrankį

 

„Robots.txt“ praneša „Googlebot“, kad yra mobili versija. Be to, jis pabrėžia, kurią jūsų svetainės dalį reikia tikrinti. Labai svarbu patikrinti, ar jūsų „robots.txt“ direktyvos veikia taip, kaip numatyta jūsų svetainės mobiliajai versijai, taip pat darbalaukio versijai.

 

Jei to nenaudojate arba nenaudojate, galite suteikti prieigą prie „Googlebot“ prie turinio, kurio nenorite. Yra daugybė robots.txt diegimo klaidų, kurios gali sugadinti jūsų reitingą. Taigi, jei turite turinio, kurio nenorite indeksuoti (pavyzdžiui, konfidencialios informacijos), turėtumėte užblokuoti ar tvarkyti įvairius tikrintuvus.

 

„Search Console“ yra robots.txt bandymo įrankis, kuriame galite rašyti ar redaguoti robots.txt failus savo svetainėje.

 

Robots.txt failai turi daug privalumų, tokių kaip:

  • sustabdyti nepatogius tikrintuvus valgyti visą pralaidumą;
  • neleisti konfidencialios informacijos;
  • samdyti nuostabius geekus, kurie ieško paslėptų pranešimų jūsų robots.txt faile, pvz., „TripAdvisor“ sukurtą įdarbinimo kampaniją

 

tripadvisor-robotstxt

4. Pridėkite savo svetainę mobiliesiems „ Search Console“

 

Be abejo, „Search Console“ suteikėte savo svetainei leidimą. Jei patvirtinote savo svetainės nuosavybės teisę į darbalaukio versiją, kodėl to nepadarytumėte mobiliajai versijai ?! Miley Oye, „Google“ žiniatinklio valdytojų palaikymo komandos narė, paaiškina, kaip „Google Search Console“ patvirtinti savo svetainės nuosavybės teisę:

 

 

Naujos nuosavybės pridėjimo veiksmai yra paprasti: Pridėti nuosavybę »Tvarkyti nuosavybę» Patvirtinti nuosavybę . Kai pasieksite šį tašką, turite atsisiųsti HTML failą, kad galėtumėte jį įkelti į savo svetainę. Po to turite patvirtinti ir patvirtinti svetainę. Žemiau galite pamatyti, kaip „Google“ tiksliai nurodo procesą.

 

Pridėti naują nuosavybę „Search Console“

Spausdinimo ekranas iš „Search Console“ pridėtos nuosavybės patvirtinimo srities

5. Patikrinkite tikrinimo greitį

 

Kita geriausia „Google“ kūrėjų rekomenduojama praktika yra tikrinti tikrinimo greitį, kad jūsų serveriuose būtų pakankamai mobiliosios versijos talpos. Anksčiau kalbėjome apie tikrinimo biudžetą .

 

Norėdami suprasti, kaip veikia tikrinimo rodiklis, pirmiausia galėtume paaiškinti tikrinimo biudžeto reikšmę. Tikrinimo biudžetas yra išteklių, skirtų tikrinti serveriui, limitas. Tiksliau, puslapių, kuriuos paieškos sistemos tikrino per tam tikrą laikotarpį, skaičių. Tikrinimo greitis yra užklausų, kurias „Google“ pateikia per sekundę, kai ji tikrina, skaičius.

 

„Google“ nustato tikrinimo biudžeto ir tikrinimo greičio apribojimą, todėl neperversite savo serverio pralaidumo. „Google“ turi algoritmų, kurie apskaičiuoja optimalų serverio greitį tikrindami tiek puslapių, kuriuos vartotojas gali pasiekti kiekvieno apsilankymo metu. Galite optimizuoti ir apriboti tikrinimo greitį tiesiai iš „Search Console“. Pasirinkite savo nuosavybę, eikite į nustatymų piktogramą ⚙️ »Svetainės nustatymai» Tikrinimo greitis . Jei patekote į šį tašką, turite pasirinkti antrą parinktį Apriboti didžiausią „Google“ tikrinimo greitį, o ne rekomenduojamą parinktį: Leiskite „Google“ optimizuoti mano svetainę .

 

Išvada

 

Jau ne kartą girdėjome, kad mobiliesiems pritaikytos svetainės spręs jūsų turinio svetainės likimą. „Google“ elgsena sutelkta į mobilųjį telefoną, nes matėme kelis sprendimus, kuriuos jie visada stengėsi patenkinti vartotojo norus ir poreikius. Pirmiausia mobiliesiems skirtas indeksas bando tai padaryti, suteikdamas didesnę vertę mobiliajam mobiliesiems optimizuotoms svetainėms.

 

Tinklalapio suderinimas su „Google“ dokumentais gali suteikti jums sunkumų, tačiau mes bandėme paaiškinti tam, kad nenorėtumėte išpūsti savo smegenų. Kadangi yra trys būdai sukurti svetainę mobiliesiems, kiekvienai yra skirtingos parinktys: interaktyvi svetainė, dinaminių paslaugų svetainė ir „m-dot“ svetainė. Jei nuspręsite turėti interaktyvią svetainę, tai yra paprasčiausias būdas, turėsite turėti lankstų tekstą, vaizdus (SVG), kurių dydį galima keisti nepažeidžiant kokybės ir išsaugant natūralią išvaizdą.

 

Pastarųjų dviejų pagrindinis turinys ir žymėjimas skiriasi mobiliajame ir staliniame kompiuteryje. Jei norite dinamiškai aptarnaujančios svetainės, turėsite pateikti struktūrizuotus duomenis ir failą „robots.txt“, skirtą mobiliajai versijai, pvz., Staliniams kompiuteriams skirtą. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė prie „Search Console“ pridėta abiem versijomis, ir patikrinkite tikrinimo greitį.

 

Po to jums gera eiti!


Leave a Reply

Your email address will not be published.