Nuorodų tipai


Ar kada nors norėjote sužinoti, kokia buvo jūsų konkurentų bendra nuorodų kūrimo strategija, nereikia ieškoti nuorodos po nuorodos per jų atgalinio profilio profilį? Jei taip, tada jums pasisekė. „ InBound“ nuorodų analizės įrankis leidžia greitai nufotografuoti vienos svetainės atgalinės nuorodos profilį kartu su keliais konkurentais ir sužinoti, kokios nuorodos buvo gautos kiekvienai svetainei. Tai puikus būdas sužinoti, ką turite padaryti, kad pasivytumėte konkurentus, taip pat pateikti potencialiems klientams apžvalgą, kokio tipo nuorodų kūrimo strategijos jiems reikia įgyvendinti.

Praėjusią savaitę „ Search Engine Journal“ paskelbėme pagrindinio tinklalapio naudojamų labai konkurencingų raktinių žodžių inkaro teksto analizę . Šiandienos įraše mes paimsime tuos pačius pavyzdžius, norėdami pamatyti, kokio tipo nuorodas jie gauna ir kaip jūs galite padaryti tą patį savo svetainei, tuo pačiu sumažinant riziką, kad jus nukentės „Google Panda“ ar „Penguin“.

Raktinis žodis: internetinis koledžas

Kokio tipo nuorodas gauna internetinės kolegijos paieškos rezultatų pirmajame puslapyje esančios svetainės ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • OnlineCollege.org : 85% tinklaraščių nuorodų ir 64% tinklaraščio ar forumo gijų nuorodų.
  • Devry.edu : 38% nuorodų tinklaraščiuose, 21% interneto kataloguose, 14% naujienų svetainėse ir 9% aritcle kataloguose su 43% nuorodų nuorodų grupėje ir 39% trumpoje teksto dalyje.
  • Strayer.edu : 47% nuorodų tinklaraščiuose ir 22% žiniatinklio kataloguose su 53% nuorodų nuorodų grupėje ir 32% trumpoje teksto pastraipoje.

 

Raktinis žodis: Moteriški drabužiai

Kokių tipų nuorodos yra svetainėse, kurios yra pirmajame moterų drabužių paieškos rezultatų puslapyje ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • Kohls.com : 58% nuorodų tinklaraščiuose ir 19% el. Prekybos svetainėse, 33% tinklaraščio įraše ar forumo temoje, 30% nuorodų grupėje ir 29% trumpoje teksto dalyje.
  • Overstock.com : 50% tinklaraščių nuorodų ir 19% el. Prekybos svetainių, 38% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje, 29% – trumpoje teksto pastraipoje ir 27% – nuorodų grupėje.
  • „ColdwaterCreek.com“ : 44% tinklaraščių nuorodų ir 28% el. Prekybos svetainių, 41% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje, 28% – nuorodų grupėje ir 22% – trumpoje teksto dalyje.

 

Raktažodis: nekilnojamasis turtas

Kokio tipo nuorodas gauna pirmame nekilnojamojo turto paieškos rezultatų puslapyje esančios svetainės ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • Realtor.com : 54% tinklaraščių ir 15% el. Prekybos svetainių, 35% – nuorodų grupėje, 30% – trumpoje teksto dalyje ir 19% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje.
  • RealEstate.com : 35% tinklaraščių, 21% žiniatinklio katalogų ir 14% naujienų svetainių, 47% trumpoje teksto dalyje ir 39% nuorodų grupėje.
  • Zillow.com : 54% tinklaraščių, 45% – trumpoje teksto dalyje, 25% – nuorodų grupėje ir 24% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje.

 

Raktažodis: hipoteka

Kokio tipo nuorodas gauna pirmame hipotekos paieškos rezultatų puslapyje esančios svetainės ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • BankRate.com : 54% tinklaraščių, 45% – trumpoje teksto dalyje, 25% – nuorodų grupėje ir 24% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje.
  • Zillow.com : 54% tinklaraščių, 45% – trumpoje teksto dalyje, 25% – nuorodų grupėje ir 24% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje.
  • MortgageCalculator.com : 75% tinklaraščių, 51% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje, 24% – trumpame teksto paragrafe ir 18% – nuorodų grupėje.

 

Raktažodis: gyvybės draudimas

Kokio tipo nuorodas gauna svetainės, užimančios pirmąjį gyvybės draudimo paieškos rezultatų puslapį ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • Metlife.com : 50% tinklaraščių ir 19% žiniatinklio katalogų, 42% – trumpoje teksto dalyje, 37% – nuorodų grupėje ir 11% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje.
  • Geico.com : 51% tinklaraščių su 43% nuorodų grupe, 20% trumpoje teksto pastraipoje, 19% paveikslėlyje ir 14% tinklaraščio įraše ar forumo temoje.
  • „Farmers.com“ : 46% tinklaraščiuose ir 25% žiniatinklio kataloguose, 52% – nuorodų grupėje, 20% – paveikslėlyje ir 17% – trumpoje teksto dalyje.

 

Raktinis žodis: Paskolos iki atlyginimo

Kokio tipo nuorodas gauna paskolos iki atlyginimo pirmame paieškos rezultatų puslapyje esančios svetainės ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • „PaydayOne.com“ : 85% tinklaraščių, 62% – tinklaraščio įraše ar forumo temoje, 17% – trumpame teksto parafre ir 11% – nuorodų grupėje.
  • CashFairy.com : 98% žiniatinklio kataloguose ir 76% nuorodų grupėje.
  • 1min-PaydayLoan.com : tinklaraščiuose – 84%, tinklaraštyje ar forume – 97%.

 

Raktažodis: DUI teisininkas

Kokio tipo nuorodas gauna svetainės, užimančios pirmąjį „ dui advokato“ paieškos rezultatų puslapį ? Čia pateikiama greita pagrindinių domenų tipų nuorodų tipų analizė.

  • DUI-Lawyer.com : 75% žiniatinklio kataloguose, 57% nuorodų grupėje ir 31% trumpoje teksto dalyje.
  • „Avvo.com“ : tinklaraščiuose – 64%, trumpoje teksto dalyje – 29%, tinklaraščio įraše ar forumo temoje – 24%, nuorodų grupėje – 23% ir paveikslėlyje – 14%.
  • TopgunDUI.com : 38% tinklaraščių ir 29% žiniatinklio katalogų, 40% trumpoje teksto dalyje, 38% nuorodų grupėje ir 13% tinklaraščio įraše ar forumo temoje.

 

Majoras išsinešimui

Nors kai kurie domenai vis dar išlaiko populiariausias paieškos rezultatų vietas su daugeliu nuorodų iš žiniatinklio katalogų, dauguma šių svetainių gauna nuorodas į tinklaraščius ir naujienų svetaines. Iš diagramų taip pat galite pastebėti, kad nors dauguma nuorodų yra paskirstytos per du ar tris skirtingus nuorodų tipus, daugelis šių pramonės šakų bando sukurti įvairų nuorodų portfelį per pranešimus spaudai, socialinius tinklus, asmenines svetaines, wiki ir kitus svetainių tipai.

Konkuruoja su „Panda / Penguin Friendly Links“ nuorodomis

Taigi, jei jūs ar klientas naudojate labai konkurencingą raktinį žodį iš panašių pramonės šakų, kaip nurodyta anksčiau, kaip jūs konkuruojate, kad jūsų svetainė patektų į aukščiausią vietą, nerizikuodama už „Google Panda“, „Penguin“ ar kitus algoritminius pakeitimus? Štai keletas idėjų.

  • Kurkite kokybiškus svečių įrašus tinklaraščiams, kuriuose yra didelis srautas ir bendruomenės, ir kurkite pagrindinius straipsnius tinklaraščiams, kuriuose nėra didelio srauto. Paprastai nuorodą į savo svetainę gausite autoriaus biografijos ar autoriaus biografijos puslapyje. Norėdami rasti puikių tinklaraščių įvairiomis temomis, naudokite tokias svetaines kaip „ Technorati“ ir „ Alltop“ .
  • Palikite vertingų komentarų apie savo pramonės tinklaraščių, kuriuose gausu srauto ir bendruomenių, įrašus, o ne šlamšto tinklaraščiuose. Laikykite paspaudimus vieninteliu tinklaraščio komentarų nuorodų tikslu.
  • Norite nuorodų iš pagrindinių naujienų ir žiniasklaidos svetainių? Pabandykite padėti žurnalistui (HARO). Galite užsiregistruoti, kad gautumėte nemokamus kasdienius el. Laiškus, kai žurnalistai prašo konkrečių pramonės žmonių indėlio. Pasiūlykite savo ekspertų patarimų ir galite gauti vertingą nuorodą iš patikimos žiniasklaidos priemonės.
  • Dalyvaukite forumuose, susijusiuose su jūsų sektoriumi, ir, jei jis laikosi gero etiketo, įtraukite nuorodą į savo forumo profilio parašą. Neskelbkite forumuose, nebent turite ką nors vertingo pasakyti.
  • Ieškokite aukštos kokybės žiniatinklio katalogų, kurie geriausiai tinka konkrečiai pramonei. Įsitikinkite, kad jie neturi kategorijų, kur jie priima nuorodas į suaugusiųjų, kazino ar vaistinių svetaines.
  • Ieškokite aukštos kokybės straipsnių katalogų, kuriuose srautą gauna tikrieji skaitytojai (pastebimi komentarų / socialinių straipsnių skaičiaus straipsniuose skaičiumi), o ne tik rinkodaros specialistai, skelbiantys nuorodas. Konkrečios pramonės šakos ar susijusių straipsnių katalogai būtų pliusas.
  • Siekite įvairovės savo nuorodų kūrime. Pasikliaukite ne tik tinklaraščiais, forumais, žiniatinklio katalogais ir straipsnių katalogais. Socialinis ryšys turėtų būti pagrindinis jūsų strategijos komponentas, neatsižvelgiant į tai, ar nuorodos yra sekamos, ar ne.

Kokias kitas nuorodų kūrimo strategijas galėtumėte pasiūlyti, jei jūsų konkurentai turėtų panašius atgalinių nuorodų profilius kaip ir anksčiau pateiktos svetainės? Prašau pasidalinti komentaruose!


Leave a Reply

Your email address will not be published.