Japonijos „Honda
Įdomiausias automobilis, kurį šiuo metu gamina „Honda“, nėra atgimęs „ NSX“ ar „ Civic Type R“ ir tikrai nėra vienas iš jo hibridinių hečbekų ar krosoverių. Tai „ Honda S660“ – vidutinio variklio vaikiškas rodsteris su pepsingu varikliu viduryje, galinių ratų pavara ir nuimamu stogu. Ir tu negali jo turėti.
Atsiprašau dėl to.
Negaliu nieko padaryti, kad ištaisyčiau faktą, kad, kaip ir pirmtakas „ Honda Beat“ , „S660“ šiuo metu parduodamas tik Japonijoje. Tačiau tai yra įrodymas, kad „Honda“ tikrai grįžta prie linksmų dalykų ir kad gerų dalykų gali būti mažų, nors kartais ir pakenktų, pakuočių.
( Visiškas atskleidimas: Japonijos „Honda“ taip reikalavo, kad važiuotume S660, kad kelioms dienoms paskolino mums vieną su pilnu baku dujų.)
Kas tai?
Visų pirma, S660 yra kei automobilis . Iš esmės, tai yra mažų automobilių tipas, kurį Japonijos vyriausybė reguliuoja, kad būtų galima vairuoti automobilį. „Kei“ automobiliai negali būti ilgesni nei 3490 mm (137 colių) arba platesni nei 1400 mm (59 colių) ir turi būti varomi ne didesnio kaip 660cc variklio.
Visa kita priklauso nuo gamintojo. Dauguma „kei“ automobilių yra aukšti „boxy van“ tipo kėbulai, kad būtų kuo daugiau vietos. Visa tai labai protinga, bet tada „Honda“ sukuria ką nors linksmo iš nuobodaus vyriausybės reglamento. Gerai, „Daihatsu“ įveikė juos į rinką su „Copen“, tačiau tai yra priekiniai varomieji ratai, todėl, mano manymu, prastesnė.
Bet štai kodėl jūs, amerikiečiai, negaunate S660 – istoriškai labai nedaug „kei“ automobilių buvo eksportuota į kitas rinkas. Jie laikomi per mažais ir per mažais, kad galėtų gerai parduoti už Japonijos ribų.
„S660“ atitinka visus matmenims keliamus reikalavimus, nes tai yra „kei“ automobilis su 660 kubinių centimetrų trijų cilindrų varikliu, tačiau prie jo pritvirtintas turbo. Galia gaunama labai reguliuojama 64 arklio galia, o jos sukimo momentas yra 76 svarai, visi jie siunčiami į galinius ratus. Galite jį įsigyti naudodamiesi čia išbandytu šešių greičių mechanizmu arba CVT su irklentėmis (kodėl vis dėlto darytumėte tokį dalyką ?!). Didžiausias greitis yra 140 km / h, apie 87 mylių per valandą, o 0-60 mylių per valandą laikas nesvarbus.
Skirtingai nuo savo pirmtako „Beat“, „S660“ yra daugiau „targa“ viršus nei visiškai konvertuojamas. Nuimamą minkštą viršų galima susidėti į „frunk“ skyrių. Uždėjus stogą, daiktams įdėti galima naudoti skyrių, kuriame laikomas stogas. Tačiau nelyginė forma riboja daiktus, kuriuos galite ten įdėti.
Kodėl tai svarbu?
„S660“ buvo išleistas 2015 m., Kaip dabartinės „Honda“ sportinių automobilių grupės, kurią sudaro atgimęs „NSX“ ir „Civic Type R“, pirmtakas. Automobilių gamintojas norėjo parodyti, kad vis dar turi savo sportišką mojo. „S660“ savo namų rinkai parodė, kad „Honda“ vis tiek gali pagaminti gerai sukonstruotus ir keistus sportiškus automobilius, kainuojančius mažiau nei 150 000 USD.
Nors užjūrio rinkose, kur šio daikto dydis yra labiau baisus dalykas nei pardavimo taškas, visiškai nesvarbu, kaip gera žinoti, kad „Honda“ vis dar sugeba pagaminti įdomų ir prieinamą sportinį automobilį? Man „S660“ daro tiek pat naudos sportinei „Honda“ reputacijai, kiek bet kuris „R“ ar „NSX“ tipas.
Be to, jei kada nors keliausite į Japoniją, išbandykite tai ir kalbėdami apie vairavimą.
Išskirtiniai
Geriausia, kad automobilis yra įdomus faktorius. Nukelti stogą (kas savaime nėra taip sunku, tiesiog atrakinti ir susivynioti) ir išmesti mažą rodsterį kaip skudurinę lėlę buvo tai, kam jis buvo sukurtas, ir tai daro gerai.
Likus savaitei iki pasiimant S660, vairavau „ Mazda MX-5 RF“ . „Honda“ buvo lengviau išmesti už posūkių nei didesnę „Mazda“. Dydis ir valdymas reiškė, kad tai galite padaryti tiesiog bet kur. Man buvo taip pat smagu jį mėtyti aplink kalnų kelią, kaip ir griebiantis aplink miestą bei automobilių stovėjimo aikštelėse.
Nusivylimas
Kad ir kaip būtų viliojanti turėti vieną iš jų, tai duoda keletą kompromisų. „Honda“ tikriausiai nenorėjo, kad automobilis pridėtų nereikalingo svorio, todėl įsitikino, kad jame negalėsite turėti jokio bagažo. Žodžiu, nėra vietos bagažui – vienintelė vieta, kur laikyti savo įrangą, yra keleivio sėdynė.
Jūs netgi negalite išgerti daug, nes vienintelis puodelio laikiklis interjero viduje yra pakankamai didelis 750 ml buteliukui vandens. „Big Gulp“ čia lieka namuose. Vidaus erdvė yra gana prigludusi. Nors dauguma „kei“ automobilių gerai dirba nuslėpdami savo mažumą ir netgi būdami praktiški, S660 užtikrina, kad žinote, jog tai mažas automobilis.
Taip pat yra nedaug izoliacijos, todėl galite girdėti kiekvieną triukšmą iš išorės ir pajusti šilumą iš to mažo turbininio variklio. Pats variklis nėra blogas; jis gana veržlus, tačiau nerėkia ir neapsiverčia kaip ankstesni „Honda“ sportiniai automobiliai. Tai galėtų būti daroma ir su šiek tiek garsine drama.
Atsitiktinis vairavimas
Vairavimas mieste yra tas, kur S660 tikrai šviečia. Važiuojant nedideliu greičiu nepastebite dviženklio arklio galių. Užtat svarbu tik žavisi kitų žmonių žvilgsniai, lengvas vairavimas ir vėjas jūsų plaukuose.
Tokijas nėra geriausias miestas vairuoti rankinį, tačiau „S660“ pavarų dėžė apskritai nebuvo problema. Sankaba nebuvo sunki. Kontrastai, kad ir kokie nuostabūs, trukdė matomumui gale. Nelabai padėjo ir siauri sparnų veidrodžiai. Gerai, kad jis turėjo gana aiškią galinę kamerą.
Mažam automobiliui buvo stebėtinai patogu važiuoti tolimais atstumais. Išvykau 400 kilometrų (249 mylių) kelio į Nikko, kad išbandyčiau jį Irohazaka maršrute. Tai niekada nesijautė maža. Tiesą sakant, jis buvo toks tvirtas, kokio tikėjotės iš „Honda“. Greitas greitkelio važiavimas buvo stabilus ir neatvykau su jokiu nugaros skausmu.
Vienintelis klausimas buvo nuvažiuoti tą atstumą be stogo. Yra gana mažai vėjo bufeto, todėl jūs tikrai neturite pokalbių, tiesiog šaukiate mainus.
Kuro bakas buvo nedidelis, tik 25 litrai (apie 6,6 galonų), o tai truko maždaug 400 kilometrų. Nuostabu, kad per šešias dienas, kai turėjau automobilį, jis pravažiavo tik du pilnus bakus.
Aš taip pat nevažiavau ekonomiškai.
Agresyvus vairavimas
Nors tai kišenės dydžio sportinis automobilis, nesitikėkite, kad tai bus kišeninis monstras. Dėl variklio, kurio maksimali galia yra 64 AG, jūsų plaukai nedegs.
Tai padarys šypseną. Didelis. Aš myliu mažą, lengvą, nepakankamai galingą automobilį, kurį reikia išsukti tiek pat, kiek kitą vairuotoją, o „S660“ nenuvilia.
Greičiausiai tai smagiausia, ką gali praleisti 40 km / h greičiu arba apie 25 km / h. Važiuoklė yra išskirtinė. Nežinau, kaip pavyksta rasti sukibimą, net kai jį sugriebiate už sprando, tačiau jis nė karto neišėjo iš eilės, net jei tariamai išjungta ESC. Be abejo, padėjo ir lipnios „Yokohama“ padangos.