12 patarimų, kaip nuraminti rytinį pykinimą – Klivlando klinika


Jei nėštumo metu sirgote rytiniu pykinimu, tikriausiai žinote, kad pavadinimas yra žiauriai klaidinantis. Pykinimo ar vėmimo jausmas gali užklupti bet kada – dieną ar naktį. Tačiau yra gerų naujienų. Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padėtumėte sutramdyti savo neramus pilvuką.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Rytinis pykinimas yra dažnas. Tiesą sakant, vienas tyrimas rodo, kad iki 80% nėščių žmonių patiria bent kai kuriuos rytinio pykinimo simptomus, tačiau tai nereiškia, kad turite su tuo susitaikyti.

Sertifikuota slaugytoja akušerė Jessica Costa, MSN, APRN, CNM, paaiškina, kas sukelia rytinį pykinimą ir kaip galite jį palengvinti.

Kas sukelia rytinį pykinimą?

Tiksliai neaišku, kurie hormonai sukelia simptomus – nuo ​​lengvo pykinimo iki dažno vėmimo – tačiau gydytojai įtaria, kad kaltininkas yra žmogaus chorioninio gonadotropino (žCG) ir progesterono kiekio padidėjimas.

Dvi geros naujienos: nors šie simptomai jums ir nemalonūs, jūsų kūdikiui nepakenks. Nėštumo pykinimas dažnai būna trumpalaikis, o simptomai paprastai baigiasi antrojo trimestro pradžioje arba anksčiau.

„Paprastai pastebime, kad rytinio pykinimo simptomai padaugėja nuo 8 iki 10 nėštumo savaitės, o daugelis žmonių praneša apie palengvėjimą iki 16 savaitės“, – sako Costa.

Tačiau ne kiekviena nėščia serga rytiniu pykinimu, o toms, kurios juo serga, simptomai ne visada būna vienodi. Jūs netgi galite pastebėti, kad jūsų patirtis skiriasi nuo vieno nėštumo iki kito.

Priemonės nuo rytinio pykinimo

Jei dėl rytinio pykinimo skrandis sustingęs, išbandykite vieną (arba visus!) iš šių patarimų, kurie padės sumažinti diskomfortą ir vėl jaustis kaip savimi.

1. Dažnai valgykite

„Tai gali atrodyti prieštaringa, bet tuščias skrandis iš tikrųjų gali pabloginti pykinimą“, – sako Costa. Kas kelias valandas valgykite nedidelius patiekalus arba lengvai pasigaminamus užkandžius, pvz., saują riešutų ar kelis spirgučius.

Kalbant apie krekerius – švelnus, krakmolingas maistas gali padėti pasisavinti skrandžio rūgštį ir sutvarkyti skrandį, todėl laikykite šiek tiek po ranka.

2. Venkite maisto sukeliančių veiksnių

Atkreipkite dėmesį į tai, kurie maisto produktai sukelia pykinimą. Aštrus, riebus, riebus ir kitaip sunkus maistas yra dažni kaltininkai, o švelnus maistas (kaip ir BRAT dietoje) lengviau suvalgo skrandį.

3. Pirmenybę teikite baltymams

Tyrimai rodo, kad turtingi baltymai padeda ilgiau atsikratyti pykinimo nei maistas, kuriame yra daug angliavandenių ar riebalų, todėl turėkite daug baltymų turinčių užkandžių, kad išvengtumėte pykinimo. Mėgstamiausi Costa pasirinkimai yra jogurtas, varškė, pienas, riešutai ir sėklos.

4. Pagailėkite saldaus palengvėjimo

Kovokite su rūgščiu skrandžiu rūgščiais saldainiais. „Atrodo, kad rūgštūs skoniai padeda pažaboti pykinimą“, – sako Costa. Pabandykite įsiurbti citrinos skonio kieto saldainio gabalėlį.

Taip pat galite eiti tiesiai į šaltinį ir sučiulpti citrusinių vaisių gabalėlį (pagalvokite apie citriną, laimą ar apelsiną). Visuose juose yra daug citrinos rūgšties, kuri gali padėti virškinti ir palengvinti pykinimą.

5. Gerti dviems

Tai gali būti šiek tiek „Catch-22“: dehidratacija gali sukelti pykinimą, tačiau taip pat gali būti nemalonus sotumas išgėrus daug vandens. Trumpai tariant, jūs norite padaryti viską, kad išliktumėte hidratuotas, bet nenorite gerti tiek daug vandens, kad pablogintumėte situaciją.

Ir jūs taip pat neturite visada eiti paprasto vandens keliu. Išspauskite citrinos ar kito vaisiaus užpilo arba pamėginkite gurkšnoti imbiero ale, skaidrią soda ar vaisinę arbatą.

6. Likite vertikaliai

Galite jaustis linkę atsigulti, kai nesijaučiate gerai, tačiau nėštumo pykinimui geriausiai tinka priešingai.

Po valgio venkite gulėti, nes gali padidėti skrandžio sultys skrandyje. „Tai trukdo virškinimui ir prisideda prie varginančio jausmo“, – aiškina Costa.

7. Šiek tiek palaukite, kol nuvalysite

Dantų valymas iškart po valgio gali sukelti dusulio refleksą, kuris yra paskutinis dalykas, kurio norite, kai esate linkęs pykinti. „Siekdami geriausių rezultatų, pavalgę stenkitės nesivalyti šepetėliu maždaug 30 minučių“, – pataria Costa.

8. Venkite stiprių kvapų

„Kvapai, kurie gali atrodyti nekenksmingi, kai nesate nėščia, gali staiga apversti skrandį“, – sako Costa.

Tyrimai rodo, kad viskas, nuo maisto iki kvepalų iki kūno kvapo, gali sukelti pykinimą, kai esate nėščia, dėl didėjančio hormonų kiekio. Tuo tarpu stenkitės vengti stiprių ar įžeidžiančių kvapų.

9. Apimkite malonius aromatus

Lengvai kvepiantys eterinių aliejų kvapai gali padėti greitai sumažinti pykinimo simptomus. „Siekdami greičiausių rezultatų, užlašinkite kelis lašus ant vatos gumulėlio ir pauostykite“, – pataria Costa. Bandyti:

  • Ramunė.
  • Imbieras.
  • Citrina.
  • Oranžinė.
  • Pipirmėtė.

Žinoma, kiekvieno nėščiosios kūnas yra skirtingas, todėl jei atrodo, kad kuris nors iš šių kvapų dar labiau pablogina pykinimą, praleiskite juos ir pereikite prie kito.

10. Išbandykite juostą nuo judesio

„Šios apyrankės pažaboja rytinį pykinimą, judesio pykinimą ir jūros ligą, nes spaudžia jūsų riešų P6 slėgio tašką“, – aiškina Costa. Kalbant apie akupresūrą, ši vieta taip pat žinoma kaip nei guano taškas.

Jei neturite po ranka apsauginės juostos nuo judesio, galite patys lengvai prispausti nei guano vietą. Uždėkite tris pirštus ant riešo, tiesiai po ranka; Nei guano taškas yra tiesiai po jais, tiesiai po rodomuoju pirštu.

11. Išgerkite tabletes naktį

Prenataliniai vitaminai yra svarbi sveiko nėštumo dalis, tačiau kai kurie žmonės mano, kad jų vartojimas ryte sukelia skrandžio sutrikimus. Jei įtariate, kad taip yra jūsų atveju, gerkite juos vakare su nedideliu sveiku užkandžiu.

12. Pasirūpink savimi

Sveikos gyvensenos pasirinkimas gali labai padėti išlaikyti jūsų ir kūdikio sveikatą ir padėti išvengti pykinimo. Siekite gerai išsimiegoti, reguliariai mankštintis ir būti daug gryno oro – visa tai gali padėti išvengti nerimo.

Kada kreiptis į gydytoją dėl rytinio pykinimo

Žinoma, nėštumas sukelia diskomfortą, tačiau neignoruokite neįprastų simptomų. Pasitarkite su gydytoju, jei jaučiate kurį nors iš šių nerimą keliančių simptomų:

  • Pilvo skausmas.
  • Sunku šlapintis.
  • Karščiavimas.
  • Negalėjimas nevalgyti maisto / gėrimų 24 valandas.
  • Vėmimas krauju.
  • Svorio metimas.

„Svarbu nepamiršti, kad hormonai, atsakingi už pykinimą, taip pat atlieka svarbų vaidmenį padedant jūsų kūdikiui vystytis ir augti“, – sako Costa. „Bet jei išbandėte viską ir jūsų simptomai vis dar smarkiai paveikia jūsų kasdienį gyvenimą, pasitarkite su savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/wichtige-quellen-fur-vitamin-d
https://futuresnutrition.de/blogs/news/uberschussiges-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-die-richtige-dosierung
https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-zufuhr
https://futuresnutrition.de/blogs/news/sonnenvitamin-hormon-d3


Leave a Reply

Your email address will not be published.