Kaip kalis gali padėti sumažinti kraujospūdį – Klivlando klinika

Stebėti savo kraujospūdį ir išlaikyti jį sveiko lygio yra esminė jūsų bendros ilgalaikės sveikatos dalis. Tam taip pat svarbi subalansuota mityba, užtikrinanti, kad jūsų kūnas gautų reikiamų maistinių medžiagų ir vitaminų, įskaitant kalį.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Nors kitos maistinės medžiagos yra svarbios jūsų sveikatai, kalis yra pripažintas ypač dėl savo gebėjimo padėti sumažinti aukštą kraujospūdį. Norėdami geriau suprasti, kaip tai vyksta ir kaip į savo mitybą įtraukti sveiką kalio kiekį, kalbėjomės su širdies ir kraujagyslių sistemos specialiste Raghavendra Makam, MD, MPH.

Ar kalis mažina kraujospūdį?

Daktaras Makamas patvirtina, kad taip, kalis tikrai mažina kraujospūdį. „Amerikos širdies asociacija (AHA) rekomenduoja pakankamai kalio vartoti kaip prevencinę priemonę ir kaip gydymo būdą pacientams, sergantiems hipertenzija”, – pažymi jis.

Kaip kalis mažina kraujospūdį?

Dr. Makam paaiškina, kad tiesiausias būdas, kuriuo kalis padeda sumažinti kraujospūdį, yra tai, kaip maistinė medžiaga sąveikauja su inkstais ir natriu. „Mes žinome, kad per didelis natrio kiekis kenkia kraujospūdžiui, todėl inkstai turi mechanizmą, išskiriantį natrio perteklių, kad palaikytų kraujospūdį”, – aiškina jis. „Kalis padeda inkstams pašalinti tą natrio perteklių, o ne sulaikyti.”

Tačiau kalis taip pat padeda pagerinti bendrą jūsų kūno kraujagyslių sveikatą, priduria jis. Kalis mažina kraujagyslių sienelių įtampą, o tai, savo ruožtu, gali turėti kitos naudos jūsų širdies sveikatai.

„Kadangi kalis teigiamai veikia visą jūsų kraujagyslių sistemą, jis padeda sumažinti daugybę pavojų“, – aiškina dr. Makamas. „Kadangi jis padeda jūsų smegenų, inkstų ir širdies kraujagyslėms, jis sumažina insulto, inkstų nepakankamumo ir širdies ligų riziką.”

Kiek kalio jums reikia kasdien?

„Daugelis apklausų parodė, kad amerikiečiai valgo per daug natrio ir nepakankamai kalio“, – sako daktaras Makamas, todėl svarbu išlaikyti tinkamą pusiausvyrą laikantis visapusės mitybos. „Rekomenduojamas paros kalio poreikis yra maždaug 4700–5000 miligramų kalio.

Geri kalio šaltiniai

Tikriausiai kažkada girdėjote, kad bananai yra geriausias kalio šaltinis, tačiau daktaras Makamas įspėja nepasikliauti vienu vaisiu kaip pagrindiniu kasdieniu kalio poreikiu.

„Kadangi vidutiniame banane yra apie 422 miligramai kalio, per dieną turėtumėte suvalgyti daugiau nei 10 bananų, kad gautumėte rekomenduojamą paros kalio kiekį, o tai, žinoma, nėra protingas pasirinkimas, atsižvelgiant į papildomas kalorijas, kurias jis prideda prie dietos. jis sako.

Taigi, nors bananai gali būti vienas iš šaltinių, svarbu įsitikinti, kad naudojate kitus vaisius ir daržoves, kad išlaikytumėte kalio suvartojimą. Kiti maisto produktai, kuriuos Dr. Makam rekomenduoja sveikiems kalio kiekiams, yra šie:

  • Kantalupa.
  • Greipfrutas.
  • Nektarinai.
  • Kiwi.
  • Morkos.
  • Lima pupelės.
  • Špinatai.
  • Avokadai.

Be to, kad jūsų mityba būtų gerai subalansuota, Dr. Makam rekomenduoja renkantis maisto produktus atsižvelgti į kitus komponentus, pvz., cukraus ir krakmolo kiekį.

Ar kalio papildai tinkami?

Nors kai kurie žmonės gali pasirinkti įtraukti tam tikrus maisto papildus į savo dienos normą, daktaras Makamas pažymi: „Gamta pranoksta žmogaus sukurtus dalykus. Visada geriau gauti šių maistinių medžiagų ir vitaminų tinkamu kiekiu iš natūralių šaltinių.

Jis sako, kad dėl nereguliuojamo papildų pobūdžio visada geriausia pasikalbėti su savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju apie būdus, kaip pagerinti tam tikrų maistinių medžiagų ir vitaminų suvartojimą prieš perkant bet kokius papildus.

Ar yra toks dalykas kaip per daug kalio?

Kaip ir bet kas, kalio gali būti per daug, sako daktaras Makamas. „Per daug kalio gali sukelti stiprų raumenų silpnumą ir širdies ritmo sutrikimus, kurie gali būti rimti, jei anksti nediagnozuojama ir nepataisoma.”

Žmonės, kurie turėtų vengti didelio kalio kiekio

Dr. Makam pažymi, kad angiotenziną konvertuojančio fermento (AKF) inhibitoriai, angiotenzino receptorių blokatoriai (ARB) ir aldosterono antagonistai, kurie yra vieni iš įprastų vaistų, skirtų kraujospūdžiui mažinti, jau padeda jūsų organizmui išlaikyti kalį. Jei vartojate vieną iš šių vaistų ir papildomai įtraukiate kalio, kyla komplikacijų rizika.

Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad žmonės, sergantys inkstų ligomis, taip pat turėtų vengti kalio pertekliaus. Pažeisti inkstai negali pašalinti kalio pertekliaus iš jūsų kraujo, todėl netinkamai stebint jo kiekis gali padidėti iki pavojingo lygio.

„Svarbiausia yra pusiausvyra“, – sako daktaras Makamas. „Jūsų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjas žinos jūsų konkrečias sveikatos sąlygas, dabartinius vaistus ir naujausius kraujo kiekius, o tai padės sugalvoti jums tinkamą požiūrį.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/vitamin-d3-ist
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-vitamin-k2
https://futuresnutrition.de/blogs/news/wozu-ist-vitamin-d3-gut
https://futuresnutrition.de/blogs/news/symptome-eines-vitamin-d3-mangels

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/