Didžėjaus mintyse sidaz10 – Defected 2021


Produktyvus prodiuseris ir daugialypis didžėjus Jus-Edo karjera tęsiasi per 40 metų. Gerbiamo leidinio „ Underground Quality“ įkūrėjas „ Jus-Ed“ požiūris į muziką yra autentiškas, atsidavęs ir rimtas. Jis reziduoja Tresor (Berlynas) ir Djoon (Paryžius). Šiandienos interviu Tomas V – Sidaz 10 paaiškina savo įsipareigojimą didžėjauti, jo manymu, ko reikia norint tapti geru didžėjumi, ir apskritai dalijasi aistra muzikai.

Ar galėtumėte papasakoti apie savo debiutą kaip didžėjus?

Kai pradėjau groti plokšteles, man buvo 10 metų. Klausiausi muzikos ir mačiau, kaip muzika keičiasi per 50 metų. Turiu daug muzikos istorijos – nuo 50-ųjų pabaigos muzikos „doo-wop“ muzikos iki Korėjos „K-Pop“.

Pirmasis profesionalus DJ koncertas buvo 1981 m. El Paso mieste Teksase. Tai buvo pirmoji mano santuoka. Tada 1985 m. Buvau priversta išeiti į pensiją, nes per daug vartojau alkoholį ir narkotikus. Vėliau supratau, kad narkotikai man buvo kova – iki 90-ųjų pabaigos, kai pagaliau atsisakiau ir įstojau į AA.

1996 m. Pagaliau galėjau grįžti į klubus blaivus, tvirtai stovėdamas ant kojų. Aš vėl galėjau mėgautis klubais, jei tik turėjau tikslą ten būti. Vėliau, 2000 m., Mano DJ vardas buvo įtvirtintas kartu su partneriu iš

„Underground Quality“, kuris pasakė: „Jums reikia didžėjaus vardo“. Aš pasakiau: „Red.“

Sidaz 10 in Defected 2021


Jis sakė, kad sidaz10 nėra gerai “. Aš atsakiau:

Ką patariate didžėjams siekiantiems?

Jauniems didžėjams patarčiau niekada neatsisakyti savo dienos darbo. Šiandien aš turiu savo leidyklą „Underground Quality“, dirbu be jokios agentūros, už savo įrašų spaudą moku iš nuomos pinigų. Tai yra tikrojo gyvenimo menininko šūdas, jūs žinote. Jūs turite būti aistringas dėl to, ką darote, ir turite būti įsipareigojęs.

Aš taip pat esu tėvas, todėl neturiu 100% laiko muzikuoti. Be to, man buvo atlikta klubo operacija ir aš vis dar sveikstu. Po 15 metų skausmo dabar galiu vėl judėti. Dirbu sau ir neturėjau laiko atsigauti ilgam atsigavimui. Jums taip pat reikia gero sveikatos draudimo. Taip pat sakyčiau, kad neturėtumėte gyventi savo gyvenimo 100% muzika. Tai nėra sveika. Tačiau muzika vis dar yra mano aistra.

Ką sužinojote įkūrę „Underground Quality“?

UQ koncepcija visada buvo didžėjaus pastūmėjimas pirmas. Iš visų atlikėjų jie visi yra nepaprastai geri didžėjai. Kitas dalykas buvo įtraukti šeimos ryšį, užuot dirbus ant etiketės, kuri jus sausina. Tai buvo platforma pristatyti šį muzikos žanrą, menininkų ir muzikos kolektyvą, kuris nėra pagrindinis pogrindžio pasaulyje.

Visų menininkų asmeninę sėkmę lemia jų asmeniniai talentai ir pastangos. UQ davė jiems atspirties tašką. Tai mus iš tikrųjų siejo: suteikti sąžiningą galimybę atskleisti juos UQ auditorijai. Kokia menininkų sėkmė šiandien yra dėl jų polėkio ir asmeninės energijos. Sėkmė, pagal paprastą apibrėžimą, baigia tai, ką pradėsite. Sėkmė paprastu apibrėžimu yra tai, ką pradėsite.

Ką sužinojote kaip etiketės ir Instagram sidaz 10 savininkas?

„Underground Quality“ srityje aš esu savininkas ir aš nusprendžiu, kas bus įtraukta į katalogą. Mano svajonė buvo sukurti daugelio skirtingų žanrų muzikos katalogą, tačiau tai turi būti kokybiška pogrindžio muzika. Niekada nematote, kad UQ išleistų komercinį įrašą. Tai prieštarauja misijos pareiškimui.

Todėl turiu didžiulį katalogą, kuris yra nesenstantis ir nepaprastai vertingas; Nežinau, kiek šiandien verta. Sidaz10 yra labai ieškoma etiketė. Mačiau, kad daugybė etikečių modeliavo save kaip UQ. Tai taip pat įkvėpė daugelį nepriklausomų menininkų kurti savo etiketes.

Būdama etiketės savininke, per daugelį metų taip pat sužinojau, kad turėtumėte turėti susitarimą ir tai turi būti raštu. Šiandien daugeliui menininkų nerūpi susitarimas. Jie tiesiog nori išleisti savo muziką. Jie neturėtų bijoti to paprašyti, nes tai padeda aiškiai susitarti. Laikui bėgant žmonės pamiršta. Žmonės keičiasi. Gyvenimas pateikia nevaldomus įvykius. Nesant tam tikro susitarimo raštu nusivylimas yra neišvengiamas.

Taip pat daug kartų teko nusivilti, nes turėjau keletą menininkų, kurie nusprendė eiti kita linkme, nes su jais susisiekė didesnė etiketė. Jie padarė sandorį ir vėliau man pasakė: „Tarsi jūs sakytumėte, kad tuokiatės, o vėliau jūsų partneris nepasirodo prie altoriaus“. Išdarinėtas!

Kokie pokyčiai įvyko jūsų didžėjaus karjeroje?

Prieš penkerius metus nusprendžiau sustoti ir padaryti pertrauką stumdamas naujus atlikėjus su UQ ir pradėdamas stumti Jus-Ed. 14 metų dirbant [daugiausia dirbant etiketėje], mano, kaip didžėjaus, profilis nepavyko ir žmonės žinojo atlikėjus ir UQ, bet ne „Jus-Ed“. Pastaruosius penkerius metus mano profilis tapo sėkmingesnis.

Ką padarei, kad padidintum savo didžėjaus profilį?

Aš nustojau dirbti menininku ir dar daugiau leidimų dariau kaip Jus-Ed, tada daviau interviu ir grojau festivaliuose. Dabar tiesiu požeminį kelią per Pietų Ameriką. Pastaruosius 3 metus aš tuo užsiimu. Netrukus turėsiu naują leidimą, kuriame kalbama apie Kolumbiją ir Čili.

Norint pakelti savo profilį, reikia nuolatinių leidimų ir turėti tikrai gerų koncertų. Aš neturiu omenyje didelio lankomumo ar daug mokančių koncertų. Aš turiu omenyje koncertus, kuriuos baigus jie nori sužinoti tavo vardą, iš kur esi ir kaip gali gauti daugiau! Žmonės, kuriems patinka muzika ir tai, kaip jūs ją pristatėte, kalbės apie jus ir seks jus internete. Tai vienintelis būdas sukurti tikrą auditoriją, kuri stebės ir palaikys jūsų muziką.

Kalbant apie socialinę žiniasklaidą, dalyvavimas yra labai svarbus. Bet aš manau, kad skaičiai turėtų būti tikri. Mano atveju aš niekada nepirkau teigiamų įvertinimų ar pasekėjų. Turiu įsitvirtinti ir užsidirbti organišką stebėtoją, nes taip užsidirbu.

 


Leave a Reply

Your email address will not be published.