Išmaniosios parkavimo sistemos kūrimas naudojant „Blockchain

Lapkritį pramoninių „blockchain“ sprendimų tiekėja „Datarella“, bendradarbiaudama su Kembridže įsikūrusiais „Fetch.ai“, „Hammer AG“ ir „RAAY RE“, Miunchene pradėjo savo „ blockchain“ pagrindu sukurto išmaniojo miesto infrastruktūros sprendimo, pavadinto „M-Zone“, bandymą . „BeInCrypto“ pasivijo Rebeccą Johnson, „M-Zone“ projekto „blockchain“ architektę, kad sužinotų daugiau apie šią iniciatyvą.

Projekto paskata yra sumažinti miesto intensyvaus važiavimo kultūrą mieste, skatinant vairuotojus sumažinti kelionių automobiliu į miestą skaičių.

BeInCrypto : Rebecca, papasakok mums daugiau apie projektą.

Rebecca Johnson : „M Zone“ yra „Datarella“ ir „Fetch.ai“ bendradarbiavimas. Kiekvieną kartą, kai vairuojate automobilį į naują vietą, turite praleisti daug laiko ieškodami automobilių stovėjimo vietų. O jei skubate, renkatės brangesnes stovėjimo vietas. Be to, stovėjimo aikštelė, esanti toje vietovėje, kurioje esate, gali būti nepasiekiama. Tai sukelia daug CO2 išmetimo, išlaidų, sugaišto laiko ir pastangų.

„BeInCrypto“ : Koks yra „M Zone“ projekto tikslas?

Rebecca Johnson : „M Zone“ siekia, kad parkavimo valdymas būtų išmanesnis ir vairuotojams pateiktų informaciją apie geriausias stovėjimo vietas. Tai leidžia vairuotojams sumažinti laiką, pinigus ir stresą ieškant atvirų laiko tarpsnių.

Pusiausvyra

Kaip anksčiau pranešė „BeInCrypto“, visame pasaulyje 11 proc. Viešųjų automobilių stovėjimo vietų yra sumontuotos išmaniosios technologijos , leidžiančios parkavimo operatoriams valdyti nuotoliniu būdu ir autonomiškai stebėti automobilių stovėjimo galimybes realiuoju laiku.

Automobilių stovėjimo aikštelių operatoriai gali naudotis transporto priemonių aptikimo jutikliais, fotoaparatų sistemomis, kuriose įrengtas automatinis transporto priemonės valstybinio numerio atpažinimas, išmaniaisiais parkavimo skaitikliais, išmaniosiomis viešojo stovėjimo aikštelės mokėjimo sistemomis, skaitmeniniais parašais, taip pat prie išmaniųjų telefonų programų, sukurtų padėti valdyti viešąją automobilių stovėjimo aikštelę.

„BeInCrypto“ : Kokios yra pagrindinės Miuncheno automobilių stovėjimo aikštelių tvarkymo problemos?

Rebecca Johnson : Vokietijoje įmonės privalo turėti pakankamai automobilių stovėjimo vietų klientams, kai prašote leidimo statyti naują komercinį pastatą. Tradiciškai tai yra 1: 1 klausimas. Taip pat yra multimodalinio transporto, įvairių transporto priemonių, tokių kaip autobusas ir jūsų dviratis, derinys. Ne kiekvienas žmogus turi turėti asmeninę stovėjimo vietą. Taigi ne kiekvienam projektui reikia sugebėti pastatyti tuos didžiulius automobilių garažus, kurie dažnai nenaudojami. Tai sukelia paklausos ir pasiūlos pusiausvyros suradimo problemą.

Subalansavus paklausą ir pasiūlą, verslininkams gali prireikti tik pusės stovėjimo vietų. Mes esame šio projekto bandymų etape. Tačiau ateityje galime sumažinti išlaidas optimizuodami automobilių stovėjimo aikštelės naudojimą.

„BeInCrypto“ : kokia yra vairuotojų motyvacija naudotis šia sistema?

Rebecca Johnson : Projektas sukuria ekonominę galimybę mokėti vairuotojams, kad jie galėtų paveikti jų elgesį stovėdami. Tai galėtume panaudoti ilgalaikiams tyrimų tikslams. Be to, tai turi įtakos viešajai politikai, optimizuotas transporto srautas ir sumažintas išmetamo CO2 kiekis.

Mes praleidžiame daug laiko galvodami apie vartotojo sąsają. Kai vartotojas važiuoja į automobilių stovėjimo aikštelę, transporto priemonės valstybinis numeris automatiškai užregistruojamas naudojant kompiuterio matymą. O jei esate registruotas vartotojas – tai pasirenkanti sistema, gerbianti privatumą, galite, pavyzdžiui, susieti savo piniginę su automobilio valstybiniu numeriu.

Sistema tai pripažįsta, o automobilių stovėjimo aikštelėse dirbtinis intelektas dalijasi informacija apie automobilių stovėjimo vietų naudojimą. Jei važiuojate į garažą, kuriame užimta 20 procentų automobilių stovėjimo aikštelių, gausite atlygį už mažiau naudotų vietų pasirinkimą. Šios sistemos ekonominiais rezultatais galime pasidalinti su sistemos vartotojais. Jums atlyginama už parką ten, kur naudingiau jums ir visuomenei.

Stebėjimo ir valdymo galimybės

Rebecca pabrėžia, kad svarbiausias yra dalyvių privatumas:

Rebecca Johnson: Šiuo metu bandome sistemą. Ir mes puikiai žinome apie kamerų įrengimo automobilių stovėjimo aikštelėse poveikį privatumui. Registracijos numerį galime susieti su piniginės adresu, kuris vis dėlto yra anonimiškas. Stebėjimo ir valdymo galimybės yra žymiai sumažintos.

„BeInCrypto“ : Ar ketinate išplėsti šį išmaniojo miesto projektą į kitus miestus ir regionus?

Rebecca Johnson : Mes pradedame Miunchene ir planuojame eiti toliau nuo čia. „Fetch.ai“ tiria, kaip išmokėti paskatas pagal įvairius parametrus. Ateityje yra didelis optimizavimo potencialas . Tai dinamiškas procesas, kuris koreguojamas atsižvelgiant į tai, kas vyksta vietoje.

„Protingi miestai yra gyvenimo kokybė“

Tuo tarpu Miunchenas nėra pirmasis miestas Europoje, kuris pradėjo naudotis „blockchain“ ir skaitmeninėmis technologijomis. „Barselona daug nuveikė naudodama technologijas, kad optimizuotų viešąjį transportą, todėl žmonės žino, kada traukinys ateina ir apie vėlavimą. Jie tiesiog turi labai gerą analizę per savo viešąjį transportą „, Jonathanas Reichental, CEO verslo ir technologijų švietimo, konsultavimo ir investavimo įmonė žmogaus ateitis ir buvęs vyriausiasis informacijos pareigūnas už Palo Alto mieste, sakė BeInCrypto, rugsėjo mėnesį.

„Reichental“ taip pat pripažino, kad teisinga nerimauti dėl privatumo ir priežiūros problemų, ypač atsižvelgiant į tai, kad pastaraisiais metais buvo daugybė pavyzdžių, kai vyriausybės pasinaudojo žmonių asmens duomenimis be jų sutikimo. Tačiau jis pareiškė, kad:

„Protingi miestai nėra susiję su stebėjimu. Deja, kai kurie žmonės įsitikinę ir, deja, kai kuriose vietose tai patvirtino, kad protingi miestai yra apie žmones stebinčias kameras, apie sistemas, kurios kėsinasi į žmonių privatumą, todėl turime būti iš tikrųjų šios problemos viršūnėje. Ir ne tik galimą problemą, bet ir suvokimą, kad išmanieji miestai yra susiję su privatumo kontrole ir įsilaužimu “.

„Iš tikrųjų protingi miestai yra susiję su gyvenimo kokybe, juose daugiausia dėmesio skiriama ne tik technologijoms, bet ir tokiems dalykams, kaip žaliosios zonos, ir aplinkai naudingiems dalykams bei užtikrinant, kad žmonės galėtų naudotis švietimu, sveikata ir švariu vandeniu. 99 procentai išmaniojo miesto pastangų iš tikrųjų yra nukreipti į gerų dalykų darymą ir pagalbą žmonėms “, – sakė„ Reichental “.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *